Lietotājvārds
Parole

Ko nozīmē – zināt latviešu valodu?

Ko nevajadzētu un ko vajadzētu mainīt latviešu valodas saturā un mācīšanas pieejā?

Video: Priekšnoteikumi veiksmīgai vērtēšanai un kā līdz tai nonākt

"Skola2030" konferencē "Vērtēt, lai mācītos" lekciju lasīja Kembridžas Universitātes Vērtēšanas centra Pētniecības un attīstības grupas vadītājs Tims Outss (Tim Oates). Skatiet viņa prezentāciju par tēmu "Priekšnoteikumi veiksmīgai vērtēšanai un kā līdz tai nonākt".

Video: Vērtēt, lai mācītos!

"Šobrīd skola ļoti daudziem bērniem iemāca, ka viņi nevis var, bet nevar. Ja mēs gribam, lai mūsu bērni var, tad vērtēšanas sistēma ir jāmaina." Astoņu minūšu video par vērtēšanu no "Skola2030" konferences "Vērtēt, lai mācītos" - vecākiem, bērniem un jauniešiem, skolotājiem, direktoriem, visiem, kurus tas interesē.

Video: Ko vērtēšana iemāca skolēniem?

Vai mācīšanās tikai atzīmes dēļ izkropļo dabisko tieksmi iegūt zināšanas un darboties? Kā vērtēšanu redz bērni? Ko viņi sajūt un kā viņi uzvedās vērtēšanas ietekmē? "Skola2030" mācību satura izstrādes vecākā eksperte un Rīgas Pilsētas sākumskolas direktore Solvita Lazdiņa savā prezentācijā “Ko vērtēšana iemāca skolēniem” atbild uz šiem un citiem būtiskiem jautājumiem.

Video: Vai sacensība motivē mācīties?

Vai sacensība motivē mācīties? Par to diskutē "Skola2030" pedagogu profesionālās pilnveides eksperts Reinis Upenieks, izglītības pētnieks Miķelis Grīviņš, nodibinājuma “Draudzīgā aicinājuma fonds” priekšsēdētājs Jānis Endele un Igora Miglinieka Sporta Skolas direktore un trenere Ilze Ose – Hlebovicka.

Video: Kāpēc formatīvā vērtēšana neiedzīvojas?

Vai un kāpēc formatīvā vērtēšana neiedzīvojas?

Līdz 1. februārim sabiedrība aicināta vērtēt iecerētās izmaiņas mācību saturā

Līdz 2018. gada 1. februārim izglītības jomā strādājošie, vecāki, uzņēmēji un ikviens sabiedrībā var ietekmēt to, ko un kādā veidā turpmāk mācīsies bērni un jaunieši skolās Latvijā.

Sadarbības prasmes sekmīgākai problēmu risināšanai

Skolēnu kompetence risināt problēmas savstarpējā sadarbībā ir inovatīva joma, kura ir ietverta pirmo reizi 2015. gadā pētījumu ciklā.

Video: Mīti un patiesība par Somijas izglītību

Skola2030 ar Somijas vēstniecības atbalstu piedāvā Jums video lekciju "Mīti un patiesība par Somijas izglītību", kuru lasa Irmeli Halinena (Irmeli Halinen), emeritētā mācību satura izstrādes vadītāja Somijas Valsts izglītības aģentūrā.

Sabiedriskajai apspriešanai izsludina jaunā mācību satura un pieejas aprakstu

Sabiedriskajai apspriešanai nodots jaunā mācību satura un pieejas apraksta projekts “Izglītība mūsdienīgai lietpratībai”.

Vērtēt tā, lai skolotāji atgūtu savu brīvo laiku

Mācīt ar lepnumu: projekts, lai samazinātu skolotāja darba slodzi, man kā skolas vadītājam daudz iemācīja par cerību un pozitīvismu.

4/4 vērtēšanas metode – risinājums skolotāja darba apjoma samazināšanai

Domājot par to, kā vērtēt skolēnu sniegumu un kā klasē ieviest pētniecisko vērtēšanu, aicinām izlasīt sarunu ar britu izglītības pētnieku un praktiķi Dilanu Viljamsu.

Radīt vidi, kurā vērtēšana ir pozitīva lieta

Veidojot mācību procesu, kura rezultāts ir lietpratība jeb skolēnu spēja saskaņoti lietot zināšanas, prasmes un attieksmes, jāmaina arī vērtēšana.

Somijas izglītība nav brīnums, bet mērķtiecīga un sistemātiska darba rezultāts

Kādēļ Somija atkārtoti mainīja izglītības sistēmu, ja viņiem ir vieni no labākajiem izglītības rezultātiem pasaulē? Kā vislabāk vērtēt skolēnu un skolu sniegumu?

No skolēna par ideālo pilsoni

“Skolēns, kurš būs apguvis viņam domāto mācību saturu sociālajā un pilsoniskajā jomā, var kļūt par ideālo pilsoni,” pauž Ansis Nudiens.