Lietotājvārds
Parole
Ļoti daudz ir atkarīgs no ģimenes. Mūsuu skolā no seniem laikiem ir ļoti liela "atkarība"no sporta. Jau no pirmajām dienām skolotājus "bombardē"ar jautājumiem- florbols būs, kad būs volejbola treniņi, vai un kad brauksim ar velosipēdiem ekskursijā. Ciemā notiek regulāri mači pludmales volejbolā, kurā piedalās pat 50 gadu robežu sasniegušie, visu ziemu senioru mači. Tad nu arī bērni sacenšas. Ja tēviem galvenais ir sēdēt pie TV, un bērnam pateikt tikai "audzinošo frāzi" - Liecies mierā!, tad jā bērns sēdēs pie datora. Man brāļa mazdēls, kad bija mazs (ap 6-7 gadi), saslima, kad saplīsa dators. Tagad 18 gados, gan ļoti labi mācās, gan sporto un droši vien būs arī datorspecs
Pareizi dara
+++++
ir vecākos, ne bērnos...kā audzina, tā arī viņi izaug...ja bērnam līdz 12 g. vēl joprojām nav interešu, neapmeklē ne mūz.skolu, ne citus pulciņus, tad tā ir tikai un vienīgi audzināšanas vaina, jo vecāki nav spējuši agrā mazotnē bērnu ieinteresēt! Ko sēsi - to pļausi!
nebāziet visus bērnu vienā maisā 10.09.2014. 12:26:50
Manējam piem. nav laika datoram! Katru dienu mācības, pēc tam fiksi mājās paēst, tad atkalmācīties uz nākamo dienu, pēc tam 2st katru dienu treniņi! Pie datora pieiet paskatīties e-klasi.
Atvēru rakstu, domāju, būs kādi padomi, kā saistīt bērnu interesi par kādām citām lietām- nekā. Tukšs raksts, vispārīgi apgalvojumi, kas neko nedod. Mūsu ģimenē attiecības ir labas, bērns uzticas un stāsta, bet viņa galvenā interese ir dators un kamēr esam darbā, bērns pēc skolas tup pie datora. Kad atnākam mājās, tad iet nost no datora, bet patiesībā labprāt paliktu turpat. Ļoti vīlos, domāju, ka būs ko vērtīgu atklājuši pētījumā, bet izskatās ķeksīša pasākums.
Laimīgā, Laura! Tie absolūti nav stulbi stereotipi, jo es redzu, kā manu draugu ģimenēs bērni mostas ar telefonu, iet uz WC ar telefonu, pusdieno ar telefonu/planšeti. Tev ir izņēmuma variants!!
Manā ģimenē, draugu, radu un paziņu lokā gan ir citāda aina. Bērni pie datora pavada tikai kādu pusstundu. Toties vairākas stundas dienā skraida pa āru.Tāpat ļoti daudz laika aizņem mācības, un protams, arī pulciņi. Nesaprotu, kādos pētījumos rodas tie stulbie stereotipi, ka bērni par maz kustas un par daudz sēž pie datora.
Runa jau nav par tehnoloģiju liegšanu!! Mācēt ir viens, bet DISBALANSS ir pavisam cita lieta! O.k., ja bērns to prot, bet ziņa ir par to, ka bērni fiziskas un garīgas attīstības vietā izvēlas nodarboties tikai ar šīm tehnikām. Tas, Rio, radīs bērnam VĒL lielāku atpalicību, ja viss, ko viņš mācēs, būs apieties ar aplikācijām un programmām, bet fiziski būs vājš, nevesels un bez citiem izkoptiem hobijiem.
Datori ir ļoti izglītojoši, nedrīkst bērnus turēt prom no jaunajām tehnoloģijām, tā ir tumsonība. Bērniem IR jāprot apieties ar jaunākajām tehnikām, datoriem, telefoniem. Ja vecāki mēģinās viņus no tā atturēt, nodarīs lielu postu bērnam nākotnē. Viņš būs sabiedrībā atpalicis un nekonkurētspējīgs.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
8-8=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.