Pieslēdzies E-klasei

Lietotājvārds
Parole
Vai tad kādreiz ir bijuši laiki, kad skolotājiem nav vajadzējis mācīties? Tad nu gan jaunums!!!
88005553535 18.02.2018. 12:24:52
dratuti
Ja maniem bērniem dzimšanas dienas ir augustā, sptembrī un oktobrī...... tad kā? Aug. un sept. dzimušajiem ir gada starpība...... vienā klasē jālaiž? Man tā šķiet, ka piecgadnieks diezgan atšķiras no sešgadnieka.......tāpat arī sešgadnieks arī nedavelk septiņgadnieku...... Protams, ir izņēmumi...bet pārsvarā tā ir!
pirmģimnāzists 31.01.2018. 00:10:16
Stulbā Valmieras Jāņa Cimzes videne varētu amācīties no šīs šikās videnes, kapēc jātērē nodokļu maksātāju nauda, slēgt lauku skolas!
Jautājums-ir bijis kāds gads, kurā skolotājs netiktu sūtīts uz kādiem kursiem? Reizēm sajūta, ka ar augstskolas diplomu ir atsēdēts tikai. Mēs augam līdzi bērniem KATRU DIENU un nekādi kursi nedos to ko PRAKSE. Un tā mūžīgā raustīšana...Kad varēs beidzot - vienkārši STRĀDĀT? Man rodas sajūta, ka skolotāji 21.gs ir kautkādi muļķi, kurus dancina kā grib, var necienīt, kuram jāpakļaujas tikai bezjēdzīgiem(liela daļa) kursiem, bērnu un vecāku tiesībām. Cik skolotāji uz nervu dropēm vien dzīvo.
Skolotāji visu mūžu ir mācījušies. Jo zinātne nestāv uz vietas. Tā pati politika nestāv. Viss mainās. Tikai nezin kapēc daudzi nesaprot to. Ka skolotāji visu dara, lai cilvēce būtu izglītota. Cits ir jautājums vai tas bērns mācās? Visur vaino skolotājus un visi. Tik nezin kāpēc vecāki un paši skolēni nevar atzīt, ka nevar būt vainīgs skolotājs. Otrs slimi cilvēki nevis skola vainīga, bet iedzimts. Skola nevar būt vainīga. Skolotāji nav atbildīgi par to, ka bērns negrib mācīties vai par to, ka bērnam nav tāda domāšana.
1
1
Skolā esmu nostrādājusi 25 gadus. Visu laiku esmu mācījusies! Tāds"jaunums"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mācos un mācos bet algu samazina.
Vai arī ģimnāzijās mācīs jaunā veidā??? Grupu darbs ir kādreiz vajadzīgs, bet tas nevar prevalēt individuālo. Ja cilvēks ir indvidualitāte, viņu nevar tik viegli pakļaut. Jaunā mācīšanās producēs lielā mērā bezatbildīgus jaunos cilvēkus, kuri nebūs gatavi būt līderi un uzņemties atbildību!
Viens no Lemberga priekšvēlēšanu instrumentiem.
Nez kāpēc ATKAL rodas sajūta, ka šeit, komentāros, "nolaidīsim tvaiku", bet sadzirdēti, saprasti tā arī netiksim, jo ierēdņiem ir ļoti izdevīgi a priori uzskatīt, ka visi skolotāji ir kā tādas avis, kas ganāmas, ar stibu paskubināmas, aplokā sadzenamas, nemitīgi kontrolējamas, bez savas teikšanas un gudrības.
Tagad topā grupu darbs. Diez reforma paredz arī eksāmenus kārtot grupā?
Latvijā arvien kādam ir finansiāli izdevīgi pataisīt skolotāju par muļķi ...tad uzrodas visādas oliņas, tad vēl kaut kas ...Murgs!!! P.S.Latvijas izglītības sistēma turas tikai uz skolotāju bezgalīgā entuziasma un misijas apziņas.
Interesanti, kad skolotājs nav mācījies?
Pāvulai tas ir bizness.
Vēroju darbu grupās un sapratu un domăju kā gan tas iet kopā ar lielo skolēnu skaitu klasē ,uzkuru koncentrējas Izglītības ministrija ?
Ar to komandas učeņu darbu mazliet piebremzējiet!!!!!Katrs vilks uz savu pusi, katram tomēr savs metožu kopums kā organizēt darbu.Baidos, ka nesāksies liels balagāns.
Dīvaini, bet skolotājs, kas prot savu arodu, prot arī sajust atgriezenisko saiti starp sevi un skolnieku...atskaites novērojumi...cik var, man piemeramtraucē nepārtraukta kontrole.Piedodiet, kas par daudz , tas par skādi!
Gribētu arī iet vērot izglītības ministrijas ierēdņu darba stundas.
