Pieslēdzies E-klasei

Lietotājvārds
Parole
ljkkkkkkkkkkkkkkkk 18.01.2018. 20:17:20
kljkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj 18.01.2018. 20:17:13
jjjjjjljkjjjjjjjjjjjjjjjj
kjljjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj 18.01.2018. 20:17:06
jlkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkjlkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 18.01.2018. 20:16:58
jlkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkjllllllllllllllllll 18.01.2018. 20:16:47
jlkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkjlkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 18.01.2018. 20:16:41
jklkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kjljjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj 18.01.2018. 20:16:34
kjllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Viss tas ir pilnīgi garām!!! Skolotājs ar 46 gadu darba stāžu!!
kas ir tas ir...
Par sportu piekrītu,kā raksta mamma.Parastas skriešanas vietā,it sevišķi ziemas periodā,varēja būt ārstnieciskā vingrošana,70 procentiem bērnu problēmas ar stāju un u. t.t.
aleksandrs BRO 22.11.2017. 18:21:35
Jaunā skola: Apvērsums izglītības sistēmā
OMG. I'm really angry
izskatās , ka KOMPETENCES tagad nogremdēs pēdējo, ko 25 gados neizdevās nogremdēt!
>>>mamma > oioi 14.09.2017. 14:53 11.10.2017. 18:39:01
Nu, zināt - pašreiz komandas darbs notiek tā - 1 vai 2 strādā, bet pārējie tāpat sēž telefonos, tikai vērtējums visiem vienāds. Secinājums - iemācās "izbraukt" uz citu rēķina.
Absurds par radošajiem priekšmetiem... Mūzikā vēl ir teorija, kur varētu likt atzīmes, bet vizuālā māksla un sports netiek vērtēti kā izaugsme (ko iemācījies), bet novertētas prasmes - kas sanāk. Zīmēšanā ir jātrennē roka uz vienu un to pašu zīmējuma veidu, skolotājam jārāda priekšā kā saskatīt, kā to uzlikt uz papīra, kā vilkt līnijas. Bet kas notiek ? - Katru stundu uzdod citu darbu, katrs vizuāli smērē kā māk, un kā sanāk. Tad vienā stundā 1x mēnesī viena uzdevuma rezultātu novērtē ar atzīmi un smērē tālāk. Kāda loma te ir skolotājam? Tam mazajam bērnam arī ar komentāriem nepietiek, viņam ir jārāda priekšā - jāmāca zīmēt ! Tas nenotiek, bērns 6.klasē zīmē tāpat kā 1.klasē. Sportā tas pats - katru stundu spēlē futbolu, basketbolu, florbolu, tautasbumbu. Un 1x mēnesī uztaisa ieskaiti kurā jālec tāllēkšana, jāskrien uz ātrumu, jāvingro - to ko nevienā stundā nav darījuši!! Sanāk skolotājam vajag ieskaiti ne bērnam! Vingrot nemāk neviens, fiziskā attīstība =0. Kam tās sliktās atzīmes - lai Izglītības Ministrijā secinātu, ka zems fiziskais attīstības līmenis? Tas ir rezultāts tam, ka atļaujot sporta skolotājiem stādīt pašiem programmu neprasa ikdienā strādāt ar pamata prasmēm, bet prasa lai ieliek atzīmes par izaugsmi. Skolotājs izdomā savus normatīvus, saliek viduvējas atzīmes, izaugsmes nav. Bet visi spēlē basketbolu un futbolu, arī viduvēji, - māk iemest/iesist bumbu un māk sakauties, bet netiek trennēti uz izaugsmi. Šīs programmas nav sagatavotas attīstībai, bet vērtēšanai. Reformas vajag, bet vai to 50+ radošo skolotāju pārmācīsi?
Labā - konkrēti un saprātīgi - sākt maksāt skolā tik saprātīgas algas, lai kāds vīrietis tur arī parādītos, reizēm. Visiem reformātoriem - kaut jums tie kompetentie pēc tam aklo zarnu internetā skatoties grieztu.
un ko darīs 22.09.2017. 08:01:47
augstskolas, kad parādīsies priekš skolu kompetentie, bet viņiem nekompetentie stkolēni-studenti?
mamma > oioi 14.09.2017. 14:53:18
Ne visas reformas ved pie laba rezultāta. Bet reformetāji ir vecie. Jauna skolēnu paaudze, tiem nepieciešama pilnīgi cita pieeja, bet rezultātam jābūt tam pašam kas pirms 30 gadiem. Patreizējais rezultāts - nemāk runāt, nemāk vadīt, nemāk aiziet līdz mērķim. Tāpēc jau somu sistēma strādā, tā ir pilnīgi cita, atbilstoša šai paaudzei. Ja ar viņiem nerunās, nemudinās uz komandas veidošanu, nestimulēs uz rezultātu - viņi paliks savos telefonos. Patreiz viņiem no mums neko nevajag.
Izskatās pēc netiešās reklāmas Lemberga kungam
RR
Smieklīgās reformas-kompetences... Profesionālis nedrīkst mācīt, ja nav izbaudījis to pedagoģijas specreketa kursu...!
Vislabākā sistēma ir vecā-uzdod, atprasi, raksti, runā, klausies !!! Jo vairāk reformu, jo glupāki bērni!
Skolotāji sen ir iekustināti! Bet sabiedrības debilizācijai vajag kompetences! Sagriež ābolu un dala vārdus zilbēs. Nu gan kompetence cita!!Ha-ha.
Nu jau izglītības sistēmā notiek tāda pat revolūcija kā savulaik Ķīnā! Tikai pēc gadiem attapās, ka viss ir salaists dēlī!
atkal Lembergs...
