Lietotājvārds
Parole
visi varianti vienādi ! tie, kuriem ir mazāk stundu, tāpat neredzēs 500 eiro... meklēju citu darbavietu. ! :)
Algas jautajuma vilcinasana , ar katru dienu vairak ,paklauj draudiem skolas profesionalitati.Alga ir neadekvata.Vienkarsakais un logiskakais risinajums ,atdot to ko nogrieza krize.
SKOLĀ DIREKTORE RĪKOJAS TĀPAT 29.02.2016. 09:22:20
Valsts izglītības attīstības aģentūras vadītāja Dita Traidās pērn decembrī prēmijā un piemaksā pie atalgojuma saņēmusi teju sešus tūkstošus eiro, taču darbinieki tik dāsni atalgoti netika, ziņo Latvijas Televīzijas raidījums «de facto». Pati sev Traidās no Izglītības un zinātnes ministrijas pieprasījusi maksimālo piemaksas apmēru 40% no darba algas.
atbildot ♥_♥ 28.02.2016. 16:29 28.02.2016. 17:41:50
Skolotāja stundu likmes aprēķinā dalīt mēneša algu ar mēneša darba dienu skaitu ir nepareizi. Pamatā jau 40 stundās iebāzt da jebko, ko dara skolotājs skolā ir smieklīgs pasākums. Ne velti visās postpadomju (un ne tikai) skolās mēneša algu nosaka izejot no kontaktstundām nedēļā vai arī visā mācību gadā. Padomājiet paši- vienam pie kontaktstundām + darbu labošanu un gatavošanos, citam braukšanu uz olimpiādēm un sacensībām, vēl cits nodarbojas ar mammu dabu, citam uzlikts pasākumu apskaņošanas un aparatūras apkopšana, kāds atbildīgs par skolas 'vizuālo skatu- plakāti utt. citam jāaudzina klasi, kurā 80% zēni, bet citā 5 atbalstāmie, integrējamie. Pēc tādas sistēmas ātri var saiet "sviestā" gan mācību pārzine, gan direktore. Un runājot par vietniekiem- jūtams, ka vienā otrā skolā ir ļoti neveselīga gaisotne tieši vadošo novērtēšanā. Iespējams, ka tik tiešām ir 0.25 tikai, lai palielinātu algu, bet zinu, ka mūsu skolā neviens neapskauž nedz mācību nedz ārpusklases darrba vietniekus. Un arī direktoru nē. Problēmu vairāk par 0.5 slodzi. Kad no rīta pazvana 6 -8 skolotāji, kuri saslimuši, tad ko un kā darīt...
Vārbūt "augstie plaukti" varētu sākt ar to, ka atgrieztu atpakaļ tās algas , kuras mums nogrieza un vēlreiz nogrieza bēdīgi slavenajā krīzes laikā. Tad arī varat apspriest un uzlabot savus modeļus tik, cik ilgi negribas.
Par realitāti 28.02.2016. 17:13:49
Ja no visiem šiet rakstošajiem komentētājiem atlasītu promiešanai tos, kas mēdz rakstīt " guļamiztaba" un "direktori jūtās" , tad jau pāri palikušajiem varētu samaksāt vairāk. Nu vajag to darba kvalitāti un intelektu pašķirot, vajag, lai nesamāca bērniem muļķības un nerāda prastumu. Šis nu reiz ir tas amats. Taču, būsim godīgi, pašus spējīgākos dabūt uz pedagoģiskām augstskolām pagaidām ir grūti. Jāsāk kaut kā vienlaicīgi domāt par naudu un to cilvēku atlasi, kas šo naudu saņems. Es par cienījamu algu un cienījamiem skolotājiem.
Ja strādājam 40 stundas nedēļā, tad var labi sarēķināt stundas likmi: algas eiriku skaitu dalām ar 160 stundām mēnesī (4 nedēļās, jo mēnesī var būt arī 23 darba dienas). Iegūto ciparu var dalīt ar 3 un sareizināt ar 2, lai iegūtu aptuveno stundas maksu "uz rokas". Tas būs "runājošāks" (daiļrunīgāks) cipars un salīdzināmāks ar citām nozarēm un cenām, piemēram, par friziera vai ārsta pakalpojumiem, dzīvokli, elektrību...
