Pieslēdzies E-klasei

Lietotājvārds
Parole
И в правду. Латвия слишком усердно старается быть лучше всех. Честно говоря это все бред собачий, так же как перевод обучения в русских школах на латышский язык. Дети должны учится на родном языке, им должно быть это интересно, чтобы дети наоборот старались и стремились к этим знаниям, а то что там правительств придумало, детей ну точно ни как не косается. Они не понимают видимо, что в Латвии 40% населения- русские, и каким бы языком эти люди не владели бы, это люди Латвии, и они хотят учиться, а это правительство своих же людей просто обижает. Люди и так уезжают из-за за того, что работ нет, так не только взрослым приходится уезжать, но и детям. Это все просто мерзко и гадко.
Cik labi ir mācities apgrutinošas vielas! Bet labāk ir dabut augstako izglitību un pēc 9.klases strādat. Iesaku visiem skolēniem kārtigi mācities!!!
Nesaprotu ko Latvija grib izlēkt no savām biksēm, grib būt visur pirmie, bet sanāk otrādi. Austrija maza valsts un tur neviens neiespringst par kaut kādām reitingu vietām, bet tur viss strādā.
Bērniem vajag bērnību!!!
Lielākā daļa bērnu ir paši vainīgi! Es reāli negāju uz nekādiem pūlciņiem! Biju mājās man bija laiks aizņemts ar vidiospēlēm! Tagad 5.klase cenšos cik vien varu vidējā atzīme 8! Esmu dzirdējusi no saviem klasesbiedriem kad visi skolotāji ir ļoti slikti! Vienā vardā sakot lielākā daļa bernu paši vainīgi! Raksturiņš arī vainīgs!
Ļoti rcīgi tas izsklausās vai nē?....lol kol mol....
Twitter Brand Resources 30.03.2018. 15:03:17
Healthhype.com | Current Health Articles on Symptoms, Diseases and Treatment
PALDIES par patiesu patiesību !!! Tāda viņa pašlaik ir !!!
lai ko mūsu valsts darītu daudzi nespēj sasniegt augstumus un, ja liks nezin kādus grūtus pārbaudijumus tad tā tie bezdarbnieki rodas. . .(tās ir manas domas un cita domas nevar noliegt).......ar cieņu 8.klases skolnieks
Latvijas izglītības sistēmai līdz izcilībai triljons gaismas gadi un gliemeža ātrumā to tāpet nesasniegt.
Es ride to latvija dzivot
Atbilde uz šo: ''Lai negraabstiitos gar ASV un citam valstim,varbut pieredzes apmainjaa aizbrauktu tepat uz Igauniju?'' Igaunijā mazāk iespringst uz jaunajām pieejām. Skolotājiem alga par minumumu jau ir ievērojami lielāka, uz pusi vismaz - tad arī var paēst un atliek laiks sagatavoties darbam. Materiāli pašiem nav jāpērk. Uz šīm kompetencēm vispār brīnās, kas tas esot izdomāts. Viņi dienas sākumā paņem telefonus, noliek tos speciālā telpā, dienas beigās paņem - lai būtu viss vērsts uz darbu. Ja vajadzīgs, tad izmanto datorus mācību procesā, kas skolā pieejami. Jā, tā ir viena konkrēta skola, neesmu visās bijusi, bet tāda dejošana pakaļ iedomātam somijas modelim, kur pamatā veiksmei ir tas, ka algas ir citā līmenī un darba vietas bērniem labi apmaksātas būs nodrošinātas, tad iesmīkņā par šo kompetenču pieeju. It kā jau to neizmantotu tāpat iespēju robežās, bet visu to tāpat nevar - kaut ko cilvēkam ir jāmāk. Mūsdienās vēl 7.kl. bērni knapi raksta un nespēj mutvārdu daļu izpildīt, jo nevar salikt kopā runā normāli teikumus, tad nu kādas vēl spēles un ko vēl gaida, kad paši vecāki neko savos bērnos nav ielikuši. Un vēl gudri citam profesijas pārstāvim pateiks, kā viņam vajadzētu strādāt. Absurds tas, kas mums te notiek. Viss dziļākā purvā, ka tik nekas nebūtu jāapgūst, varētu rotaļāties, disciplīnas nekādas un vēl uz visiem izgājieniem jāskatās ar tādu iecietību, ka vai nu.
