Lietotājvārds
Parole
Priekšlikums- cīnīties par 20 skolniekiem klasē,cīnīties par slodzi 21 st. nevis 30.Cīnīties ,lai neaizslēdz speciālās skolas,lai normālās skolās nebūtu speciālie skolnieki.Un tā ir tā kvalitāte.(ko ministra kungs nesaprot).
PRIEKŠLIKUMS -STREIKOT -NEIET DARBĀ.,bet tas iedarbosies tikai tad,kad visas lauku skolas būs vienotas un tas lūk ir tas ARODBIEDRĪBAS DARBIŅŠ Sākot ar Vanagas kundzi un turpinot ar novadu arodbiedribām.Kad paliek,, karsti,,un jārīkojas,tad vainu laižos pensijā vai aizeju dekrētā.
Skolotāja mazajiem 27.02.2017. 19:32:57
Izglītotie skolotāji! Nelejiet tikai darvu arodbiedrībai. Nosauciet citu kādu organizāciju, kura cīnās par skolotāju algām u.c.Kāda direktoru, vadītāju asociācija? Nosauciet! Paši zinām, ka tas, kas darbojas, organizē, tas dabū pērienu, kļūdās. Sāksim katrs personīgi ar sevi. Ko es kā skolotāja, arodbiedrības biedrs, pilsonis daru, lai lietas notiktu tā, kā vēlos!!!!!! Kaut mazumiņu daru? Vai tikai reju tos, kas dara? Iesaisties un stājies arodbiedrības priekšgalā. Raksti, izsaki konstruktīvus priekšlikumus. Vai tad, kad jāizsaka kādi priekšlikumi, kratu galvu un saku, ka no balsošanas atturos....Bet tikai kritizēju. Tas nav pareizais ceļš. .KATRS SĀKAM AR SEVI !!!!!!!
Valsts nekaunība pret skolotājiem ,sevišķi lauku skolotājiem ir jāsoda.Pašreizējās arodbiedrības sevi nav attaisnojušas.Pierādījušas ,ka šādā sastāvā nav spējušas neko panākt skolotāju labā.Netiek respektētas,netiek uzklausītas.Vecie arodbiedrību,,āži,,jāmaina.Laika pārbaude nav izturēta.Arī izglītības ministrija dara visu ,lai būtu sliktāk. Bet apbrīnojama Latvijas lauku skolotāju sevis necienīšana.Necīnīšanās par savām Pilsoņu tiesībām uz normālu, cilvēcīgu dzīvi.Jāpiesauc VALDĪBA pie cilvēcības!
Kārtībai jābūt!
Streika prasība - skolotāja darba samaksa(nevis apkopēja minimālā)+ par nostrādātiem gadiem+ par panākumiem ( novadā, valstī).Šo nevar ietekmēt nekāds VADĪBAS subjektīvisms.
Nevar īsti saprast LIZDAs darbību:kāpēc šai organizācijai jaizstrādā skolotāju vērtēšanas kritēriji?Vai to pieprasa LIZDA biedri,maksājot biedra naudu viņu darbinieku algām?Kāpēc neiestājas pret absurdajām mapēm,lai sarīko skolotāju aptauju-tas gan būtu LIZDAs tiešais darbs!
Tokš vēl vajadzētu IZM darboņiem sevi parādīt,kā,piedodiet-izčakarēt to muļķa skolotāju un vēl izdomāt kādas 20 mapppppītes uztaisīt! Vai taisnība, ka 28 miljonus,,prēmijās" gada beigās sadalīja tautas kalpi???????????Jeb tā nebūtu taisnība?
Zinam, kā tās mapes top!!! Zinam, kas un kā ir jāraksta un jāizveido, lai aizmālētu vērtētājiem acis!!! Beidziet, taču, ar tām MAPJU kaudzēm ! Vērtējiet skolotāja sasniegumus darbā, bet tāpēc jau nav no reizes uz reizi jāpierāda ar sadrukātiem papīru kalniem, ka neesi galīgs auns!!! Tas, kurš ir sarakstījis, piem. grāmatu, tad tam attiecīgi samaksājiet! Kursi, semināri, pieredzes apmaiņa, konkursi u.t.t., tas vēl ir par maz ???
