Lietotājvārds
Parole
izglītots cilvēks - nu, protams... 09.07.2014. 22:05:17
Man šķiet, ka vispirms jāvienojas par eksāmena mērķi un uzdevumiem - kāpēc mēs eksaminējam izglītojamo. Ja vēlamies konstatēt apguves līmeni, tad jebkuri % ir pieņemami - arī 5%, jo tā ir fakta konstatācija. Un nav svarīgi, kāpēc - vai skolotājs slikti iemācīja, viela neatbilstoša, skolēnam nav spēju vai vēlēšanās mācīties... Ja eksāmena mērķis ir kādu "izgāzt", lai atstātu bez diploma, tad gan jānovelk robeža ap kaut kādiem %. Pietiek mētāt skolas dārziņā akmeņus, varētu arī paskatīties, kādus topošos studentus uzņem, varētu arī nelasīt visus pēc kārtas no ielas...Ja skolotājs gadu no gada ir licis gumijas "4" pēc vasaras darbu nokārtošanas, tad nav jālolo ilūzijas, ka izglītojamais spēs brīnumainā kārtā nokārtot eksāmenu labā līmenī.
vismaz 30-35% noteikti būtu vajadzīgi. Tad varbūt daļa nemaz nesēdētu vidusskolā, bet iegūtu profesiju, bet daļa mācītos nevis atsēdētu 3 gadus.
Daļēji piekrītu. Lai kaut ko mainītu , ir nevis jātaisa reformas pēdējā stadijā (eksāmeni), bet gan jāsāk no pirmajām klasītēm. Vienkārši paceļot ''latiņu'', nekas nemainīsies. Sistēma, audzināšana, viela...viss,viss,viss ir jāpārveido, lai būtu kopīgs labums, nevis divas apvainotas puses- skolēni un skolotāji. Procentu palielināšanā motivācija neradīsies.
Atkāl tā Druviete ar savām reformām

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2-2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.