Lietotājvārds
Parole
z ??? 03.07.2015. 21:08 Nostrādājot mūžu skolā,sapratu,ka nekas nemainīsies,jo arodbiedrības ir bezspēcīgas mūsu politikas priekšā... Arodbiedrības piedalās politikas veidošanā - likumsakarīgi, jo LIZDA skolu situāciju nosaka direktori (unikāli - darba devēji un darbinieki ir vienā organizācijā!). Būtu tomēr saprātīgi un normāli, ja darbinieki t.i. skolotāji būtu viena arodbiedrība un direktori - darba devēju konfederācijā (ne arodbiedrībā! LIZDA)
Nostrādājot mūžu skolā,sapratu,ka nekas nemainīsies,jo arodbiedrības ir bezspēcīgas mūsu politikas priekšā...
Un kā tad ar tā izdienas pensijām. Viss ir apklusis un vairs pat nepiemin.
Skolu reorganizācijai jānotiek saprātīgi! Jādomā, jārīkojas un jāpieņem lēmumi ar prātu, nedrīkst bezatbildīgi nojaukt apmaksas sistēmu. Kas šeit ir jāsasteidz, šis nav jautājums kas jārisina steidzamības kārtā!!! Protams, pārmaiņas nepieciešamas, bet pamatotas, līdz galam izsvērtas ar SVID analīzi pierādītas un pamatotas ne vienkārši tāpēc, ka kādam - Papules k-dzei. tā gribas "Sīkums 6%, ieguvums 70%... Ko vēlamies sakārtot un uz kā rēķina?!? Ir jāizveido saprotams modelis, nevar iziet no pedagogu vienībām ar, atvainojiet, aprakstošu veicamo pienākumu izkāstu. Tarifikācijai jābūt kā vienam no izejas punktiem + klases audzināšana un tad pārējais jāliek klāt. Daudzi vecāki šobrīd ir ar: man pienākas, man tiesības, nodrošiniet to un šo..., jūs- SKOLA esat atbildīgi par manu bērnu, viņa veiksmēm, neveiksmēm, jo viņš iet jūsu skolā!!! Nevar rēķināt un pārdalīt to kas ir, jāparedz tas, kas nepieciešams, protams, saprotot un iedziļinoties skolas ikdienā, uzklausot skolotājus, skolas vadības pārstāvjus, ņemot vērā ieteikumus...
par bērniem ar speciālām vajadzībām (komentārs) 03.07.2015. 16:53:00
"Visu izšķir kadri", teica kāds pagājuša gadsimta politiķis. Tāpat ar speciālajiem pedagogiem - tieši augsti profesionāli, padomju laikā speciālo pedagoģisko izglītību 5 gadu garumā ieguvušie skolotāji ir speciālo skolu zelta fonds. Vispārizglītojošajās skolās izlīdzināmies ar 72 stundu kursiem.
to pievienojos G. un A. 03.07.2015. 16:35:26
Varbūt nevajag spriest par lietām, par kurām nav ne mazākā sajēga. Vienkārši nosēdināt bērnu ar speciālām vajadzībām vispārizglītojošas skolas klasē, apmācīt skolotāju dažu stundu kursos (labākajā gadījumā), kā strādāt ar šādiem bērniem - tā nav integrācija.
pievienojos G. un A. 03.07.2015. 14:34:17
Šogad maijā vienas speciālās skolas direktors intervijā stāstīja, ka viņa skolā ir 130 skolēnu, 115 skolotāju un vēl tehniskie darbinieki. Ja nekļūdos, tā ir viena no lielākajām Latvijas speciālajām skolām - parasti skolēnu skaits 60-80, skolotāju skaits - apt. 40 + tehniskie darbinieki. Un milzīgas telpas, kuras ziemā jāapkurina un visu gadu jāuztur. Ar vārdiem esam par integrāciju, ar darbiem (ja nekļudos) .... Latvijā ir 63 speciālās izglītības iestādes kurās mācās apt. 5000 bērnu un jauniešu
Cik ilgi uzturēsim skolas, kurās skolotāju un darbinieku ir 1,5-2 reizes vairāk kā skolnieku ??!!....:((
Lai nu kur, bet pie Latvijas demogrāfiskās situācijas nu gan arodbiedrību nevarētu vainot. :) :) Saptams, ka grēkāzi atrast viegli, taču dažkārt mēs to darām tikai tāpēc, lai izgāztu savas dusmas... Ko darīt, ja cilvēku skaits LV samazinās? Nu, tā ir realitāte... Skaidrs, ka diemžēl līdz ar to arī skolēnu (un skolu) skaits samazināsies...
NEKO LIZDA NEVAR IZDARĪT UN PANĀKT!! ATKAL UN ATKAL SOLA, BET VIENALGA PĒC MĒNEŠA REZULTĀTS IR TAS PATS.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
5-4=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.