Kā Jūs nesaprotat? ESF pprojekta ietvaros skolotāji saņēma 400 Ls, bet IZM vērtētāji 10x vairāk. Nauda jāatmazgā, izliekoties , ka tam visam ir baigā nozīme!!
Es arī pievienojos pārējiem, profesionālās darbības novērtēšanas sistēma nav nepieciešama.
jautātājai 22.02.2017. 15:51:12
Ārzemes labāl i nepieminiet. Šitos portfolio(mapes) no ārzemēm kaut kādām jau nošpikoja.
Atrodoties 30 gadus arodbiedrībā un, protams, maksājot biedra naudu katru mēnesi (cik tas būtu 3 līmeņa pensijas fondā), ierindas biedri līdz šim nekādas privilēģijas nav izjutuši. Šīm ilggadīgajām "uzticības personām" varēja vismaz atmaksāt veselības apdrošināšanas polises. Visticamāk, ka LIZDA galvenā kantora darbinieki ar tām ir nodrošināti, tāpat kā IZM darbinieki, kuriem vispār nav nekāda tiešā sakara ar skolēniem.
Atkal jau vērtēšanas modelis? Vieni neprot to reāli izstrādāt, uzgrūž arodbiedrībai, lai tie izsmeļ, ko citi savārījuši. Skolotājiem ir kvalifikācija. Skolotāji ik pa 3 gadiem iet kursos, iegūst sertifikātus. Skolās ik pa laikam notiek akreditācijas. Ko tad vēl? Vēl izstrādās jaunus brīnumus. Skaidrs ir viens -skolotāja reālo devumu un atbilstību var noteikt, vismaz gadu sekojot viņa reālajai darbībai stundās un visu mūsdienīgo prasmju pielietojumam skolēnu izglītošanā. Kas to spēs izturēt? Ministri un arodbiedrība! Uz priekšu! Spīdziniet mūs tā kārtīgi, lai taču var secināt, ka Latvijas skolotāji ir neprašas un slinki auni. Līdz ar to nekādu algu! Nav pelnījuši!!! Lai taisa mapes, tad būs pelnījuši. Ja reiz nevar uzburt vērtēšanas kritērijus, metiet mieru! Ļaujiet elpot un strādāt! Nē! Labāk nāciet tūlīt skolā iekšā un parādiet augstāko darba prasmi! Mēs no malas noskatīsimies un novērtēsim. Uz priekšu!!!
Skolmeistars. 22.02.2017. 14:06:53
Pametiet to LIZDU. Vecākiem būtu laiks palūgt ministra kungam pārtraukt bezgalīgos eksperimentus ar Jūsu bērniem. Ņemiet un uztaisiet streiku kopā ar skolotājiem.
jautātāja 22.02.2017. 12:17:12
Ir taču tik daudz ārzemju pieredzes, kā novērtēt pedagogu darbu. Tad iepazīstiet un pārņemiet. Bet gan jau tāpat viss atdursies pret neesošo naudu, kuru skolotājiem neredzēt. Bet- cerība taču mirst pēdējā, kaut gan cerība ir muļķa mierinājums.
Man ir jautājums? Vai jaunās pakāpes dos par reālu darbu skolā, vai par" kosmisku" darbošanos pedagoģijas zinātnē, teicamu svešvalodu pārvaldīšanu, dalību starptautiskos projektos, visur citur, tikai ne darbā ar skolēniem? Un vai tiem, kas tās pakāpes piešķirs, arī būs sarakstītas mācību grāmatas, organizēti neskaitāmi kolokviji, semināri un kursi pa visu plašo skolu tīklu?Vai viņi paši arī tikai to vien dara, kā inovē, inovē un motivē, ievieš, maina, uzlabo. Dažu labu ar augsto pakāpi nemaz skolas ikdienā jau tagad neredz- tik pa augstām instancēm vien dzīvo...Domāju, ka pakāpes ir liekas, skolotājam jābūt pietiekamai algai, par darba stāžu gan varētu piemaksāt, jo, lai strādājot ar gadiem negūtu pieredzi un labāku kvalitāti, tur vajag īpaši "censties".Eiropas doto naudu atkal izplenderēs neskaitāmās darba grupās un nesaprotamos jauninājumos.
