Lietotājvārds
Parole
laikam gan divaini 25.03.2015. 08:39:17
Zinasanas tika apgutas un atzimes sanemtas. Kada vel parbaude nepieciesama gada viduu? Pie vienas vietas! Ne jau mums,berniem un vecakiem vajag sis parbaudes. Tas vajag ministrja,jo tur aiz gara laika nejedz ko darit. Savediet izglitibas sistemu valsti kartiba nevis lieki cakarejat bernus!
savādās malas 24.03.2015. 21:46:54
Pirms 1980.gada es zināju ko nozīmē DNS. Skolotāja bija PSRS kaluma cilvēks. Parādīja, bet VDK sen to zināja. Viņai bija vienalga par to sistēmu. Viņai vienalga šī sistēma
Mazliet no malas 24.03.2015. 21:17:01
Savādi gan ... Nav, nav savādi :) Prieks dzirdēt, ka kaut kur lietas notiek NORMĀLI! Ka bērni mācās, tāpēc, ka jāmācās, tāpēc, ka grib zināt. (Nevis tāpēc, liks atzīmes. Un, ja neliks, tad nav jāmācās). Tas jau viss ir pieaugušo nopelns, vai bērniem galvās ir pareiza lietu izpratne, kā Jūsu skolēniem, vai dīvainības, kā te pārējie klaigā.
Savādi gan... 24.03.2015. 21:03:19
Mūsu 6. klases laikam kaut kādas nenormālas. Gan gribēja iepriekšējo gadu darbus uzrakstīt izmēģinājumam, gan pašu DD rakstīja nopietni, gan par rezultātu uztraucās, gan kļūdas analizēja. Pat skolēni, kas bija formāli atbrīvoti no DD, nāca rakstīt. Laikam jocīgi(ja palasa par citiem). ;)
Abi ar skeletu. Vai, vai, vai. Zoofīlija tiek propogandēta. Vai, vai, vai
To zināšanu arī nebūs. Jāmaina standarti un jāpāriet uz PSRS laika mācību grāmatām.
nu tad beidzot 24.03.2015. 18:00:03
Veel kaadam pieleca. Ja nemaacaas,tad arii rezultaata nav un nebuus. Tieshi to beerni dariija...nesagatavojaas pa lielam, jo neviens tam neredzeeja jeegu. Ne beerni,ne vecaaki. Par citaam 6 klaseem nezinu,bet muuseejie sho darbu atseedeeja un mieriigu sirdi aizgaaja. Personiigi man arii nospljauties uz igl.min.kaarteejo murgu. Procentus nevienu nesatrauc. Luuk taada beerniem ir taa domaashana. Kameer muusu beernus veertees ar i,ni,plusiniem un minusinjiem un procentos,tikmeer turpiniet vaimanaat par sliktajiem rezultatiem.
Mazliet no malas 24.03.2015. 15:05:07
Tik tiešām... no malas, nevienā no procesiem (darba sastādīšana, darba analizēšana, skolēnu mācīšana u.t.t.) neiesaistoties, lasu šo diskusiju ar smaidu. Ir teiciens, ka sliktam dejotājam pat .... traucē ;) Pie sliktajiem rezultātiem darbā katrs cītīgi meklē vainīgo kaut kur - patiesība ir TUR ĀRĀ! Vai netiek pieļauta doma, ka rezultāti ir tādi, tāpēc, ka bērniem tiešām nav pamatzināšanu, proti, nav tā, kas paliek pāri, kad viss ir aizmirsts? Nekas nav palicis pāri. Ja nav īpašas gatavošanās darbam, tad neko nevar uzrakstīt? Darbs slikti sastādīts? Ierēdņi slikti? Kur vēl varētu dzīvot vainīgais? Uz priekšu - lai veicas meklējumos!
izglītots cilvēks - nu, protams... 24.03.2015. 14:50:30
www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/vislabak-apmaksatas-darba-vietas-un-popularakie-bonusi-piecas-aktualas-tendences-darba-tirgu.d?id=45712624 Viela pārdomām - pēc kādiem kritērijiem par profesijas svarīgumu veido algas!
