Lietotājvārds
Parole
AKTUĀLI -> par "tupiem" informātiķiem 07.01.2015. 12:06:46
"Mentimeter" izmanto daudzās skolās, arī LatSTE konferencē rudenī rādīja. Rezultāts daudz labāks ne kā balsot ar pultīm (mūsu skolā daudzās klasēs 30 skolēnu, bet ir tikai 12 pultis). Vairāk ne kā skumji bija lasīt par kolēģi - informātiķi. Darvas piliens var medus mucu sabojāt.
par par "tupiem" informātiķiem 06.01.2015. 16:28 07.01.2015. 11:39:37
tāds sīkums, ka visiem skolēniem stundā jābūt telefoniem ar interneta pieslēgumu e.t.c
informātiķe 07.01.2015. 10:33:58
Un cik tad stundas tarificēsim?
Tāravas Anniņa 07.01.2015. 08:56:34
Heh.... un kā to informātiķi dalīs, ja vajadzēs uzreiz trim kolēģiem palīdzību? Skraidīs pa trim klasēm uz riņķi? OMG
Kārtējais murgs! Bērniem būs jāblenž uz 2 učukiem un jāķer info, ko nu tagad abi liks priekšā...
Naivā. Kārtējais murgs ķeksīša pēc.
Izskatās, ka IZM beidzot atradusi pamatojumu papildus finansējumam. Lai veicas!
Rītiņš Mārtiņš IV 06.01.2015. 17:27:59
Vakar izglītības ministre radio intervijā apbēdināja daudzus skolotājus - skolu dirktoru un viņu komandas (vietnieku) terminētie līgumi nav ministrijas 'plānoto darbu prioritāte šogad. Dzīvot mūsu skolai vismaz vēl gadu ar "tupu" informātikas vietnieku (tagad jau ar vidusskolas informātiķa sertifikātu). Pats prezentācijas 90-to gadu stilā taisa, radošuma nekāda, neks neinteresē.... Gribam citu, bet direktorei šis ļoti mīļš, un labi "ciltsraksti".
ratā dzīt tos informātiķus,viņi jau neko vairs nejēdz,kā makarēties ap datoru.Ļaujiet bērniem normāli attīstīties ,atbilstoši vecumam.Sabāž visādus draņķus galvās un brīnās,no kurienes rodās hiperaktīvie,nevaldāmie bērni.Naudu ,lai samaksā par izdarītajiem darbiem.Varētu padomāt,ka tā interaktīvā tāfele uzlabo bērnu zināšanas.Jūs nevariet samaksāt mums par to darbu,kas jāiegulda s,sagatavojot kaut 1 stundu.
par "tupiem" informātiķiem 06.01.2015. 16:28:02
Novembra beigās apmeklēju tālākizglītības semināru kādā no Rīgas skolām (atvērto stundu). Skolēni balsoja ar mobilajiem telefoniem internetā, balsojuma rezultāti redzami uz ekrāna (projektors). nevajag interaktīvo tāfeli ar pultīm. kad par redzēto stāstīju ped.sēdē un apvaicājos 0,5 informātikas vietniekam, saņēmu atbildi: "Skolas nolikumā rakstīts, ka stundu laikā mobilos telefonus lietot aizliegts!" Nemūžam neprasīšu tādam palīdzību! Tikai bikses kājās, sajēgas nekādas!
Ja par vienas un tās pašas literatūras stundas vadīšanu samaksu (1x2) saņems arī informātikas skolotājs, lieliski ! Tandēmā darboties interesantāk. Tā sacīt, darba dalīšana. Taču, ja 1:2, nez vai abi būsim ar mieru tā ,,draudzēties"... Izskatās, ka dominē uzskats - visu zina tikai un vienīgi informātikas skolotāji, pārējie - gandrīz neko. Un ja vēl virs 50 - tad tie ir galīgie nezinīši, kā te vairāki komentētāji uzsver.
Skolotāja laukos 06.01.2015. 16:05:40
Mums jau tagad informātikas skolotāja regulāri iepazīstina kolēģus ar dažādām iespējām IT, palīdz arī sagatavot kādu interesantu nodarbību- tiesa, ne jau bieži, jo katrā mācību pr- tā tāpat ir gana liels apjoms (matemātikai stundu 1.klasē noņēma, iedeva angļu valodai, bet apjoms jau nemazinās ne par mata tiesu). Viena problēma gan ir vērā ņemama- interaktīvās tāfeles skolā ir tikai 2.Te pie vainas nav mani 55 gadi, bet gan jābūt arī aprīkojumam visos kabinetos! Bet vai būs?
skolotāja laukos 06.01.2015. 15:42:52
Galvenais uzsvars šoreiz tieši uz klases noslogotība.
Pirmspensijas vecuma skolotāju zākātāji - jūs tiešām domājat, ka 50 gadu vecumā cilvēks jau ir tik "tups" un nespējīgs? Ticiet man, viens otrs no šiem skolotājiem IT pārzina un lieto jēdzīgāk kā jaunie.