Pati esmu skolotāja , tomēr gribētos zināt kur paliek tā milzīgā biedru nauda LIDZA, VARBŪT DERĒTU STREIKS LAI ATSAKĀS NO ŠĪS ARODBIEDRĪBAS. Personīgi es nekāda labuma neesmu mantojusi.
Kauns par izglītības ministru, ministriju un Lizdu, ka viņi visi joprojām nav vēl aptvēruši - pakāpes ar visām mapēm un paraugstundām ir sviests! Tas NAV kvalitātes rādītājs un nekad nav bijis!
Mana kvalitātes pakāpe ir privātskolnieki, kuri nāk no citām skolām. . . (starp citu ,- kas ir lizda ?)
LIZDA liekas, tik smalki dzīvo uz biedru naudas, neredzu neko kas tiek darīts.
kas notiek??? 22.02.2017. 08:34:57
Es nesaprotu..... vai tad patiešām nekādīgi nav iespējams gāzt to Izglītības ministriju, ar Šadurski priekšgalā?!?!? Un izsijāt to beztolka padumo LIZDA????? Esmu vienkārši mamma, kas katru dienu lieto e-klasi un lasa šīs nejēdzības pēc nejēdzībām...... CIK ILGI VĒL būs viss šitais??? Tik ilgi, kamēr nekas nemainīsies ministra krēslā!!! Ar vienu streiciņu taču nepietiek!!! Rīkojieties....daraties.....cīnieties, skolotāji!!! Neapstājaties un nenoklustiet taču!!!!! Ejiet līdz galam, kamēr taisnība būs panākta!!!!
LIZDA dzīvo citā dimensijā. Ja jau atkal atgriežas pie pakāpēm un mapēm, tad skaidrs, ka neizprot skolotāja darbu. Kāpēc man jāpierāda sava diploma esamība kaut kādiem cilvēkiem, kam ir tāds pats diploms kā man? Kas to ir noteicis, ka tāds pats izglītības ieguvējs var novērtēt MANU darbu un piešķirt vai nepiešķirt man kaut kādu pakāpi? ? Kas ir tās Indijas svētās govis? LIZDA IR SEVI IZSMĒLUSI UN ŠOBRĪD TIKAI RADA ILŪZIJU PAR SKOLOTĀJU TIESĪBU AIZSTĀVĪBU
Nē, nē, kur nu naudu sadalīt katram pedagogam! Ir taču administrācijas, kurām tie 11 miljoni noderēs vairāk! Dalot katram skolotājam, nekas daudz jau nesanāks, tāpēc labāk izdomāt kritērijus, lai tā kārtīgi saņemtu tikai daži. Un nezin kāpēc man liekas, ka tie daži jau nu nebūs no ierindas skolotāju vidus.
Skolotāji, boikotējiet tās pakāpes! Netaisiet tās mapes! Zinām taču, ka tās ir priekš kaķiem.
Kur LIDZA rāva ka pedagogiem tas ir svarīgi? Kaut ko izzīda no pirksta un tagad muļļās. Pedagogi jau nevar pārbaudīt, kur LIDZA rāva tādus datus. Tā ir makaronu kāršana uz ausīm.
Kādas tur pakāpes un mapes!Visaugstākais novērtējums skolotājiem bija Namsones kundzes salīdzinājums ar svētajām govīm Indijā!
