Lietotājvārds
Parole
Akreditāciju ieteikumos bieži iesaka sakārtot atbalsta personāla darbu. Tad nav ko ieteikt, ja neko nevar iedot. Uzradies arī karjeras darba vērtējums skolā, kas ari nav liekams tikai uz audzinātāju un skolotāju pleciem. Skolas direktoram alga jāmaksā ari pēc izglītības programmu skaita skolā. Nu nav direktoram tik būtiski, cik skolēnu ir klase, bet programmu daudzums un katras sarežģītības pakāpe ir būtiski. Bet vispār domāju, ka naudas nebūs šai reformai, bet paliks satracināts izglītības darbinieku pūlis.
Pepijai- rakstā IR par skolu atbalsta personālu : (copy-paste) IZM skaidro, ka vienas grupas skolas skolotāji visā valstī saņems vienādu atalgojumu, savukārt direktora un viņa vietnieku, atbalsta personāla, interešu izglītības pedagogu, izglītības metodiķu un bibliotekāru amata alga tiks noteikta pēc kopējā skolēnu skaita skolā. Katrai skolu grupai MK noteikumos būs noteikts atalgojums par vienu pedagoga amata vienību
Visu laiku tiek kaut kas skaitīts un apskaitīts, bet par skolas atbalsta personālu ne vārda. Laikam gatavo tādu pašu pārsteigumu kā bibliotekāriem. Strādājiet par paldies....
Kaut kāds sviests
Aicinājums !! 11.03.2015. 14:30:27
Jūrmalas pilsētas Jaundubultu vidusskola ( mazākumtautību skola ) aicina darbā 1.klases skolotāju no 2015.-2016.m.g. radošā, saliedētā kolektīvā. CV un pieteikuma vēstuli ( ja ir arī atsauksmes ) sūtīt uz e-pastu: jaundubultuvsk@edu.jurmala.lv vai iesniegt personīgi. Skolas adrese : Jūrmala, Jaundubulti, Lielupes 21 tālrunis 67760866
Kārtējais sviests. Sabāzīs tos nabaga bērnus pa 30 gabaliem vienā klasē. Pēc tam skolotāji sūdzēsies, ka nevar tikt galā. Mācību kvalitāte it sevišķi pirmajās klasēs kritīsies un, ja vēl gadīsies kāds problēmbērns skolotājs varēs pakārties...
Zelta zirgs 05.03.2015. 15:04:33
Piedāvāju Vislatvijas skolu bibliotekāru nedēļu ilgu akciju - strādāt nedēļā tik, cik paredzēts jaunajā modelī.
Cik zinu, skolas bibliotēku bērni ir ļoti iecienījuši. Kāpēc IZM tāda attieksme, grūti saprast. Ja nav bibliotēkas, tad normāli taču skola nevar darboties.
Vēl šogad Izglītības ministrija lasīšanas veicināšanu pasludināja par vienu no prioritātēm, tagad runa faktiski ir par daudzu skolas bibliotēku likvidāciju un to darbības apjoma krasu samazinājumu. Cik tad ir to skolu, kur pāri par 1000 bērnu un kur paredzēta 1 slodze bibliotekāram?! Un ko tad pārējās skolas? Kas rūpēsies par mācību līdzekļu iegādi, sadali, saglabāšanu u.t.t. Tad varbūt visu sagāzt kādā stūrī un lai katrs rakājas un paņem kas vajadzīgs? Par Bērnu žūriju un pārējām " ekstrām" vispār nav ko runāt
Protams,skolas bibliotēka ir vieta N1 skolā.....gan bērniem,gan skolotājiem...... Kā lai tagad strādā 0.2 vai 0.5 slodzes un izdzīvo Latvijas ,,mežonīgajā kapitālismā" ??? Kam tagad vajadzīga bibliotekāra maģistra un pedagoģiskā izglītība.....??? Kāpēc Izglīt.Ministrija visos laikos nemīl skolu b-kas? Bet visas atskaites gan neaizmirst pieprasīt pat vairākas reizes....???
kad darīs zināmu, cik mēs nopelnīsim par 35 stundām?????????? NO SIRDS APSVEICU LIETUVIEŠU KOLĒĢUS AR UZVARU, PIKETĒJOT UN STREIKOJOT!AR SEPTEMBRI PIE ALGAS 52 EUR. IZDIENAS PENSIJA UN SLODZE 17 STUNDAS!!! ;D APSVEICU!!!
