Lietotājvārds
Parole
učene Anita > učuks Agris 18.02.2015. 14:03:47
Agri, kā es Tevi saprotu!
Esmu ar mieru skolā būt katru dienu .Skolā nēsāt skolniekus katru dienu ,kaut vai uz rokām,domāt tikai par kvalitāti!Tikai mīlēt skolniekus,skolotājas,direktoru,apkopējas,saimnieku,pavāres,grāmatvedi!Jā šoferi ar.Maksājiet tikai par stundu ,kā izglītības ministrijas darbiniecēm! Vismaz tūkstoti MĒNESĪ UZ ROKAS!!To saka 25g.nostrādājis skolotājs .Un varētu pēc padsmit gadiem es doties pilsonim PIEKLĀJĪGĀ PENSIJĀ. Pašlaik domāju ne par kvalitāti ,bet par to ,kā aizbraukt par brīvu uz darbu !Ar cieņu jums saka vecā kreklā, pliku pakaļu,pižiku galvā mūžīgi kosmosā braucošais ,učuks Agris ar apkopējas algu!
Skatoties TV raidījumu Aizliegtais paņēmiens par izglītības kvalitāti -Seiles kundze uz jautājumu zemākā alga atbild 500,ja mēs zinām ,ka par slodzi 21st. uz papīra 420.!?Runājot par kvalitāti,tad vairāk par 21st .ir kvantitāte(haltūra,nekvalitāte) un tātad vairāk strādāt nedrīkst un punkts.! Pēc jaunā modeļa 77% algas veidos kontaktstundas- -astranomiskās stundas!;22% atbalsts skolniekam un fakultatīvie.Tātad muļķi būs tie ,kas vadīs fakultatīvos pārējie saņems to pašu algu par atbalstīšanu.:;kas ir 1%.? Katram nedēļā jānostrādā 36 astronom stundas,tas ir dienā 7.2st.Kāpēc jāsēž skolā ,ja nav kontaktstundas?Ka neiznāk tā ,ka jābrauc par to pašu algu katru dienu uz skolu.?
Cilvēka bērns 18.02.2015. 09:07:39
Mani joprojām izbrina tas fakts, ka par izglītību pauž viedokli visi, pat tie, kuriem tās nav. Un vēl jocīgāk - šo viedokli arī publicē un ņem vērā.
Kāda kvalitāte? Ja matemātikas grāmatā 1 kub.metrs ūdens pielīdzināts 100 litriem? Ja rakstīt bērnus māca kā malēniešus? Ja latviešu valodas skolotājs ka vietā saka kad? Ja skolās nav elementāras drošības- lai bērni cits citu nesistu nost?
Liela problēma ir arī pārspīlētā integrācija. Pūsdama, elsdama strādāju ar problēmu bērniem, kas dažās klasēs pat tuvojas pusei. Varošie un gibošie bērni tiek apdalīti - un tā pamatīgi! Manuprāt vajadzētu būt otrādi- pavilkties uz augšu, nevis uz leju. Tā tiek būvēta tā izglītības māja!! Kādus brīnumus gaidām?
tā viš i ... 17.02.2015. 12:21:38
Bezizmēra četrinieks ir valsts pasūtījums. Visiem skolēniem JĀBŪT sekmīgiem, un, ja skolotājs nespēj sliņķi aizvilkt kaut aiz ausīm līdz tam nelaimīgajam četriniekam, tad viņam tiek piedēvēti visi nāves grēki, sākot ar nekompetenci un beidzot ar nevēlēšanos strādāt.
Kuram skolotājam gribās strādāt ar sliņķiem pēc mācību gada?alga tik maza !-ja neizlabos jūnijā,tad vēl būs jānāk augustā.Vieglāk ielikt 4.Skolās ir skolēni ,kas gadiem trin solus neko nedarot,jo zin ,ka jūnijā tāpat uzdāvinās .Valstij skolotājam jāmaksā tā lai skolotājs būtu ieinteresēts skolnieku atstāt pēc stundām un vēl jo vārāk ar viņu strādāt jūnijā . Skolēnam e-klasē var dada garumā likt- nv, tas nevienam nerūp. ?Tādiem skolēniem no vadības puses jābūt,,nošautiem,,nevis skolotājam vēl ar viņiem jāsēž jūnijā.Skolotājs objektīvi vērtējot skolēnus tādā veidā tiek sodīts.
Kas tie tādi par vērtētājiem? Vecāki, kuri atved bērnu uz 1.klasi, pēc tam, kad nepabeidz 9,klasi, ceļ trobeli un nāk mācīt dzīvot gan skolotājus, gan vadību, opīši un omītes, kas mācījās cita sistēmā un laikmetā; tēvi no kuriem vienai sabiedrības daļai pudelei nauda ir, bet bērniem skolas lietām nav vai zin pēc kādiem kritēriji, tenku lapeles vērtība, kur var piekārt, nevienam darbam tas nav rādītājs.
Es to tiešām nedomāju kā uzbrukumu kādam, bet esmu sen jau pārliecinājies, ka krievu skolās kvalitāte ir daudz švakāka. Tās gan vienmēr tiek visos topos ar it kā labāko kvalitāti, bet tās ir muļķības. Skolotāji vienkārši izvelk skolēnus un liek pilnīgi nepamatotas atzīmes. A la "viņiem jau tā ir grūtāk, jāpabīda taču kaut kā." Murgs.
Pamatizglītības posmā nekādas kvalitātes nav. Vairums skolēnu nemācās, vairums skolotāju skolu vadības vai Izglītības pārvalžu, IKVD (netiešs spiediens, bet ir) spiediena rezultātā ieliek 4 gandrīz katram sliņķim. Vidusskolā nonāk švaki 4, kuri turpina nemācīties, augstskolās nonāk cilvēki, kuriem tur nav jānonāk. Darbā nonāk nesagatavoti jauni cilvēki. Kamēr pastāvēs ,,stiepto" 4 ēra, kvalitātes nebūs nevienā izglītības posmā.
Man gan liekas, ka tas skaidrojams ar ekonomisko optimisma pieaugumu. :) Krīzes laikā visiem viss likās slikti, tagad, kad atkal viss iet uz augšu, arī izglītība liekas labāka.
Varbūt gluži augsta nav, bet labāks rezultāts ir. Tas Ķīļa laika izvērtējums tomēr bija noderīgs. Aizklapēja programmas, kas viesa regresu visā sistēmā.
Tas viss uz profesionālās izglītības rēķina. Pašlaik LV plāno, strādā un uzlabo vien prof.izgl. kvalitāti. Par pārējo neko diži labāku nevarētu teikt.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
6+6=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.