Lietotājvārds
Parole
Strādāju Rīgā, tāpēc neesmu personīgi ieinteresēta, taču, no malas raugoties, tomēr šķiet, ka 1. - 6. klase būtu labāk nekā 1. -4. Vēsturi pēc kursiem var mācīt literāts, informātiku - matemātiķis. Taču, noņemot informātiku, netiktu dota iespēja attīstīties datoru klasēm, kur integrēt arī sākumskolas skolēnus. Un vispār jau projekts pašlaik tiek aprobēts, ka infromātika būs no 4. klases vai pat agrāk. Kas attiecas uz skolas autobusiem, pirms 20 gadiem strādāju Iecavas skolā un tad nebija problēmu - bija 2 autobusi - viens Zālītes, otrs - Salgales virzienā, vēl daļa skolēnu brauca ar satiksmes autobusu Rīga-Bauska, un visi bija apmierināti. Ceru, ka tā ir arī šodien.
Vai Ūbele nekandidē uz mīkstu vieti SAEMĀ vai IZM?
Interesants raksta virsraksta formulējums. Novada pašvaldības Izglītības un kultūras pārvaldes vadītāja (tātad vidējā ranga ierēdnīte) izteikusi ideju (kā māju, bez.....), un tas mums tiek pasniegts, bez maz jau kā gatavs risinājums. Es jau arī tūlīt varu ierosināt: atcelt tās , maigi sakot, muļķīgās kvalitātes pakāpes un likt šī projekta īstenotājiem atmaksāt valstij projektā notrallinātos līdzekļus. Interesanti, vai arī šī ideja tiks pasniegta ar virsrakstu : "Skolotāji raduši risinājumu valsts budžeta caurumu aizlāpīšanai. "
Vai pašvaldības ir arī parēķinājušas, cik ģimenes pārcelsies uz pilsētām pēc šādas optimizācijas? Diez vai līdzekļu paliks vairāk, ja nodokļu maksātāji aizbrauks.
Kur tad paliek izglītības pakāpes 3+3+3.
Pilsētās jaunajiem vecākiem nemaz tik viegli neklājas, jo nav bērnudārzu. Nemaz nerunājot par vides un pārtikas atšķirībām. Laukos ir labāk.
Interesanti, cik tuvu mājām jābūt skolai? Ja tas nav noteikts, tad tā visa ir bezjēdzīga papļāpāšana.
Tad varbūt atkal būs kā 19. gadsimtā, kad pamatskolas bērni dzīvos internātā? Cik ģimnāzijas spēj normālas dienesta viesnīcas(kopmītnes) saviem skolēniem nodrošināt? Bet līdz 9. klasei bērnam nav pa kopmītnēm nemaz jāmētājas! Skolas autobuss? Kam skolēns piesiets kā govs astei? Jo ne jau autobuss pieskaņojas interešu izglītībai un dzīvei, bet otrādi. Un vēl nekaunas gvelzt par vienlīdzīgi pieejamu izglītību!
Vecākiem kāds pajautāja? Tā var aiziet līdz absurdam.Jaunie vecāki pārcelsies uz pilsētām,lauki lēnām izmirs...Svarīgi radīt piederību Latvijas laukiem, lai valsts arī nākotnē pastāvētu un cilvēki šeit gribētu dzīvot.
Super! Nākamais priekšlikums - veidot speciālas skolas, kur mācās tikai 5. un 6. klašu skolēni, kuri gribēs turpināt mācības kādā no Valsts ģimnāzijām. Galvenais, lai tik skolu direktoriem ir siltas vietas!
Vai tiešām tās divas klases ko mainīs?

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
7+5=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.