Lietotājvārds
Parole
tad skries ar to iekalto gramatiku? Te nedziivos,jo te valda krieviski runajosie,tulit melnie ari bus klat..rakstit,lasit protu,dzivosu Vacija,kur jau sobrid dibinu uznemumu..valoda???? Ziniet pie vienas vietas man latviesu valoda ! Tiesi tada attieksme!
Pēdējais laiks nomainīt visu to vērtētāju armiju. Ja jau klīst pat runas, ka tiek doti kukuļi novērotājiem ( tas jau sen ir dzirdēts) un vērtētājiem, ko tad var sagaidīt skola, kas kukuļus nedod. Un kāpēc vieni un tie paši vērtētāji katru gadu rautin raujas, ka citi nemaz nevar tikt. Tātad visas skolas nav vienlīdzīgā situācijā. Ja tā, tad zūd jēga šiem eksāmeniem. Uzskatu, ka skolām būtu jābūt tiesībām redzēt savu skolēnu izlabotos darbus, lai varētu vismaz analizēt kļūdas. Jo ar katru gadu paliek tikai sliktāk, lai gan strādājam vairāk un vairāk, bet rezultāta nav. Kā tas tā var būt? Ja krīt aizdomu ēna, tad kautkas nav normāli. Protams, nav noķerts, nav zaglis, bet, ja pat šeit ir korupcija, tad tālāk vairs nav kur iet.
Šogad tiešām ir zemāki rezultāti. Kāpēc- īsti neizprotu, jo redzēju gan eksāmena uzdevumus, gan kritērijus. Nekādu īpašo atšķirību no iepriekšējā gada. Arī jaunieši, kurus gatavoju eksāmenam, vērtējami līdzvērtīgi iepriekš likušajiem. Te darbiņš ministrijai iemeslu noskaidrošanai. Un nav visa vaina liekama uz arodskolām, jo arī tajās ir ļoti centīgi un gudri bērni, kas var nopelnīt labu vērtējumu.
Stereotipi. 2 01.07.2015. 22:14:28
Pavisam aizmirsu par skolu. Manā skolā lieliski māca latviešu valodu. Iegūtās zināšanas no skolas man arī ļoti palīdz.
Stereotipi. 01.07.2015. 22:11:46
Nevajag, lūdzu, noniecināt mazākumtautību skolēnu zināšanas. Piemēram, es ieguvu 82%, jo labi pārzinu to un uzskatu par savu otro dzimto valodu. Protams, šīs zināšanas nāk no bērnības, jo bērnudārzā esmu mācījies ''latviešu grupā''.
Daudziem no mums, kas beidza vidusskolu lídz 1990. gadam, eksāmens latv. val. sagādātu grūtības, kaut gan labi runājam un rakstām latviski; ko tur runāt par mazākumtautību skolēniem! Un salīdzināt vairāku gadu eksāmenu rezultātus nav korekti. Nevar izveidot divus identiskus eksāmenus!
Šogad sliktāki rezultāti angļu valodā,jo bija daudz grūtāki uzdevumi nekā iepriekšējā gadā,sevišķi klausīšanās uzdevumi un radošais darbs-eseja.
Tos rezultātus latv.val.acīmredzot uz leju novilka mazākumtautību skolas un tāpēc tik zemi kopējie procenti, arī arodskolu audzēkņi palīdz novilkt uz leju.
Tas, ka jums bija laba klase vēl neko nenozīmē - skolēniem daudz pareizrakstības, stila kļūdu, nav argumentu, iemācītie vai nošpikotie citāti bezjēdzīgi nevietā lietoti utt. Nosaukts darbs, bet nav autora, nav raksturots, kāpēc ir izvēlēts tas vai tas fakts. Darbi rakstīti 3. personā. Vērtētāji vērtē pareizi pēc kritērijiem. Visu cieņu vērtētājiem.
es arī pieteicos par vērtētāju. Mani atšuva - neeaot nekad vērtējusi. Un kā tad lai tiek pie vērtēšanas. tur jau ir izveidojies savs loks, blice, kur pārējiem nav vietas. Kāpēc no mūsu skolas neviens netiek vērtēt? Es, piemēram , esmu šokā par rezultātiem. Šogad mums bija ļoti laba 12.klase. Cītīgi gatavojās latviešu valodas eksāmenam. Kad ieraudzīju tos procentus - neticu, ka tā reāli var būt. Noteikti sistēma ir jāmaina. Kautkas īsti vairs nav kārtībā.
no pieredzes 01.07.2015. 18:15:31
Domrakstos subjektīvisma moments ir tikai +/- 2 punkti no 25 p. Skolēna domas netiek vērtētas, vērtē spriešanas spējas, pareizrakstību, skolēna prasmi izklāstīt domas strukturēti. Un, ja skolēns visus kritērijus iztur, tad domāt var jebko. Kritēriji ir diezgan precīzi. Skolēni zaudē punktus pareizrakstībā , kā arī nespēj pilnībā atklāt tematu, jo ir šaurs redzesloks, nav spriešanas spēju.
novērotājs 01.07.2015. 17:29:43
ir skolas, kur novērotājiem, arī vērtētājiem dod dāvanas. Vai tas neko neizsaka? Kāpēcdod? Kāpēc novērotāji gandrīz vienā skolā vieni un tie paši katru gadu? Vai nevajadzētu kaut ko mainīt?
Nav jau grūti dabūt matemātikā augstākus procentus, ja 3. eksāmena daļa šogad bija salīdzinoši daudz vieglāka nekā iepriekšējos gados. Jāatzīst, ka kopējais zināšanu līmenis matemātikā tomēr ir nožēlojami zems.
solīja jau, ka šodien būs izvērstāka statistika. Redzēs, kā izm pilda savus solījumus
Vienkārši vēstures eksāmenu kārto tikai tie, kas to izvēlas, savukārt , latviešu valodu, angļu valodu, matemātiku - visi. Gan tie, kas labi zina priekšmetu, gan tie, kas ne īpaši. Tur tas procents arī veidojas.
Par domrakstiem piekrītu. Vienmēr būs subjektīvais moments, kaut vai - rokraksts. Tur neko nevar darīt. Ja vien nelabo dators, bet dzīvs cilvēks, tā būs allaž.
varbūt latviešu valodas eksāmenu nevajadzētu sarežģīt līdz augstskolas līmenim? Kā tiek vērtēti domraksti? Subjektīvi. Par tiem domrakstiem, tāpat kā par argumentāciju un viedokļiem var strīdēties. Un ja labotājam nepatīk skolēna viedoklis - loģiski - punkti nost.
Šodien, iespējams, jau būs pieejama arī izvērstāka statistika par visiem eksāmenu rezultātiem.
Lāčplēsis - ALDARA talismans?? Tas ir bezsakarīgākais, ko šodien esmu dzirdējis...
Nav spīdosš līmenis, to es varu garantēt. Vēsturi skolēni sazubrās uz vienu kontroldarbu i vsjo. Pajautājiet 11.kl JEBKURU jautājumu par Divupi, vai pirmajā kursā jautājumu par ZIemassvētku kaujām. Neviens neko nepateiks. Varbūt pat - Lāčplēsis bija Aldara talismants...
Jēziņ, no VISIEM Latvijas skolēniem tikai 1 nav nokārtojis vēstures eksāmenu... :) Nu, vai nu līmenis ir spīdošs vai arī tur ir kāds āķis - vēstures eksāmenu laikam ir neiespējami nenokārtot.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
9-9=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.