Atbilde lauku skolotājai 06.01.2015. 15:28:54
Protams, lauku skolā informātikas skolotājam ir tarificētas tikai 3 stundas bez gatavošanās un konsultācijām, jo tam naudas nepietiek. Pārējā laikā viņš māca citu priekšmetu. Tad jau viņam palīdzēšana citiem skolotājiem būs tikai tāda labdarības akcija.
skolotāja laukos 06.01.2015. 15:15:30
Tagad parādīsies mazo lauku skolu priekšrocības, jo pirmkārt nav " jācīnās" par tikšanu datoru klasēs, otrkārt- informātiķi nav pārslogoti, treškārt, skolēnu skaits klasē nav tik liels, lai būtu jādala grupās.
==>> Atbilde (par samaksu informātiķim) 06.01.2015. 14:54:05
Pievienojos agrāk rakstītajiem komentāriem - ja tiks ieviests jaunais pedagogu atalgojuma modelis, skolu direktores būs tās, kas amatu aprakstā ierakstīs, ko informātikas skolotājiem jādara, kad viņiem nav kontaktstundas. Iespējams, daudzās skolās būs jāmeklē papildus informātikas skolotāji, jo ar esošajiem nepietiks, lai palīdzētu visiem "gribošajiem". Realitāte ir skarba - lai kvalitatīvi palīdzētu pirmspensijas skolotājai sagatavoties atklātajai stundai kabinetā ar interaktīvo tāfeli (ActivBoard, Promethean) 4.kvalitātes pakāpes komisijai, vajadzēja 6 stundas kopīga darba. Skolotāja ar datoru ir uz "Tu", problēma ir faktā, ka viņas kabinetā nav šīs interaktīvās tāfeles (nav arī projektora), un interneta resursus stundas arī stundas laikā viņa nevar izmantot darbā ar klasi. Un šis piemērs nav vienīgais, kolēģi noteikti papildinās. Protams, jau pieminētais pensionēto un pirmspensijas skolotāju īpatsvars skolā, arī nav mazsvarīgs. Vairākas mūsu skolotājas atbalstīja direktores ideju rīkot skolā Lattelecom datorapmācību senioriem - grupu nokomplektējām ar "pašu kadriem". Un kā ir Jūsu skolā?
Vai valstij būs nauda samaksāt par vienu stundu diviem skolotājiem (piemēram, literātam un informātiķim)?
varbūt pietiek 06.01.2015. 13:34:14
Jauns pārbaudījums skolu informātiķiem - „Brīvprātīgā darba popularizēšana un veicināšana skolā” (ja 2/3 skolotāju skolā ir 50+ un strādājošie pensionāri)
Nu ļoti jauka un koleģiāla sadarbība atklājas pedagogu komentāros!
par palīdzēšanu 06.01.2015. 12:19:28
Kad informātiķis jautā matemātiķim, kāpēc skolēni neprot procentu aprēķinu vai riņķa līnijas apkārtmēra formulu, nerunājot par normālformu vai punkta koordinātēm telpā, tad matemātiķis atbild: "Ja tev vajag, māci pats!". Un tagad man būs viņam jāpalīdz?
Tik tiešām netaisos Jums uzbāzties, bet bērni gan rausies pie manis, lai apgūtu algoritmus un datorspēļu programmēšanu. Nestāviet ceļā nākotnei, cienītā!
Man nav nekas pret IT priekšmetu dažādošanu skolā, ja tikai arī tur, tā pat kā pašlaik Programmēšanas pamatos semestrī 8 var dabūt uzrakstot eseju par programmēšanas nepieciešamību ....
šai sakarā par jauno skolotāju algu modeli 06.01.2015. 10:40:58
"Informātikas skolotājs palīdzēs mācīt citu priekšmetu skolotājiem" - un kas notiks, ja nepietiks naudas vai arī ierēdņu neizdarības dēļ (kā bija ar pamatizglītības standartu 2014.gada augustā!) no 1.septembra netiks apstiprināts jaunais pedagogu algu aprēķināšanas modelis? Varbūt informātiķiem vispār alga nepienākas, tikai brīvprātīgo darbs?
Pošamies uz augstskolām papildināt digitālās prasmes 06.01.2015. 10:31:54
IZM mājas lapā par pilotprojektu: "Aprobācijai pilotskolas varēs pieteikties no šā gada 1.marta līdz 1.jūnijam. Savukārt pedagogiem tiks piedāvāti profesionālās pilnveides kursi, iespējas iepazīties ar lielākajiem nozares uzņēmumiem, kā arī papildināt izglītību augstskolā, apgūstot digitālās prasmes"
Es ļoti atvainojos, bet drīkstētu zināt, tieši kurā gadsimtā Jūs dzīvojat, Alta?
Man nav vajadzīgs, lai matemātiku pamatskolas skolēniem man vadītu te kāds informātikas skolotājs. Lai viņš māca savus datorus un man ļauj mācītu manu priekšmetu.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2+8=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.