Lietotājvārds
Parole
to iz skolas 21.01.2015. 12:18 27.01.2015. 11:59:44
Vēl, ilustrācijai - no VIIS var dabūt, cik mācību slodzes ir, piemēram, 5.-6. klasē. Bet, ja kāds grib zināt, cik skolotāju tur strādā, tad jau rodas problēmas - gandrīz visi skolotāji strādā arī citās klašu grupās - 7.-9. vai 10.-12. Pie kuras pieskaitīt.
to iz skolas 21.01.2015. 12:18 22.01.2015. 16:06:05
Dati jau ir korekti, protams, ar pieļaujamo kļūdas procentu (kāds tas ir, zina tie, kas mācījušies statistiku, datorzinības), bet problēma tā, KA NO ŠIEM DATIEM TIEK IZDARĪTI SECINĀJUMI, KURIEM NAV PAMATA... Nu, kaut vai skolotāju skaits, ko nav iespējams korekti "izvilkt" no datu bāzes, jo nav izstrādātas atskaites, kur šāda salīdzināšana notiek... Bet tie, kam patīk interpretēt, to visu dara pēc sava prāta un saprašanas, ka'rezultātā iegūstam to, ka mums ir pārāk daudz skolotāju,,,
Jāievada korekti dati VIIS. Tur esot nekorekti, te raksta. Kāpēc necienam sevi un melojam? Kas vispār liek šajos laikos darīt muļķības? Vienkārši nav jādara, un viss. Jādara tikai tas, kam ir skaidri saprotama jēga. Dzīve kļūs jaukāka.
Piekrītu pilnībā OMEI !!! Totāls bardaks, ne zin cik skolotāju strādā, ne cik bērnu mācās, ne cik aizbraukuši, ne cik , kaut kur vienenkārši klīst. Piedodoet, IZM Jūs esiet - analfabēti, kas vispār ietipst Jūsu darba pienākumos. Rakstīt, bīdīt neskaidrus projektiņus, kur puse naudas, aiziet pašu kabatās?
Man varen patīk virsraksts. Nemaz nebrīnos par to. Latvijā taču nezina NEKO. Ne cik skolas vecuma bērnu vispār skolu neapmeklē, ne cik ir tādu, kas aizdevušies vecākiem līdzi uz ārzemēm... Ne cik naudas vajag, lai uzceltu EKSPO paviljonu... Man ir kauns par valsti, ko pārvalda alkatīgi analfabēti.
barnu mamma-sk. TRUSIM 21.01.2015. 08:54:35
Labrit ! Iepatikas jusu teikums ; jaatrod pedagogiski pareiza pieeja totaliem slinkiem ::))) , ko var teikt ...sava laika mana vecvecmamina teica sadus vardus : Pec cilveku teorijas ,cilveks tapa no merkaka ,bet par cilveku tapa ar darba palidzibu , bet visdrausmigakais ,ka tagad stradat negrib ,macities ari , visu vajaga pasniegt uz paplates :), nu tad berdarbiba un slinkums sadzis visus kokos vai zoodarza buros :)))...
barnu mamma-KRITIZETAJIEM !!! 21.01.2015. 08:27:03
Labrit ! Visiem skolotaju kritizetajiem ,griezos pie jums ! Pirms kritizesiet kadu pedagogu ,tad ludzu vispirms izvertejiet pats SEVI ! Neesmu pedagogs, bet vinus loti izprotu. Man nacies stradat ar skolotajiem ,ko "svetie " skoleni ir izsmejusi ,pazemojusi, un vel netikdami gala pieaicina savus vecakus. Vienkarsa formula sadarbojoties ar pedagogu ir ,atrast kopigu valodu ..un visvairak maniem berniem ir palidzejusi tie skolotaji ,kas ir nisti . Skolotaja panaca ,ka manam bernam, kurs ir pienemts, strada labak laba roka ,ja vinas nebutu ,saubos vai vins spetu rakstit ,noturet rokas karoti ,bet spele vel vijoli, normalizejas nervu sistema, skola viss kartiba ar uzvedibu , jaizpilda skandarbs ,ja gruti ,bet sazvanamies, lugums ,stradasim tikai stunda, ja ,atskan pozitiva atbilde , netiek likta atzime ,bet lieta tiek likts darbs :), ta pat ari parejas stundas, ja kas , kritisks. Daudziem pieradiju ,ka vina ,tiesi sis pedagogs ir vienreizejs :))), neklausos tuksu vecaku muldesana un "sveto "skolenu vertejuma . TIESI SADI PEDAGODGI IR MANUS BERNUS DZIVE PACELUSI LOTI AUGSTU ,BET KRITIZETAJI TIKAI PA IELAM STAIGA :))) VEIKSMIGU DIENU !
Jūs gribējāt teikt-nestrādā?
to Bijusī učene 20.01.2015. 18:28 20.01.2015. 23:26:06
kāds labum no valsts kontroles? Atklās nepilnības, pakratīs ar pirkstu - un viss turpināsies kā bijis. Jā, vienīgi kārtējā valsts kontroles priekšsēdētāja (vai priekšsēdētājs) iegūs popularitāti un bonusus politiskai karjerai!
