Lietotājvārds
Parole
par vecāku līmeni liecina uz skolu atsūtītie viņu bērni,kuri ierodas bez nekā,ar daudz ko nevajadzīgu,nekulturāli,pēc vecāku uzmanības un mīlestības alkstoši,bērnu pienākumus nezinoši,sevi apkopt nespējīgi,klauna izrādi stundu vietā gaidoši,no datorspēlēm un mobilajiem atkarīgi utt.Varētu vēl turpināt.Ceru sevi atpazināt?
Nē, par bērnu līmeni 09.11.2015. 08:27:33
liecina viņu ģimenēs jau padarītais vecāku audzināšanas darbs līdz skolas vecumam un tālākā sadarbība ( vai vienaldzība un mūžīgā " nevaļa") ar skolu.
Nabadziņiem bail no atalgojuma par padarīto? Par skolotāju līmeni liecina audzēkņi.
iepriekšējam 08.11.2015. 15:45:00
Diez vai tu būtu pārapmierināts, ja es darbam veltītu apmaksāto laiku. Piemēram- skolā ierastos 9:00, darbus labotu pāris minūtes klasei (pāris bērniem vienu mēnesi, pāris- otru), kontroldarbus dotu labi ja reizi pusgadā- rindas kārtībā, papildus darba lapas neveidotu, neesošos vai līdzi nepaņemtos piederumus nepadāvātu vai neaizdotu, materiālus nemeklētu, ar audzināšanu nodarbotos20 minūtes dienā, pasākumus ignorētu, ekskursijās nevestu. Tās un vēl citas ir lietas, kuras jāpilda, bet apmaksā nav ietvertas. Arī vakarus un brīvdienas gribu atvēlēt sev.
Latvijā skolotāji saņem adekvātu atalgojumu!!! Raudātāji ,sāksiet normāli strādāt saņemsiet arī normalu atalgojumu.
Ja komisija strādājusi ar noteiktu algu,izstrādājot jauno modeli,un nav nekādu rezultātu,tad par nelietderīgu darbu JĀATMAKSĀ veltīgi tērētā nauda( ha!) Ja skolotājam rakstu darbu labošanā mēnesī maksā par 1h,tad arī tik ,cik var stundā izlabot-jāstrādā,tāpat ar konsultācijām ,ja atmaksā 10-15 min.-tad nevar prasīt,lai skolotājs sēž vairāk par stundu un skolēns raksta kontroldarbu.Tas un daudzas citas lietas skolā ir pašlaik galīgs absurds.Arī par likmes atalgojumu valstī,kas ir ļoti atšķirīgs pie vienāda darba. CIK ILGI tas viss turpināsies.??? Par ministri vispār trūkst komentāru-tukša vieta...
Man tomēr neapmierina tas, ka vienā skolā viena priekšmeta skolotāji saņem atšķirīgu atalgojumu par vienu likmi. Vienam minimālā likme, citam pēc administrācijas ieskatiem. Starpība ļoti liela, vairākos simtos eiro. Tas nu gan vairs nav godīgi? IZM varētu papētīt šo lietu.
Kāpēc te vēl nav lemtajais! Sēņu zupa turpinās! Kas to saprot!
Es nesaprotu vienu šis modelis (C) "Salīdzinot ar pašreizējo modeli Nauda seko skolēnam, no 651 vispārējās izglītības skolas algu apjoma samazinājumu izjustu 370 skolu pedagogi."NU KAPEEC sho Kokjes padebilo modeli ir iecirtushi zelta un iemuureejushi izglitibas ministrijs muros, nu ja vuinsh nedarbojas , ja vinsh ir stulbs , tad kada velna pec vinju neatcelt un neieskatities kaut vai padomju laiku tarufikacijaas, kuras ir arhiivos. Ja jau mes esam ubagi , kuriem valsts nespej samaksat algu dzivoshanai nevis ekstistencei, nu tad atgriezhamies pirmsbrivas Latvijas laikaa un paskatamie ka tur maksaja. Nee ietiepigi Nauda seko skoleenam NEVIS DARBAM
ministrei infaltīvs skats
Papildinu ... 06.11.2015. 13:30 - - - Un vēl jāpriecājas, ka ir tikai 20 klientu. Jo man tā nav. Man ir 28 - 30 klienti, mācu eksaktu priekšmetu pusaudžiem, un šajā priekšmetā ir arī valsts pārbaudes darbs.
skolotājam laukos 06.11.2015. 14:21:43
Tad Jūs esat par jauno modeli? Tikai neņaudiet pēc tam, kad sapratīsiet, ka reāli tas atkal samazina ienākumus!
Cerēsim, ka LIZDA pēdējā brīdī neatkāpsies no prasībām! Tikai STREIKS!!!!