Mani "sajūsmina" 28.02.2016. 16:27:37
jā es ne tā uz pulksteni paskatījos, līdz 17.00, bet vai Jums kolēģe liekas, ka tas tā būs normāli, ja mums teiksim autobusi neiet pēc tāda saraksta, bet pēc skolēnu stundu saraksta un 15.40 pēdējais. Tie, kas nepienāk tik tuvu skolai ir tikai pēc 18-iem. Un neviens taču Latvijā nesapratīs, ja skolotājs pēkšņi pateiks, ka viņam sava ģimene ir pirmajā vietā pirms skolas darba. Kad mūsu skolēni ar Erasmuss bija Itālijā, tad tur ģimnāzijā pēc 14- skolotāji visi prom mājās.
Kerija - Mani "sajūsmina" 28.02.2016. 14:19:13
Es gan gribētu, lai man tiešām būtu 40 st. darba nedēļa. Un tikai 40 stundas, ne vairāk. 8.00-17.30 gan būs pārspīlēts, jo 40 stundas ietilspt mazākā laikā, max 8 - 17.00, ja ir 60 minūšu pusdienslaiks (un tas ir MANS pusdienslaiks, nevis aizvietoju kolēģi, skrienu pie klases vai vēl ko daru). Un darba laikā ietilpst mana ierašanās 15 minūtes pirms stundas, jo man ir jāatver klase, jānoliek mācību materiāli. Pie šādiem nosacījumiem es būtu gatava strādāt tās 24 kontakstundas par piesolīto algu. Un nekādu klases vakaru, ekskursiju, vecāku pēcpusdienu, pasākumu. Mans darba laiks ir beidzies un mana ģimene beidzot mani redzēs. Un labošu tikai skolā, ja nepaspēšu, to pārcelšu uz nākamo dienu/nedēļu. Labošu pēc tam, kad būšu sagatavojusi naākamās dienas stundas, protams, jo gatavošanās svarīgāka. Un mani nevar aizsūtīt uz rajona skolu novērot eksāmenu, labot olimpiādi vai vēl kaut ko, pašai liekot maksāt par savu pārvietošanos. Un ar bērniem, braucot projektos, man maksātu komandējuma naudu, nevis es vēl atņemtu ģimenei naudu, lai apmaksātu sev braukšanu un apdrošināšanu, strādājo x dienas pa 24 stundām, saņemot algu tikai par 8. Un visas apmācības pirmajā palīdzība, bērnu tiesībās un vēl nepieciešamās pārējās 36 stundas es apgūtu darba laikā, nevis līdz līdz 18.00 vai vēl ilgāk.
Cien. kolēģi! Ar prieku lasīju skolotājas komentārus, kura pašlaik dzīvo Francijā. Skolas darbu pārzinu, jo esmu jau vairāk nekā 40 gadus. Tas ir mans aicinājums, bet ne par sevi. Uzskatu, ka skolas direktoriem ir dota liela vaļa, ko kam dot. Zinu arī godprātīgus direktorus, arī mans skolas direktors. Zinu,ka ir skolas, kur viena gada garumā darbu pameta 10 vieni no labākajiem skolotājiem direktores patvaļas dēļ. Bet runājot par modeli, varbūt labāk atstāsim modelēm modeles darbu, bet skolās ieviesīm skaidrību par atalgojumu. Tā ir laika "vilkšana", jo iepriekšējā valdība tika gāzta, lai nebūtu jāpilda solījums. Straujas kundzes darba grupa pēc darba grupas, nauda vējā un darbs līdz ar to. Kāda atbildība jaunajai valdībai? Kamēr iestrādāsies, jauna valdība būs jāvēl. Kamēr arodbiedrība pēc būtības neaizstāvēs savus skolotājus (es pat gibētu teikt arodbiedrības vadības barotājus) mēs uz priekšu netiksim. Piebiedrosimies Ikšķiles vidusskolas direktora Batņa kunga drosmei un turpināsim strādāt.
