Lietotājvārds
Parole
Mācies cītīgāk aizņem vairāk laiku matemātikai...
Rūdis Svarinieks 26.02.2015. 14:53:03
nedarbojas kautkads morals stulbums !
Matemātika ir jāmācās
Par laika faktoru matemātikas zināšanu novērtējumā. To neņem vērā- cits skolēns darbu veic ātri un viņam pietiek 40 min sekmīgam rezultātam, bet cits to pašu darbu veic ilgāk. Arī tas otrs spēj veikt, bet ne tik īsā laikā. Steidzoties skolēns kļūdās. Tātad - slikti rezultāti.
no pieredzes 05.11.2014. 01:24:33
Par grupu darbu - var būt produktīvs arī darbs grupās ( nelielās), un ir iespējams to novērtēt objektīvi. BET ! Tas prasa no skolotāja NENORMĀLI LIELU sagatavošanas darbu. Rūpīgi jāpārdomā grupu veidošanas princips (ne vienmēr izloze vai draugu variants ir tas labākais), precīzi jāformulē mērķi un uzdevumi, jāizskaidro skolēniem darba "soļi", jāparedz iespējamie šķēršļi un problēmas, jāizstrādā vērtēšanas kritēriji un ar tiem jāiepazīstina skolēni jau pirms darba uzsākšanas... Tas viss prasa milzum daudz laika, tāpēc ir vērts aizdomāties, vai ir vērts ... Ja grupu darbs klasei tiek uzlikts tikai tāpēc, ka pašam skolotājam kādu dienu slikts noskaņojums vai pašsajūta (gadās arī tā), tad gan ir "auzās"
Nesapratu, kā sarunas par eksāmeniem uzlabo skolēnu matemātikas zināšanas.
Lailiski! Ļoti atbalstāms viedoklis!
Lūdzu lūdzu lai iksķiles vidusskola matematiku maca no iespejamas misijas skolotajs :())))00
Rezultātus var uzlabot mācoties!!! Cita ceļa diemžēl nav. Mūsu skolēni grib labas atzīmes bez darba un grib, lai viņus slavē par paviršu darbu.
Vienāds eksāmens tiem, kuri mācās matemātiku 8 un vairāk stundas nedēļa un tiem, kam ir 4. Kā var salīdzināt rezultātus. Tas ir tāpat kā salīdzināt 100m skrējiena rezultātus skolā un olimpiskajās spēlēs. tur taču 90% skrien ātrāk.
Pilnībā piekrītu... 04.11.2014. 13:29. Ir klases, kurās valda neveselīga ( diemžēl - arī dažu pedagogu atbalstīta ) konkurence. Pārbaudes darbā " iegāz t" konkurentu nevar, jo tur parādās paša skolēna zināšanas un prasmes. Nu, kad skolotājs noliek priekšā kaut kādu lapu - dariet grupās... Vērtējuma kritēriju nav, kā grib, tā vērtē. Ja ar i/ni , viss kārtībā, bet ballēs - grupu darbam izstrādāt kritērijus , protams, sarežģītāk nekā kontroldarbā. Kāpēc nopūlēties - ieliek tik, cik .....
Darbs grupās ir vislielākais sviests, kas varbūt, it sevišķi, ja to vēl sāk vērtēt ar atzīmi. Atzīmes liela daļa ir atkarīga no tā kāda grupa nolasās. Vai nu ir viens "muļķītis", kas izpilda citu vietā, vai ir vēl otra galējība, ka pārēji izdomā norakts to, kurš labāk mācās, it sevišķi, ja vēl ir kāda konkurence. ir bijuši abi gadījumi, pilda viens novērt'ts ar 10, pilda visi un katrs savau daļu, tad tas viss ir atkarīgs vai tev bonusā ir astes gals, rezultāts vairāk par astoņi izspiest nevar. Un vēl viens gadījums, lai ieriebtu paziņo, ka neko nav darījis, jo kas gan varbūt labāks,ka tas kurš mācās uz 8-10, dabū 4. Līdz ar to, ja nu grib popularizēt šo pilnīgi bezjēdzīgo grupu darbu, tad, lai tas nav novērtēts ar atzīmi.
RV1Ģ ir atlasīti labākie no labākajiem matemātiķiem. Tiek tie, kuriem matemātika ir sirdslieta. Pārējie vienkārši sakož zobus, lai kaut kā matemātiku pārdzīvotu. Nu pārāk sarežģīta, lai būtu visiem. Somijā arī ir prakse tāda - tiem, kuri grib un saprot, kārto "īsto" eksāmenu. Kuri nevar - esot stipri vienkāršots darbiņš, lai nu galīgi neiedragātu pašapziņu. Pie mums jau "iedzen grīdā" 5.klasē.
mazpilsēta 04.11.2014. 11:44:53
Ja klasē ir 28 skolēni, kuriem matemātikā atzīmes no 1 līdz 10 , tad kā tādā klasē skolotājs vispār var kvalitatīvi strādāt? Turklāt lielākie cietēji šajā situācijā ir labākie, skolotājs vaiga sviedros ņemas ar atpaliceju pievilkšanu, kuriem pašiem matemātika pilnīgi vienaldzīga.
бдительный родитель 04.11.2014. 11:27:57
Создается такое впечатление что экзамены составляет 1 гимназия-уж расхваливают себя всю дорогу,прямо можно подумать только там одни умы!Почему это,интересно,именно 1 гимназия считает себя истиной в последней инстанции?
--Jautājumam 04.11.2014. 11:20:07
Lai panāktu, ka vairāk skolēnu daudz labākā līmenī pārzinātu matemātiku, pirmais priekšnoteikums ir ieinteresēti, motivēti skolēni, otrs nosacījums – radoši un prasmīgi pedagogi; Radoši, praktiski uzdevumi!!!!!!!!!! Tāpat arī obligātais eksāmens ir viens no priekšnoteikumiem, tur gan jābūt uzmanīgiem. VĒL VIENS faktors - darba tirgus!!!! Skolēni beidzot sāk apzināties, ka nepieciešami eksakto zin. speciālisti. Atbalstu direktoru M. Braslu, viņš zina, ko runā! Izcils speciālists un direktors! Mācies lasīt, "jautājum"!
Kā uzlabot skolēnu matemātika zināšanas??? Tad kā....????
piekrītu par praktisko ievirzi, jo bieži ir dzirdamas atrunas "man to dzīvē nevajadzēs". Protams aktuāls jautājums ir par pedagogu kvalifikāciju ... ir piedzīvoti ļoti dažādi pedagogi matemātikā. Mani bērni lauku skolā nav gājuši, bet Rīgā uz matemātiku tik vien spiež...
Es pilnībā piekrītu, tas nav godīgi vienādu eksāmenu likt kārtot matemātikas ģēnijiem un māksliniekiem. :( Protams, ka viņiem būs zemas atzīmes, un tas tikai graus pašapziņu. Visi taču apzinās, ka viņiem nebūtu nemaz jāzina eksaktās zinātnes tik augstā līmenī, jo viņi uz to pat nepretendē! Atbalstu direktora teikto par dažādu eksāmenu kārtošanu!
T.b. labā ziņā pārsteidza!
Mani pārsteidz 1.ģimnāzijas direktora teiktais. Domāju, kā eksakto zinātņu "entuziasts" :D viņš būs par matemātikas mācīšanu no zīdaiņa vecuma un eksāmena kārtošanu katru gadu!

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2-1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.