KURĀ PROFESIJĀ VĒL TĀ IR: 1) darbs ar 20 klientiem reizē; 2) Strādājot ar 20 klientiem reizē, jāpanāk, ka visi visu saprot, jābūt tikai un vienīgi pozitīvam rezultātam; 3) Strādājot ar 20 klientiem reizē, katram jāveltī individuāla apkalpošana; 4) Ja vienam vai vairākiem klientiem nav savu piederumu, tad tik un tā bez atlīdzības jānodrošina produktīvs klienta darbs; 5) Ja klients nav ieinteresēts vai nevēlas strādāt - tik un tā jānodrošina, lai viņš strādātu un būtu tikai un vienīgi pozitīvs rezultāts; 6) Ja klienta vecāki ir neapmierināti ar jebkuru sīkumu, viņi anonīmi sūdzas visur, viņiem vienmēr ir taisnība, pat, ja klients nav darījis neko vai traucējis darbā; 7) Darbam ar klientu jāvelta neapmaksātas darba stundas pēc darba laika beigām; 8) Lai strādātu, ir jābūt vismaz 2 augstākajām izglītībām - priekšmetā un pedagoģijā, bet neskatoties uz to, nepārtraukti par saviem līdzekļiem jāpilnveido zināšanas kursos, kas vairumā ir naudas pelnīšanas veids kādam citam, bet neko nedod profesijā; 9) Jādara darbs, kas būtu ģimenes kompetencē; 10) Par visu to saņem atlīdzību, kas ir nedaudz virs minimālās algas (tādas, ko saņem jebkurš no ielas paņemts cilvēks bez izglītības, prasmēm, zināšanām). TAISNĪGS ATALGOJUMS?
Tā no gada uz gadu cietiet, cietiet, pacietiet. Nu jau 20 gadus tā darām. TOMĒR TAM VADZĪT JĀLŪZT!
Neticami!!!
Samazināt IZM strādājošo skaitu uz 1/2, proporcionāli lietderības koeficientam - reāls algas paaugstinājums skolotājiem par godīgu darbu.
Ja mūsu darbības rezultātā tiks gāzta Seile, tad nākamā premjere (premjers) nebūs (varbūt) tik noraidoši pret mums... Jāsāk jau kaut ko reāli darīt. Pietiek čīkstēt, raudāt pie datora un neko nedarīt lietas labā. Streiku!
Kā parasti 06.11.2015. 10:41:26
ļoti daudz teksta. Bet nekur neparādās ALGU PALIELINĀŠANA. Tomēr ir nepieciešams STREIKS! 1) Reāli pacelt algu (un nečakarējiet prātus ka mums vēl jābūt pateicīgiem ka alga netiek samazināta!) 2) Jāsāk domāt ko darīt ar to LIZDU. Nu galīgi nejūtu no viņas rezultātus. Tikai tukša pļāpāšana.
Kāpēc Seiles demisiju? Vai tiešām esiet naivi un domājat, ka nākamais ministrs izdarītu ko labāk?
skolotājs laukos 06.11.2015. 10:23:40
Kāpēc arodbiedrības neiestājas par tām 281 skolām, kurās pedagogu atalgojums jau vairāku gadu garumā tikai samazinās, balstoties uz sistēmu " nauda seko skolēnam". Šodien ziņoja, ka robežsargiem nākamajā gadā būs algu pielikums. (viņi ir to pelnījuši), bet mūsu arodbiedrība aizstāv tikai lielo skolu intereses. Skolas vadība jau ziņoja, ka ar pirmo janvāri atkal tiks pārrēķinātas algas atbilstoši skolēnu skaitam. Vai es līdz pirmajam janvārim slikti strādāju, vai man ir kādi pārkāpumi, ka man samazina algu? Valstij ir izdevīgi, un viss notiek, nerēķinoties ar mani kā ar inteliģentu cilvēku. Savus piecus augstskolas diplomus, kuri ir iegūti 40 gados strādājot skolā es varu uzkārt uz nagliņas attiecīgajā vietā jeb izmantot tapešu vietā. Neviens tos nenovērtē, tikai pēdējā gada laikā liek apmeklēt skolotājam obligātos kursus par kuriem vēl pašan ir jāmaksā. Ir jānosaka konkrēts atalgojums skolotājam par viņa izglītību , darba stāžu, stundu gatavošanu, konsultācijām un tad var piemaksāt par burtnīcu labošanu un darbu ar lielajām klasēm. Mums vēl ir saglabājusies daža klase ar pāri par divdesmit skolēniem, bet kopējais skolēnu skaits sarūk un nevienu neinteresē, cik daudz darba jāiegulda, lai vadītu stundas, labotu burtnīcas un konsultētu šos skolēnus, jo nauda katru gadu tikai samazinās.
Streikot un prasīt Seiles demisiju
Varbūt, ka IZM varētu pārņemt Veselības ministrijas pieredzi un notekt kvotas, kurus skolēnus mācīt un kurus ne. Psar ko maksāt un par ko ne. Piedāvāju šādu risinājumu, ja darbu labošanai atvēlēta 1 stunda, tad pārbaudes darbus uzdot vienu reizi semestrī, jo valodās ar 30 skolēniem klasē izlabot darbus var 4-5 stundām. Vai ministre Seiles kudze var noteikt ar cik lielu slodzi nepieciešams katram strādā. Tad jau iznāk kā ar tām kvotām......
Visticamāk, to arī šodien LIZDA pateiks. 0% iespēja, ka valdība būs piekritusi prasībām.
Jaunajam modelim - NĒ!

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
4+6=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.