Lietotājvārds
Parole
Vai šādas paraugstundas sagatavošana arī ir iekļauta tajās 2 apmaksātajās sagatavošanās stundās nedēļā? Un kas maksā pedagogam par virsstundām?
Par šiem smalkajiem jautājumiem māca sociālajās zinībās, bet - atkārtošana zināšanu māte. Vecāki nav izstrādājuši mācību programmas. Jautājiet autoriem.
oky forsi na
ir godīgi, ir 16.12.2014. 19:20:42
tepat vien jau tas konkurss bija izsludināts, katrs varēja padomāt un pieteikties. Es padomāju - nepieteicos. Nevienu nevainoju ;)
Ja, ja! Runajot par klasu audzinatajiem. Vini sanem samaksu par to, ka ir klases audzinataji? Un tagad, cienijamie visu zinosie un protosie vecaki, izskaidrojiet man, kapec klases audzinatajam jastasta berniem par medicinas temam (atskiriba starp zenu un meiteni, higiena u. c.) - kur dizie mediki, gimenes arsti? Par drosibu, lietojot elektropiederumus, atrodoties uz cela, pie udens un citur? Un ta bez gala...
kā es varu zināt, ka publicēs? Pirmo reizi dzirdu par šādu konkursu, labprāt redzētu!
konkursa darbi taču tiks publicēti, kā katru gadu
mūžīgā skeptiķe 16.12.2014. 13:02:19
Piedodiet. Mana nelaime laikam ir tā, ka ilgi jau strādāju skolā - tāpēc zinu arī šo to tādu, ko labāk nezināt. Zinu, KĀ taisa teātri atklātajās stundās, KĀ var uzfilmēt to, kas patiesībā nemaz nav noticis, KĀ var falsificēt skolēnu atsauksmes un aizsūtīt tikai pozitīvās ... Ja ir radoši bērni un atsaucīgi kolēģi, tad, kā smejies, skolas vārda spodrināšanai pašu velnu var dabūt gatavu! Taču es negribu nomelnot nevienu konkursa uzvarētāju. Visticamāk, tie tiešām ir radoši cilvēki un lieliski audzinātāji. Lai viņiem veicas arī turpmāk! Man tikai ir neliela skepse pret šādiem "no augšas" ieplānotiem pasākumiem, kuros tiek prasīti "papīri"
Bet vispār es ļoti labprāt redzētu uzvarējušo skolotāju video - kāda tad bija tā viņu vadītā stunda! :) Domāju, daudzi skolotāji varētu smelties iedvesmu!
Ai, nu tak vienmēr komentārus raksta, nelasot rakstu. LV komentātājiem tas ir asinīs. :D
Komentārus raksta cilvēki, kuri nemaz nav iedziļinājušies konkursa būtībā. Bez papīriem, vajadzēja šo stundu arī novadīt, iesūtīt video un foto materiālu (arī skolēnu atsauksmes). P.S. Es pati bieži ieskatos kolēģu radītajos "papīros" un izmantoju labas idejas!
mūžīgā skeptiķe 16.12.2014. 11:49:39
Vērtēja stundu aprakstus un dokumentējumus! IZPLĀNOT atraktīvu vai dziļi emocionālu stundu un to reāli NOVADĪT pusaudžiem (.6-9. klase) - tās tomēr ir divas ļoti atšķirīgas lietas. Un , ja vēl darbus izvērtēja ierēdņi no tās pašas ministrijas, kas tagad pinas un mudžinās visādos grūti izprotamos "modeļos"... Nu nez ... Bet visu cieņu skolotājiem, kas vēlas strādāt radoši un nevairās savus darbus nodot vērtēšanai!
Galvenais nav saražot vajadzīgos papīrus, bet novadīt stundu tā, lai bērns izjūt gandarījumu un atbild skolotājai ar labi sagatavotu stundu.
Tieši tā - vērtēja papīrus nevis stundas!
Cik var saprast, tad vērtēja papīrus nevis stundas. Tad kā var runāt par vislabāk novadīto?
Nu, nezināja - nezināja. :) ja nu tavs skolotājs labāk vada stundu, galvenais, ka jūs - skolēni (?) to zināt, novērtējat un pasakat viņam "paldies!", konkursi jau nav tik būtiski nemaz, galvenais ir pats darbs. :)
nav godīgi, lielākā daļa skolotāju par šo konkursu noteikti nekā nezināja, tikai daži

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2+1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.