Zentai no mammas 24.03.2015. 14:24:44
Nu ja...viss ir chikiniekaa...uz beernu reekjina ar nevienam nevajadziigiem Valsts diagnost.darbiem pelna naudinju un juutaas ljoti paargurushi..:-)))))))) EEEEEEUUUUU,JUUS TUR AUGSHAAAA....CIK ILGI EKSPERIMENTEESIET?????????
Zenta - mammai 24.03.2015. 13:52:21
Izgāzies ir galarezultāts (nav tāds kādu bija gaidījuši), bet viss pārējais ir "čikiniekā" . Darbs izplānots, sagatavots (izstrāde apmaksāta), Rezultātu pirmanalīze veikta (apmaksāts), Rezultātu analīze tiks veikta (tiks apmaksāta), jauni metodiskie materiāli (vadlīnijas) tiks izstrādāti (un process tiks apmaksāts). Bez tam iegūti jauni apliecinājumi par skolotāju mazspēju. Rezultāti ir tādi kādi tur augšā tika sagaidīti, var būt pat labāki (kaut cipariski , procentuāli sliktāki)
Atziistiet beidzot,ka juusu projekts ar diagnostiku ir izgaazies! Idiotu valsts un taas pakalpinji!
6.klasees beerni speciali pateica,ka negatavosies,jo atzimes jau sanemtas pirms tam parbaudes darbos. Tapec ari pat maneejam,kuram ir 8 dabaszinibas,bija vien 50%. Berni nav mulki. Vini uz to neiespringst,ja zina,ka veertejuma nebus. Saciet beidzot vertet,tad ari bus motivacija mavities. Berni to uztver savadak,neka pieaugusie..
tai no malas 24.03.2015. 12:22:54
Tad,kad skolaas paarstaas visus zombeet un mudinaas beidzot domaat,tad arii vabuut ko izsmadzenjos. Kameer tiek razhoti daarzeniishi ar juusu paliidziibu,tikmeer nekas nemainiisies. Pieleca???
Зато мы поем и танцуем - чемпионы олимпиад по хоровому пению. Зачем нам знать математику, физику, биологию и химию.
Mazliet no malas 23.03.2015. 15:29:30
Pārskatīju darbu VISC lapā, neatradu gan neko samudžinātu vai par garu uzrakstītu. Vai lasītprasme nebūtu tas, ko no 9. klases beidzēja prasīt??? Māciet taču skolēniem domāt un izprast informāciju, nevis kā papagaiļiem atkārtot vienus un tos pašus paraugus vienās un tajās pašās situācijās.
māra>> laimiņai 23.03.2015. 14:41:53
Nu neesi vienīgā Tik murgaini sastādīts 9.kl. darbs nebija redzēts!!! Arī man bija skolēni, kas piedalās olimpiādēs, konkursos, bet šajā darbā kopējie procenti ne tuvu nebija tam, ko skolēns var izdarīt. Piekrītu teiktajam, ka daudzi sapinās garajos vārdu plūdos, neizprotot būtību. Daži jautājumi bija neviennozīmīgi.Ieteikumos bija teikts, ka darbu varēs nokārtot bez īpašas atkārtošanas. Nepiekrītu. Daži skolēni teica, ka pietrūka laiks. Īpaši samudžināts bija uzdevums par periodisko sistēmu uttt. Priecājos, ka balles nav jāliek. Vecākiem iesaku nestresot par zemajiem %- tur nav vainīgs ne bērns, ne skolotājs. Un diagnostika nav Valsts ieskaite!!! 6.klases darbs bija reāli paveicams. Tur gan nepiekrītu, ka bērnam ikdienā augsts vērtējums, bet DD zemi %. Savējiem viss bija atbilstoši. Varbūt pat kādam augstāk nekā ikdienā.
Vai Jūs pamanījāt šādu frāzi tekstā:" tapšot metodiskie ieteikumi, kā skolotājam organizēt darbu, lai atsevišķas prasmes pilnveidotu" ? Nu re, atkal IR pamats dižajiem IZM metodiķiem veidot prezentācijas, izstrādāt jaunu, vēl izcilāku metodiku, kā mums muļķīšiem-skolotājiem strādāt. Izstrādājot DZM metodiku, izstrādes procesam tika nopludinātas "MUDŽĒJĀS ESF naudiņas" . Tagad atrast pamatojums nākošajam " pludinājumam" . Skumji, it sevišķi ja ievērojam pēdējo laiku tendenci, jo jaunāka metodika, jo mazāk zināšanu un prasmju....