Ekonomikas skolotāja 02.03.2015. 15:23:38
Piedāvātais IZM modelis liek secināt, ka ar skaitīšanu viss nav kārtībā.Vispirms ir jāmācās matemātika, tikai tad ko murgot un publicēt!Likumsakarbas šeit nesaskatu!
Es gan priecājos, jo beiudzot skolās sociālās zinības mācīs skolotāji , nevis kā 85.vidusskolā un citus vēstures skolotāji - ieliktenis bez izglītības!
Jaunais modelis daļēji likvidē skolu bibliotēkas. 1 amata vienība paredzēta uz 1000 skolēniem. Cik zinu, bibliotēka ir kabinets Nr.1 skolā, kuru vajag visiem. Vai bibliotekārs strādās to darbu par 0.2 vai 0.5? Jautājums, kāpēc tiek nolikvidēts tas, kas tiešām vajadzīgs?
Atbilde: Omītei 25.02.2015. 19:08 25.02.2015. 20:43:21
Šoreiz bija runa tikai vienīgi par to, ka atšķiras konsultācijas, vienkāršāk sakot, eksāmenu priekšmetos un tajos, kuros to nav. Par mūzikas skolotāju ieguldījumu ārpusklases darbā vajadzīgas ne konsultācijas, bet koru, ansambļu mēģinājumi.
Mūzikā arī visi nav teicamnieki un konsultācijās nestrādā tikai ar tiem,kuri kaut ko cenšas labot,bet arī ar tiem,kuriem ir vēlme uzzināt ko vairāk,attīstīt savu talantu.Tā lūk!Un kur tad vēl daudzie pasākumi,kuriem vajadzīgi muzikālie priekšnesumi(kā izlaidumi,žetonu vakari,par kuriem nav nekādas papildu samaksas,arī tad ja tie notiek brīvdienās,vēlās stundās vakaros pēc darba,vai pat skolotāja atvaļinājuma laikā).
Meitenes!!! Tikai streiks, neviens mums neko klāt no brīvas gribas nenesīs. Tu atdod sevi visu, ej mājās kā izspiests citrons, nakti vēl nevari gulēt kā tāds idiots vēl domā par kādu klases bērnu, shēmo, kā viņam palīdzēt... Apsēdies skolotāju kolektīvā pie svētku galda,- atkal visas runas par to pašu, par skolēniem,- citu tēmu nav, ...bet ko sabiedrība runā par mums, kādu attieksmi mēs jūtam pret sevi, cik nervu šūnu nepaņem sanāksmes, kurās pavēsta to, ka algu paaugstinājums patiesībā būs viens kārtīgs pazeminājums... cik daudzām no mums jādzīvo no algas līdz algai atsakot sev it visā... kāds pazemojums...SASPAROJAMIES TAČU REIZ!!!
:P
bet padomajiet par kiviniem kas bus starp berniem,tur bus loti duadz kausanas iesaku tad ari palielinat policistu skaitu.
Skolotāja - nežēlīgs sarkasms 24.02.2015. 16:57:50
Ļoti jauks situācijas raksturojums attiecībā par neiznīdējamo :) Mans mazais dienas prieks...
