Lietotājvārds
Parole
Ļoti skumji, jo projām dzirdēt, kad skolotājiem vajag paaugstināt algas. Ir skolotājs kurš ar gadiem saņem par konsultācijām naudu,bet bērniem ŠĪS KONSULTĀCIJAS NETIEK PASNIEGTAS. Jo viņs ir direktors, kādā citā skolā, un izmanto šo pilnvaru pārkāpt. Un neviens viņam neko nevar izdarīt. PAMAT ALGA PAR DIREKTORA AMATU+PAR MĀCĪBU STUNDU+KONSULTĀCIJA. VAI NAV JAUKI. Bērniem jācieš.
pārkopēju komentāru 06.03.2015. 13:36:55
cik ilgi? 06.03.2015. 10:50 turpināsies atsēdēšana 12. klasē???? Muļļā un muļļā 11. klases vielu. Jēgas nekādas. Pazīstama meitene(teicamniece) no 12.klases aizbrauca mācīties uz Krieviju, tur-pārbaudot viņas zināšanu līmeni, konstatēja, ka meitene atbilst 10.kl. līmenim. Fantastiska mums tā izglītības sistēma! BRAVO !!! Un nestāstiet man, ka Krievijā ir slikta izglītības sistēma. Tur jebkurā skolā ieeja notiek ar kartēm, vecākiem uz mobilo atnāk sms, ka bērns iegājis/izgājis skolā. Un tā ir visās skolās, nevis dažās. Un jebkuras ārpusskolas nodarbības, piem, ģitāras spēle, sports utt ir valsts apmaksāti. Kas ir mums? Izgudrojumi ik gadu, darba imitēšana un nejēdzīgu eksāmenu izgudrošana. Pasaulē mūsu diplomi visiem pie pakaļas!
Ir ļoti amorāli izglītības kvalitāti saistīt ar vecāku naudas maka biezumu!Lauku bērni nav muļķi!Uz ko mēs tiecamies-pieļauju, ka šādu secinājumu uzrakstīja bez pamatotas izpētes.Princips taču skaidrs-nolikvidēs vai reorganizēs un nauda skolotāju algām atradīsies tik, cik savāks no skolu likvidācijas, jo ministres kundze nav nosaukusi nepieciešamo summu.Piemērs tālu nav jāmeklē-kā likvidē tehnikumus.Par šo nabadzību un izglītības kvalitāti darbs būtu Tiesībsargam!
kā mamma un skolotāja 01.03.2015. 22:14:04
1) Kāpēc zēniem zemākas sekmes? Mana dēla pamatojums - Mam, tev 2 augstākās un tu saņem ..., tētim tikai vidējā, bet viņš saņem par tevi 2 reizes vairāk! Es darīšu kā tētis... 2) Kāpēc bērni no trūcīgām ģimenēm mācās sliktāk? Mana skolēna atbilde - Skolotāj, es nevarēju izmācīties, jo man mazā māsa bija jāpieskata vai es pa vakariem strādāju, lai atbalstītu mammu. 3) Kāpēc skolēni neizvēlas eksaktos priekšmetus? Man atbilde - matemātikas programma ir tik saj..a, ka jebkuram normālam bērnam vienkārši riebjas. Paziņai dēls pēc 9.kl. aizbrauca uz Angliju, puika sajūsmā - viņš tagad vidusskolā matemātikā mācās to, ko šeit 7.klasē!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Normālu fizikas un ķīmijas skolotājus mūsdienās ar uguni nevar atrast. Pēc 10 gadiem būs vēl trakāk. Kāpēc? Parasti šos priekšmetus lielākoties izvēlas vīrieši. Padomāsim, kāpēc vīrieši negrib kļūt par skolotājiem? Skatīt 1) punktu! Par lauku skolām neesmu kompetenta, tāpēc neizteikšos. Kā iegūti šie dati? Varbūt tā nemaz nav!
