Pieslēdzies E-klasei

Lietotājvārds
Parole
Melo valdība, melo vecāki , melo bērni ABURTAIS LOKS LAIMĪGĀ ZEMĒ..........................................
Bērnībā no mammas dabujām norauties ne jau par blēņām, bet par meliem. Bērns sāk melot brīdī, kad baidās saņem sodu.
Bērni nelamājās,nelieto rupjus lamu vārdus,ja mājās nelamājās un nelieto rupjos lamu vārdus. Ja bērns atnāk no bērnudārza,skolas un dzirdi kādu lamu vārdu-pajautā,kāpēc to pateica,ko tas nozīmē-bieži vien ir dzirdējis no klasesbiedra pat nezinot šī lamuvārda nozīmi-tulkojumu,kad izskaidro-saprot,ko ir pateicis un vairs tādus nelieto,nelamājas. Nesoli to ko nevari izdarīt,bet ja esi apsolijis tad izpildi-bērni ņem piemēru no mums pieaugušajiem-ja ir ģimenē pieņemts,ka vienmēr apsolītais tiek izpildīts arī bērni ir tādi paši-arī skolotājs,ja ko sola (apskatīt nākamā stundā,vai ekskursiju) tad tas ir jāpilda,nevis - ai,nebija laiks pašam apskatīties,sagatavoties-citreiz, arī bērni pārņem šādu pat attieksmi un stundā -kāpēc viņam ir jābūt izpildītam mājas darbam,prezentācijai-nu nav, ai citreiz! Pārsvarā aizsargreakcija,domājot,ka samelojot,sagrozot faktus aizsargāsi sevi, bet tā iebrauc vēl lielākās auzās. Nevisi pieaugušie ir pieauguši un spēcīgas personības,lai atzītu savu kļūdu un elementari atvainotos. Tā skolotājs,kurš iziet no klases,jo ir 9.klasēm eksāmeni-atstājot pirmklasniekus vienus pašus bez uzraudzības pie atvērtiem logiem un tie izmantos izdevību,lai pieietu pie šiem logiem un grūstoties varētu skatīties izkārušies ārā līdz pusei visi-tad par šādu situāciju skolotājs,kuram bija uzticēta pirmā klase pieskatīt, būtu pateicis jau sākumā,ka izgāja no klases uz 5.min.,bet nē-tā vietā labāk samelo,ka neesot nekur gājis, tātad melo visi bērni,kuri bija šajā klasē un arī vecāks,kurš gāja pirmklasniekam pakaļ uz skolu un visu šo redzēja,arī ieejot klasē,ka skolotāja nav- arī rādās! Tā vietā,lai skolotājs pateiktu,ka izgāju uz neilgu laiku un neiedomājos,ka logi palika vaļā un bērni tūlīt pie tiem skries,izvēlējas labāk melot. Ja bērniem rāda piemēru,ka pieaugušie melo, skolotāji melo,tad kāpēc viņi nevar,kāpēc viņiem ir jāievēro skolas noteikumi, sabiedrības noteiktie uzvedības notiekumi,ja visi pieaugušie mānās,neievēro noteikumus un melo?! Bērni nemelo-viņi iemācās melot- mēs pieaugušie viņiem to iemācam! Runājiet ar bērniem pat par nepatīkamām un smagam tēmām,ja ne uz reiz,tad vēlāk viņi sapratīs-viņi atcerēsies,ka kaut kur,kaut kad jau to ir dzirdējuši-sapratīs!
Tēvs reiz lūdzis dēlam aizvest viņu uz sanāksmi, kas notika 15 kilometru no mājām. Kad viņi tur nokļuva, tēvs lika auto aizvest uz servisu, pagaidīt, kamēr to saremontē, un pēc tam atgriezties sanāksmes vietā ne vēlāk kā pulksten 17.00. Dēls atbildēja, ka viņš visu saprot un devās uz autoservisu. Remonts izrādījās ļoti nenozīmīgs un auto viņam atdeva jau pēc dažām minūtēm. Septiņpadsmitgadīgs puisis, automašīna un 5 stundas brīva laika! Tā ir bīstama kombinācija.. Dēls nolēma pavizināties pa pilsētu, līdz ievēroja kāda kinoteātra afišu ar divsēriju filmas reklāmu. Viņš devās uz kino un tā aizrāvās ar filmu, ka pavisam pazaudēja laika izjūtu. Viņš ieskatījās pulkstenī un tas rādīja 18.15.. Viņš skrēja uz mašīnu un traucās uz ēku, kur noritēja sanāksme. Kad beidzot viņš bija tur nonācis , viņš ieraudzīja tēvu, kas gluži viens stāvēja pie ēkas ieejas.. Viņš izlēca no mašīnas un sāka atvainoties par kavēšanu...Tēvs jautāja : ,,Dēls, kas atgadījās, es biju tik ļoti noraizējies par tevi. Kas notika ?" Dēls atbildēja: ,, Tas viss to stulbo mehāniķu dēļ, tēvs. Viņi nekādi nevarēja saprast, kur meklējama vaina, un pabeidza remontu tikai tagad. Es tūlīt pat braucu uz šejieni." Tēvs klusēja. Viņš neteica dēlam, ka pats piezvanījis uz autoservisu pulksten 17.30 , jo bija uztraucies par dēla neierašanos norunātajā laikā, un uzzinājis, ka mašīna atdota