Lietotājvārds
Parole
Es mājasdarbus nepildu
Reinis-5.klases skolēns. 05.10.2016. 19:01:02
Mans risinājums būtu neuzdot mājasdarbus. Mājās varētu uzdot projekta darbus un uzdevumus, ko neesi izpildījis klasē. Mājās, kad esmu atnācis no pulciņa gribas tikai gulēt, bet nē- jāpilda mājasdarbi. Par to, ka pārsniedz padomju laika standartus, man ir tikai pozitīvas emocijas. Ja cilvēki, kas padomju laikā mācījušies, ir tik gudri, mēs būsim gudrāki. Mājasdarbus noteikti vajadzētu samazināt.
"Plīša lācītis" 04.10.2016. 18:51:42
Saplānot laiku!? Kā!? Labi, vairs nav PSRS laiki, kad 6 dienas nedēļā jāiet uz skolu, taču apgūstamo stundu daudzums + mājasdarbu kalni kuri ir paredzēti lai skolēns kaut ko iemācītos ir grūti saprotami skolēniem, vecākiem un arī pašiem skolotājiem. Trīskāršs "Urā!" stundu saraksta un izglītības programmas definētājiem!
Patiesība kož acīs! 01.10.2016. 14:55:58
Pietiek melot! Ir iespējams izpildīt visus mājasdarbus, tikai nepieciešams ļoti rūpīgi saplānot laiku, piemēram, neatlikt laikietilpīgus, svarīgus projektus uz pēdējo vakaru, rūpīgi klausīties stundās stāstīto, apmeklēt konsultācijas, ja kaut kas nav skaidrs, lai, uzzinot, ka būs kontroldarbs, skolēns jau būtu tam sagatavojies, nevis vajadzētu stundām ilgi mācīties. Esmu ievērojis, ka lielākā daļa nepārtraukti lieto "Facebook" un citus sociālos tīklus. Daži indivīdi labprāt stundām ilgi "WhatsApp" sūdzēsies par to, ka jālasa 3 lappaspuses grāmatā, nevis tās izlasīs. Skolēni neprot plānot laiku, un paši ir vainīgi pie tā, ka nespēj izpildīt mājasdarbus laicīgi. Ja pulciņi traucē, un ir grūti izturēt lielu slodzi, tad vajag atteikties no pulciņiem, piemēram, ja to dēļ mājās var ierasties tikai vēlu vakarā. Nepieciešams apzināties prioritātes, daži skolēni vienkārši nespēj vai negrib izpildīt augstās prasības, kādas ir dažās skolās, tāpēc viņiem vajadzētu meklēt citu skolu, kur prasības ir zemākas, lai netraucētu tiem, kuri vēlas mācīties. Labprāt vēlētos uzzināt citu cilvēku viedokli, diskutēt par šo tēmu.
Skolēna māte 27.09.2016. 16:34:40
Viss ir vienkārši - skola cilvēkam parasti aizņem 12 gadus no viņa dzīves. Tas ir pietiekoši daudz. Pēc skolas beigšanas lielākais vairums skolēnu, neskatoties uz to, ka ik darbdienu ir apmeklējuši skolu un ik vakarus (t.sk. brīvdienās) pildījuši lielu skaitu skolas uzdoto mājas darbu, nav apguvuši NEVIENU no mācību priekšmetiem labā līmenī. Tātad ir jautājums, kāds ir attaisnojums tam, ka skolēns ne tikai ik dienas gadiem apmeklē mācību iestādi, daudzi atsakās no interešu pulciņiem, lai varētu izpildīt jūru ar skolas mājas darbiem. Vakaros pēc darba skola piespiedu kārtā nodarbina arī vecākus, jo mācību grāmatas ir veidotas jau paredzot pieauguša palīdzību, jo it kā ne grūtiem uzdevumiem pat pieaugušajam brīdi jāpadomā, kā no autoru puses ir gribēts, lai pareizi veidotu atbildes, savukārt bērnam mākslīgi tiek radīts pastāvīgs stress un neticība saviem spēkiem. Es uzskatu, ka patiesībā tā ir rupja ielaušanās manā privātajā telpā, pēc darba brīvajā laikā. Skolas nozīme, manuprāt, tiek ļoti pārspīlēta. Izskatās pēc cītīgas darbības imitācijas - visi it kā ir nodarbināti, ilgstoši, bet šīs pārspīlētās nodarbinātības jēga ir apšaubāma, jo daudzi skolu beidzot nav pietiekoši labi apguvuši nevienu mācību priekšmetu, kaut mācījušies tos katru dienu, vairāk kā desmit gadus.
