Lietotājvārds
Parole
Tur nav ko motivēt. Mācīties matemātiku - tas ir smags darbs. Cilvēkiem, kam interesē un kas pieraduši smagi strādāt (citiem tādas spējas jau ir no agras bērnības), paši arī to darbu iegulda un dara un vēl prieku gūst. Analoģiski kā sportā, mākslā, mūzikā, visur.. Kam grūtāk padodas un neinteresē, tur neko motivēt nesanāks, ja nu vienīgi kāds liks regulāri strādāt, lai nenolaižas rokas. Tiesa, jautājums, vai vispār bērniem tādā līmenī ir jāzin matemātika, fizika utt. Ir ļoti maz bērnu, kas to var paņemt tādā līmenī. 50% - labākajā gadījumā. Tāpat piekrītu, ka kaut ko iemacīt un pat daudz ko iemācīt var katram, bet tad tā atkal ir tāda kā vardarbība - bērnam mācīt to, kas viņam nepatik un kas nebūs viņa dzīves lauciņš. Vispār ar regulāru darbu var pat lāci iemācīt dejot. Tāpat arī bērniem var iemācīt jebko. Vienīgi ir bērni, kuri ļoti, ļoti negrib piespiesties mācīties to, kas nepatīk. Kādam nepatīk daudz kas. Visbiežāk vecāki nespēj pretiedarboties tādai pretestībai. Bet vēl lielāka daļa nedara neko, jo privātskolotāji ir pārāk dārgi vidējai tautas daļai un vecākiem nav enerģijas piespiest.
Teica ar šizofrēnijas pazīmēm učuks. Haha,,, haaaa
BRRRUUUUHHH 23.11.2020. 19:49:12
Tas tikai taisa bērnus psihot
Nezinu nevienu vecāku, kurš nemotivētu bērnu mācīties. Skolotajie, beidzat gvelst iemacītas frāzes, tās jūs iemacaties viens no otra.Skolotāji,lūgums: pamācieties, no skolotājiem, kas ir aizgājuši pensijā. Tas ir lūgums. Lūk tadiem ir jābūt skolitājiem. Kas ciena sevi, citus un galveno kārt, BĒRNUS.
Liela problēma ir tā, ka jaunāko klašu skolotājas pašas ar matemātiku ir uz "jūs". Nevar ar dzirkstošām acīm mācīt to, kas pašam neinteresē. Ja nav dzirksteles pašam, to nevar piešķilt bērniem. Manā bērnībā bija bērnu stāsts par puiku, kas noorganizēja dzīvokļa remontu, kamēr mamma bija slimnīcā. Kā kaut ko ārkārtīgi aizraujošu viņš sētas bērniem piedāvāja iespēju mazgāt griestus, un darbaspēks bija nodrošināts.
Viss sākas ar motivāciju, psiholoģiju! Un viss kā allaž ir uz bērna vecākiem. Ja vecāki nespēs nomotivēt bērnu iedziļināties matemātikas apgūšanā un nestrādās individuāli ar bērnu ārpus stundām (vai neņems privātskolotāju), tad nekas tur nebūs. Ar to, ko stāsta skolā, bērniem visbiežāk ir par maz, lai sarpastu vielu, jo tur ir dažādi faktori, kas novērš uzmanību + tas apstāklis, ka ne vienmēr ar pirmo reizi skolēns sapratīs to, ko viņam stāsta. Kā rāda dzīve, matemātikā labākie ir tie skolēni, ar kuriem notiek darbs (kas sevī ietver arī nemitīgu bērna motivēšanu) ārpus skolas, kaut gan matemātiku spēj saprast katrs, ja viņam paskaidro. Jautājums ir tikai par to, vai vecākiem pietiek motivācijas/laika/spēku strādāt ar bērnu ārpus skolas. Bieži atbilde uz šo jautājumu ir negatīva, tāpēc var novērot matemātikas zināšanu līmeņa krišanos. Bet bērnam ir ļoti svarīgi redzēt, ka viņš var saprast it kā sarežģīto matemātiku un gūt tajā itin labas sekmes, jo tas vairo viņa ticību saviem spēkiem, kas loģiski ietekmē sekmes arī visos pārējos priekšmetos!
Man patīk matemātika, jo skaitīt ir tik interesanti un forši! Piemēram man ļoti patīk skaitīt kubā un kvadrātā! Pēc tam reizināt un tad plusot. Es ļoti lepojos ar sevi, ka es zinu matemātiku uz 100% Tāpēc es novēlu citiem, lai viņi varētu skaitīt kā profiņi!:)
Tas, ko tur raksta uz tāfeles nav no skolas matemātikas (fizikas) kursa,...

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
6-6=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.