Apmeklējot izstādi ...lai gadījums kļūtu par notikumu... skolēniem ir iespēja izspēlēt  interaktīvu spēli, kas, pirmkārt, ļauj uzzināt vairāk par to, kas ir laikmetīgā māksla, kā to saprast un kādas tehnikas izmanto mūsdienu mākslinieki, otrkārt, demonstrē, kā praksē izmantojamas dažādos mācību priekšmetos apgūtās zināšanas. Mākslas darbus iespējams pētīt un izprast, izmantojot matemātikas, fizikas, ķīmijas, bioloģijas, vēstures, kulturoloģijas un informātikas zināšanas, savukārt paši mākslas darbi palīdz ilustrēt teorētisko vielu, kas, sēžot skolas solā, dažkārt šķiet pavisam atrauta no reālās dzīves.

Spēle izstrādāta, iedvesmojoties no jaunām un aizraujošām tendencēm muzeju pedagoģijā un radoši izmantojot iespējas, ko sniedz mūsdienu tehnoloģijas. Izpildot visus spēlē paredzētos uzdevumus, būs iespējams piedalīties aizraujošā konkursā un laimēt lielu un vērtīgu balvu.

Kuratores Solvitas Kreses pārraudzītā izstāde ...lai gadījums kļūtu par notikumu... iepazīstina ar ABLV Bank veidoto laikmetīgās mākslas kolekciju, kas kļūs par topošā Laikmetīgās mākslas muzeja krājuma sastāvdaļu. Kolekcijas veidošanā banka ieguldīs 1 miljonu latu. Darbu iegāde notiek kopš 2005. gada, darbus kolekcijai iesaka starptautiska profesionāļu žūrija, izvēloties izcilus un nozīmīgus Latvijas un tuvējā reģiona mākslinieku darbus.

Interaktīvajā spēlē aicināti piedalīties gan eksakto, gan humanitāro priekšmetu skolotāji ar saviem skolēniem. Iepriekš pieteiktām 9.–12. klašu skolēnu grupām un to pavadošajiem skolotājiem ieeja izstādē bez maksas.

Grupas var pieteikt, sūtot e-pastu uz maksla@ablv.org . Sīkāku informāciju skatīt mājaslapā.

_AGN2407 copy.JPG _AGN2427 copy.JPG _AGN2462 copy.JPG

_AGN2505 copy.JPG _AGN2447 copy.JPG _AGN2482 copy.JPG

_AGN2419 copy.JPG _AGN2566 copy.JPG