100% piekrītu SKEPTIĶA rakstītajā katram vārdam:" ...... kurš ar velosipēdu X dienā ieradās Y skolā un iegāja klasē un uzdeva pārbaudes darbu. Kas ir īstas zināšanas.....".
re, kā..... šoreiz priecājos, ka naudas var nepietikt. Man alga nesamazināsies. Kas būtu noticis, ja jauno modeli ieviestu.
rādās,ka man vienai šis darbs dabaszinības 9.klasei likās nejēdzīgi sastādīts:nenormāli daudz teksta situāciju aprakstos un procentuāli niecīgs izdarāmo secinājumu un izmantojamo zināšanu apjoms,lai atbildētu uz jautājumiem. Rezultātā,ņemot vērā vidusmēra skolēnu lasītprasmi,kamēr tiekam līdz situācijas apraksta beigām un jautājumam,aizmirstam,kas bija sākumā. Izplūdušākus uzdevumus sen nav nācies lasīt.Tāpēc rezultāts ir atbilstošs sastādītā darba līmenim. Ja gribat konkrētus rezultātus,formulējiet konkrētus jautājumus. Kā tur viens gudrais teica par muļķiem un viņu uzdotajiem jautājumiem?
dažam labam 23.03.2015. 09:12:42
Nu cik var malt vienu un to pašu..Atkārtoju vēlreiz...6klasēm VPD notika martā ar domu pārbaudīt līmeni. Procentuāli. Kādu līmeni, ja par ikdienas PD tiek likti vērtējumi atzīmēs!? Uz tiem tad arī gatavojas. Kāda velna pēc pēkšņi pa galvu pa kaklu jāraksta par pusabgrābstītu vielu gada vidū? Kam no tā labāk? Bērniem, Jums? Ja jau tās zināšanas tik ļoti noder, tad varbūt veidojam VPD katrā priekšmetā 6klasēs arī par 3klases vielu??? Ir taču jāzin, jāatceras! :-D Nu kas tas par sulbumu?! Varbūt katras jomas speciālistus sākam pēkšņi testēt, pārbaudīt utt...jo jāzina taču viss līdz pēdējam sīkumam! Ne tā? Un es nemaz nebrīnos, ja bērni man paziņo, ka negatavosies 6kl. VPD, jo atzīmes neliek un gala rezultātu tas neietekmē. Viņi vienkārši uz to neiespringst! Ja gribiet, lai jaunieši mācītos, tad pārstājiet likt i, ni, un procentus! Ja gribiet veidot šāda veida eksāmenus, tad liekat atzīmes, tad arī būs motivācija vairāk mācīties, jo liecību sev sabojāt nudien nevēlas neviens, pat divnieku karalis! Velns, nu kā var šo te nesaprast!
www.kasjauns.lv/lv/zinas/188950/ seile- naudas-jauna-pedagogu-finansesanas-modela-ieviesanai-var-nepietikt Ministrijas priecīgās prognozes!
Cik žēl, ka komentētāji redz tikai šo diagnosticējošā darba sekas! Vai darbs bija sastādīts ar domu, ka šīs zināšanas un prasmes, ko atprasām, jau ir un vēl būs noderīgas jaunietim nākotnē? vai skolēns rakstot darbu izdarīja secinājumu, ka ja šī tēma nebija apgūta, tad arī ārpus skolas būs kādas grūtības, ka sāks iedarboties kāds komforta zonas traucējošs faktors? Izskatās, ka skolotāji atbalsta VISC standartus, kur svarīgs ir tikai daudzums, bet ne kvalitāte un pielietojamība. Kā vispār bērnu zināšanas var vērtēt procentos?
