Lietotājvārds
Parole
Tak tikko bļāva, ka fizika un ķīmija jāapgūst padziļinati....
Sociālo zinību vietā varētu likt, par cik tajā stundā nekas nav jāmacas vai jāzin.
Jā, diemžēl, bet mans bērns atnesa darba uzdevumu informātikā, kur bija jāsaraksta PRECĪZAS KOMANDAS (skolotājaprāt), kā izpildīt uzdoto.... žēl, jo man kā IT pedagogam māca platformneatkarīgu informācijpratību....
Mūsdienu medijiem bagātā vide ļoti maina mācīšanās un mācīšanas paradumus. Skolotājs vairs nav vienīgais, kuram „pieder grāmata”. Katrs bērns pats caur savu telefonu vai planšeti var piekļūt informācijai. Bet viņam ir jāzina, ko meklēt, kā izvērtēt šo informāciju. Skumji, ka skolotājiem nav pietiekamu iespēju papildus mācīties par medijiem. Turklāt mediji ātri mainās, un šis process ir daudz ātrāks, nekā mēs, skolotāji, esam pieraduši.
Var taču arī strādāt pēc 9.klases beigšanas, ja ir pieejams labs darbs (kaut vai ārzemēs), var audzināt bērniņus un mācīties kādā vidusskolā tālmācībā, ziniet, pie mums, Latvijā, ir dažas ļoti labi organizētas skolas, kas nodrošina šo procesu arī bez maksas, vajag tikai pameklēt informāciju! Vidējās izglītības iegūšanas eksāmeni un apliecības visur valstī vienādi!

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
5+6=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.