Lietotājvārds
Parole
Kurai kvalitātes pakāpei jābūt I Ministram? Un IM darbiniekiem, kas izstrādā.... ?
izglītots cilvēks - nu, protams... 16.11.2013. 21:37:06
Kaut kāds absurds - skolotājam par stundām maksāt izejot no uzrakstīto grāmatu skaita, pašradīto metodisko materiālu daudzuma un kā tur vēl. Vai tad stunda no tā kļūst labāka? Ja puslatvijas lieto mācību grāmatu, tad jāsaņem atbilstošs autora honorārs (ņemot vērā mācību grāmatu nežēlīgo dārdzību). Taisnība arī par to makulatūru, ko sauc par portfolio un draugu būšanu administrācijā...Samaksāt kārtīgi skolotājam par grāmatu, nevis 5 gadus kāst algu fondu.
Bez segvārda - Mārtiņš Birnis, VVĢ, mūzika. 13.11.2013. 13:54:33
Man divas reizes atteica pretendēšanu uz 3.pakāpi. Pirmajā reizē - Tev jau ir otrā, laukos daudziem nav! - Otrajā reizē, vienkārši bez komentāriem! Fantastiska sistēma, kā pazemot skolotājus! Paldies IZM!
perifērija 12.11.2013. 12:32:41
Kāpēc par 2. pakāpi pat neviens no valdības nepiemin? Kad visi vācām makulatūru šo pakāpju mapēm, tad teica, ka jāsāk ar zemāko un pamazām " jāiet uz augšu savā attīstībā"! Bet tad, kad sākām sniegt dokumentus uz 3., daži uz 4. pakāpi- tad atteica ar visādiem iemesliem-piem.: jums jau tikko bija 2. pakāpe, šoreiz novadam nav piešķirta vairāk nauda, jums pietrūkst vienas kursu stundas un tml. Un tagad izrādās, ka tas ir tavas algas jautājums, un daži vadībā pat atgādina, ka tu neesi pietiekoši augsta līmeņa pedagogs, ja jau ir tikai 2.pakāpe! Un bija taču daļa skolotāju, kuri bija kādā citā projektā un viņiem vispār neļāva pieteikties uz šīm pakāpēm, jo katrs drīkstēja būt tikai vienā Eiropas projektā! Un starp citu- uz projekta logo bija rakstīts, ka tas ir no Eiropas Sociālā fonda- tātad palīdzība nabadzīgajiem, nevis kā to pagrieza mūsu ierēdņi toreiz, un kā ir pagriezuši tagad, sataisot pakāpes, kuras nosaka algas lielumu. MURGS!
Jautājums Eklase lasītājiem - kas jādara (kur jāpesakās), lai uzzinātu par iespēju līdzdarboties kādā no valsts līmeņa organizācijām, kas ļautu pretendēt uz 5 kvalifikācijas pakāpi? Piemēram, bijušie DZM projekta ESF stipendiāti saņēma ārštata metodiķa sertifikātus. Ja manā mācību priekšmetā nav valsts pārbaudes darbu, ko labot, kur man pieteikties? Ar nometņu vadītāju kursiem šoreiz nepietieka - sākumā viss bija "vienā maisā". Paldies.
Patiesībā 11.11.2013. 21:25:36
daudz vērtīgāk būtu radīt kaut ko jaunu kā rakāties nu aimirstos un man personīgi nevajadzīgos krāmos mācību gada garumā! Vajag tādu sistēmu, kurā paveiktais uzreiz parādās kārtējā tarifikācijā - resp. ir definētu procedūru saraksts, kurā ir noteikts, cik Ls par kuru darbību pienākas (t.sk. - grāmatas, publikācijas, atklātās stundas, izveidotie tīmekļa materiāli, metodiskie materāli, u.tml.). Kurš pamatīgāk strādātu, tam arī būtu lielāka alga. Padarīts, uzskaitīts un samaksāts. Ne strīdu, ne brēkas, vien valdībai būtu tad kriettni platāk jātver naudas maks, bet to jau nu negrib darīt, tādēļ arī visa šī ākstīšanās.
nezin kāpēc1. un 2.pakāpes pedagogi ir sliktāki un netiek par to piemksāts. kaut gan sākumā tika solīt. "Šīs pakāpes ir blefs, jo viss ir mūsu sirdsapziņā un attieksmē. Ir skolotāji, kas strādā ar sirdi un dvēseli un viņeim nav laika rakstīt nevajadzīgus papīra klanus. Bet ir 3. un 4. pakāpes, kas prot izpatikt priekšniecībam, bet darbs īstenībā nekāds, tikai gudri papīru kalni, 3 perfektas stundas, bet ikdienā skolēni uz šim stundām iet kā uz moku kambari, jo uz viņiem tikai nemitīgi bauro, kas izkontrolēs tos piecus gadus , kā šie pedagogi strādā pēc pakāpes pieškiršanās. Zinu dažus, kuriem īstenībā nepinākas ne 3. ne 4.pakāpe.
"3146 pedagogi vēlas augstāku savas darbības kvalitātes pakāpi" meli!!! Man neatļāva startēt uz 4.pakāpi, kaut gan vasts olimpiādĒ mani skolēni piedalījās, DZM skolotāju pieredzes apmaiņā dalos, veidoju mācību materiālus, bet tālāk par trešo NEDRĪKŠ!!! Kvalifikācija papīru noformēšanā, nevis skolēnu apmācībā vai materiālu veidošanā!
Divi jautājumi! 1. Kāpēc tiem, kas ieguva pakāpes pērnajā gadā, šogad nemaksās, lai gan augustā medijos IZM pārstāvji teica, ka maksās visiem, kas IEGUVUŠI 3-4-5- pakāpi? 2. Cilvēku, kurš sarakstījis mācību grāmatu, ko lieto apmēram puse Latvijas skolu, nepielaida pie 5. pakāpes kārtošanas - neesot aktivitātes valsts mērogā, kāpēc?
"ŅRA" 2013.07.08. 11.11.2013. 09:45:24
Kad šīs pakāpes sākotnēji ieguva Eiropas Sociālā fonda projekta realizācijas laikā, tas pedagogiem deva iespēju saglabāt iepriekšējo atalgojumu, skaidro Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības vispārējās izglītības eksperte Modra Jansone, uzsverot, ka tagad tā ir pārvērtusies par papīru ražošanu, kam ir visai attāla saistība ar darba kvalitāti. Arī Jūrmalas domes Izglītības nodaļas vadītāja Aīda Paipare, kura nosauc to «principā par labu lietu», uzskata: vairāk jāpievērš uzmanība praktiskajai darbībai, metodiskajai dažādībai, nevis dokumentu mapēm.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
7+5=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.