Kamēr biju Latvijā, likās, ka izglītībā viss ir slikti, skolā skolēniem neinteresanti, mājasdarbi utt., bet aizbraucot uz citu Eiropas valsti, manas domas ir mainījušās - Latvijā ir labi skolotāji, kas ar minimāliem tehniskiem līdzekļiem spēj izdomāt un sagatavot stundas ar lielu apjomu papildus materiāliem. Starp citu, citās Eiropas valstīs uzdod vēl vairāk mājasdarbus, vienīgi atšķirība ir tā, ka skola visiem skolēniem (arī vidusskolēniem!) beidzas vēlākais ap plkst. 14 (vidēji stundas beidzas ap 12 -13.10) un nedēļas sākumā skolotāji gandrīz katrā priekšmetā skolēniem iedod apgūstamo tēmu un aptuveno mājas darbu sarakstu un skolēnam ir vieglāk saplānot mājasdarbu pildīšanas laikus. Skolēniem pašiem individuāli ir jāatrod, jāapgūst un jāizpēta daudz dažādu lietu nevis jāgaida, kad skolotājs visu pasniegs uz šķīvīša. Taču Latvijā ir viedoklis, ka viss ir jādara tieši skolotājam nevis skolēniem!
Tā jau ir - skolotājs tik tālu novests ar visiem projektiem un konsultantiem, ka nekad nebūs apmierināts ar savu darbu. Tik labāk un labāk - kamēr infarkts piemetas. Skolēnus gan šādas domas nenodarbina - lai taču cenšas skolotāji sevi uzlabot, bet skolēni pavērtēs, vai gana daudz darīts, lai viņi bez pūlēm augtu un attīstītos. Varbūt konsultantu vajadzētu skolēniem - lai beidzot apgaismo, ko nozīmē mācīties? Un visbeidzot - ministrijas darboņiem, kas organizē šādus projektus - kaut ko par sirdsapziņu, ētiku, valsts naudas šķērdēšanu un tamlīdzīgi?
konsultantiem 05.05.2017. 08:59:35
Ja skolotājas dienā tiekas ar 100 pusaudžiem, tad paskaidrojiet man, kā jāorganizē laiks, lai strādātu ar talantīgajiem, nesekmīgajiem, atbildētu uz vēstulēm, arī rakstītu tās, gatavotu bērnus koncertam, iet ārpusklases pārgājienos,risināt problēmas utt. Pa kuru laiku????, ja mācību stundas beidzas 16.00, un jāgatavojas nākamai dienai, jālabo pārbaudes darbi -mazi un lieli, UN VĒL PAŠAM JĀMĀCĀS. Vai nav par daudz prasīts no viena cilvēka? Un tad brīnās par izglītības kvalitāti, kuru būtībā nevar sniegt nikna, pārgurusi skolotāja......
Histēriski smiekli! Iesaku Ventspils tehnokrātiem pašiem sākt mācīties, pirms lieki svaidīties ar naudu! Senā Grieķija bija izglītības un kultūras lielvalsts antīkajā kaukāziešu laikmetā. Pedagogi bija augstākajā prāta un ķermeņa sinerģijā -- bez kaut kādiem super-intendant-palīgiem un visiem citiem jūdas grašu diedelētājiem. Viss, ko vajadzēja labam pedagogam, bija tunika un Aristoteļa vārdi. Atbilde slēpjas skolotāju motivācijā un centībā. Šie te apsargi, domu-policisti visdrīzāk radīs bailes un šaubas pedagogos, nevis pozitīvus rezultātus. Būsim atklāti, nevienam nepatīk, ja pār viņa plecu darba laikā kāds blenž un vēlāk naglo krustā ar asiem vārdiem. Vairāk brīvības un Grieķijas, nevis Padomju domu-policiju !
Te nevajag ne Ventspili, ne Pāvulu, bet tikai un vienīgi labu gribu. Skolotāji, ja to vēlas, paši var sanākt kopā, runāt, analizēt un rezultāts būs. Ir tikai jāgrib. Mēs savā skolā sen tā darām, pie tam netērējot pašvaldības naudu gudriem dienestiem. Un rezultāti ir - skola ir TOP augšgalā. Ir tikai jāgrib pašiem.
Bet vispirms būtu bērniem jāiemāca elementārais - lasīt, minimāli rēķināt utt. Lai cik tas skumji nebūtu, daudzu skolēnu lasītprasmi ir vienkārši katastrofāla, un ne jau sākumskolā. Principā, ja teksts ir vairāk par dažām rindiņām, tas netiek lasīts...
kursi taču ir bizness!
Manuprāt, jo vairāk skolas mācību process būs pietuvināts mūsdienu dzīves vajadzībām, jo lielāki būs skolēnu izglītības faktiskie sasniegumi. Teorijai nemitīgi vajadzētu būt saistītai ar praksi. Skolēniem regulāri jānodrošina iespējas iegūtās zināšanas, prasmes un spējas pielietot vidē, kas ir maksimāli pietuvināta gaidāmajai konkrētajai darba videi. Reizē ar mācīšanos ir svarīgi apgūt prasmes strādāt komandā, vadīt komandas darbu un uzņemties iniciatīvu. Manā skatījumā šāds ir ceļš uz pēdējā laikā bieži piesaukto kompetenču izglītību, un centralizēto eksāmenu rezultāti vien nav kritēriji jauno speciālistu sagatavotības līmenim darba tirgus pieprasījumam
Latvijas valsts valoda jāmācās un sen jau bija jāzina ,pirmkārt !