..dzīve ir mirklis īss...nav ko cepties, mūsu valsts vara un Saima ir augstprātības kalngali, kuri domā tikai par savām kabatām. Strādājiet kā maksā, stātiet rādiet, pa retam uzdodiet mājas darbusartdzīmes jau var uzdāvināt, žurnālā ieraksta kā vajag, dabā laiz gurķi, imitējiet darbu. Gudrākie bērni atradīs iespēju apgūt to ko vēlas
nbfnbnbvnbvn 23.02.2015. 09:25:56
nbvnbbvnbvnvbnbvnbvnvbnbvnbnbnbnvbvnbnvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Domāju, ka vecajai tarifikācijas sistēmai nebija ne vainas, tikai mazliet vajadzēja pamainīt to daļu- cik papildus maksāt par darbu labošanu, cik par gatavošanos stundām, cik konsultācijām. Darbu labošanas laiks ir diezgan slidens jautājums. It kā visvairāk jālabo matemātikā un valodās, bet... matemātikā ieliec testus uzdevumi.lv un tikai pēc tam pārvietosi atzīmes uz žurnālu, bet sagatavot darbu iet ilgāk. Valodās likt uzrakstīt eseju- cik ili jāgatavojas? Bet labošana u-u-uh! Tādus karakuļus saraksta, ja nav datorrakstā, ka acis samežģās pēc 2-3 darbiem. Bet par darbu svešvalodā, ko teikt- citās darba vietās par svešvalodas lietošanu speciāli piemaksā, kāpēc skolotājam nē, kad vēl uzmanīgi jāklausās, ko skolēni runā. Par konsultācijām tas pats- nu kādas konsultācijas varētu būt sportā, vai mūzikā vai vizuālajā mākslā (neapvainojaties speciālisti), tie ir laiki, kad nāk skolēni, kuriem ir parādi un tad nu salīdziniet - fizikas, ķīmijas skolotājam ir 6 stundas pamatskolā, ko var izdarīt skolēns pa konsultācijas laiku? Par klašu audzināšanu vispār murgs- skolotāji vienkārši ziedo laiku skolēniem, lai viņiem būtu bijušas ekskursijas, pasākumi, piedalīšanās konkursos.
Piekrītu Agrim 23.02.2015. 09:00:33
Nav normāli, ka skolotāja alga ir daudz zemāka par pagasta apkopējas algu. Man pēc 5 gadiem augstskolas klāt kursi- vienu klases sienu varētu noklāt ar sertifikātiem, apliecībām un papildus izglītības diplomiem. Regulāri apmācīju arī kolēģus, pagasta darbiniekus, bet kā krīzei sākoties nogrieza algu, tā ardievu sapņi par atpūtu- vismaz vienreiz aizbraukt uz dienvidu salām. IT un radnieciskās specialitātes apguvuši un vēl apgūst ļoti daudzi bijušie skolēni. Arī bijuši audzēkņi, kuri plūkuši laurus valsts mērogā ZPD konkursos, bet alga tāda, ka "kaķim jāsmejas"
Ubisoft kompānija ir ļauna
Jaunajam pedagogam,kas ar kredītu beigs augstskolu, ir doma ,kā viņš to atmaksās.Tātad vieglāk viņam to būs izdarīt lielajās skolās .Mazās tiek apdalītas.Lai tas nenotiktu skolu kategorijas pēc skolnieku skaita attiecās uz piemaksām pie pamatalgas.Pamatalga visiem vienāda.Tā ir konkurētspējīga,tāda ar ko var izdzīvot,aizbraukt uz darbu.Nomaksāt komunālos.Cilvēkcienīga.Igauņiem nebūtu jāsmejās.Apkopējām nebūtu jāsmejās!Es mācījos augstskolā 6gadus(ar armiju 2g.),lai tagad par slodzi ,aprobējot jauno modeli, uz rokas sņemtu 380eur.Apkopējai skolā 381eur.Seilei jāsola katram vismaz ,kā Igaunijā un tad jādebatē par kategorijām ,kvalitāti.Visefektīvākais streiks būtu eksāmenu laikā.
Vienas skolas ietvaros katrā klasē ir dažāds skolēnu skaits. Kā tas būs, ka vienā skolā skolotājam, kurš māca parastajā klasē ir 15 skolēni, bet skolotājs, kurš māca novirziena klasē ir 28 skolēni. Vai šajā gadījumā tiks maksāts vienādi, jo tas taču ir vienas skolas ietvaros???????