Tirions Sirdsapziņai 21.02.2017. 17:49:17
Nu uzceps tās mapes viņi, un? It kā mēs nezinātu, kā to dara. Ne jau visi, bet tomēr. IZM var glābt tikai rotācija - 5 gadi ministrijā vai tai pietuvinātajās iestādēs nostrādāts? Ārā! Uz zemēm, uz skolām(un ne jau uz Rīgas elitārajām ģimnāzijām) - pastrādāt reālajā vidē, ar dzīviem bērniem, ar reāliem vecākiem, visu, ko skolotāji dara, par skolotāju algu.
Sirdsapziņa 21.02.2017. 17:29:38
Kad beidzot ieviesīs kvalitātes pakāpes IZM darbiniekiem? Vai vispār drīkst strādāt cilvēki, kas tik ilgi nespēj neko sakarīgu izdarīt, bet jūtas gana gudri, lai vērtētu citus un vēl kritērijus iedomājas noteikt??!! Kāda ir šīs iestādes darba kvalitāte gadu garumā!!!
Ieklausieties,lūdzu,skolotājos! Šeit viss ir uzrakstīts un nevajag mums nekādas mapes,pakāpes utml. Mēs esam izglītoti un skoloti cilvēki,kas dara savu darbu.Par to arī gribam saņemt atbilstošu samaksu.Un nevis par mapi,pakāpi un kaut kādu atrādīšanās stundu.Ir darba stāžs , izglītība,kursi.To arī vērtējiet!,Un tiem,kas izturējuši skolā šos daudzos gadus,jau vnk tāpat ir jāpiešķir ordenis,ne tikai lielāka alga:)
Par to, ka jaunais skolotāju algu modelis, par kuru Šadurska kungs vēl tagad sajūsminās, patiesībā dzen skolotājus postā, LIZDAi šķietami vairs nekas nav sakāms. Ir redzams, ka ar toreizējo vienas dienas brīdinājuma streiku LIZDAs skatījumā visas problēmas ir tikušas atrisinātas, tagad varam saukt urrā un dzīvot zaļi. Tagad LIZDA atradusi sev citu darbošanās imitācijas jomu. Protams, Papules ieviestās pakāpju mapes ir kaut kāds prātam neaptverams absurds. Tāpat tukša skaņa ir Oliņas projektam- skolotāji jau tāpat visu dara. Un tur jau tā lieta, ka skolotāji patiešām dara visu iespējamo un pat neiespējamo. SKOLOTĀJI STRĀDĀ!!! Tādēļ nav saprotams, kāpēc skolotājam savs darbs vēl ir JĀPIERĀDA. Jāpierāda vecākiem, viņu visatļautībā dzīvojošajiem bērniņiem, vadībai, ministrijai un vēl sazin kam.Skolotājam ir izglītību apliecinošs dokuments un ar to pietiek. Kā jau katrā profesijā arī skolotāju vidū ir labāki un , jā, netik labi speciālisti, ar to tiešām lai tiek galā administrācija. Taču skolotāji kā suga tiek publiski pazemoti, turklāt NEPĀRTRAUKTI. Celsim savu pašapziņu un neļausim sevi zākāt. MĒS STRĀDĀJAM! MĒS STRĀDĀJAM LABI! MĒS STRĀDĀJAM UN VĒLAMIES TIKT ATBILSTOŠI NOVĒRTĒTI!!!
Pedagogi! Ierosinājumiem par pārmaiņām, lai tās būtu efektīvas, jānāk tieši no Jums! Ko darīsim ar 11,6 miljoniem, ko tagad piemaksā pedagogiem par pakāpēm? Turpināsim krāt mapes vai paši iesaistīsimies un piedāvāsim efektīvu naudas izlietojumu! Izvērtējiet vai bija kaut kas vērtīgs esošajā sistēmā un piedāvājiet savu redzējumu. Manuprāt, nav prātīgi šo naudu vienkārši sadalīt katram pedagogam. Noteikti ir praktiski, saprotami un objektīvi risinājumi. No malas mēs visi gudri! Tikai tad, kad mēs visi būsim vienoti un nepieļausim nepārdomātu, nepamatotu lēmumu pieņemšanu izglītībā un piedāvāsim savus risinājumus - tikai tad celsies izglītības kvalitāte mūsu valstī. Arodbiedrību veido tās biedri! Nāc un dari!