Daudzos komentāros pausts viedoklis, ka skolēniem nebija laika atkārtot, sagatavoties... Tikai kam sagatavoties - DIAGNOSTICĒJOŠAM darbam, kuram jādod objektīvs skatījums uz situāciju. Jau tas vien, ka ilgi iepriekš bija zināms, ka būs diagnosticējošais darbs padara to par neobjektīvu. Visobjektīvāk būtu, ja "izceltu" no Latvijas 1. republikas laikiem izglītības inspektoru, kurš ar velosipēdu X dienā ieradās Y skolā un iegāja klasē un uzdeva pārbaudes darbu. Kas ir īstas zināšanas, - ne tās, kuras "uzrāda" špikojot, lietojot formulu lapas, googlējot telefonā, 3 dienas pirms pārbaudes zubroties, bet gan tās, kuras ir ar tevi tad, kad nekā no minētā tev nav, kad temats mācīts pirms vairākiem gadiem, kad rodas vajadzība, vai vēlme kādu problēmu risināt, mežā sēņojot un uz celma ēdot pusdienas. Īstas zināšanas VIENMĒR būs ar tevi, bet prasmes un iemaņas gan jāatjauno
Darbs jau nebija slikts, mēs vienkārši bijām par slinku, lai pārlieku censtos darbā, kas ,kā skolotāji stāstīja, neko neietekmēs.Tāpēc lielākoties izpaudāmies radoši ar zināšanām, ko spējām atcerēties. Neņemiet tik ļoti galvā un pie sirds. KEEP CALM AND CARRY ON!!!
man patīk mīnusu licēji. Klāt nav stāvējuši, bet sevi uzskata par visuzinošajiem...
Darba rakstītājs. 22.03.2015. 18:38:57
Mums klasē diezgan švaki gāja. Tomēr lielākās problēmas bija ķīmijā, kur man ir domstarpības ar skolotāju. Valstī runā par tasinīgumu un godīgumu, bet kāpēc tiek rakstīti pilnīgi vienādi darbi, skolēniem ar atgādnēm - "šipikeriem, klasēm tabulām." Mums jau ir šādi klases biedri, kur praktiski, nemāk lasīt, dara visu ļoti lēni, neiet uz konsultācijām, šāda veida darbos rauj labākas atzīmes par citiem skolēniem kuri cenšas. Pagaišogad, vēstures diagnosticējošo šāds skolēns dabūja - 9 Draugs kuram ir tikai papildus laiks, stāstīja, ka visu priekšā skolotāja tam skolēnam teikusi. Redzot tā klasesbiedra darbu, ka pēkšņi priekšmetā kurā ir Nesekmīga atzīme, ir sarakstīti pat - pārāk loģiski spriedumi. Pazīstot to cilvēku es uzreiz sapratu ka nav kaut kas tīrs.
ja tagad visi sāksim sekot jebkam, kas Twiterī, tad nu gan tālu tiksim..:-DDDDD
nu protams, protams...izdevīgāk jau ir ir visus čiki briki pa grupiņām un masveidā vienādi un monotoni darboties...bez savām domām, emocijām un savām konkrētajām izpausmē...pasēdēju, kā gudrākais no trijotnes visu pārsvarā izštukoju, pierakstīju, kāds vēl no tiem diviem ko pateica, man neiepatikās, es nepierakstīju klāt, jo man likās, ka tā nav...un tādā garā tur notiek...un galu galā, kādēļ manējam kā teicamniekam ir jābūt tam"muļķim"kurš to citu 2 vietā visu izdomā un reāli šiem neziņīsiem, kuri knapi velk uz 5, beigās izrau9 ???????????????? Tas ir normāli??? Tā ir skola, nevis darba tirgus! Ir intreverti un ekstraverti, tāpat kā ir grupu darbu cilvēki un ir vadītāji. Bet nē...jāveido visi pēc viena, jo jau atkal kāds ko padzirdējis, ka tā lūk vajag! IDIOTISMS! Ka tikai neļaut pašiem domāt...kopā, visu kopā un uz priekšu!
>>arī tēvs 22.03.2015. 17:40:58
Panākumus gūst, jā, šodien darba tirgū ir pieprasīti "uz sadarbību vērsti" jeb komandas cilvēki. Tos dēvē par ekstravertiem cilvēkiem. Taču zinātni un mākslu uz priekšu virza intravertas personības, kas daudz laika pavada vienatnē ar sevi, savām domām, emocijām. Tā rodas ģeniāli mākslas darbi un zinātniski atklājumi. Nenovērtēsim par zemu tos klusos "vēžus-vientuļniekus"! Twiteri, protams, var palasīt, kad nepavisam vairs nav ko darīt, bet diez vai tur atrodamie ieraksti būs pārliecinošs arguments
Piekrītu Neizpratnei 22.03.2015. 17:36:42
DZM projekts ir izgāzies. No kurienes nāk šie diagnosticējošie darbi? Ja gribam salīdzināt ar ES, tad varbūt papētīt standartus un mācību saturu šajās valstīs un Latvijā ( vismaz matemātikā noteikti atšķiras). Cik un ko prasa tur? Tagad atkal varēs "kladzināt", cik slikti skolotāji, skolēni, izglītība Latvijā. Lai gan mūsu skolēniem, aizbraucot uz ārvalstīm, neklājas slikti, pat labāk.
