Lietotājvārds
Parole
jēēēēēēēēēēeēē stiligi man PATIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DZM skolotāja 16.02.2014. 00:13:05
paldies, kā būs iespējams darboties šajā klasē un cik tas maksās? Vai būs tā, ka skolēniem mūsu valstī ir vienādas iespējas tajā mācīties un tas neko viņiem nemaksās. Ja tā, tad paldies. Kas ir Jūsu sponsori?
nedaudz skumjš secinājums 14.02.2014. 19:42:09
Viens nu ir skaidrs. Latvijas "skolotājs-vidējais" ir tik bezgala daudz reižu mānīts, muļķots, barots ar tukšiem solījumiem, kacināts ar nebeidzamām reformām, tramdīts un biedēts, ka viņš vairs NESPĒJ NOTICĒT varbūt patiesi labām lietām... un ja nu ATKAL kārtējais Eiropas naudas tērēšanas projektiņš, kārtējā izrādīšanās?
Mīļie skolotāji, kurā teikumā jūs izlasījāt, ka būs viena stunda? Es izlasīju šādu tekstu: divu gadu laikā ekspertu komanda ar skolēniem, pedagoģijas studentiem un skolotājiem strādājusi ar vienu mērķi - radīt efektīvākas un saistošākas mācību stundas ķīmijā, fizikā, bioloģijā un matemātikā... Kā jums ar lasīšanu un lasītā saprašanu?
Vai tas saprotams tā, ka ar VIENU sagatavotu stundu braukās pa Latviju un to demonstrēs? Nu, vienai stundai sagatavoties jau nav problēma. Es arī gribētu redzēt, kā notiek pārējās nodarbības, tāpat kā ??? 09:57. Vai tālāk arī viss būs tik jauki, iedvesmojoši un interesanti? Ja jā - cepuri nost. Bet ja nu skolēniem nepatiks, ka kaut kas jādara pašiem un teātrim seko atprasīšana? Un kā ar pārbaudes darbiem par tematu? Un kuras skolas izvēlēsies demonstrācijai? gribēt jau var daudzas, visām tikpat netiks. Citiem vārdiem, kārtējā "pakazuha".
Vai tas saprotams tā, ka ar VIENU sagatavotu stundu braukās pa Latviju un to demonstrēs? Nu, vienai stundai sagatavoties jau nav problēma. Es arī gribētu redzēt, kā notiek pārējās nodarbības, tāpat kā ??? 09:57. Vai tālāk arī viss būs tik jauki, iedvesmojoši un interesanti? Ja jā - cepuri nost. Bet ja nu skolēniem nepatiks, ka kaut kas jādara pašiem un teātrim seko atprasīšana?
Ļoti priecājos, ka šāda mācību, klase izveidota, kur un kā var pieteikties - mobilajai stundai?
jauki- 1 stundu NOSKATĪSIMIES šajā (neapšaubāmi interesantajā) kabinetā. Tāpat kā -1 interesantu lekciju NOKLAUSĪJĀMIES (V.Dombrovskis, I.Godmanis u.c.) Iespējamās misijas projektā. Un tālāk?? Kas notika/notiks 2-ajā un tālākajās konkrētās tēmas apguvei paredzētajās stundās klasē? Objektivitātes dēļ vajadzēja/vajag filmēt un publiski parādīt arī nākamās stundas, kad skolēniem PAŠIEM vajag izskaidrot lekcijā vai mobīlajā klasē dzirdētos terminus, jēdzienus, lietot aprēķina formulas, risināt udevumus, analizēt diagrammas, u.t.t- to reālo situāciju, kas ir ikdienā "neinteresantajā" stundā. Un protams - arī uzrakstīt pārbaudes darbu un izanalizēt rezultātus. Tikai tad varēs redzēt kādi ir patiesie ieguvumi. Pašlaik šie mēģinājumi ir šovs, kas tieši vai netieši (domājošie katrs izlemj pats)kārtējo reizi sabiedrības acīs diskreditē pedagoga ikdienas darbu, kurā viņš arī LIETO dažādas metodes un tehniskos līdzekļus, vienlaikus, organizējot skolēna aktīvu mācīšanos. Tomēr skolēna paša attieksmi un ieguldīto darbu nekas nespēj aizstāt.
Vai nu skolu ir par daudz, vai arī šādu labiekātotu klašu skolās ir par maz.
šis varētu būt interesanti....kā īsti tiks nodrošināta tā mobilitāte? Kaut kā jāpiesakās or smth?

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
3-2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.