(Ne)Piekritu
fakju
skola -darbs
man katru dienu ir sešas stundas es eju 5 klase soma sver 6 kg!!!!!!!
es pilnigi piekritu skola ir darbs kur nedod naudu
krāčprēsis 03.09.2016. 10:45:08
es teiktu ka līdz kādai 5-6. klasei vajadzētu mācīt visādus priekšmetus vienādā līmenī un nespiest bērnus kalt galvā zinības, bet gan ļaut lai bērns pats pieslēdzas tam ko vēlas (bet nepalaist pavisam savā vaļā). līdz tai 5.-6. klasei būtu jāizveido bāze no kuras var tālāk pilnveidoties. Sākot ar 6.-7. klasi vajadzētu skolēniem ļaut izvēlēties primāros priekšmetus kurus viņi vēlas turpmāk pilnveidot - saskaņot mācības ar indivīdu, paralēli sākot ievadīt "pieaugušo pasaulē", mācot kā dabūt darbu, vienkāršā formā likumus un ekonomiku. Pabeidzot pamatskolu, skolniekam tātad būtu jāzin kā dabūt darbu, un kāda viņam(ai) varētu būt profesija. vidusskolā un uz augšu to būtu vēl tālāk jāattīsta. pēc manām domām bērniem cenšas sabāzt galvā pēc iespējas vairāk informācijas, cerībā ka kaut kas aizķersies. Skola nav domāta lai bērnu piebāztu kā plīša lācīti ar "zināšanām", skola ir domāta lai skolēni mācītos, izprastu kas viņiem patīk, un ko viņi vēlas darīt turpmāk dzīvē, un tieši tā ir tā vieta kurai vajadzētu viņus iedrošināt šajos meklējumos. Nemaz nerunājot par to, ka par kļūdām vai noiešanu no "pareizā" virziena pašreiz bieži vien nosoda, kas pa virsu slodzei uzspiež papildus stresa slāni, kas ir pavisam nepareizi. Vēl viena problēma ir klašu izmēri, tas gan no katras skolas atkarīgs, bet spēlē lielu lomu. Jo lielāka klase, jo mazāk laika skolotājs var veltīt katram skolēnam, tas nozīmē kāds kādā brīdī tiek atstāts ārpusē. Tas rada stresu gan skolotājos gan skolēnos. Vajadzētu mazākus klašu izmērus, vai jāizstrādā piemērotāks mācību veids lielākam skolēnu skaitam. mājasdarbu vietā vajadzētu dot norādes uz resursiem papildus izpratnei - interesantas grāmatas, rakstus, un arī interneta resursus, jo tagad internetā ir ļoti daudz vērtīgas un interesantas informācijas, kuru vajadzētu iesaistīt. To vajadzētu uzdot NEVIS kā mājasdarbu, bet kā PAPILDUS vielu izaugsmei. Mācību gadu var pagarināt, ja tiek samazināta vispārējā dienas slodze. Vispār slodze ir jāsamazina tā vai tā. Skolniekam vislabāk būtu lekciju tipa mācības. Kontroldarbu vietā - skolēna paša realizēts projekts. u.t.t. TL;DR Stop reanimating this dead horse of an education system. It's time for a revolution!
Я СТРАДАЮ ОТ НЕДОСЫПА 30.08.2016. 22:26:16
Кто делает уроки и отвлекается? Тогда приходит время сна, а уроки не сделаны и спишь мало... У кого также, Novērtē ar :)
Я несобранный 30.08.2016. 22:19:43
Я ложусь поздно и рано встаю. Мне плохо постоянно от недосыпа. Я виноват, не школа, хотя школа тоже. Надо было делать уроки сначала, потом отдыхать. А я не отдыхал - в игры на планшете играл. Теперь игры удалил, перестал вести летний дневник (что сделал за каждый день - подробное описание прогулок, что съел, сколько спортом занимался, сколько книги читал, сколько YouTube смотрел...). Надо мне настроиться на новый учебный год - убрать планшет подальше и учиться, тренироваться! А рисовать, песни слушать и сочинять свои песни и по-другому отдыхаь можно только на каникулах, на выходных нет времени. Ну или быстрее делать уроки, может тогда по воскресеньям смогу отдыхать.