pelēkā cielava 19.02.2018. 10:10:45
Tikai citēju J.Paidera rakstu, kurā alegoriski bija pieminēta izglītības sistēmas "izpostīšana" , un jau komentārs tiek papildus analizēts. Cienījamā e-klase, ja jau tā baidāties par komentāriem, tad atstājiet šo prortālu kā vienkāšu elektronisko sekmju žurnālu. Metiet mieru "pareizo" viedokļu paušanai. Ir jau labi, ka ES dod naudu, tikai tās izlietojums ir pretīgs. Ķēdes pēdējais posms - skolotājs, kā muļķis apraksta katru izlietoto centu, nemaz nezinot, vai aģentūra izdevumus segs. Argumenti vienkārši, pat līdz absurdam - nosaukums nebija atbilstošs. Gribētos tomēr zināt, no kurienes "aug kājas" tik reālajai dzīvei neatbilstošām izdevumu npozīcijām, tik vāji piesegtam formālismam, kas viss vērsts uz Latvijas pedagogu, skolēnu un studentu apzinātā virzīšanā uz mazvērtības kompleksiem un zemu pašvērtējumu, nevis izcilību.
pelēkā cielava 19.02.2018. 09:45:24
Citāts no J.Paiderea raksta "Neatkarīgajā rīta avīzē", 15.09.2017. "Patiesībā Latvija ir viena no retajām mazajām valstīm, kuras skolēni spēj uzrādīt tik izcilus rezultātus priekšmetu olimpiādēs. Ko iesaka VISC? Uzspridzināsim šo sistēmu un tās vietā veidosim kaut ko nebijušu - kompetencēs balstītu izglītības satura modeli. No tā visa rodas pamatotas aizdomas, ka kompetenču izglītības reformas patiesais mērķis ir 12 miljonu eiro ES naudas notrallināšana. Turklāt, piesedzoties ar kompetencēm, pie ES naudas ir tikuši latviešu valodas nīdēji, kuri izmanto ES naudu, lai ar reformas palīdzību dotu nāvējošu triecienu latviešu valodas mācīšanai pamatskolā. [..] Atbilstoši ES 2006. gadā izstrādātajām rekomendācijām [..]pirmā, vissvarīgākā, kompetence ir saziņa dzimtajā valodā (Communication in the mother tongue). [..] ES naudas straume, kas plūst caur kompetences projekta atbildīgo personu kabatām, ir aizskalojusi šo cilvēku pēdējās sirdsapziņas paliekas kopā ar Latvijas Satversmes preambulā ierakstītajām vērtībām." Patiesībā, skolotājs ir tā iedzīts darbos, no kuriem lielāko daļu sastāda birokrāriskas formalitātes, t.sk. "apgūstot" ES naudu, ka nevar būt ne runas par reālu un lietderīgu skolotāja kompetences uzturēšanu. Lūk, pat šādi raksti nemanīti paslīd garām, lai nerosinātu aizdomāties par patiesajām norisēm. Cilvēki, t.sk pedagogi ir iedzīti tādā nihilismā, ka jebkura doma par to absurdu, kas notiek mūsu izglītībā, medicīnā, ekonomikā tiek apslāpēta ar frāzi: "Mēs tur neko tāpat nevaram mainīt."
Lai mūsu jaunieši var izbraukt no valsts un konkurēt darba tirgos ārpus Latvijas. Izglītots un spējīgs jaunietis diez vai ies strādāt lielveikalā par preču licēju, jo likumdošanas izstrāde uzņēmējdarbības vides uzlabošanai un ekonomiskas aktivitātes veicināšanai valstī nav prioritāte.
