Lietotājvārds
Parole
E-klase - atstrādāta sistēma, ko vajadzētu papildināt ar nepieciešamo! Privāta? Atbildīga!!! Kāpēc jāizgudro divritenis no jauna, lai iztērētu līdzekļus, parādītu ka strādā???...
Lai dievs - - - - - - - - - -. 21.03.2015. 15:03:03
Kompetences pilotāža!
pIEKRĪTU -Raitis 20.03.2015. 11:15 Ne jau programmētāji bija vainīgi, ka IZM "speciālist" nejēdza vadīt projektu... Vai tad kas nav saprogrammēts saskaņā ar uzdotajiem darba uzdevumiem? TOMĒR VIŅI VARĒJA JAU ĀTRĀK SĀKT SATRAUKTIES, KA VIŅU DARBS NEDOD REZULTĀTU UN SĀKT PIRMIE PAR TO RUNĀT (KĀ SPECIĀLISTI), BET VIŅU KLUSĒŠANA IR ĻOTI JAUKA - IZM IZDEVĪGA. UN KĀPĒC GAN NEIZVĒLĒTIES VĒL ARĪ VAIRĀK KĀ 200 000 "APGŪŠANAI' UN ATKAL - VARBŪT, KA ŠITAM DARBIŅAM (JAUNA REĢISTRA VEIDOŠANAI) VARBŪT VAJAG MAZĀK, JA TO IEKĻAUJ JAU ESOŠAJĀ, PIEM., E-KLASE.LV??? VAI VIIS-a???
E. Olupe uzsvēra, ka patlaban Latvijā pastāv vairāki reģistri kurus uztur dažādas iestādes. Vienota informācijas sistēma ir vajadzīga, lai valsts līmenī veiktu zinātniskas darbības informācijas analīzi, nodrošinot efektīvas zinātnes politikas veidošanu. NETICAMI, KA TAS IR GALVENAIS IEMESLS KĀPĒC AR ZINĀTNI IET TIK SMAGI... SKOLAS.LV ARĪ SĀKA VEIDOT, KAD JAU PASTĀVĒJA VAIRĀKAS LĪDZĪGAS LAPAS (UN PASTĀV VĒL TAGAD) - VAI ŠOREIZ IZVĒLOTIES 1 NO 1 IZDOSIES? vAI TIEŠĀM LATVIJĀ IR TIKAI 3 FIRMAS (JEB TIKAI 3 PAR KONKURSU ZINĀJA???)
Mājas lapa 20.03.2015. 22:54:16
portāls, soc. tīkls saucam kā gribam- programmētāji var izveidot platformu, bet saturu aizpilda zinātāji par konkrēto lietu. Kā zinām, tad pie mums neviens neko konkrētu un skaidru nezina par Latvijas skolām :)
Ko lai dara, ja kādā firmā ir izveidojusies labi atstrādāta Otkata sistēma, un tajā ir izveidota optimāla barotne, kas palīdz politiķliem un ierēdņiem piesavināties valsts līdzekļus? Protams, to darot projekta ietvaros, vēlams, neveiksmīga projekta. Šādas firmas maksimāli atbalstāmas, citādi atbildīgajiem būs jādzīvo "no algas vien" un Latvijā vairosies nabadzības riski.
Piekrītu Raitim, bet nevaru piekrist Kārlim (ja kāds skolotājs Tavā skolā nolaiž "lažu", tad iznīcināsim visu šo skolu?). Pieņemu, ka viss pasūtītais tika izdarīts, bet IZM nebija ne naudas (projektu kvalitatīvi vadīt), ne vīzijas (kā to iedzīvināt, satura izpēte utt.). Uzskatu, ka tas bija projekts "būtu labi, ja būtu un pats kaut kā iedarbotos". Man nez kāpēc vēl atmiņā VIIS dzimšana ar nenormāliem stresiem, negatavitāti un vienlaicīgi solījumiem iznīcināt e-klases sitēmu, jo izveidos savu, daudz labāku un obligātu!
Ievērojiet 20.03.2015. 11:56:27
Skolēnu mācību sasniegumi ļoti lielā mērā ir atkarīgi no sociālā konteksta. Akadēmiskajā vidē ir kopīgs viedoklis, ka skolas līmeņa faktori (ne tikai skolotājs) veido aptuveni 30% no skolēna sasniegumiem, bet viss pārējais ir ģimenes un sabiedrības sociālā ietekme. Ja skolēns dzīvo nabadzībā, nelabvēlīgā ģimenē vai vidē, pat vislabākā skola nespēs dot tik lielu pienesumu, lai būtiski mainītu šī cilvēka karjeru un nākotni. Tāpēc ir bīstami mēģinājumi novelt visu atbildību par skolēnu rezultātiem uz izglītības sistēmu, it īpaši uz skolotāju. Tādēļ arodbiedrības un Education International cīnās, lai saikne starp skolotāju politiku un skolēnu mācību rezultātiem netiktu izveidota.
W. -> Kārlim, Raitim 20.03.2015. 11:32:49
Iepazīstoties ar Pietiek.COM publiskoto IZM "darboņu" sarakstu (pilns dienesta pārbaudes ziņojums par SKOLAS.LV), radās iespaids, ka IZM atbildīgo ierēdņu rotācija un nomaiņa notika stingri pēc iepriekš paredzēta scenārija-saraksta, piemēram, no 2009.-2013.gadam - projekta turētāja pienākumus ir veikušas piecas personas (I.Gludīte, M.Kazakovs, A.Mastiņš, A.Zupa, I.Kalniņš); projekta vadītāja pienākumus ir veikušas četras personas (I.Gludīte, I.Jurkāns, J.Bēniķis, A.Zupa), turklāt, saskaņā ar komisijas rīcībā esošo informāciju, laikposmā no 2012.gada 3.augusta līdz 2012.gada 1.oktobrim Projektam vispār nav bijis vadītāja; projekta atbildīgās amatpersonas pienākumus ir veikušas trīs personas (K.Vāgnere, 1. Štāle, S.Batare) u.tml.
Raiti, piekrītu. Taču sabiedrības acīs vainīgas ir visas iesaistītās puses. Tā tomēr ir arī nodokļu maksātāju nauda. Manuprāt, nebūtu pieļaujama šāda tautas "kacināšana". Ar nazi jānogriež viss, kas bija saistībā ar skolas.lv un jāsāk no tītras lapas.
Nejau programmētāji bija vainīgi, ka IZM "speciālist" nejēdza vadīt projektu... Vai tad kas nav saprogrammēts saskaņā ar uzdotajiem darba uzdevumiem?
okei, bet varbūt tad bija atkārtoti jārīko konkurss? Jāpopularizē tas? Sanāk, ka izvēlējas "mazāk sū*īgāko" jeb mazāko no ļaunumiem JEB vienīgo derīgo? Nu come on.
Rodas sajūta, ka streikot vajadzētu ne tikai par skolotāju algām, bet arī par IZM bezkaunību algojot to pašus vēžus.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
6-6=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.