SKOLOTĀJA LAUKOS 27.02.2015. 13:56:03
Piekrītu problēmām, taču problēmu risinājums, manuprāt, jāsāk ar cēloņiem, konkrēti- nenovelt un nenopelt LAUKU SKOLAS, to pozitīvo emociju gammu neatsvēr pilsētu skola..Vai pilsētās skolotājs, audzinātājs iedziļinās katrā skolēnā, savā audzēknī? UN VĒL, VĒL,,,, NEATRAUJIET PILSĒTU NO LAUKIEM! APMAINĀMIES uz nedēļām divām....Jūs teiksiet, KĀPĒC- nu vienkārši, tāpēc, ka LATVIJaS robežas nav tikai- RĪGAS pievērtē....lielās pilsētas.... Vēl, skolotājiem ir piešķirtas kvalitātes, vai tās tiek ņemtas vērā , pie skolu kategoriju iedalījuma? Vai tiem, kas izstrādā reorganizācijas principus ir pietiekošs darba stāžs skolā? Pilna sirds par pamatlietām_ skolēnu veselību regulārās pārbaudes, ak vai, kādas formalitātes!Vēl gribētu teikt un teikt, bet vai to kāds vispār saklausīs..... Kāds gudrs mediķis ir teicis: ''Katrā vecumposmā jāattīsta savas garīgās, fiziskās īpašibas,tā veidojas raksturs un intereses.....''Sakiet vai ,Jūsuprāt, ar IT un TV , citiem masu saziņas līdzekļiem viss kārtībā, programmu kvalitāte? Vide audzina! Prātojumi mums visiem... ''augšā , valdībā ir labi...'', ''pilsētās ir labi un būs vēl labāk.... laukos, pietiek ar svaigu gaisu, tāpēc algas skolotājiem 5.kategorijas skolās varēs nemaksāt, jau tā labi , svaigs gaiss par brīvu, pagaidām...''
Ierakstiet Googlē "5 Worst Education Systems in Europe" un ... neticiet rakstītajam angļu valodā! Ticiet ministrei - mūsu IZM un sistēma ir vislabākās. Tika nezin kāpēc "biezie" savus bērnus mācīties sūta uz ārzemēm, olimpiāžu uzvarētāji studē ārzemēs, vecāki Cēsīs ar filiāli Rīgā dibina sākumskolas u.tml.
Jā, olimpiādēs skolēnu zināšanas ir labas un tie ir ļoti motivēti skolēni, kas sasniedz augstos rezultātus un arī skolotāju entuziastu darbs. Bet sistēma kā tāda ir slikta.
Latvijas skolēni katru gadu ir starptautisko olimpiāžu laureātu skaitā. Vai tad tas liecina par sliktu izglītības līmeni? Mums ir izcili skolēni, tikai kaut kā tagad pieņemts kautrēties no gudrības. Ja skolēns nezina, ko viņš grib (ārpus izklaidēm), tad arī neko nesasniegs. Nevar skolotājs gribēt skolēna vietā.
Izglītības sistēma Latvijā ir laba, to var un vajag uzlabot, jaunais modelis NEKO REĀLI NEUZLABOS! Vai tiešām jauno modeli var ieviest bez aprobācijas reāli skolā??? Izjaukt to kas ir -IR VIEGLI. Cik izmaksās šis VIEGLI??? Kurš atbildēs par SEKĀM???
Laba????!!!!Ārprāts ne laba!
Seiles kundze ir malacis. Neorganizē revolūciju, bet runā par lietu. Izcila izglītība, protams, nenozīmē ģēniju ražošanu un koncentrēšanos tikai uz talantīgākajiem. Tas nenozīmē arī olimpiāžu uzvarētājus un labus rezultātus centralizētajos eksāmenos. Izcilas izglītības rezultātam vajadzētu būt pievienoto vērtību radīt spējīgiem un kritiskajā domāšanā iesvētītiem prātiem, kas nebaidās kļūdīties un eksperimentēt. Šīs prasmes nevar iemācīties, ja joprojām lielākajā daļā stundu tiek izmantotas tikai trīs metodes - frontāla lekcija, individuālais darbs un skolotāja vadīta diskusija, kas parasti ir skolotāja jautājums, skolēna atbilde un skolotāja apstiprinājums vai noliegums. Paldies tiem skolotājiem, kas ved bērnus ārā no klases, stimulē mērķtiecību, ļauj skolēniem mācīties vienam no otra un palīdzēt. Paldies tiem, kas pirms katra darba sniedz skaidrus vērtēšanas kritērijus un sadarbojas ar sava priekšmeta jomas profesionāļiem. Paldies tiem skolotājiem, kas nepiever acis uz mobingu un uz skolēniem nekliedz. Paldies tiem skolotājiem, kas spēj saglabāt dzīvesprieku, viedumu un neļaujas intrigām. Jo beigu beigās dzīves būtisks ir piemērs.