Pareizi. Mūsu deputāti tā un dzīvo. Ne katram tur ir izglītība, bet kā dzīvo! Priekš kam domāt par izglītību, kā viņi pēc tam atrādīs muļķus, kuri strādās par centiem? Jo sliktāka izglītība, jo bagātāki deputāti!!!
Sāciet ar angļu valodas mācību grāmatām! Kāpēc bērniem Latvijā jāmācās pēc Oksfordas mācību līdzekļiem, kas ir paredzēti speciāli Tur dzīvojošajiem un jau angliski runājošiem bērniem, kuri mācās savu dzimto valodu??? Kad tas vienreiz beigsies???
Svešvalodu skolotāja 28.01.2018. 21:51:16
Jāsūta savs bērns uz Igauniju, tepat blakus...
Vispirms pielīdziniet algas Eiropas līmenim un tad salīdziniet visu ar Eiropu, nevis visur dzenaties pēc Eiropas standartiem, bet gribat, lai par velti strādajam!!!
Izcilību var sasniegt vien tad, ja ir atlase. Kamēr nodarbosimies ar mācīšanās grūtībām un integrēšanu, laika izcilībai neatliks. (Te nav domāti skolēni ar fiziskām problēmām)
Lai negraabstiitos gar ASV un citam valstim,varbut pieredzes apmainjaa aizbrauktu tepat uz Igauniju?
Jukolas Jusis 18.09.2017. 22:03:54
Izcilība ir pretēja būšana masveidībai, un mūsvalstiņā "'izlēcējus" nemīl, ne vienā(i) vietiņā(i),ar bērnudārzu iesākot , skolās un darbavietās jau tradicionāli .Nav pamata bažīties, ka iedibinātā kārtība mainīsies. Ja kāds, vēl nav sapratis,kā" lietas notiek" un sāks pārmērīgi pārcensties, noticējis "" jaunajam kursam'"...Izsaku līdzjūtību!
Es arī BIJU Somijā un nedēļas garumā vēroju savu somu kolēģu darbu gan stundās, gan ārpus tām. Varu parakstīties zem katra komentāra "Biju" vārda! Jā, uzticēšanās skolotājam visos līmeņos - skolēniem, viņu vecākiem, skolas administrācijas, ministriem un pašvaldību vadītājiem. Izpratne par to, ka skolotāja darbs nav ieliekams stundu un minūšu rāmīšos, ka skolotājam IR VAJADZĪGS laiks sevis pilnveidošanai, radošai pašizpausmei. Un materiālais nodrošinājums.
publiskot algas 17.09.2017. 23:56:50
Vai tie pārstrādājušies skolotāji, kuri drēbes var nopirkt tikai lietoto apģērbu veikalos, arī būtu pelnījuši šādu personisku pazemojumu – ar visiem vārdiem un uzvārdiem? Piemēram, vai publiski izplatīt informāciju, ka kāds starptautiski pazīstams valsts universitātes profesors par pilnas slodzes darbu saņem algu tuvu minimālajai, nebūtu uzskatāms par goda un cieņas aizskaršanu Civillikuma 2352 pirmā panta izpratnē?
Jukolas Jusis 17.09.2017. 17:52:30
Ar ko, profesionāls neveiksminieks atšķiras no tāda, kam tikai šo reizi ir misējies?Ar vēlmi un centību izdarīt visu,uzreiz, monumentāli un grandiozi, vēlākais, rīt uz pusdienas laiku. Tā mūsu tūtiņu dreijātāji un plānā galdiņa urbēji izdomājuši kārtējo plānu, kas pareizi izklāstīts( acis izvalbot, ar rokām gaisu kuļot un siekalas šķiežot)nevienu neatstāj vienaldzīgu, prātīgākie skolotāji,gatavojas kārtējai vētrai, naivākie cer uz brīnumiem laimīgajās beigās, bet skolas pusvadītāju slānis, uzrota piedurknes kaujas gatavībai, makaronus sēt vai karināt, kā situācija diktēs... Izglītību nav mūsvalstiņā sačakarejuši ierēdņi, sorosieši vai masoni, izglītības posts slēpjas paaudžu ciešanās, tēvos un vectēvos, kas skolas gadus uztvēruši kā visdrūmāko savas dzīves posmu, ļaunu murgu,kas visiem jāpārdzīvo.Veiksmīgi izturējuši skolmeistaru uzbrukumus, viņi sevī atklājuši nezināšanas spēku, noslēpumu , ko veiksmīgi nodod nākošajām paaudzēm.Nekāda Somijas, vai kāda tur, pieredze, viņus nesalauzīs!
