Lietotājvārds
Parole

Dažādas domāšanas un skola

28.11.2013. 16:12
man tas pas bija otraklase
Esmu skolotāja, man bija sāpīgi vērot, kā vidējā meita, kurai tagad ir 27 gadi,izplivināja vējā visus dabas dotos talantus, nepārspējamus,acīmredzamus (mūzikas skola ar teicamām sekmēm, zīmēšana ar vienu rokas vilcienu utt), fui,teica meita, es klusēju.......ilgi.ŠODIEN VIŅA beidza vienu pēc otras augstskolu eksternā, šobrīd mācās, kā teicāt, jāaa matemātiku tiešsaitē...es neko nesaprotu, viņi var daudzko un mainīs viņi, nevis mēs!!!!!
Jāattīsta arī tās spējas, kas nav tik izteiktas- vispusīgam cilvēkam jāprot vis-kaut-kas! Vispār nebūtu pat dzīvot interesanti viendabīgā masā. Un to talantu attīstīšanā gan lielāka nozīme ir ģimenes nostājai- kā tiek virzīts tas jaunais cilvēks. Tā ir arī naudas lieta! Lielo talantu mācību stundā vien neattīstīs- ar ko tas bez tā talanta sliktāks?! ( ja būtu 1:1,tad varbūt, varbūt, varbūt).
Ofelija ++ izteici manas domas vienā teikumā. Kāda jēga man censties kļūt par viduvēju mākslinieku, ja es varu kļūt par izcilu rakstnieci?
atliek piekrist. Galvenais ir komunikācija ar bērnu, lai viņš uzticas pirmkārt skoltājam, tad tas mācību priekšmet s arī iepatiksies un 6 -7 var saņemt visi Andris 29.11.2013. 13:50 Raksts ir haotisks situāciju apkopojums bez kāda pamatojuma. Par talantiem un nodarbēm. Laikam tikai zīlnieces un astrologi pārliecinoši zin, kādi talanti mums piemīt. Lielākā daļa cilvēku savus dotumus tā arī neatklāj. Piekrītu Reālistam..Kārtējais raksts, kurā tiek Karnegi doma, ka uzslavu nekad nav par daudz, pasniegta kā savējā. Ja nav atsauces uz pirmavotu, to sauc par plaģiātu... Ofelija 29.11.2013. 13:35 Vai vajag tērēt laiku, lai attīstiitu viduvējas spējas kāda jomā, bet pamestu novārtā izcilus dotumus citā. Inga 29.11.2013. 10:39 Tik daudz skaistu rakstu un.tt. Septembrī Patiesā dzīve publicēja veselu pielikumu par Skolu, bet Skolā nekas nemainās. Tur strādā IZCILI skolotāji, kuri māca šos ŠAUSMĪGOS bērnus. UN vēl taču Programma, Termiņi, Rādītāji un citas figņas, kas nav saistītas ar IZGLĪTOTA CILVĒKA audzināšanu, bet stāšanos ierindā un maršēšanu uz Angliju zemenes vākt... PAtiesi vēlos, lai Izglītības sistēma mainītos, Vairāk skolotāju, individuālāka pieeja, cieņa ABPUSĒJA un vēlme izaudzināt CILVĒKU nevis "10" saņēmēju. Reālists 29.11.2013. 09:31 Citējot: cilvēki no finansistiem kļūst par vīndariem, biznesa vadītāji kļūst par siera meistariem, juristi – par žurnālistiem...Jā, cilvēki pusmūžā konstatē, ka nopietnu profesiju smadzenes vairs nevar pavilkt un pāriet uz ko vieglāku. Tā tas tiešām bieži notiek. Dažkārt šīs ķēdes pēdējais loceklis ir politiķis vai bomzis. arī skolotāja un mamma 29.11.2013. 08:58 Raksts interesants un pārdomas rosinošs, taču piebildīšu, ka šāds uzskats nav nekāds jaunums, varbūt mazliet citādi tas nosaukts. Mana mammīte ilgus gadus strādāja mūzikas skolā (vēl tāltālos padomju laikos), un es atceros, ka viņa stāstīja - zinātniski pierādīts, ka tādu bērnu, kam "zilonis uz ausīm uzkāpis", esot ļoti, ļoti niecīga daļa, absolūtajam vairumam muzikālo dzirdi pakāpeniski iespējams attīstīt un no bezcerīga "rūcēja" varot izveidoties labs mūziķis. Tas pats attiecoties arī uz citām dotībām - zīmēšanā, dejā, matemātiskajās spējās. Tā ka, mīļie vecāki, "nenorociet" savu bērnu nākotni ar pārsteidzīgiem spriedumiem un frāzēm, kaut varbūt dažkārt ar to tikai vēlaties mierināt savu mazo neveiksminieku! Zinai! (28.11.; 16:41) 29.11.2013. 