Vai jums kungi un dāmas - lielie kritiķi, bez indes ir kādi konkrēti veselīgi priekšlikumi, vai jūs dārgie vecāki kaut 3 stundiņas/ dienu esat pasvērojuši savu bērnu/ pusaudžu uzvedību un nemācību aktivitātes - lūdzu saprātīgus priekšlikumus un palīdzību kā skolā iesaistīt audzināšanā tētus / vīriešus. Šitā sieviešu izglītība galīgi šur un tur nevelk. Piekritīsit?
Apvērsums . Bez pēdiņām. Uz šādu skolu vajadzētu nevis Lembergu aicināt, bet drošības policiju sūtīt. Bet - nav vērts!!! Spriežot pēc nīkulīgajiem attēliem, tajā skolā apvērsums ir tikai uz papīra.
jana sagivasa 24.05.2017. 12:25:36
jana sagivasa
Kas tas par žestu skolotajai????? Tāds draudīgs.......
Manam profesionālajam sportistam SPORTS pietiek pāri par acīm katru dienu arī sestdienās pa 2 stundām. Parastā skola nav sporta skola. Tizleņi vienmēr ir bijuši, ir un būs. Un ar varu. liekot iet skriet-nekas panākts netiks. Joprojām skolās darbojas PSRS laika sporta stundu vērtēšana un māžošanās.
Reformēšana ir ,laikam, ienesīga nodarbe. Latvijas neatkarības gados izglītības kvalitāte ir tikai kritusies! Nav vajadzīgi zinoši cilvēki, tos ir grūti iespaidot! Kur tad tām ģimnāzijām rodas tas augstais līmenis? Tur nemāca pēc rajona skolu programmām, akcentē uzmanību uz galvenajiem priekšmetiem!
Mazāk matemātiku, vairāk sportu un fiziskās aktivitātes mācību stundās. Lai mazāk sēž telefonos. Samazināt tehnoloģiju izmantošanu mācību stundās.
Katram ir savas metodes,pieeja. Es zinu kā strādāt ar saviem bērniem. Ienāks kāds un pateiks, ka daru to un to kā nevajag. Mēs tak nepārzinam ne citu klašu skolēnu prasmes,ne spējas. Stundu var vērot,lai gūtu jaunas prasmes sev, bet ne lai kritizētu vai mācītu citu kolēģi.
kas tur ir no IKT? Papīrs uz tāfeles vai flomītis?
Visa pamatā ir skolotāju sociālais infantilisms: neprasme aizstāvēt savas intereses,piekāpība jebkuras varas priekšā... tā viņš ir uzprojektēts... bērnu pieskatītājs.Pasaules lāpītājs. Kārtējais stāstiņš par " reformu", vai par to, cik ļoooti viegli "smadzenes kompostrēt" augsti mācītiem, bet līdz galam neizmācītiem .
romāns sekseris 30.03.2017. 12:35:19
man vis patīk, tikai nav spēļu
Šo drudžaino darbošanos grūti saprast, jo vispirms vajadzētu izstrādāt jauno saturu mācību priekšmetos, saskaņot ar augstskolām, tad strādājam pie metodikas uzlabošanas. Vai bērnu un vecāku loma un atbildība šajā reformā arī tiks caurskatīta? Kā liecina ārzemju pieredze, tieši vecāku atbildība un sadarbība ar skolu ir visu sasniegumu atslēga. Pie mums vecāki vispār var nesadarboties ar skolu. Pat elementāra pieklājības ieaudzināšana nav vecāku kompetence.
Namsone un co gan visu māk. Reformē (deformē?) izglītības sistēmu ar pilnu jaudu kopš 90. gadiem. Savulaik bija sociālo zinību "speciāliste", tad dabaszinības u.t.t. Kā redzam, tad rezultāti nav uzlabojušies, skolēni , vecāki un skolotāji nav apmierināti, bet kundzes tik rullē uz priekšu. Kāds mērķis reformām? Erudītāks, zinošāks jaunietis?
Jauninājums būtu, ja mācību vielas tiktu pasniegtas mobilajos viedtālruņos, planšetēs ar spēlēm. Interesanta ķīmija, kur varētu virtuāli jaukt kopā visu ko grib un redz rezultātus. Fizikā izspēlēt dažādus uzdevumus ar smagumiem, bremzēšanām, celtspējām utt. Vēsturē tiešām spēlēs atainoti reāli bijuši personāži un notikumi ar iespēju iziet pieredzes kā tas bijis tajos laikos. Skolēniem būtu interesanti izdzīvot imperatora lomu, būt snaiperiem, lidotājiem u.c. kas būtu vistiešākais piedzīvojums un mājas darbs ar tēmas apguvi. Arī sportā priekš mājas darba noderētu kādi sporta veidi un sacensības pa līmeņiem, kur klasē rādīt virtuālo sacensības garu un kopīgas intereses. Mājturībā gatavot ēdienus, noformēt. Papildus kļūt par viesnīcas personāžu ar iespēju apkalpot ēdnīcā, vārīt un cept. Arī šūt darba apģērbus un adīt viesnīcas viesu pasūtītas preces uttt Skolēni sacenšas , pa tematiem izpilda dažādus uzdevumus un gūst pieredzes. Ir par ko klasē sarunāties, pamācīt, kā iziet līmeņus utt
Šo es atzīstu. Skolotāju sadarbība vienojoties par kopīgiem tematiem dažādos mācību priekšmetos, + kolēģu stundu apmeklēšana un izrunāšana par stundas gaitu un + ieteikumi , idejas.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
* E-KLASE neatbild par komentāriem, kas pievienoti rakstiem, tomēr aicina portāla lasītājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, kā arī iztikt bez rupjībām.