Lietotājvārds
Parole
sākas no augšām 10.04.2016. 15:06:47
Bagāta valsts!
Neskati no cepures! 29.03.2016. 12:46:22
Pareizi - nestrādā savā profesijā, jo visas vietas jau aizņēmuši blatņiki bez profesijas!!!
Tāpēc nesaprotu visas tās statistikas nozīmi. Pašai no audzināmās grupas neviens audzēknis nestrādā savā specialitātē, datus safabricējam un nododam vadībai tikai, lai specialitāte nezaudētu savu "aktualitāti", bet mēs-darbu.
Pasniedzējs 25.03.2016. 09:15:32
Vajadzētu ieviest "augstskolu atbalsta nodokli" 10% no minimālās algas - uzņēmums maksā par katru maģistra grādu ieguvušo darbinieku šo maksu tai augstskolai, kura piešķīrusi maģistra grādu. No nodokļa būtu atbrīvoti uzņēmumi, kuri ziedo dažus miljonus gadā augstākajai izglītībai vai paši organizē savas jomas lekciju kursus augstskolās. Ieviešot šādu nodokli, uzņēmumi sāktu izvairīties pieņemt apkopējas vai pārdevējas darbā cilvēkus ar 2 maģistra grādiem. Un cilvēki piecas reizes pārdomātu, pirms skrietu kaut ko "tāpat vien" pastudēt. Beigtos arī neatbilstība starp specialitāšu pieprasījumu un piedāvājumu, jo uzņēmumi nemaksātu naudu par vēstures studijām cilvēkam, kas strādā par frizieri vai metinātāju.
Diez kāpēc? 1) nav reālas izglītības politikas - kādās jomās nepieciešami speciālisti; pārmērīgi liels budžeta vietu skaits specialitātēs, kas nav tik nepieciešamas (piem.;baltu valodas). 2)prof. tehnisko skolu līmenis - daži valsts tehnikumi, kur lai iegūst izglītību? Trūkst celtnieku, mūrnieku utt. 3)nenormāli liels ierēdņu, valsts aģentūru darbinieku un visvisādu "'plānā galdiņa urbēju"', kas iztukšo valsts kasi. U.T.T.
"Iespējamās Misijas" skolotāji ir tam apliecinājums.
Domājiet!!! 24.03.2016. 09:57:49
"Pastāvēs, kas mainīsies!"
Cilvēks izglītojas visa mūža garumā, tāpēc veiksmīgs ir tas cilvēks, kurš spēj mobili pielietot sākotnēji iegūtās zināšanas un kompetences, lai attīstītos, mainītos, augtu. Ja cilvēks ieciklējas uz vienu šauru specializāciju, viņam ir mazākas izredzes izturēt ilgstošu konkurences un izdzīvošanas cīņu, jo viņam pietrūkst vispusīgu līdzekļu attiecībā pret citiem spēlētājiem, kuri ir strādājuši vienā, otrā, trešā vietā. No katras vietas paņemot sev jaunas kompetences un prasmes, kas padara viņus spēcīgākus.
ZIniet, ko, tas ir tikai normāli! Ne jau tāpēc, ka soc.zinības vai humanitārās zin. būtu sliktāk studēt, bet gluži loģisku iemeslu dēļ!! Cilvēki, kuri studē šādās nozarēs ir impulsīvāki, kreatīvāki, emocionālāk, elastīgāki. Tāpat viņi ātrāk pieņem lēmumus un maina domas. Loģiski, ka lielāka iespēja, ka arī profesiju mainīs. Savukārt tie, kuri izvēlas tehniskās zinības, pēc novērojumiem vien, ir piezemētāki, loģiskāki, racionālāki, piezmētāki. Viņi visdrīzāk tik strauji neieviesīs savā dzīvē pārmaiņas, bet centīsies palikt pie drošākā varianta. :) Tas visiem bijušajiem un potenciālajiem soc.zin. zākātājiem.
Pārsvarā tas vērojams soc.zinību izglītību ieguvušajiem. :) Ja nemaldos, tas bija arī šajā pētījumā.
Ja strādā vienā no nozarēm, kurā iegūta izglītība, tātad ir saistīta ar iegūto izglītību!!
Daudziem ir vairākas augst.izgl. nez, vai kā viņi tiek kategorizēti, ja strādā jau vienā nozarē.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
9+7=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.