devītklasniece. 19.05.2016. 19:01:57
Atsaucoties uz komentāru, ko publicējusi 'nepārslodze' 09.03.2016.- vai Jūs tiešām domājat, ka vainīgi ir vecāki un papildskolas (mākslas, mūzikas, sporta), uz kurām tie 'spiež' savus bērnus iet? Pirmkārt, bērni to dara sava prieka pēc. Arī es esmu beigusi mākslas skolu. Vai es to nožēloju, vai mani kāds spieda tur iet? Nē. Papilnodarbības NAV vainīgas pie pārslodzes, tas tieši nedaudz relaksē un ļauj skolēna smadzenēm atpūsties no visādām matemātikas vai ķīmijas formulām. Tās ļauj darīt to, kas arī attīsta prātu, bet galvenais- tās ļauj darīt to, ko skolēns VĒLAS- attīstīt sporta prasmes, otas vēzienus vai muzicēšanu, hobijus. Tas, protams, prasa laiku, bet nevar taču gribēt, lai šo nodarbību vietā mēs mācītos vēl vairāk. Un nav pareizi atmest ar roku šīm papildskolām, ja tas ir tas, uz ko tiešām ir ķēriens vai ko ļoti patīk darīt. Sanāk, ka skola atņem mums laiku sev- nodarbēm, kas iet pie sirds, bet kurām gandrīz neatliek laika.
mūžīgādistonija 04.05.2016. 23:51:25
Tad nu jums es, vidusskolas skolniece, pastāstīšu, kā ir sadzīvot ar pārslodzes sekām jeb `kad mēģini izpatikt sev, citiem (skolā) un standartiem (skolas)`. Man ir diagnosticēta veģitatīvā distonija, kas ir aktivizējusies savā vispilnākajā formā tieši tagad. Kāpēc? Es mēģināju LABI mācīties, nodarboties ar to, ko es MĪLU jeb mūziku pietiekami pilnīgi, lai varētu tēmēt uz profesionalitāti un vēl būt labs cilvēks. Uz skolu iet NAV JĒGAS, vismaz vidusskolā, tur muļļā vienu un to pašu kopš pamatskolas, ko visi sen zin. Kad es no pārslodzes gulēju mājās 1 mēnesi + ar šizofrēnijas novirzēm, mēģinot vēl sevi tomēr piespiest aiziet uz 1 no 3 ansambļiem, 1 no 2 koriem, pamācīties klavieres un aiziet uz kādu no 3 individuālajām vokālajām nodarbībām, es TIK daudz ko pārdomāju. 1 mēnesī iekavēto es izlaboju 1 nedēļas laikā. Kā, jūs jautāsiet?! Jo tur nekas nav jāmācās, jo nekas netiek mācīts. To ko 1 priekšmetā skolā māca 2 nedēļas es apgūstu mājās palasot grāmatā un internetā informāciju 30 min (izlasot 2x). Kam ir vajadzīgas tās entās stundas?! Un ziniet, zemāk par 7 mana vidējā atzīme neslīd. Tur mūs jāstutē tikai tāpēc, lai netraucētu pasaulei un būtu pie vietas?! Mācību programma ir NEPĀRDOMĀTA. Vismaz vidusskolā jāspiež uz katra cilvēka pašapzinību un spēju pašam atkost vielu un ja vajadzīgs, tad doties pie skolotāja pēc padoma. Cilvēks mācās no PĒTĪŠANAS, no košanās cauri informācijai PAŠA spēkiem. Pēc šī mēneša es neesmu spējīga izturēt vairāk par 6 mācību stundām skolā, jo citādāk man ir uzreiz lēkmes, tādēļ izvērtēju prioritātes dodos uz priekšmetiem, kuri interesē un kuros iemācos, ko jaunu un nezināmu + uz visām mūzikas nodarbībām. Iesaku VISIEM izvērtēt prioritātes un mācīties, veltīt savu spēku, laiku un uzmanību TIKAI tam, kas interesē, sniedz gandarījumu un baudu!
Maz3lit3eee 25.04.2016. 21:37:12
Žēl,es skatos komentārus baigi rēcigi lolollollol.Ā un skatās šito üjæêbęłi.
Maz3lit3eee 25.04.2016. 21:36:41
Žēl,es skatos komentārus baigi rēcigi lolollollol.Ā un skatās šito üjæêbęłi.