Ērkšķoga 17.09.2017. 17:24:30
Piekrītu Kasandras rakstītajam par skolotāju sagatavošanu. Liela daļa jauno skolotāju skolās ienāk nesagatavoti darbam. Ne stundas mērķus un uzdevumus prot izvirzīt, ne tos sasniegt. Ar vecākiem problēma komunicēt, stundās kārtību un disciplīnu nodrošināt. Ne jau visiem, protams. Bet gadās, un bieži. Īpaši neklātienē studējošie. Diplomi ta' ir visiem. Un labi. Un tagad šie pedagoģisko augstskolu mācībspēki, kuri nevar (neprot?) savus studentus pienācīgi sagatavot darbam skolā, darbosies kā eksperti projektā un sniegs "viedus" padomus praktiķiem.
VESELAIS PRĀTS 17.09.2017. 14:26:44
Izlasiet, lūdzu, J.Paidera rakstu"Kompetenču falsifikatori! Tur arī būs atbilde plašajai masveida kampaņai par jauno "brīnumnūjiņu'...
VIENREIZ AIZVERIET MUTES NEŠĶĪSTIE TAUTAS ,IZGLĪTĪBAS UN IZCILĪBAS IZNĪCINĀTĀJI!! RIEBJAS LASĪT UN KLAUSĪTIES ŠĪS DEMAGOĢIJAS UN CINISMA PILNĀS RINDAS! JUMS,IZGLĪTĪBAS "CENSOŅI"RŪP SKOLĒNI, SKOLOTĀJI, KVALITĀTE?? BEIDZIET PŪST MIGLU ACĪS... JŪS - "VARENIE GUDRINIEKI" IZDOMĀJĀT SASNIEGT AUGSTUS REZULTĀTUS,EKSPLUATĒJOT PEDAGOGUS,LIEKOT STRĀDĀT GARAS DARBA STUNDAS AR PAZEMOJOŠU SAMAKSU VAI PAR VELTI?!! SUPERĪGA REFORMA!! TIEŠI KĀ PRIEKŠ "BANĀNZEMES", KĀ PRIEKŠ DZIMTCILVĒKIEM! MAKSIMĀLUS REZULTĀTUS AR LĒTU DARBASPĒKU UN MINIMĀLĀM IZVĒLES IESPĒJĀM UN BEZSPĒCĪBAS SAJŪTU DVĒSELĒS! MŪSDIENU VERDZĪBAS PARAUGI!!
VIENREIZ AIZVERIET MUTES NEŠĶĪSTIE TAUTAS ,IZGLĪTĪBAS UN IZCILĪBAS IZNĪCINĀTĀJI!! RIEBJAS LASĪT UN KLAUSĪTIES ŠĪS DEMAGOĢIJAS UN CINISMA PILNĀS RINDAS! JUMS,IZGLĪTĪBAS "CENSOŅI"RŪP SKOLĒNI, SKOLOTĀJI, KVALITĀTE?? BEIDZIET PŪST MIGLU ACĪS... JŪS - "VARENIE GUDRINIEKI" IZDOMĀJĀT SASNIEGT AUGSTUS REZULTĀTUS,EKSPLUATĒJOT PEDAGOGUS,LIEKOT STRĀDĀT GARAS DARBA STUNDAS AR PAZEMOJOŠU SAMAKSU VAI PAR VELTI?!! SUPERĪGA REFORMA!! TIEŠI KĀ PRIEKŠ "BANĀNZEMES", KĀ PRIEKŠ DZIMTCILVĒKIEM! MAKSIMĀLUS REZULTĀTUS AR LĒTU DARBASPĒKU UN MINIMĀLĀM IZVĒLES IESPĒJĀM UN BEZSPĒCĪBAS SAJŪTU DVĒSELĒS! MŪSDIENU VERDZĪBAS PARAUGI!!