Bijusī učene 20.01.2015. 18:28:17
Man interesē, kas IZM par to šoreiz nesīs atbildību. LIZDA vadītāja nākusi pie skaidrības, ka izglītības jomā nav nekādas skaidrības!!! Nu pasakiet beidzot, ka bez pedagogu jautājuma sakārtošanas nebūs nekādas cerības uz kvalitatīvu izglītību!!! Par pedagogu statistiku runājot. Statistika nav tikai cipari. Jāsajēdz nedaudz ko skaita, ko neskaita, un kurā brīdī skaita, kurā ne. Jāsaprot pamata lietas. Izvairos rakstīt vārdu "sistēma", jo izglītībā tās nav un to pašu "neko 'vēl regulāri reformē bez jebkādas ieinteresētības kaut ko sakārtot līdz galam. Paklausieties, cik var maksāt algas nejēgām!!! VIIS datu bāze ir datu blāķis, kam nav pielietojuma, jo daļa skolu savada nekorektu info par pedagogiem, viņu izglītību uc. Kā var skaitīt kaut ko neprecīzu? Te LIZDA gan varētu būt līdzatbildīga par šo! Arī pašvaldības un IP tajās! Kam vajag kārtību šajā valstī?Aiz cipariem ir arī nauda! Kāsīs kāmēr var! Un pajautājiet vēl, kas ar profesionālo izglītību un pedagogiem tajā? un augstāko? Te darbs Valsts kontrolei!!!
Strādāju skolā jau 45 gadus(un nevajag mani tūliņ mani apsaukāt) Dievs un senču gēni palīdzējuši līdz šim saglabāt prātu un veselību, bet redzot visu šo te muļļāšanos, kas ievilkusies daudzu gadu garumā, un tam gala neredz, es arī gatavojos aizvērt skolas durvis no otras puses,lai arī tas sagādās ne mazums galvassāpju skolas administrācijai, jo manas specialitātes jaunie pedagogi ir reti izlemj vērt skolas durvis.
VIIS sistēma ir pēc būtības datu bāze. Šajā datu bāzē ir visu valsts vispārizglītojošo skolu un pirmsskolas izglītības iestāžu personas ar personu kodiem. Ja kādai personai ir tarificēta jelkāda mācību slodze - skaitam klāt. Beigās noskaidrojam, cik starp saskaitītajiem ir unikāli personu kodi. Nē, nē - to var izdarīt! Kāpēc nedara - to vai tad kāds tā nu teiks. Ja ar VIIS strādājošie IT cilvēki ir ar zemāku kvalifikāciju, nekā nepieciešams augstāk aprakstītajam, tad - dies' nogrābsties, bēdu ieleja!
Tikko paveicu ačgārno statistiku. No mūsu skolotājiem, skaitā 22 vēl citā vietā vai turpat skolā veic citu darbu tieši 17. Citam ir pagarinātā grupa, citam pulciņš, citam logopēda darbs utt un tad nu vēl arī pusslodzes bibliotekārs, māc.daļas, ārpusklases audz.
Mana meita šogad strādā 3 skolās. Pēc šī raksta varu saprast, ka viņa arī ir pareizināta 3. Zinu daudzus tādus. Katrā skolā pa pusslodzei vai mazāk, jo slodzi nevar nodrošināt.Tāds skolotāju skaita pieaugums!
skolotājs trusis 20.01.2015. 11:04:28
...man operatīvi jāsastāda trīslīmeņu kontroldarbi, pētnieciskie laboratorijas darbi, jāatrod pedagoģiski pareiza pieeja totāliem sliņķiem, jāvada zinātniski- pētnieciskie projekti, jāgatavo olimpiādēm....un tas viss par kapeikām, par kurām t.s. vecajā Eiropā būtu neērti runāt. Tad kam man vajadzīga tāda ministrija, kas pat elementāru statistiku jau kuro gadu nespēj noorganizēt. Ejiet tak darīt ko citu, galu galā, un netērējiet cilvēku nodokļu naudu!
Vai tiešām vienīgais risinājums ir katrai skolotājai, atvainojiet, kā govij, iedot numuriņu (ID) ausī, lai 3 reizes nesaskaita? Varbūt jāizsludina iepirkumu konkurss - kurš pratīs saskaitīt Latvijas skolotājus? Ja Mikiško šorīt apgalvoja, ka vajadzēšot vēl, tad cik? Un kādos mācību priekšmetos? Un cik ir pensijas vecumu sasniegušie skolotāji, kas turpina darbu skolās un jebkurā brīdī var pateikt "uz redzēšanos!"? Un tie sporta un speciālo skolu skolotāji, kas cer uz arodbiedrību un ministrijas solīto izdienas pensiju, vai kāds viņus ir aptaujājis?
Skolotāja Ina 20.01.2015. 09:45:51
Daži te vakar nesaprata - kāda jēga par to rakstīt? Kāda jēga zināt? Lūk, mīlīši, kādēļ!!! Viss ir jāzina, lai varam operēt ar skaitiļiem un izmantot mūsu labā!

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
4-3=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.