Mani "sajūsmina" 28.02.2016. 10:32:35
jābūt - nevis gatavam, bet gan skaidrībai par modeli. Ja modelē un modelē nez ko tik ilgi, tad tā samodelējuši, ka skaidrība jāmeklē. Jāveido skaidri kritēriji, kai pat muļķim skaidrs par ko un cik maksā skolā. IZM modeli lasot nepieciešama kaut kāda super puper apjausma par prāta spējām kaut ko tā samudžināt, lai neviens nevarētu sev algu pat paredzēt. Domāju, ka kolēģi saprata manu mudžinājumu :) Iesāka visu "labot", kad ieviesa pakāpes, tad laikam saprata, ka sasolījuši par daudz, jo skolotāji 3.pakāpi ieguva diezgan viegli, daudzi arī 4. un pat 5. pacentās iegūt, bet tad sāka mākslīgi bremzēt pakāpju iegūšanu, gan ar punktu skaitu palielināšanu, gan ar tādām drastiskākām metodēm- ne ātrāk kā pēc noteikta laika, ne to specialitāšu skolotāji utt. Tad sāka maksāt katrai skolai pēc skolēnu skaita un aizgāja galīgās auzās, jo daža laba skola, lai tikai varētu vairāk dabūt naudu veidoja milzīgas sākumskolas klases. Nu tagad jaunās vēsmas- modelis ar 40 stundām. Tas ir absurdi- nekad skolotājam nevar būt noteikts 40 stundas darba laiks (teiksim no 8.00- 17.30 ar pusdienas pārtraukumu), jo tikko tā ieviesīs, tā parādīsies kāds nor-nor-normālais direktors, kurš to sāks pieprasīt sēdēt skolā. Domāju, ka sen aprobētā sistēma algu atšķirība pēc darba stāža + IZGLĪTĪBAS PAKĀPES (mācās, bakalaurs, maģistrs, doktors) un atšķirīgas piemaksas pēc klašu lieluma par konsultācijām un darbu labošanai bija normāls tikai mazliet uzlabojams. Konsultācijas arī jāmēra pēc apmācāmo skaita, jo nevar skolotājs, kuram ir jāmāca 1-2 st. nedēļā bet 8 klases ar 25 skolēniem konsultēt baru, pa 15 - 25 minūtēm.
skololotāja 28.02.2016. 01:04:57
Tāda salmu kulšana ir atkal kārtējo reizi! Kā tas ir apnicis..........
Viņķele saka, ka svarīgi esot vienoties ātri... Viņa nezina, kas ir ātri. Skolotājs starpbrīdī skrien pa visiem skolas stāviem ar atslēgām, somu, 15 grāmatām un 6 vārdnīcām ĀTRI - un visu paspēj. Skrien garām kolēģiem, skolēniem un vadībai, skrien pretī savam infarktam.
Slikti metas jau izdzirdot vārdu modelis. Modelē tikai, kā samazināt jau esošo atalgojumu.
Pietiktu, ja sāktu jau ar tiem modeļiem, ko nooptimizēja sakarā ar dižķibeli. Arī tad jau būtu kaut kas labāks un saprotamāks. Pašlaik vērojams tikai skolotājam darāmo darbu palielinājums uz tā paša darbalaika garuma un samaksas samazināšanās. Krīzes grieziens bija apmēram 30 % uz slodzi (samazināja par 100 latiem). Mazākumtautību skolās obligāts ir darbs bilingvāli. Bija laiks, kad par to arī samaksāja. Tagad strādāt bilingvāli ir obligāti, to visādi pētī dažādas organizācijas anketējot skolēnus un hospitējot stundas un vērtē, bet samaksas par to nav nekādas, lai arī gatavoties stundai vajag vismaz 2X vairāk, jāpārvalda divas valodas, labu gatavo materiālu gandrīz nav, visu jāgatavo pašam. Piemaksas noņemšanas viens no iemesliem - skolotāji nestrādājot ... Samaksa par darbu ar integrējamiem bērniem un ar tiem, kam grūtības arī ir sakārtota tikai dažviet uz pašvaldību rēķina, bet prasības gan ir grandiozas - individuāla un diferencēta pieeja gan mācīšanā, gan apguves kontrolē. Tātad skolotājam jāapgūst kaut kas no speciālās pedagoģijas un jāgatavojas diferencēti, bet tas viss tajās pašās stundās, tajā pašā slodzē, kur apmaksa par stāžu atšķiras vien par smieklīgiem 10 eiro uz likmi. Bez tam ļoti izsmalcinātās