Vai tiešām ir tik sarežģīti noteikt vienas stundas "izcenojumu" ar visu gatavošanos (saprātīgā ilgumā), darbu labošanu (arī vēsturei, mūzikai, ģeogrāfijai , dabas zinībām) un tad sākt domāt par piemaksām (nu apmēram - klasē līdz 10 bērni - koeficients 1, ja 15 - 1,2 utt), papildus darbiem (klases audzināšanu, darbu ar vecākiem, konkursus, olimpiādes - arī ar koeficientiem ). Pie tam skaidri nosakot, kāds koeficients par ko. To taču tagad zina, kas skolotājam jādara, ne velti mēs veselu mēnesi papīrus smērējām, aprobējot neparobējamo. Tātad - pamatalga visiem par stundu vienāda, vairāk darba - lielākas piemaksas. Un visi apmierināti.
Strādāju jau ilgi, ļoti ilgi. Cik atceros, skolotāji vienmēr ir runājuši par bērnu pārslodzi īpaši sākumskolas posmā. Tikai- mūsos nekad neviens nav ieklausījies. Atceros laikus, kad kāda grupa, labi nopelnot, ieviesa sociālās zinības un ētiku. Pirmajos gados, kamēr pat darba burtnīcas vēl nebija, kursos ieteica- runājot par to un to tēmu, ņemiet to un šito stāstiņu no latv. val. ...klases mācību grāmatas ... lpp. Īstenībā visas tēmas jau sen bija ieintegrētas lasāmajos tekstos. Ieviešot šos pr-tus, matemātikai, latv. valodai stundas noņēma, apjomu nesamazināja. Tagad 1. kl. ieviesa angļu valodu- noņemot stundu matemātikā. Apjoms palika tas pats. Piekrītu bērni ir ļoti pārslogoti, īpaši mazie. Sarežģītas lietas un lielā apjomā tiem mazajiem jādabū iekšā. Protams, ka tiem, kuriem mācību process nepadodas tik viegli, ļoti ātri mazie robiņi top par lieliem caurumiem komplektā ar nepatiku, nomāktību, pretestību. Vieni te vaino nabaga bērnus, otri skolotājus.
likumsakarīgi 19.02.2015. 12:59:04
Esmu vienisprātis ar Daci. Nedari otram to, ko pats nevēlies saņemt uz sevi! Par šo teicienu vajadzētu aizdomāties skolotājiem, kas gaužas, ka esat pārāk noslogoti un par savu darbu nesaņemat pelnīto atalgojumu. Pirmkārt, beidziet pārslogot skolēnus vismaz sākumskolas klasēs, jo jūs paši vislabāk no pieredzes redzat un saprotat, ka sākumklasēs mācību programmas ir sastādītas neadekvāti bērnu spējām to aptvert un iemācīties tādā milzīgā apjomā un milzīgā steigā, nedodot iespēju pat nostiprināt apgūstamo jauno mācību vielu. Tāpēc jau skolēniem zūd mācību motivācija, jo viņi, saprotot, ka nespēj visu labi iemācīties, vienkārši ļaujas trakajam Izglītības ministrijas uzstādītajam tempam un visu dara kā pagadās, lai tikai kaut cik sekmīgi tiktu galā ar katru jauno mācību vielu uz konkrēto mācību stundu, līdz ar to bieži tā ir apgūta tikai tam brīdim, kad skolotāja atprasa, vēlāk bērns to jau ir aizmirsis. Nepārslogojiet sevi, nepārslogojot skolēnus un viss nostāsies savās vietās. Kāpēc skolotāji nekad neieklausās skolēnos par to, cik stundu gara mācību diena ir viņiem, jo viņu mācībām patērētais laiks neaprobežojas tikai ar skolā mācību stundās pavadīto laiku. Palīdziet skolēnus atbrīvot no nevajadzīga pārslogojuma, tad arī sev to mazināsiet.
Bet vajag 6 grupās!
Skolotājiem jāstrādā 110%,bet alga jāsaņem par 120%.
