Vizīšu mērķis ir padziļināt skolēnu izpratni par uzņēmējdarbību, iepazīstot reālus uzņēmumus, mazināt stereotipus par uzņēmējdarbību pedagogu un jaunatnes vidū un aicināt skolēnus pašus pievērsties inovatīvu ideju radīšanai, kas var vēlāk kļūt par pamatu veiksmīgam biznesam.

Draugiem.lv runasvīrs Jānis Palkavnieks atzina, ka skolēnu apciemojumi un interese par informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmuma biznesa aizkulisēm allaž ir īpašs notikums, jo tā ir iespēja skolēniem parādīt to, ka "stilīgi ir mācīties, nevis dzert aliņu".

"Viņi redz šo darbošanos - spēlēšanos darba procesā, un tā ir iespēja viņiem likt aizdomāties, ka arī viņi var būt daļa no uzņēmuma, ja vien ir gatavi mācīties. Nereti sastopamies ar pesimistiskām skolēnu raidītām frāzēm, ka bez pieredzes jau nevienu neņem darbā. Arvien attīstoties IT nozarei, Latvijas uzņēmumos jau tagad varam sastapt 13-15 gadus vecus jauniešus, kuri nodarbojas ar programmēšanu profesionālā līmenī, sniedzot jaunu un būtisku ieguldījumu uzņēmumā," uzsvēra Palkavnieks.

Šoruden pēc Draugiem.lv apciemojuma Latvijas vidusskolēni septembrī apmeklēs arī tādus veiksmīgus Latvijas uzņēmumus kā Manaslecas.lv, Lazdonas piensaimnieks, BeeKid, MK Dizains, 55 mārītes, Valmieras stikla šķiedra, Valmiermuižas alus, Cherry Picking, MGS Factory, Bungala, Līvānu mājas un logi un Blue Shock Bike.