Pieslēdzies E-klasei

Lai būtu mazāka alga.
Traktorists 12.11.2017. 13:20:44
Kāpēc jāsamazina
Kaut kādi murgi. Kāpēc gan būtu jāsamazina skolotāja darba apjoms? Nākošais priekšlikums "pētniekam" būs vispār slēgt skolas? Un es varu iedomāties, cik "objektīvs" būtu klasesbiedru vērtējums, kas balstītos tikai uz personīgajām simpātijām un antipātijām.
Skolnieciņš [Vislatvijas skaudības dievība] 16.09.2017. 16:08:25
Dārgie tautieši, es jūs aicinu nebaidīties, bet pretoties vergturiem un kangariem! Tikai vienota tauta ir spēks! Pavisam nesen Latvijā notika simtslatnieku programma, cilvēki pat ar maziem bērniem saņēma sākumā 138,89€ un vēlāk 111,11€ par pilnu slodzi. Valsts pieņēma šādu projektu. Es pieprasīšu, lai iesaistītajām personām valsts atmaksā atņemto naudu! Cīnisimies! Cīņa! Es nodirsīšu Latviju internetā, tik ilgi, kamēr valsts man atmaksās parādu! ®Skolnieciņš
Viss ğeniālais ir vienkāršs... 16.09.2017. 00:44:33
Komentāru pie atzīmes vajadzētu, nevis ar ieteikumu kā komandu, kas un kā bija jādara, bet ar kodolīgu piemēru, tas paliktu atmiņā uzreiz, jo savu vērtējumu skatot ir personiskas emocijas/iespaidīgāka uztvere! Tas varbūt vairāk aizņemtu laiku, bet, pilnīgi noteikti, to varētu ieekonomēt uz cita rēķina, kaut vai tad neatkārtojot tik daudz vienu un to pašu.
Skolnieciņš 15.09.2017. 19:35:45
Aizsardzības ministrs ieraudzija Saeimas logā n-tos stāvus un kliedza:"Krievi nāk!". Bet labklājības Ministrs kvieca:" Bomži nāk!". Pasakas beigās bomži, kas cieta badu, pierijās ar mūsu politiķiem. Un no mūsu valdības atliekām uztaisija suvenīrus. Skolotāji, sāciet meklēt algas palielinājumu! ©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-) ®Skolnieciņš Skolnieciņš™
Diemžēl vecāki ir tie konservatori, kuri par vērtējumu uzskata tikai balles. Un visu pārējo uzskata par liekiem tāpšļiem.
Interesanti, no kurienes tā SKABARGA ir izvilkusies?
Tu esi īsta SKABARGA! Jo neviens skolotājs neskaita ne soļus, ne mājās aiznestās un līdz pusnaktij izlabotās burtnīcu kaudzes, ne dotos padomus, ne pildot psihologa, medmāsiņas, policista, mammas un reizēm pat tēta funkcijas (brīdī, kad mazajam sākumskolnieciņam pēkšņi kaut kas atgadījies, un nav laika meklēt nosauktos); neskaita pusdienās šķīvjus, kuros bērniem palīdz ieliet zupu, uzliet mērci, neskaita ābolus, kurus sagriež gabaliņos, lai bērniem ērtāk un gardāk apēst ............. Un neskaita naudu svešā makā. Bet, tiklīdz sāk skaitīt savā makā, tā tūlīt uzrodas SKABARGAS, kuras sāk ķērkt - ko jūs skaitat katru savu soli un runājat tikai par savu naudu!
Misijas apziņai ir arī otra puse - izdegšanas sindroms. Ja sistēma tiek balstīta uz entuziastiem ar paredzamu izdegšanu, tad šī sistēma ir ļoti, ļoti nestabila.
Skolotājs, tas, ar "lielo burtu", neskaita katru savu soli, un ko viņam par to samaksās. Viņš dara saskaņā ar savu sirdsapziņu un aicinājumu. Un galvenais - mīl bērnus. Tādi skolotāji mūsu valstī ir retums!