Nu, cik var ņirgāties ???Nepietiek jau, ka skolotāju presižs šai valstī ir krities''zem grīdas''? Nepietiek ar jauno apmaksas sistēmu, kurā bez sirdsapziņas pārnetumiem valsts vienkārši skolotājus''piesmēja'',pie algas nosacītā paaugstinājuma uzliekot neadekvātas slodzes , kuras vidusmēra skolā nevar salasīt? Nepietiek, ka prasības aug un aug? Nepietiek ar nākamo''ziepju burbuli''-tā saucamo ''kompetenču izglītību''??? Cik var mani svērt un mērīt? pavērtējiet paši savu darbības imitāciju šo neatkarības gadu laikā! Tai laikā, kad es kā skolotājs reāli eju un strādāju, IM un visi pietuvuinātie tukšmuldētāju kantori rausta mūs uz visām pusēm kā slavenais Krilova trijjūgs, lai imitētu darbību un attaisnotu savu impotenci! Kas vēl šai muļķu zemē jāsagaida?
Kad beigsies šis Papules projekts? Cik ilgi vēl ņirgāsies par skolotājiem ar šīm mistiskajām pakāpēm? Kas tad tās piešķir - izglītības pārvalžu klerki, kas no skolas aizbēguši vai skolas administrācijas pulciņš, kas vēlas redzēt tikai sev pietuvinātos? Kad arodbiedrība sāks aizstāvēt skolotājus pret šo pakāpju izdomātājiem un realizētājiem? Man nudien ir ko darīt šo papīru vākšanas vietā.
sviestpapīri 21.02.2017. 14:31:42
Vai skolotāji ir mazohisti? Kad tiešām ļaus strādāt nevis atkal apkraus ar papīriem,no kuriem nav nekāda reāla labuma.To laiku vajadzētu veltīt kontaktam ar izglītojamo,paskaidrot utt.
LIZDAs uzdevums ir nevis vērtēt skolotāju, bet aizstāvēt viņa tiesības normāli strādāt, turklāt ar garantiju, ka darba līgumu noteikumi netiks pārkāpti ikreiz, kad pie valdības nāk jauns ministrs utt. Skolotāju vērtēšana lai paliek IZM ziņā, kas pārzina izgl. satura prasības.
Pakāpes nav rādītājs. Gudrs skolotājs un vēl ar pieredzi, tam ir svars, bet ne jau mapei ar nevajadzīgiem papīriem. Vajadzētu piemaksu par darba stāžu.
Лучше пускай профсоюз разработает правила, чтобы измерить собственную глупость и глупость чиновников Министерства образования.
LIZDA pārstāvjiem 21.02.2017. 13:34:56
Labdien! Ļoti ceru, ka pirms kopā sanākšanas LIZDA ļaudis iemetīs aci arī e-klasē, lai redzētu, ko raksta un par ko klikšķina īkšķīšus reālais skolotājs. Un tā- kā redzams, pret kvalitātes pakāpēm kā kritēriju ir vislielākie iebildumi. Ne jau tas nosaka skolotāja patieso kvalitāti. Pēc apaļvēderinajām mapēm var pateikt tikai to, ka skolotājam ir papīrnieka dāvanas. Panākumi oloimpiādēs un konkursos, skolēnu sekmes ikdienas darbā, vecāku pozitīvās atsauksmes, skolēnu tiekšanās pie laba pedagoga- to visu var redzēt ar neapbruņotu aci. Piedevām, protams, darba stāžs. Lūk, par ko jāpiemaksā.
No vienas puses - izglītībai trūkst finansējuma, skolotāji ir uz izdegšanas robežas. Bet!! Ar šo novērtēšanu mēs tiekam vēl vairāk nodarbināti. Mums kā sunīšiem pamet puspliku kaulu un skatās, vai ar savu ķēdi to aizsniegsim vai nē.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
1+3=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.