Lietotājvārds
Parole
paga paga! > es 16.06.2014. 16:55:17
Paga, paga - kur rakstīts, ka klases audzinātājam jābūt supercilvēkam un PAŠAM VIEN visas jomas jāpārzina un viss skolēniem jāiemāca??? Manā skolā tā ir gluži ierasta prakse daudzu gadu garumā - par personīgās higiēnas nozīmi audzināšanas stundās nāk pastāstīt skolas medmāsa, par drošību internetā - informātikas skolotājs. Šī gada pavasarī skolā viesojās pārstāvji no dzīvnieku patversmes, bet uz pasākumu par rīcību ugunsnelaimes gadījumā atbrauc glābēji ar vismodernāko tehniku. Kur rakstīts, ka audzināšanas stundām vienmēr jānotiek skolas sienās? Mūsējie dodas uz elektroefektivitātes muzeju, uz banku, arī uz mežu. Civilās aizsardzības mācībās (kas neapšaubāmi ir vajadzīgas) varētu iesaistīties gan NBS pārstāvji, gan zemessargu, varbūt arī jaunsargu organizācijas. Problēma, protams, atkal varētu būt finansējums, bet, ja labi gribētu ...
vismaz par 20 gadiem atpalikuši ierēdņi, sen to dara gan audzin.stundās, gan ārpusklases pasākumos, gan fizikā ķīmijā, mājturībā u.c. pat skolēni parakstās, ka zin kā rīkoties,un pat parakstās, tas viss atspoguļojas klašu audzinātāju plānos
Klases audzinātāji - supercilvēki!
Civilā aizsardzība pati par sevi laba lieta, jo padomju laikos jau tāda bija- atceros, ka dzirdot trauksmi nesāmies laukā no klasēm un bailēs trīcējām, jo mums mazajiem neviens neteica, ka tā ir mācību trauksme. Pareizi jau būtu, ja bērni zinātu, kā rīkoties dažādu katastrofu un avāriju reizēs, bet kas nodrošinās kvalitatīvu apmācību? uz kuru stundu rēķina? Mācu sociālās zinības, pati cenšos ierādīt praktisku pirmās palīdzības sniegšanu, izspēlējam rīcību sevis pasargāšanai, izskaidroju kas notiek ar cilvēku lietojot alkoholu, smēķējot, lietojot narkotikas u.t.t. Nedomāju, ka ir vajadzīgs iekļaut stundu sarakstā kā atsevišķu mācību, bet gan integrēt to katrā mācību priekšmetā: piemēram ķīmijā un fizikā to lieliski var iekļaut, tas pats ar dabaszinībām, sportu u.c. Ir jau jauki, ja cenšamies dot vispusīgas zināšanas, bet slikti, ka cieš no tā pamatmācības- to jau tagad var redzēt, ka skolēniem ir zems līmenis matemātikā, latviešu valodā, par ķīmiju un fiziku nemaz nerunājot.
grūti mācībās, viegli kaujā 15.06.2014. 11:57:19
idejas atmazgāšana birokrātisma līmenī, vēl varētu ieviest jaunus priekšmetus par Satversmes preambulas nepieciešamību un kā labāk izdzīvot ar sliktāku atalgojumu
Interesanti, atraduši veidu, kā atkal močīt genderisma idejas! Dzimumu līdztiesību vislabāk iemācīties pilnā un veselīgā ģimenē. Kāda skolā dzimumu līdztiesība, ja 90% ir sievietes. Sāktu ar to, ka paceltu algas, vīrieši ietu strādāt skolā un lūk- līdztiesība skolēnu acu priekšā. Darbi pārliecina labāk par jebkuriem vārdiem!
Vai tad šo visu jau nemāca- mazajiem skolēniem dabaszinībās, bet lielākiem- sociālajās zinībās? Un audzināšanas stundās?
Ieviesīsim civilās aizsardzības mācību, patriotiskās audzināšanas mācību, veselības mācību, komunikācijas mācību, drošas vides mācību, estētikas mācību, latviskās dzīvesziņas mācību ... ko vēl mēs varētu jaunu ieviest? Jo kaut kā taču no skolas "jāizspiež" ārā tādi pagalam vecmodīgi un nevajadzīgi mācību priekšmeti kā matemātika, fizika, ķīmija un literatūra.
To var mācīt kl.audz.stundās !!!
Protams, tas būs uz matemātikas, fizikas, valodas rēķina.
Jauns mācību priekšmets nav vajadzīgs, jo tas kļūs par tādu nekā nedarīšanas stundu! Lieka naudas tērēšana!!! Jāizstrāda metodiskie materiāli un ar to tiks galā klašu audzinātaji klases stundās.
mjāāāāā... 13.06.2014. 10:17:54
un uz kādu stundu rēķina?
Nopietni? Priekš kam vēl nepieciešams jauns priekšmets? Kāda jēga?!?

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
6+7=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.