Bet neskatoties uz visu to (zemo atalgojumu un mazo finansējumu) un vēl citu - citāts no virsraksta: Latvijas izglītības sistēma ir laba. Kur tad ir tie kritēriji, kas nosaka un pēc kuriem Seiles kundze izvērtējusi, ka mums izglītības sistēma ir laba. Viņiem iekš IZM ir LABI, sīkums - skolotāji, lai bļaustās. Ja mums ir tik daudz problēmu izglītībā, kā var būt laba izglītības sistēma?
Bet tajā raksturojumā jau minēts tieši zemais skolotāju atalgojums un mazā finansējuma nelabvēlīgā ietekme uz izglītību...
ko darīsim 25.02.2015. 21:16:48
Pilnīgi droši, ka eksakto priekšmetu problēma ir risināma, ilgtermiņā, ar noteiktām metodēm, atbilstošas kvalifikācijas skolotājiem, kvalitatīviem standartiem, sakārtojot skolas darbu atbilstoši tiem skolvadības principiem, kas sen jau zināmi, ar prioritāru obligāto izglītību, ar dzīvi un darbu apmierinātiem skolotājiem. Šeit nedomāju misijas skolotājus, bet gan pieredzējušus, nepārslogotus, patiešām metodiski, didaktiski spēcīgus, metodiski spēcīgu skolvadību. Ziniet, pati tam gan īsti neticu....
Pirmspēdējā vieta inovāciju ziņā.Nez, kas vada un koordinē inovāciju ieviešanu?
Nepiekrītu 25.02.2015. 20:54:24
...ka lauku skolās visu laiku zemāks līmenis. Tas atkarīgs no daudziem faktoriem. Mums pamatskolā ir mācību gadi, kurās bērni 8. un vēlāk 9.klasē mācās tā, ka skolotāji (visi) nāk no stundas un iet uz stundu ar prieku. Tai pašā laikā ir mācību gads, kad tādā pašā vecumā visi skolotāji šausminās, cik grūti strādāt, jo, ja pats skolēns nemaz nepapūlas kaut mazliet, tad ar kausiņu jau nu neviens neielies. Vecāki ar putām uz lūpām apgalvo, ka skolotāju vaina, ka bērns nemācās. Tai pašā laikā bērns pats ņirdz par saviem vecākiem un stabulē to pašu, ko vecāki, jo tā taču ir vieglāk, kāpēc viņam mācīties, ja bērns redz, ka viņam ir lielisks aizstāvis, ka viņš tāpat "izkauks" kāroto no vecākiem. Es nesaku, ka bērns nav jāaizstāv, bet ne jau skolotājs ir visās dzīves nejēdzībās vainojams.
Iguglējiet šo tekstu neklētājā, kā es saku, paši redzēsiet: 5 Worst Education Systems in Europe
Protams, ka skolotājs, kuram jādomā par izdzīvošanu, nevarēs sagatavot labus skolēnus. Un kāpēc lai es to darītu par teju minimālo algu?Kāds darbs, tāda alga!
Latvija 3.vietā, kurā ir viena no 5 sliktākajām izglītības sistēmām Eiropā 2014.gadā, aiz Rumānijas un Ukrainas. Izcilības noteikti glābs šo situāciju. SMIEKLS NĀK - HAHAHA!!! Žēl, ka saiti nevar ielikt te, lai cilvēki var apskatīt paši šo informāciju angļu valodā.