Gribas pajautāt - kad skolotājiem nav bijis jāmācās?
Skolotājiem vienmēr bijis jāmācās.
integrālis 03.05.2017. 15:52:47
Mums māca atvasināšanu un integrēšanu...
Tie, kas mācījās P. Stučkas LVU, vismaz matemātikā ir daudz zinošāki, gudrāki un profesionālāki nekā tie, kas ir tikai piemācījušies matemātiku. Tāpēc jau Latvija ir vienīgā valsts, kurā nemāca atvasinājumus un integrāļus, jo daudzi nav spējīgi neko tādu iemācīt. Visi tikai grib spēlēties. Piekrītu, ka paaudžu maiņai jābūt, bet kur ir tie jaunie matemātikas skolotāji?
Un kurs tad to slimo paaudzi taadu ir pataisiijis, ja ne Juus, pieaugushie. Beerni nelemj skolu programmas. Do daraat Juus. Un veel atlaujaties te visus beernus peec tam apsaukaat par slimiem.
Lieliska iespēja, kaut mums Pierīgā būtu tāda iespēja. Cerams, ka ar laiku arī būs.
Loģiki domājošs skolotājs 03.05.2017. 12:42:41
Nekas jauns nav pateikts. Ja skolotājs ir domājošs un vēlās panākt labu rezultātu, tad pats ir sen izdomājis un atgrieznisko saiti lieto, pie tam dažādās formās. Pāvules kundzes pamācībās ir trūkums tas, ka viņa nepārzin eksakto priekšmetu specifiku un grib iestāstīt, ka jāpielieto visur vienādas metodes. / esmu klausījies viņas spriedumus / Paskatīsimies eksāmenu rezultātus pārapmācitajā Ventspilī, tad izdarīsim secinājumus, bet nevis sajūsmināsimies tagsd
Esmu vistīrākais LU produkts no 1970- iem gadiem. Bet laikam vienmēr esmu gājusi mazliet pa priekšu daudziem citiem ar to, ka skolēniem mācu- JUMS ir jābūt gudrākiem par mani. Esmu informātiķis un vidusskolā stāstu, ka mācoties IT jebkurā augstskolā, jābūt gataviem visu mūžu mācīties. Un mani neuztrauc, ja skolēns kādā jautājumā zina vairāk par mani, es parādu, ka ir lietas un jautājumi, par kuriem es zinu vairāk.
Tie, kas mācījās Stučkas LVU jau sen ir pensijā. Ir jauna skolotāju paaudze, kas LVU un citās pedagoģiskajās augstskolās mācījās 90-to gadu beigās un pēc 2000. gada. Izaicinājums skolotājiem ir lielas sabiedrības daļas vēlme tieši tāpat kā padomjlaikos prasīt , lai skola atrisina visas viņu dzīves problēmas, lai audzina bērnu vecāku vietā. Lūk tas ir izaicinājums. Bērnu no 1, 5 gada vecuma jau iegrūst dārziņā, lai tad ''valsts"' 'viņu audzina.. vecākiem jāstrādā.. Šāda pieredze jau ir bijusi, tas nav nekas jauns un nav ko piesaukt kaut kādu izdomātu "21. gadsimta īpašo skolu". Kamēr nemainīsies cilvēku domāšana un attieksme pret izglītošanos tikmēr pat vismodernākā skola un kreatīvākie skolotāji vien neko nespēs risināt. Skolnieki nebūt nav zinošāki , tās jomas - interneta resursu pārzināšana un katru gadu jaunākās tehnoloģijas? Tai pašā laikā 9. klases skolēns bez gramatikas (nerunājot par valodas stilu) kļūdām (arī datorrakstā) nespēj uzrakstīt sacerējumu vai eseju. Pie kā noved šī sēdēšana pie datora - pajautājiet ārstiem - mugurkaula deformācijas, kādas agrāk nebija sastopamas tik bieži, redzes problēmas utt.. 50% bērnu ir SLIMI ar visdažādākajām kustību, stājas traucējumu un veģetatīvajām slimībām. Audzinām slimu paaudzi. Quo vadis?
Sāksim ar to ka skolotājiem jāsaņem cienīga Eiropas līmenī alga 21.gs. nevis tikai jāpalielina viņa darba pienākumi.Kur tad ir mūsu skolotāju palīgi?

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
* E-KLASE neatbild par komentāriem, kas pievienoti rakstiem, tomēr aicina portāla lasītājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, kā arī iztikt bez rupjībām.