prasības kontroldarbu biežumā un apjomā, kas atbilst izglītības standartam. Kā var tik nejēdzīgi palielināt un palielināt darāmo darbu apjomu uz to pašu laiku, kad daudzas samaksas lietas tiek atstāta direktora ziņā "samaksai pēc viņam vien zināmiem, skolā izstrādātiem kritērijiem". Vēl piebildīšu par ārpusstundu pasākumiem, audzināšanas darbu un darbu ar vecākiem, kas arī aizņem laiku. Bet naudu maksā par kontaktstundām, kas no 18 palielinājās uz 21 stundu slodzē. Nedomājiet, ka žēlojos, strādāju skolā jau pietiekami ilgi un daru to, kas man iet pie sirds un ciešu, tomēr gribētu, lai katrs savā vietā darītu to, kas viņam jādara nevis par nodokļu maksātāju naudu veidotu visādas mistērijas - algu modeļus, standartus, pienākumu aprakstus u.t.t. Sanāca gari, atvainojiet...:)
vēlreiz skolotāja 27.02.2016. 09:41:14
Vēlreiz par tiem direktoru vietniekiem. šoreiz par interešu izglītību, ārpusklases. Mūsu skolā alga milzīga, darbs - daži koncerti mācību gada laikā, visi pasākumi notiek uz mācību stundu rēķina, jo "kundze" (minētā vietniece) uzskata, ka viņa ir pārstrādājusies pieliekot pie ziņojuma dēļa ekskursiju sarakstu klasēm (par kurām atbild klašu audzinātājas), izkopē pasākumu scenārijus un arī uz stundu rēķina pirms pasākuma vismaz nedēļu mēģina (stundas nenotiek tiem bērniem, kuri piedalās pasākumā). Skolas direktore šīs nejēdzības atbalsta par visiem 100%, jo roka roku mazgā. Pati direktore visu mācību gadu to vien dara, ka apmeklē bezjēgā kaut kādus kursus , kurus pašai vajadzēs vasarā piestrādājot dažādās nometnēs. Vēlreiz vēlos izteikt savu viedokli, ka algas lielums ne visos gadījumos ir galvenā problēma, jo algas Pierīgā jau tagad ir lielākas kā plānojās un vēl ir slikti un vēl par to vien runā aizmirstot vārdu salikumu "mācību saturs".
2 skolnieku mamma 26.02.2016. 21:34:18
Esmu skolā nostrādājusi 7 gadus. Toreiz - bija piemaksas par darba kvalitāti. Kvalitātes kritēriji bija skolēnu atzīmes eksāmenos, ieskaitēs utt., piedalīšanās un panākumi olimpiādēs, ZPD lasījumos, dažādos konkursos utt. Man bija ļoti labi rezultāti pat republikas līmenī. Kā balvu saņēmu grāmatu par gladiolu audzēšanu un saujiņu vienkāršo zīmuļu, pat ne pildspalvu. Naudas ziņā man iedeva vienreizēju piemaksu pie algas 10 ls. Kamēr tos tūkstošu direktors uzskatīja, ka jādod administrācijai - māc. pārziņiem, ārpusstundu darba organizētājiem, un protams sev un sievai - par kvalitāti. Mani tas ļoti aizvainoja. Aizgāju no skolas. Drusku žēl. Starp citu - skolēnu balvas par labāko skolotāju es saņēmu regulāri. To dēļ mani daudzi kolēģi ienīda. Bērni teica, ka es esmu viena no retajām, kura nāk uz stundām sagatavojusies un kur stundās ir interesanti. Man arī patika. Bet - situācija nebija adekvāta gan mūsu pašu dēļ - gan valsts birokrātijas dēļ. Tagad dzīvoju Francijā. Regulāri lasu Latvijas internetu. Mājās runājam latviski. Cik es noprotu - pa šiem gadiem - nekas nav mainījies - ir kļuvis tikai sliktāk. Kaut gan -biju ciemos savā pirmajā skolā - pamatskolā - man tur ļoti patika bērni - ļoti saulaini, gaiši, pašapzinīgi
Turpinot iepriekšējos... AIZLIEGT direktoriem pieņemt tehniskajos darbiniekos visu savu dzimtu, katru uz 4 slodzēm, ko visu izstrādā vienā laikā, pēc tam pārmetot skolotājam, ka pirms apkopējas slikti iztīrījis klasi, pats nav salabojis saplīsušu galdu vai krēslu un uzreiz sūdzoties karalienei!