Trīsdesmit sešas astronomiskās stundas dalot uz 5 darba dienām ir 7,2st.dienā.Diena sākās pl.9,tad beidzās pl.16.20 Tā ka skolnieku skaits maziņš klasē un priekšmetam maz stundu nedēļā ,tad samaksa par 22% skolotājam būs lielāka nekā par 77%kontakt stundās pavadīto! 11%būs jāizved daudz pārrunu ar skolas vadību,un Valdību STREIKOS.Izskatās ,ka alga būs maza,bet uz skolu ,lai atstrādātu 36 astronomiskās stundas būs jābrauc katru dienu. Astronomiskās stundas izmaksai jābūt -astronomiskai,kā izglītības ministrijā astronautiem.(specialistiem)!!
kāpēc skolotājiem jāstrādā līdz 110% laika- 77+22+11=?
sāksim cienīt sevi ar' 17.02.2015. 16:16:00
Pēc vakardienas raidījuma- tā savādi. Ministre un arodbiedrība kā cimds ar roku.
Kad beidzot IZM iemācīsies pareizi saskaitīt skolotājus??? Tā kā strādāju 3 skolās, esmu "saskaitīta" par 4 skolotājiem, ar ne pārāk lielām slodzēm, jo esmu arī interešu izglītības skolotāja. Tā veidojas mūsu valstī it kā lielais skolotāju skaits....
kāpēc visu laiku runā tikai par skolām? Kur būs pirmskolas?! Var būt tos vajadzētu aiztaisīt? Lai vecāki paši domā, kur atstāt bērnus un apmācība lai sākās no skolas soļiem. Mūsu bērniem bērnība tagad ir atņemta, bet ministrija nesaprot starpību starp apmācību un bērnu attīstību atbilstoši bērnu vecumam.
Paldies, Dace! 16.02.2015. 18:05:53
Tikai ko darīt, ja par stundas sagatavošanu + labošanu apmaksā mazāk kā 2 minūtes darba? Ja man ir 5 stundas dienā- tas ir 10 minūtes. Nesanāk pat apmainīt burtnīcas skata pēc un nofiksēt, kurš to burtnīcu nav nodevis.Sanāk, ka pat gatavoties nevajag un tas kontroldarbs mēnesī arī sanāk stipri par daudz. Būs jāpāriet uz lekciju sistēmu. Bet sākumskolā? 100% zinu, ka, ja nelabos mājas darbus, tie pēc pāris nedēļām netiks pildīti un ja tos neuzdos, arī ātri viss aizies pa pieskari. Bezizeja, vai ne? Piekrītu, vienīgā mazā cerība- beztermiņa streiks, kamēr visi darbi atbilstoši laika patēriņam netiek iekļauti samaksā!!!! Ļoti gaidu jaunos kolēģus, kas "kā maksās, tā strādās".
Skolotāji, varbūt beidziet sevi noslogot? Ja jau jums nemaksā vairāk par 40 stundām, tad, kāpēc strādājat? Kāpēc usdodat mājasdarbus un labojat tos nez cik stundas? Vienkāršāk būtu, ja mācītu skolā un reizi nedēļā būtu 15 minūšu pārbaudes darbs, kur pēc tam klasesbiedri izlabo un skolotājai tik jāsaliek atīmes. Reizi mēnesī lielais pārbaudes darbs, kuru skolotājs labo. Tad varētu mierīgi vēl kādas 10 stundas atlicināt privātsdtundu biznesam, tik jāzin sava vērtība. Papildus 100 nedēļā varētu nopelnīt. /bet nē, ejam vēl pēc krievu laikiem un uzdodam bērnam mājasdarbus, kuru pēc tam čīkstot labojam. Man, kā vecākam, tāpat tas i/ni neko nenozīmē, jo regulāri sekoju meitas sekmēm un zinu, ka ar visiem ni var dabūt pēc tam 8 un visiem i - 5 .
kāpēc skolotāji vēl nestreiko ?

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
3-1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.