07:42 Vienmēr tādas kā Zinas labāk visu zina par citiem - iedomājas, ka skolotāji neko nezina, neko nelasa, neko neņem vērā, un viņiem nav savas pieredzes, ka viņi to vien dara, kā noniecina bērnus............ ZINA! Nekurini atkal naidu! ES 29.11.2013. 07:11 Zinai 28.11.2013. 16:57Interesanti ! Cerams, ka vismaz kāds skolotājs izlasīs šo rakstu ! Labi, ja ņemtu arī vērā, apspriestu ar kolēģiem !Skolotāji izlasa un arī daudzi gatavi strādāt radoši (daži pat mēģina), bet - ir daudzās skolās vadība vai vietnieki (vai vēl trakāk, ja abi līmeņi!), kur skolotājus nolīdzina un novienādo (kuri ir atšķirīgi vai centīgi - tos vienkārši "nobosingo". Arī skolas jau nereti tāda pati Maxima vien ir - vagaru un dzimtcilvēku attiecības. Tas arī ir skaidrojums bērnu agresijai (viņi to ārpr'[atu jūt). Pedagoga pārdomas 28.11.2013. 22:00 Ja visi mācītos privātskolās vai alternatīvās izglītības iestādēs, lieliski- individualitātes spodrināšanai nodrošināts viss nepieciešamais! Masu skolas standartprasības visiem vienādas- tamborē visi, matemātiku mācās visi, dzeju lasa visi... Audzinām vispusīgu personību, un šajā procesā es saskatu daudz pozitīva. vecāks 28.11.2013. 19:29 Paldies par rosinošo rakstu! Vairāk tādu - kas nesanaido vecākus un skolotājus, bet mudina visiem pieaugušajiem saskatīt tās iespējas, kas ir skolēnos un arī mūsos pašos!
atliek piekrist. Galvenais ir komunikācija ar bērnu, lai viņš uzticas pirmkārt skoltājam, tad tas mācību priekšmet s arī iepatiksies un 6 -7 var saņemt visi
Raksts ir haotisks situāciju apkopojums bez kāda pamatojuma. Par talantiem un nodarbēm. Laikam tikai zīlnieces un astrologi pārliecinoši zin, kādi talanti mums piemīt. Lielākā daļa cilvēku savus dotumus tā arī neatklāj. Piekrītu Reālistam.. Kārtējais raksts, kurā tiek Karnegi doma, ka uzslavu nekad nav par daudz, pasniegta kā savējā. Ja nav atsauces uz pirmavotu, to sauc par plaģiātu...
Vai vajag tērēt laiku, lai attīstiitu viduvējas spējas kāda jomā, bet pamestu novārtā izcilus dotumus citā.
Tik daudz skaistu rakstu un.tt. Septembrī Patiesā dzīve publicēja veselu pielikumu par Skolu, bet Skolā nekas nemainās. Tur strādā IZCILI skolotāji, kuri māca šos ŠAUSMĪGOS bērnus. UN vēl taču Programma, Termiņi, Rādītāji un citas figņas, kas nav saistītas ar IZGLĪTOTA CILVĒKA audzināšanu, bet stāšanos ierindā un maršēšanu uz Angliju zemenes vākt... PAtiesi vēlos, lai Izglītības sistēma mainītos, Vairāk skolotāju, individuālāka pieeja, cieņa ABPUSĒJA un vēlme izaudzināt CILVĒKU nevis "10" saņēmēju.
Citējot: cilvēki no finansistiem kļūst par vīndariem, biznesa vadītāji kļūst par siera meistariem, juristi – par žurnālistiem... Jā, cilvēki pusmūžā konstatē, ka nopietnu profesiju smadzenes vairs nevar pavilkt un pāriet uz ko vieglāku. Tā tas tiešām bieži notiek. Dažkārt šīs ķēdes pēdējais loceklis ir politiķis vai bomzis.