Atbalstu domu, ka direktoriem nevajazētu aizsēdēties savos kabinetos līdz "kapa malai", jo tāds direktors skolu ir padarījis par savu guļamiztabu, jūtās ne tikai kā ķeizars...šajās skolās bieži vien skolotāji kļūst par vergiem, pakalpiņiem, lai tikai nopelnītu kādu pielikumiņu, kādu mistisku piemaksiņu, skolās valda nospiedošs gars. Zinu skolu, kur direktoram skola jau ir bezmaz vai privātīpašums. Neatbalstu direktora prasību apmeklēt desmitiem stundu kursus mācību laikā, Nevajadzētu likt skolotājam kursu dēļ kavēt darbu , it sevišķi, ja šie kursi ir tikai papīrs ar ko palielīties atskaitēs. Problēma nav tikai atalgojumā.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 26.02.2016. 18:10:34
Vispirms nosacīt tiešām 40 stundās izdarāmu darbu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pētījumus jau veica, tikai GUDRIE to iesvieda misenē, jo skaidrāk par skaidru parādījās reālās darba stundas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saderam, ka neieviesīs! Nekādas naudas pielikumam nav. Un tas arī būtu labi, vismaz mums lielajās skolās/klasēs ar 32 skolēniem nebūtu samazinajums par trešdaļu!
Direktoriem noteikti nevajadzētu ļaut ilgi sēdēt vienā krēslā, citādi viņi sāk justies kā mazie ķeizari.
Jābūt skaidrībai ne vien ar jauno algu modeli, jābūt skaidrībai arī ar direktores vietnieču skaitu skolā. IZM piedāvātais variants - viena pilnas slodzes vietniece uz katriem 200 skolēniem - ir optimālais risinājums. No personīgās pieredzes zinu, ja 2 vīri var uzrakst zemi piemājas dārziņa 2 dienu laikā, tad 6 vīriem vajadzēs vismaz nedēļu (tāda ir realitāte, jo eksistē blakus nodarbes un citi kārdinājumi!). Tāpat ir ar vietniecēm - sadalot vietnieces likmi 4 daļās (katrai 0,25), iespējams, ieguvēja ir direktore, bet zaudētāji visi skolotāji. Ir sajūta, ka vietnieces savā starpā nesarunājas - katrai vajag atskaiti, pārskatu vai mistisku vīziju. Un tad vēl kārtējas anketas, ja kāda no vietniecēm aiziet uz kursiem. Spēj tik rakstīt! Vēl aktuāls jautājums par terminētajiem darba līgumiem skolu direktoriem. Polijā, piemēram, direktors tiek iecelts uz 6 gadiem, pēc tam direktoram kopā ar savu komandu (vietniekiem) jāpiedalās atklātā konkursā uz direktora vietu un jāprezentē sava vīzija par skolas attīstību.
Pirmsskolai ir jātaisa beztermiņu streiks, kā to dara lietuvieši. Kāpēc mūsu darbu nenovērtē. Mums arī ir liels skaits bērnu un ar visiem ir psiholoğiski grūti....
Ticēt? Nedomāju, ka kāds vēl tic šai acu aizmālēšanai.Jau kuro gadu viens un tas pats-solījumi, solījumi,ministru maiņa,streiki,protesti un :veltas cerības.Nezināju,ka šī profesija ir tik neveiksmju pilna.Vajadzēja studēt kaut ko citu.Nu par vēlu.Bet darbs man patīk.Man nepatīk attieksme no lērmējvaras un izpildvaras puses.Slikti.
Līdz kura gada beigām? šo frāzi jau ne pirmo gadu skandina
Jaunais modelis nedrīkst būt pēc principa atņemt tiem - kam vairāk un iedot tiem - kam mazāk. Kāpēc 36 stundas??? Jābūt 40!!! Ja no 1000 EUR (griestiem) atņem nodokļus, cik tad paliek??? Ir izstrādāts saprātīgs alternatīvais modelis - ŅEMAM PAR PAMATU, PILNVEIDOJAM, nevis plunčājamies tajā pašā peļķē, kas noveda pie streika.
Beidziet ākstīties! Vieni izglītības papīri mums, bet valdība grib sašķirot mūs! Pēc klašu komplektiem ar noteiktu minimālo skolēnu skaitu klasē un miers! Nebūs ne miljoni jāmeklē, ne kādam jāsamazina kaut kas. Ņemās tā kā pliki pa nātrēm!