>arī tēvs 22.03.2015. 15:48:54
"Panākumus gūst uz sadarbību vērsti cilvēki." Lasiet Twiteri :)
Labak pasakiet,kad beigsies tie grupu darbi katraa prieksmeta? Putra un nesaprasanas! Un tad nu trijata jaaizstav kaut jas sazin kas...absurds,...un tad nu skolotaajs megina izpipet,kadu kuram atzimi likt. RIEBJAS!
Ķīmijas skolotāja 22.03.2015. 13:48:19
Piekrītu vairākiem...Rolands izteica galveno domu, kam piekrītu... Bet kopumā pamanīju ka mani skolēni ķīmijas daļu uzrakst\ija daudz švakāk nekā varēja uzrakstīt.. ne jau tāpēc ka nejēgas, bet tāpēc ka vietām formulējums bija grūts.. vietām trūka loģiskās domāšanas...un ja tas nav uz atzīmi... un visi uzdevumi dažādās dabaszinātņu nozarēs samiksēti... pārrunājot ar bērniem uzdevumus ..viņi spēj atbildēt gandrīz par 50% labāk...pajautāt vajag tā kā māca tos skolotājs... tas ka daļai skolēnu NEKAD nepatiks kāds vai pat visi dabaszinātņu priekšmeti tas ir fakts un visa pamats sākas paša negribēšanā, sevis piespiešanā, vecāku pastāstiņos par to kā man slikti gāja skolā un reizēm arī pedagogā.. un arī sabiedrībā kopumā... tākā...jādomā ir plašāk ...ne tikai emocionālā līmenī...
pie pēdējā 22.03.2015. 13:40:01
Ko liekat mīnusu? Mācaties mana bērna klasē, lai visu zinātu labāk no malas??
SKOLOTĀJAI 22.03.2015. 12:54:54
Tieši tā, piem. mūsējie pusotru mēnesi netika uz konsultācijām, tad skolotājai ar klasi tur jāpiedalās, tad Diagnostic.darbos jāsēž, tad olimpiāde...un bērni netika pat atzīmes izlabot, vai pamācīties konsultācijās. Tracina!
Tad kāda velna pēc 6-klasniekiem jāraksta pēkšņi līdz martam apgrābstītā viela, jo 100% tā netika apgūta, ja pirms tam jau par to n-tajos PD ir saņemti vērtējumi atzīmēs??? Kas vēl ir jāpārbauda??? KAS???????????????? Man to var kāds no Izglītības ministrijas paskaidrot? Kam vajadzīgi šie nekam nederīgie procentuālie vērtējumi? Man? Nē, man nevajag. Bērnam? Nevajag. Jums tur augšā, lai pierādītu, ka jūs strādājat? MARAZMS!
Vēl gribu jautāt sistēmai .Kāpēc gandrīz visi pasākumi skolēniem ( stipro skrējieni, basketboli, volejboli, olimpiskās dienas, olimpiādes mācību priekšmetos, koru kari, deju kari u.c.) tiek organizēti mācību stundu laikā? Nav jau tā, ka klase tukša, bet samērā regulāri kāda nav . Kad tā mācību stunda reiz būs SVĒTA ?Organizētājiem jau izdevīgi - viss darba laikā un pēc dāsni apmaksātiem projektiem, bet skolēnu zināšanās robi. Par šo ļoti jāpadomā!!!
negribu piekrist Vitas kundzei-nu nav viss atkarīgs tikai no skolotāja- skolēns kā tāda bļodiņa ,es varu likt iekšā visu , ko spēju un zinu pati,bet ja tai bļodiņai uzlikts vāciņš,tad ,piedodiet....

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
6-5=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.