Biju Somijas skolās pieredzes apmaiņā. Skolotāju stundu metodikā nekādus brīnumus neredzēju. Parastas ikdienas stundas, kādas vadām arī mēs. Galvenās atšķirības, ko saskatīju: 1) Skolēni dara to, ko viņiem liek. Nebakstās telefonos, nepļāpā, bet veic dotos uzdevumus. Ja klasē ir skolēns, kura uzvedība varētu pārējos traucēt, sākumā (pirmās nedēļas laikā, nevis pēc vairāku mēnešu psiholoģiskajām izpētēm) viņam stundā līdzi iet skolotāja palīgs. Ja tas nepalīdz, skolēns tiek mācīts atsevišķi. Un tam ir pietiekami naudas. Skolotāju palīgu skaits skolā ir gandrīz tāds pats, kā skolotāju skaits. Ja pēkšņi skolā iestājas skolēns ar īpašām vajadzībām, nekavējoties tiek pieņemts darbā speciālists, kas māk ar viņu strādāt. Skolai tiek piešķirts budžēts, kas ir pietiekami liels, un kuru sadala atbilstoši skolas vajadzībām, nevis augstākām norādēm. Arī visiem skolotājiem augstskolā tiek mācīta speciālā pedagoģija, ir atbilstošas prakses iespējas. 2) Skolotāji nav pārslogoti. Plkst. 14 skolas ir tukšas, paliek tikai pulciņu skolotāji. Neviens skolotājs nestrādā vairāk kā slodzi (atkarībā no priekšmeta 18-24 kontaktstundas), jo alga par to ir 5000 eiro. Pietiekama, manuprāt. Brīvlaikos skolas ir slēgtas, un neviena sabiedrība par to nebļauj. Ārpus stundu laika skolotājam jābūt darba vietā vienu stundu nedēļā un vienu dienu brīvlaikā. Skolotājiem nav jāraksta nebeidzami papīru kalni, jo Somijā vispār nav skolotājus kontrolējošas iestādes. Dara tikai to, ko tiešām vajag darbam. Kontroles mehānisms - jebkurā laikā stundā drīkst ieiet jebkurš skolas darbinieks vai skolēna vecāks. Bet vērošana neilgst visu stundu, tikai dažās minūtes, lai netraucētu mācību procesu. 3) Stundās jāmāca to, ko tiešām vajag konkrētiem skolēniem, jo eksāmenu NAV. Ir mācību noslēgumā viens tiešsaistē pildāms tests, uz kura rezultātu pamata skolēni stājas augstskolās. Arī atzīmes netiek liktas līdz 7. klasei. Skolotāju darba kvalitāti nodrošina tas, ka līgumi tiek slēgti uz vienu gadu. Un, jā, pie skolām ir gribētāju rinda tur strādāt, var izvēlēties tiešām labus pedagogus. Bet vairumam līgumi katru gadu tiekot atjaunoti, ja viss ir kārtībā. Mums līdz kaut kam tādam vēl ļoti tālu, jo reformē saturu un metodes, nevis globālo izglītības sistēmas pieeju un prestižu.
Jukolas Jusis 17.09.2017. 12:46:00
Nabagi un muļķi vienmēr atrod sev kaklakungus, kas rada nabagiem un muļķiem optimālus dzīves apstākļus: stingru uzraudzību, maz brīva laika, ierobežotus ienākumus,liek Dieva bīties un priekšniecību klausīt! NEDRĪKST pret viņiem citādi izturēties,lai nedzītu cilvēces minimumu postā!
Neko citu jau uz izcilību nevar virzīt, jo neļaujas...Tikai izglītība ir tik plašs jēdziens, ka var nepārtraukti kaut ko labot un kaut kur virzīt...