Kāpēc ministre nepiemin to, ka pašlaik pļaujam no Piebalga vārpām birušo graudu "bagātīgo" ražu. "Viszinoši", ambiciozi vecāki ir kā "gaiša bāka" atvašu grūtajā ceļā pēc atestāta.
medus pilīte 25.02.2015. 19:13:01
Vai šo medus pilīti neuzpilināja, lai novirzītu domas no galvenās problēmas. Līdz šim tas ir izdevies! Cik izmaksāja šis pētījums? Ja ................. nolaistos no saviem augstumiem, iespējams saprastu elementāras lietas. Pajautājiet pelēkajai masai! Izcilības aizbrauc. Izcilības arī vēlas dzīvot. Mūsu lauciņš- sagatavot.... pelnot mazkvalificēta darba cienīgu algu! Kāds pārsteigums, ka maznodrošināta ģimene nespēj savu(us) bērnu(us) pienācīgi izskolot!!!! Kāds pētījuma vērts jaunums!
Jautājums - kāpēc vecāki, kas dzimuši neatkarīgajā Latvijā, izvēlas iespēju dibināt jaunas privātskolas? Protams, viņus neapmierina esošā izglītības sistēma! Kāpēc "biezie" vecāki izvēlas savus bērnus sūtīt mācīties uz ārzemēm, ja pie mums ir tik labi? Kāpēc praktiski visi starptautisko olimpiāžu uzvarētāji sapņo par studijām ārpus Latvijas? Ja vēl pirms 10 gadiem privātskolotājs bija eksotika, tad šobrīd daudzās skolās tā ir norma! Protams, arī es varu nopelnīt naudu fitnesa centram un frizierim, bet, tas ir tikai tāpēc, ka manus privātskolniekus māca XX.kvalitātes pakāpes skolotāja ar 10 cm biezu portfolio mapi!
domāju, ka tā 25.02.2015. 14:17:33
Lielā mērā ir velkama vienlīdzības zīme jo izglītotāki vecāki, jo gudrāki bērni ( ģimenes vērtību skala augstāka, labāki gēni, ja patīk tā teikt, tāpēc arī sekmes labākas). Ievērojiet, ka teicu lielā mērā, nevis 100% visos gadījumos. Nu nevar mācību rezultātus pretstatīt (lauki-pilsēta).
Nevienu bērnu nevajag norakstīt, katrs bērns ir īpašs ar kaut, ko savu, kurš tā vispār var runāt. Mēs neesan vienādi un nevajag nevienam skriet pakaļ, katrs bērns attīstās pa savam, nedrīkst pazemot un pielīdzināt kādam profesora bērnam.Esiet stipras mammas un būs labi.
Jā, super, tad jau sanāk,ka tagad zēni ir sliktāki un turīgo vecāku ģimenes ir vinētājas, super, super, super.
raudāt gribas 25.02.2015. 13:06:35
no šādas virspusības. Mēs neesam tik liela valsts, lai varētu attīstīt tikai izcilību. Padomājiet taču beidzot, cik daudz bērnu norakstāt jau sākumskolā kā neveiksminiekus- kādas vēl fizikas, ķīmijas- beidziet sapņot.
Nost ar laukiem! nost ar mazturīgajiem un veciem skolotājiem! Risinājums- iztukšosim laukus, palikušos atdosim krieviem. Dabiskā izlase. Urā!!!
Who runs the world? Girls 25.02.2015. 12:21:49
izanalizējot visas problēmas, kļūst skaidrs, ka Latvijā visveiksmīgākais cilvēka tips būs: jauna meitene, kas dzīvo Rīgā, kurai ir turīgi vecāki un kura izvēlas studēt eksaktās zinātnes. :):)
Forši. Ja tas tiešām ir viens no labākajiem sasniegumiem (aprobācija) šogad, tad man ir bail domāt par pārējo.
Saprotu Seili. Latvija ir maza, bet tā ir MŪSU raksturīgā lieta - izcilības. Uz tām arī vajag koncentrēties.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
4+4=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.