Divas nianses - pirmkārt, apmēram tā jau arī vairums skolotāju dara (dalījums vērtēšanas veidos). Otrkārt - arī par tiem 25% skolotāja vērtēto darbu netiek maksāts, t.i., ja man apmaksāt labošanai 3 minūtes uz bērnu nedēļā, tad 25% viņa rakstu darbu es nevaru izlabot.
Ļoti labs raksts! Skolotāju problēma ir: iesīkstējuši paradumi, neelastīgums domāšanā, kā arī nevēlēšanās neko mainīt. Paškritikas trūkums kā skolotāja profesijas iezīme mūsu valstī.
pilnīgi piekrītu SKOLOTĀJS-EKSAKTAIS! Kad tas viss beigsies?!Kapēc mūsu bērni tiek pataisīti par ...........?! Kaut gan atbildi laikam zinu: muļķis ar veselības problēmām daudz neprotestēs, tam pametīs pabiras, lai kādu laiku izvelk savu dzīvību vergojot................. Gudri, veseli, domājoši, fiziski spēcīgi nav vajadzīgi, jo tikai traucē
Apbrīnojama inovācija - veco, labi zināmo un visu skolotāju praksē pielietoto nosaukt par jaunatklājumu . Dižie reformisti apliecina, ka nevienu dienu nav strādājuši skolā. Jā - galvenais trumpis ir faktu manipulācija un skolotāju pataisīšana par neizglītotiem auniem, kas skatās uz jauniem vārtiem .
arī skolotājs 14.09.2017. 20:30:49
Aizmirsu piebilst, ka ...diemžēl tas manu darba apjomu nesamazina....
arī skolotājs 14.09.2017. 20:28:31
Varbūt nesapratu rakstu, bet tieši tā daru, un zinu, ka tā dara daudzi. Mīļie kolēģi, vērtēšana nav tikai darbu labošana un atzīmju likšana. Vērtēšana notiek katru stundu darba gaitā. Paskaidrošu: 1.Skolēns izpilda uzdevumu pie tāfeles (jā, jā, ar krītu uz tāfeles!!!). Lūdzu pārējiem viņa darbu novērtēt- kas pareizi, kas nepareizi, kas pietrūkst, kas par daudz utt. Tātad skolēni vērtē viens otra darbu. 2. Lūdzu visiem pārskatīt savus darbus un, ja nepieciešams, izdarīt labojumus un uzlabojumus. Tātad skolēni paši vērtē sevi. 3. Darba procesā, ejot pa klasi, pārskatu skolēnu darbu un pakoriģēju vispārīgos vilcienos. 4. Pārbaudes darbu laboju pati un dodu vērtējumu atzīmes izteiksmē. Kas attiecas uz trīskāršo vērtēšanu, sapratu, ka rakstā tā minēta kā sevi neattaisnojoša...
"...trīskārša vērtēšana (1. skolotājs izlabo un novērtē skolēna darbu; 2. skolēns uzlabo savu darbu, balstoties uz skolotāja novērtējumu; 3. skolotājs atkārtoti vērtē skolēna darbu)..." Kāds jaunums!!! Kāda inovācija!!! Vai šīs vērtēšanas metodes atklājējam prēmija jau izmaksāta? // Pēc manas ilggadējās pieredzes 2.solis šajā metodē ir vienkārši bezcerīgs (ar katru gadu aizvien trakāks!), jo skolēns TĀ "UZLABO SAVU DARBU", ka jālabo ne tikai tās pašas kļūdas, kuras jau bija, bet arī vēl jaunas kļūdas. Bet - lai izdodas!
skolotājs - eksaktais 14.09.2017. 16:37:09
Jā, jā - šādu vērtēšanu vajag ieviest arī konsekventi līdz galam. Arī augstskolā ārstiem, tiltu inženieriem, aviokonstruktoriem, ķīmiķiem (īpaši farmācijas speciālistiem) u.t.t. Vēl papildus ar īkšķīšiem, to arī nedrīkst aizmirst - ļoti laba metode!

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
* E-KLASE neatbild par komentāriem, kas pievienoti rakstiem, tomēr aicina portāla lasītājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, kā arī iztikt bez rupjībām.