Lietotājvārds
Parole
Un kā tās 100 algas izaugušas, cik labi noalgoti palīgi pieņemti!!! Tik daudz, ka labā roka vairs nezin, ko kreisā dara!
Jautājums vietā!
Kā mainījies Saeimas deputātu skaits, sarūkot Latvijas iedzīvotaju skaitam? Proporcionāli?
ierindas skolotāja 19.01.2015. 20:32:44
Apbrīnojami- mūs vecos nievā, ka vājas IT prasmes u.t.t. Tā vien šķiet, ka man (56 gadi) tās prasmes saskaitīt, uzskaitīt ir labākā līmenī. Skaidrojums varētu būt- IM un VISC darbiniekiem nu galīgi zudusi saikne realitāti un klibo loģiskā domāšana. Par atbilstību ieņemajam amatam te grūti runāt. Kursiņi un pakāpītes vajag!
cik jūs saskaitijat ?
Heh. Pašai ir skolotāja izglītība. Diemžēl esmu spiesta no svešas zemes noskatīties uz to visu farsu. Tāda sajūta, ka valsts šos skaitļus rada, spēlējoties ar metamkauliņiem. Neredzu nekur pamatu šai statistikai.
Tāravas Anniņa 19.01.2015. 14:37:22
Gan jau ka ministrijai izdevīgi šādi "kļūdīties"/ Nu varēs kliegt atkal, ka skolotāju par daudz, jasamazina, citādi nevar algas palielināt. Vecā dziesma jaunās skaņās.
Diez kā ir mainījies IZM un VID darbinieku skaits un algas? Kā mainījies frizieru skaits, šoferu skaits, .............. Kā mainījies ministru skaits un ar to saistīto izdevumu ("pieredzes apmaiņas " braucieni u.c. ) lielums?
Pat to viņi nevar, nejēdz, ja cilvēkam trīs darba vietas, neskaitīt vienu un pašu skolotāju trīs reizes
Matemātika 19.01.2015. 13:07:20
Kādēļ jāskaita skolotāji? Nekad to neesmu sapratis, jo ir situācijas, kad vienu likmi (21.st) veic trīs un vairāk skolotāji. Pie tam, vēl vairākās iestādēs. Reāli būtu jāskaita likmes un tad parādītos reāls cipars un varētu sarēķināt naudiņas.
Pagaidām vēl skolotāja ... 19.01.2015. 12:57:08
Statisitika ir māksla melus pamatot ar konkrētim skaitļiem! IZM ir sasniegusi ļoti augstu meistarības pakāpi!
Nihilistam - tlusim :))) 19.01.2015. 12:53:35
un kas tev lika to lasīt?
un kaada buutiska veertiiba ir shim rakstam? ko esmu no taa ieguvis?....neko.
Peldētājs 19.01.2015. 12:00:34
IZM Tā turpināt maldināt ar tendencioziem aprēķiniem un skaitļiem, Ja skola neeksistē, tad laikam Kādam to VIIS bāzi Jāpiekārto, Bet Kam?
Citās valstīs skaita NII nummurus, bet mums vakances :D Un rodas jautājumi un neskaidrības. Vai tiešām nevar katram pedagogam, piešķirt nummuru - ID un to izmantot skaitīšanai? IZM - atpakaļ uz 1. klasi, kur māca skaitīt.
TV vērotāja 19.01.2015. 10:50:38
Šorīt ap 7.30 skatījos ReTV. Jēkabpilī vēl neviens neko nezina, kā notiks jaunais skolotāju algu modeļa aprobācijas process, tikai 22.janvārī būšot izglītības pārvaldes vadītāju sanāksme. Jēkabpilieši izbrīnīti - IZM paziņojusi, ka 9.janvārī visās skolās sācies algu aprobācijas process, bet viņi tikai gatavojas pirmajai informatīvajai sanāksmei.
Un situācija, ka ir lielāks skolotāju skaits ar mkatram mazķu stundu skaitu pat netiek pieminēta. Arī mūsu skolā ir skololtāji, kam ir 3 stundas nedēļā (divi cilvēki), 8 stundas u.t.t. Specifiski priekšmeti, mājturība zēniem u.t.t. Iebrauc cil'vēks reizi nedēļā, bet pamatdarbs citur vai ir pensijā.
Lielos vilcienos. Kāda starpbība kā mainījies skolotāju skaits?! Ko jums, skolotāji, tas maina?
Es nesaprotu, ja jau ministrija, to neiedomājās šogad un iznāca nekorekti dati, tas nozīmē, ka tika darīts kas tāds, kas netika darīts citos gados, jo citādāk nebūtu radusies tāda kļūda, vai ne? Tātad. Vai tiešām dati par skolotāju skaitu šajā mācību gadā veikti pirmo reizi? :) Nesmīdiniet. Nevar netīšām neņemt šādu kategoriju vērā. Kā vienmēr, batonus gribēja spraust.;
IZM, ka tikai sagrozīt datus, lai izskatās smukāk!

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
3+9=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.