Lietotājvārds
Parole
Vo smieklu parāva - atbalstām arodbiedrības organizētās akcijas. Kādas akcijas ? Sanācām, padziedājām, izklīdām? Jeb akciju pērc lētāk - jo šitā kompānija LIZDA biedriem dod 2% atlaidi (pārējiem 10%)? Vienīgā akcija, kas tiek "atbalstīta" - katru mēnesi sametam pa piecītim, lai var apsveikt mēneša jubilārus.
Arodbiedrība neko nevar izdarīt, ja mēs paši(visi) neatbalstām arodbiedrības organizētās akcijas ES domāju gan, ka skolēns labāk un ar prieku ies uz sociālajām zinībām kā uz matemātiku. matemātikas stundās nevar visu laiku diskutēt, jo eksāmenā prasa reālas zināšanas
Ko tā LIZDA tādu ir panākusi par pēdējiem piemāram 5 gadiem? Pastāstiet lūdzu? kāda alga ir arodbierības līderei,mazliet netaktiski.bet tomēr? pastāstiet man nezinošam
Ja arodbiedrī'ba turpinās darboties pret vairākuma interesēm, tad tāda mums nav vajadzīga. Saukļi par iesaistīšanos - visi nevar būt Rīgā un administrēt, tāpēc ir izvirzīti pārstāvji, lai strādā, bet lai ņem vērā vairākuma viedokli. Un informē, kas notiek, kas tiek aprobēts u.t.t. Pašreiz no skolas arodbiedrības pārstāves informācijas par algu aprobācijas modeli nav, jo slepens. ....
Būtu labi... 08.11.2014. 19:07:56
..., ja arodbiedrība cīnītos par tām lietām, ko var ietekmēt reāli, piemēram, lai tiktu apmaksāti obligātie skolotāju kursi, kuri ir obligāti jāiziet ik pa 3 gadiem (50 - 80 eiro), un sanitārās grāmatiņas.
Gudrinieks2 08.11.2014. 19:06:42
Jā, un kas tad tāds globāls būtu izcīnīts???
Bet kāpēc mums ir jāpacieš( vismaz pēdējos 7 gadus) arodbiedrības bezmugurkaulainība? Kāpēc izstājs tik daudzi un iestājas vēl mazāk? Iesaku padomāt...
Mūsu gudriniekiem... 08.11.2014. 15:54:14
Arodbiedrība jau esam mēs skolotāji, bet tikai apmēram puse. Arodbiedrības eksistenci apmaksā puse, bet, ja izcīna labumus iegūst visi. Žēl. ka izglītotiem cilvēkiem nav neērti dzīvot uz citu rēķina. Vaidēt gan prot visi, tad nāciet un iesaistieties gan ar darbu, gan finansēm.
Ja mums ir iekļaujošā visu bērniu izglitība, tad lai nāk IZM un strādā ar tiem debīliķiem, kas nemācās, stundās runā, traucē citiemskolēniem macību procesā.Iesakot citu skolu, skolēns pasaka: jūs ātrāk aiziesiet kā es!Lai vecāki maksā, ja skolēns nemācās.Par katru nesekmīgu vērtejumu,200EUR.Kur tad ir tas atbalsta personals, vai sēž aizkrāsnē, lai strādā individuāli un vecāki par to maksā !Vecākiem ir jaatbild par savu bērnu, nevis skolai jāuzgrūž un tad vēļ žēlojas: es ar viņu netieku galā.Mums puse skolās ir ar diagnozi, kas nevar matemnātiku iemācīties, kur vēļ ko citu!
Man tās arodbiedrības aktivitātes ir apnikušas. Tas mistiskais algu modelis, ko tagad aprobē: kur ir precīzs tā apraksts? Neviens nezina, bet daži gaida leiputriju, ka pie pašreizējām valsts budžeta aprisēm iespējams algu pielikums, Diemžēl normāli domājot un rēķinot ir pilnīgi skaidrs, ka skolās ar skolēnu skaitu no 200 skolotāji saņems daudz mazāk un, visticamāk, nevarēs arī neko piestrādāt, jo būs jābūt skolā 8 stundas. Esmu runājusi ar kolēģiem, ar metodisko apvienību vadītājiem no visas valsts. Secinājums- būs ziepes, varbūt labāk sajutīsies lauku skolu kolēģi, kuri strādā ar skolēnu skaitu zem 10 klasē. Bet tur varbūt vajag padomāt par atbilstošiem koeficientiem, nevis jāgudro kāds jauns, nesaprotams (neizskaidrots) algu modelis. Aicinu protestēt!
Spriediet pati- man uz rokas ir 320 eiro (22 stundas: 18 kontaktstundas un par visu pārējo darbu 4 stundas). Auklīte bērnudārzā saņem vairāk. Apkopēja- 10 eiro mazāk!
No jūsu teiktā secinām, ka, piemēram, vecākiem, kuru bērni nepilda mājasdarbus, būtu vismaz jāatņem vecāku tiesības (varētu arī kaut kā sodīt un atvilkt no algas)... Jo viņi taču ir nekur nederīgi vecāki. Kāpēc citu vecāku bērni vienmēr uz skolu ierodas ar nepieciešamajiem mācību līdzekļiem, vienmēr ir izmācījušies, mājas darbi izpildīti, bet daži ir tikai tādi, kuri vienkārši nāk uz skolu un iet no skolas...;)
vai tad tik mazas algas ir tiem mūsu skolotājiem, apnicis ir klausīties man par to nemaksā. Vai nebūtu laiks arī prasīt atbildību par darbu- kādas ir skolēnu sekmes. Kāpēc pie viena skolotāja skolēns iet ar prieku uz stundām un sekmes ir labas, bet pietiek ar vienu pedagogu, kura stundās tas pats skolnieks ir nesekmīgs un ieguvis kompleksus visai dzīvei , ne tos labākos. Kas tādos gadījumos var aistāvēt, pat ne bērnutiesību sargājošās instances. Gribu teikt ir viens liels juceklis kā daudzās nozarēs ,kur algas palielinājums nebūs risinājums.
nejauši Latvijas nacionālās bibliotēkas digitālajos plauktos atradu šādu vēsturisku dokumentu :" h t t p : / / g r a m a t as . l n d b . l v / p e r i o d i k a 2 - v i e w e r / v i e w / i n d e x - d e v . h t m l # p a n e l : p p | i s s u e : / g _ 0 0 1 _ 0 3 0 9 0 6 5 2 3 4 | a r t i c l e : D I V L 2 6 | p a g e : 1 | i s s u e T y p e : B"Tur aprakstītais gandrīz pirms simts gadiem novērots. Tomēr cik tālu no tā esam tagad? Vai tiešām LIZDA jau tajā laikā bija tādos augstumos? (Lai dokumentu atvērtu pirms un pēc katras zīmes,izņemiet atstarpi - citādi te e-klases vietējā cenzūra saiti neļauj ievietot)
Piekritīsiet, skolotāji?! 07.11.2014. 09:35:11
Paldies, ka ir tādas arodbiedrības izdomātas! Citādāk skolotāju algas būtu 30 ls uz rokas, un krītīņi Ziemassvētkos par brīvu. Tas arī viss. Bet LIZDA labi par mums cīnās/
Ak, tad re, kā.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
1+5=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.