arī skolotāja un mamma 29.11.2013. 08:58:10
Raksts interesants un pārdomas rosinošs, taču piebildīšu, ka šāds uzskats nav nekāds jaunums, varbūt mazliet citādi tas nosaukts. Mana mammīte ilgus gadus strādāja mūzikas skolā (vēl tāltālos padomju laikos), un es atceros, ka viņa stāstīja - zinātniski pierādīts, ka tādu bērnu, kam "zilonis uz ausīm uzkāpis", esot ļoti, ļoti niecīga daļa, absolūtajam vairumam muzikālo dzirdi pakāpeniski iespējams attīstīt un no bezcerīga "rūcēja" varot izveidoties labs mūziķis. Tas pats attiecoties arī uz citām dotībām - zīmēšanā, dejā, matemātiskajās spējās. Tā ka, mīļie vecāki, "nenorociet" savu bērnu nākotni ar pārsteidzīgiem spriedumiem un frāzēm, kaut varbūt dažkārt ar to tikai vēlaties mierināt savu mazo neveiksminieku!
Zinai! (28.11.; 16:41) 29.11.2013. 07:42:53
Vienmēr tādas kā Zinas labāk visu zina par citiem - iedomājas, ka skolotāji neko nezina, neko nelasa, neko neņem vērā, un viņiem nav savas pieredzes, ka viņi to vien dara, kā noniecina bērnus............ ZINA! Nekurini atkal naidu!
Zinai 28.11.2013. 16:57 Interesanti ! Cerams, ka vismaz kāds skolotājs izlasīs šo rakstu ! Labi, ja ņemtu arī vērā, apspriestu ar kolēģiem ! Skolotāji izlasa un arī daudzi gatavi strādāt radoši (daži pat mēģina), bet - ir daudzās skolās vadība vai vietnieki (vai vēl trakāk, ja abi līmeņi!), kur skolotājus nolīdzina un novienādo (kuri ir atšķirīgi vai centīgi - tos vienkārši "nobosingo". Arī skolas jau nereti tāda pati Maxima vien ir - vagaru un dzimtcilvēku attiecības. Tas arī ir skaidrojums bērnu agresijai (viņi to ārpr'[atu jūt).
Patiesi vērtīgs, pārdomas rosinošs raksts, taču šis viedoklis nav nekāds jaunums, vien citā vārdā nosaukts. Mana mammīte ilgus gadus strādāja mūzikas skolā (tā saucamajā padomju laikā), un es atceros, ka viņa ar lielu pārliecību apgalvoja - esot zinātniski pierādīts, ka "zilonis uz ausīm uzkāpis" ir vien ļoti, ļoti niecīgai daļiņai bērnu. Absolūtajam vairākumam muzikālo dzirdi var pakāpeniski attīstīt, un bērns no bezcerīga "rūcēja" var izveidoties par lielisku mūziķi. Tas pats attiecināms uz citiem "talantiem" - zīmēšanu, deju, matemātiskajām dotībām. Tā ka, mīļie vecāki, nepārsteidzieties ar secinājumiem un nenogremdējiet savu bērnu, ja pirmajā mirklī šķiet, ka viņam tas vai cits priekšmets nepadodas!
Pedagoga pārdomas 28.11.2013. 22:00:54
Ja visi mācītos privātskolās vai alternatīvās izglītības iestādēs, lieliski- individualitātes spodrināšanai nodrošināts viss nepieciešamais! Masu skolas standartprasības visiem vienādas- tamborē visi, matemātiku mācās visi, dzeju lasa visi... Audzinām vispusīgu personību, un šajā procesā es saskatu daudz pozitīva.
Paldies par rosinošo rakstu! Vairāk tādu - kas nesanaido vecākus un skolotājus, bet mudina visiem pieaugušajiem saskatīt tās iespējas, kas ir skolēnos un arī mūsos pašos!
Skolotāji jau šo lasa un arī vērā ņem, bet to nedara vecāki.:( Kā citādi lai izskaidro, piemēram, bērnam iepotēto - "man arī skolā matemātika nepadevās" (ja jau mammai vai tētim nē, tad ko man vispār mēģināt?). Jeb pretējo, kad bērns jau atnākot uz pirmo klasi paziņo, ka viņš šeit tikai pagaidām - "pēc sestās klases es iešu uz 1.ģimnāziju" (jau iepriekš esmu labākas un gudrāks par citiem, neko vēl nepierādījis un neizdarījis).;)
Interesanti ! Cerams, ka vismaz kāds skolotājs izlasīs šo rakstu ! Labi, ja ņemtu arī vērā, apspriestu ar kolēģiem !
nevar visi būt vienādi. vienmēr būs tā, ka vienam vairāk padodas lieta x, bet otram lieta y. tāda pasaule

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2+1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.