Lietotājvārds
Parole
Izdomāts, muļķīgs stāstiņš.
Manuprāt tas nav īsts darbs, bet izdomāts. Tas tā nevar būt. Es nepazīstu nevienu tādu skolotāju, kura (kurš) varētu bērna risinājumu atzīt par nepareizu.
Tas gan ir "sviests"! Tikko konstatēju, ka pēc tās skolotājas domām, kas labojusi 2. uzdevumu, matemātiku nezinu... jo šo teksta uzdevumu risinātu precīzi tā, kā to darījis skolēns. Patiesībā gan mana matemātiskā izglītība ir augstākā, kāda Latvijā var būt. Un man ir ļoti žēl to skolēnu, kurus māca skolotāji, kas nespēj atšķirt pareizu risinājumu no nepareiza. Ja esi iedevis skolēnam uzdevumu, kuru viņš var pārprast, atzīsti risinājumu par pareizu, nokaunies par savu nekompetenci, un nākamreiz formulē pracīzāk! Te gan drusku akmens arī mācību grāmatu autoru dārziņā - slikti formulētu uzdevumu dažās no tām ir ļoti daudz. Bet skolotājam to jāredz, un, pirms lieto, jālabo!
Vai tiešām , vai tiešām?! Skolotāj, man jūsu no sirds žēl. Ar tik ierobežotu redzes leņķi nav viegli dzīvot.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2+8=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.