jau pusdienlaikā. Viņš zināja, ka dēls viņam melo. Kā jūs domājiet kā tēvs rīkojās tālāk? Droši vien daudzi teiktu, ka tēvs dēlam sadeva kā nākas, vai arī uzlika mājas arestu, kaut ko aizliedza darīt... Bet tēvs pasniedza dēlam mašīnas atslēgas un teica : ,, Dēls dodies ar auto uz mājām, bet man nāksies iet ar kājām... Dēls jautāja tēvam: ,,KO?? " Līdz mājām bija 15 kilometri...Paklausieties ko viņam teica tēvs : ,, Dēls ja 17 gadu laikā es neesmu varējis panākt, lai tu man uzticētos, tad acīmredzot esmu ļoti slikts tēvs. Man ir jādodas mājās kājām, lai apdomātu, kā es varu kļūt par labāku tēvu. Un lūdzu tev piedošanu par to, ka esmu tik slikts tēvs. " Tēvs devās mājup kājām. Dēls iekāpa mašīnā un lēnām brauca līdzās tēvam, lūdzot viņu sēsties auto. Tēvs atteicās un turpināja iet sakot: ,,Nē dēls, brauc mājās. " Dēls brauca līdzās tēvam visu atpakaļceļu, atkal un atkal lūdzot viņu sēsties automašīnā. Tēvs katru reizi atteicās. Viņi nokļuva mājās gandrīz pēc piecām stundām, ap pusnakti." Tālāk notika tā - Tēvs vienkārši iegāja mājā un devās gulēt. Toties dēls bija ieguvis mācību no šīs pieredzes. Viņš kopš tā brīža vairs nevienam nekad nav melojis..... Problēmas viegls risinājums būtu bijis uzkliegt, draudēt vai sadot pa ādu- proti, bērna sodīšana ( tā rīkotos lielākā daļa).. Bet tā rezultātā Tēvs nolaistu tvaiku, dēls solītos laboties.. un abi aizmirstu par šo incidentu jau nākamajā dienā.... Domāju, ka ja tu saproti, ka bērns melo, tad viņu var pārbaudīt un likt viņam sajusties slikti par to, ka ir melojis, tā rezultātā bērns emocionāli jutīsies slikti un iespējams iegūs kādu mācību un neturpinās melot...
bērniem jāsaka, ka nav labi melo.
Viņam ir jāliek sods un jāmēģina izdabināt viņu lai zinātu ko viņš slēpj un kāpēc viņš melo. vajadzētu arī noteikti pievērst uzmanību jo vairākums bērnu tieši tāpēc ka tēvs/mamma nepievērš viņam uzmanību.
Varbūt bērniem vajag paskaidrot kādus kaitējumus un labumus dod virtuālā pasaule.
BĒRNU nedrīkst sist. pasakat lai viņš iet gulēt.
sist
un visi ir piespiesti melot bet tadel jasit?
Es.meloju par koncam
Bērni melo nevis vecāku, bet tāpēc, ka nepilda Svētajos Rakstos teikto, ko nemāca Latvijas valdības skolās, melo pasaulīgo valdību melu piemēra dēļ. Vecāks un skolotājs, kura audžudēls melo regulāri, zog, klaiņo, bet policija nepalīdz pat atrast pie iedotām adresēm un telefoniem jau nedēļu, tik atrakstās.
Bernu nevajag sist tikai pajautat vai klausis, ja bernu sitis tad bernam bus bailigak un vajaka sirds pret vecakiem
Bērni mācās no vecākiem un skolotājiem!
Atklashu mazu noslepumu. mes visi esam berni. tik mums gadu daudz. mums visiem ir mamma tetis. no tuksha gaisa neesam raditi.
Par to sishanu. Tagad padomajat. Virs sievu sit vina staiga zilumos. Ka vina jūtas? Es domāju vina uzreiz skirsies. Tapat reakcija no berna puses.
Kurs nemelo? Piemers. negribi teikt, ka vnk negribi runāt... Vnk pasaki, ka neesi mājās u. t. t Ir daudz situaciju, kad cilvēki melo. JA NEGRIBI LAI MELOTU. SAC AR SEVI. Neruna par kaut kadiem salavechiem. un zobu fejam. Jo vinu neeksistē. Un otrs ar bernu vajaga iztureties ar milestibu. Ja kliegsi vai sitisi. Berns Tevi ienidis.
Jā! Pareizi ar sišanu pa dibenu neko nelidz
Manu draugu mamma per par melosanu un, vins vairak nemelo, es nezinu, siksna laikam risina vai nerisina problemas. prieks manis tas risina problemas
sišana neko nelīdzēs tikai padarīs visu daudz reiz sliktāk.Bērns vel vairāk sāks melot.
Vienmēr, ja bērnam pateiks, ka to nedrīkst darīt, viņš to darīs. Aizliegts auglis saldāks.
Ja vecāki melo? Tad ko?
kada jega sist berns vairak baifisies
kpc jasit vienkarši labak jaaudzina un jauztigas bernam
Nu un kas.
Man šķiet ka bērna sišana neko neatrisina.
Vajag sist un sodit!melot ir slikti.
Jadod ar siksnu ja neklausa
lool es vienmer meloju nu un tad

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.