Skolotājiem vajag 26.02.2016. 12:58:32
Skolotājiem nav vajadzīgs nekāds jauns modelis ar algas samazinājumu. Skolotāji tāpat kā jebkuras citas profesijas pārstāvji vēlas saņemt par savu padarīto darbu NORMĀLU algu, BEZ PAPILDUS PRASĪBĀM. Vai tad, kad ministriem ceļ algas (katru gadu) viņiem pievieno jaunus amata aprakstus, gadiem izstrādā modeļus, pieliek kārtējās prasības saistībā ar iedzīvotāju skaita samazinājumu valstī? Vai sētnieku, frizieru, automehāniķu, celtnieku, ārstu, juristu, tiesnešu, padomnieku algu celšanai arī gadiem izstrādā prasības ar īpašiem modeļiem? CIK GADU DESMITUS VĒL ŅIRGĀSIETIES PAR SKOLOTĀJA PROFESIJU?
Skolotāju skaits nav jāsamazina, nevajaga ņemt darbu nost kolēģiem un pēc tam savā starpā rieties visu gadu, un pierādīt, kurš pārāks. Pacelt vienādi par likmi, esošo, kas ir 21 kontakstunda un pierēķināt labošanai stipri vairāk un atcelt kaut kādas mistiskās stundas pēc tarifikācijas, tāpat visi strādā vairāk. Un kas notiek ar savienotājiem, tie aizies projām no otras skolas, bet savā nesavāks pat likmi, ko tad? Un tad būs pilna e-skola ar vakantajām vietām???Kā var nesaprast tur augšā.Un labošanai vairāk, kur klasē ir 25 - 35 skolēni.Nav jānodarbojas ar labdarību visiem. Labot bezmaksas un vēl pierasa noteiktu kontroldarbu skaitu mēnesī.
skolotājs - eksaktais 26.02.2016. 12:50:59
Melo kā lopi! Pagājušajā gadā bija 100 % analoģiski teksti. Pašiem riebekļiem nelabi nemetās?
Waldis --->>> pārdomas, lasot e-klasi 26.02.2016. 10:24 26.02.2016. 12:26:32
Padomā cik, daudzi būtu jo siltas vietiņas zaudējuši, ja Ķīļa reformas darbotos. Ķīlis ir izcils teorētiķis, ne praktiķis. Bēdīgi, ka starpposma, kas teoriju pārvērstu praksē nebija, un tāpēc Ķīlis zaudēja. Man īstenībā žēl kā tā notika. Izglītībā reformas ir vajadzīgas. Bija cerība, ka tās notiks..
tad par tiem 700 eiro būšu gan skolotāja,gan ārpusklase,gan pagarinātā...?
piedodiet par kludam 26.02.2016. 12:05:43
Ljoti steidzos..
skolotajiem 26.02.2016. 12:04:59
Es Jus nesaprotu. Kadel veljoprojam steadajat skola? Meklejat ko citu...to ipasi far izdarit to,jam valodu zinasanas. Izdomat var daudz ko. Vajag tikai gribet.
paarsmeejysies jeegu 26.02.2016. 11:54:49
Pagaajushaa gadaa ap sho laiku sheit bija preciizi taads pats raksts...muahahaaaaaa
Klusībā ceru, ka Ilze Viņķele kopā ar Aiju Barču savās komisijās atradīs saprātīgu risinājumu ne vien jautājumā par izdienas pensijām skolotājiem, bet arī kā nodrošināt no darba atbrīvoto skolotāju pārprofilēšanos un cienīgu iekļaušanos darba tirgū.
Kādi modeļi! Kāpēc ministrijās ierēdņiem nav nekādu modeļu. Tik paaugstina un viss. Skolotāja pienākumi jau izskatīti no visām pusēm. Skaidrs, ka pienākumu daudz, bet samaksa maza. Un pietiek no viena skolotāja noņemt un otram pielikt. Arī 8 skolēniem jāgatavojas stundai tāpat kā 20 skolēniem.. Skolotāju "kasīšanās"izdevīga viņiem- mierīgi sēž un noskatās. kā skolotāji ecējas.
Vīrs vārdā Uve 26.02.2016. 10:41:21
Nav nekādas konkrētības! Līdz kura mācību gada beigām?
Visi runā par darba algu par slodzi, bet kur šo slodzi var dabūt? Strādāju sākumskolā, mācu matemātiku, latviešu valodu , mājturību, vizuālo mākslu, sociālās zinības, ētiku. Kopā nu nekādi nesanāk slodze. Ja pieliek klāt par burtnīcu labošanu, klases audzināšanu, tad gandrīz kontaktstundu slodze izveidojas. Līdz ar to, no IZM piedāvātās pamatalgas par slodzi, nesanāk tā alga tāda kā sola. Un ja vēl atvelk nodokļus, tad ....

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
4+1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.