Tie paši "eksperti" , kas audzināja jaunos skolotājus augstskolās un mācīja skolotājus parastos kursos, tagad kopā ar tiem pašiem ierēdņiem projektēs milzum krāšņu un super dārgu izglītības reformu. Kad visas projektu atskaites būs nodotas, tad finanšu ministrija paziņos, ka naudas ir tik cik ir un pietiek labi ja pusei no paredzētā. Pa šiem gadiem pie skolu durvīm nebūs sastājusies rinda no skolā strādāt gribētājiem, turklāt jaunajiem , pareizajiem skolotājiem būs jābūt tādiem, kas vienlaikus un integrēti mācīs trīs vai pat četrus mācību priekšmetus. Var jau būt, ka var skolēnus apmācīt cilvēks bez dziļām zināšanām savos priekšmetos, balstoties tikai uz skolēnu patstāvīgo un kooperatīvo darbu, bet adekvātu vērtējumu diez vai tāds skolotājs varēs sniegt. Turklāt katrā mācību priekšmetā ir sava didaktiskā specifika, kas tieši saistīta ar saturu un skolēnu vecumposma uztveres īpatnībām. No kurienes mēs rausim šos jaunos vispusīgi plaši un dziļi sagatavotos, entuziasma un pašaizliedzības pilnos skolotājus, ja tagad valstī vidējie centralizēto eksāmenu rezultāti ir tādi kā ir un skolu absolventi sapņo ( aptaujās raksta) par labu un mierīgu darbu ar labu atalgojumu un brīvo laiku.
Skolnieciņš [Vislatvijas skaudības dievība] 16.09.2017. 16:09:50
Dārgie tautieši, es jūs aicinu nebaidīties, bet pretoties vergturiem un kangariem! Tikai vienota tauta ir spēks! Pavisam nesen Latvijā notika simtslatnieku programma, cilvēki pat ar maziem bērniem saņēma sākumā 138,89€ un vēlāk 111,11€ par pilnu slodzi. Valsts pieņēma šādu projektu. Es pieprasīšu, lai iesaistītajām personām valsts atmaksā atņemto naudu! Cīnisimies! Cīņa! Es nodirsīšu Latviju internetā, tik ilgi, kamēr valsts man atmaksās parādu! ®Skolnieciņš
1. Lai nu ko, bet Latvija var lepoties ar IZM ierēdņu IZCILI sačakarētu izglītības sistēmu. Un šī izcilība ir ilgtspējīga. 2. valodas apliecības arī izpārdot. urā
Tagad propagandas raksti par šo tēmu būs vairāk, jo parādījušies paildus miljoni no eiropas. nra.lv/latvija/izglitiba-karjera/juris-paiders-3/222451-kompetencu-falsifikatori.htm
Viss ğeniālais ir vienkāršs... 16.09.2017. 01:17:25
Varu pateikt tikai vienu, katra spēja uz ko savu/individuālu pietiekami tiek apcirsta pirmajos gados ar monotono vispārējo vienādo pieeju visiem. "Kam lemts rāpot, tas nekad nelidos", vai "kas der visam, tas īsti neder nekam".
Skolnieciņš. Savus ienakumus esi nosaucis. Izdevumus gan nē. Kā lai to novērtēt?
Jā, nezinu, joprojām nezinu, kāda būs samaksa par manu darbu.
Skolnieciņš [Vislatvijas skaudības dievība] 15.09.2017. 21:36:43
Aizsardzības ministrs ieraudzija Saeimas logā n-tos stāvus un kliedza:"Krievi nāk!". Bet labklājības Ministrs kvieca:" Bomži nāk!". Pasakas beigās bomži, kas cieta badu, pierijās ar mūsu politiķiem. Un no mūsu valdības atliekām uztaisija suvenīrus.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
* E-klase neatbild par komentāriem, kas pievienoti rakstiem, tomēr aicina portāla lasītājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. Noteikumu neievērošanas gadījumā, E-klase patur tiesības komentāru nepublicēt vai rediģēt. Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes.