Lietotājvārds
Parole
priekšstatam 12.07.2015. 18:53:48
Skolās ir tāpat kā ģimenē, ja mamma aizliedz saldumus bērnam, bet tēvs(vai labā krustmāte) tomēr pa kluso saldumus dod, bērns saprot, ka mamma nav autoritāte un viņas lēmumi tiks apšaubīti-, tāpat ir arī skolā, tikai mamma ir skolotājs, kuras profesionalitāte un pieredze saka, ka skolēnam ir tomēr kaut kas jāzina, lai atzīme būt sekmīga, taču uzrodas "labā krustmāte", kura pasaka -nē, tomēr skolēniem ir jāzina mazāk. Rezultātā skolotāja profesionalitāte tiek apšaubīta, skolēns stundās dara vēl mazāk, jo zina, ka ir "labā krustmāte", kas izvilks. Un, protams, šeit nav stāsts par nenovērtētiem prātiem, kuri varbūt tiešām nav novērtēti kāda subjektīva iemesla pēc.
Nu izcīnījāt atzīmi, un par ko palikāt, par kaut kādu redzamāku, labāku masu nekā citi. Protams, ka atzīme ir budžeta vieta, bet ne noteicošais turpmākās dzīves veiksmīgā vai neveiksmīgā veidošanā. Un , ja ir aizdomas, tad ir jāpārliecinās, nevis jācīnās.
tam, kurš redz ko citu 11.07.2015. 18:57:24
Apžēliņ, nu bet tāpēc jau arī cīnās par tām atzīmēm, jo ir pamatotas aizdomas, ka patiesās zināšanas netiek pienācīgi novērtētas. Ja pierādās, ka atzīmei patiesībā jābūt augstākai, tad kur problēma??? Arī skolotājiem jāprotas un jāatzīst pieļautās kļūdas, ja tādas ir bijušas! Ja katrs pats par sevi necīnīsies, tad arī nekā nebūs...pelēkā masa...ko tad nu es, ka tik neko lieku neiebilst...mī un žē..
Kur jēga apelācijai un vērtējuma maiņai pēc mēneša, kad augstskolās dokumentu pieņemšana beigusies? Kāda jēga?
redzu ko citu 11.07.2015. 14:48:00
Žēl, ka par atzīmēm cīnās , nevis par zināšanām, un žēl, ka tikai pēc eksāmena, un žēl, ka mācību process ir pārvērties par cīņu, kur "apkalpojošais personāls" ( skolotājs) ir vispār bez tiesībām :( Apšauba visi par visu- rezultātā zūd izglītības kvalitāte, - kurš zaudētājs?!
Protams,ka neiesak...pamegini ko iesakt...pec tam busi tas sliktais visu atlikuso muzu. Ka tad ta...apsaubiji vertetaja viedokli...nu ka ta drikst. Visa pasaule visi cinas par sev,tik ne Lv. Te visiem par jebko ir jakluse,jo stagnatisms rullee joprojam jebkura joma.
Tā jau var tās atzīmes mainīt un mainīt mūžīgi. Jo vienmēr taču ir arī subjektīvais faktors, ja vien tas nav sauss matemātikas tests. Latviešu valodas domrakstos utt., ļoti daudz ietekmē pats labotājs. Un, ja labotāji atšķiras... nu, tur var variēties pat divu ballu amplitūdā noteikti.
Diemžēl lielais vairums skolēnu tomēr neko neiesāk un samierinās ar negodīgu atzīmi... Pārsvarā (arī šajos 10 gadījumos) domāju, ka ierosinātājs bija skolotājs, nevis skolēns.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2-2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.