Raksts ļoti precīzi atspoguļo skolnieka darba dienu. Manuprāt vienkārši pietiktu ar to, ka klāt katrai stundai pieliktu klāt 5-7 minūtes patstāvīgā darba. Tā skolēni iegūtu brīvu laiku pēc skolas un skolotāji varētu iegūt precīzāku ieskatu cik daudz bērns saprot, jo mājasdarbus katrs 3. bērns noraksta no drauga tieši pirms stundas. Turklāt tas atbrīvotu bērnus no liekajiem kontroldarbiem kurus skolotāji pasniedz tik dramatiski, it kā tābūtu skolēnu nāves diena.. Es pašlaik mājasdarbus pildu jau 3 stundas un man vēl jāraksta projekts kura sagatavošanai mus tika dotas 2 dienas. Lai gan izklausās pēc vidusskolnieka mājasdarbu daudzuma, es eju tikai 6. klasē :((
pārslodze ir visās skolās tapēc ir jāonalē mājas darbi un jāpagarina stundu skaits par 1 stundu
Mans bērns mājasdarbus pabeidz pildīt līdz 02:00 naktī, un 06:00 ir jāceļās. Varētu jau atteikties no ārpusskolas nodarbībām un pulciņiem, bet tas nav risinājums. Mājasdarbu reāli ir par daudz, un tie ir katrā mācību priekšmetā un ir darbietilpīgi, nerunājot vēl par rokdarbiem (adīšanu, izšūšanu), tā tiek atstāta uz sestdienu, svētdienu un sanāk, ka brīvdienu bērniem arī nav. Tad, kad darbi jānodod, tad mazie raujas arī cauru nakti, līdz rītam. Pēc tāda režīma kādu dienu redzi bālu bērnu, kurš nevar vairs acis atvērt un saka, ka nav spēka. Protams žēl, atstāj mājās, sauc dakteri, sākās analīzes, izmeklējumi, izrādās pārgurums. Vajadzētu ievērot mērenību mājasdarbu uzdošanā.
Vismaz beidzot kāds to ir izteicis publiski. Ja pamatskolā man tas viss likās nogurdinoši un sarežģīti, tad tagad mācoties Tehnikuma 3.kursā es vispār nezinu kur likties. Pēdējo 3 mēnešu laikā regulāri neapmeklēju stundas, bet nejau tāpēc, ka negribētu, bet gan tāpēc, ka es vairs nespēju. Jau nedēļas vidū esmu tik ļoti pārgurusi, ka atbraucot mājās uzreiz eju gulēt un pieceļos nākamās dienas pēcpusdienā vai citriez pat vakarā! Tas, manuprāt, ir viens no lielākajiem pierādījumiem kāda mums, jauniešiem un skolēniem, pārslodze ir jāpārcieš. Skola ir domāta, lai sagatvotu mūs reālajai dzīvei, darbam. Tad kāpēc skola ir tā, kura atslēdz jebkādu vēlmi pret tālāko dzīvi? Labi, būtībā mums salīzinoši ar citām valstīm ir ļoti augsti vērtēta izglītības sistēma, tācu tā izskatās tikai no malas. Manuprāt, mums vajag ņemt piemērus no citām valstīm, piemēram, Vācijas, kur skolēni mācās tikai līdz pusdienslaikam 12-13 un atlikušo laiku var pavadīt kā vēlas. Starpcitu, lielāka daļa no jauniešiem to pavada pusslodzes darbā, kas nestu gan labumu valstij (vairāk ieņēmumu nodokļu ziņā), gan skolēnu vecākiem (arī paši skolēni pelna kādus ienākumus), gan paši skolēni reāli sagatavojas tālākajai dzīvei. Viņi izprot darba dienu un jau kopš agra vecuma mācās apieties ar sevis nopelnīto naudu, prot ar to rīkoties. Kā ir pie mums? Nejau viens vien jaunietis, tikko pilngadību sasniedzis ir iekļuvis parādos vai pat kredītu reformā... un kāpēc? Jo pašu galveno mums neiemāca. Mēs neiegūstam to, kas mums būtu nepieciešams dzīvošanai mūsdienu modernizētajā laikmetā!
Komentētājs 09.04.2016. 19:33:46
Es esmu dzirdējis ka daudzās skolās ir vecas un ''stulbas'' skolotājas. Pārsvarā katrā skolā skolotāju vidējais vecums ir 40-50. Tās vecās skolotājas uzdod daudz un grūtus mājasdarbus, skolotājas nemaz neskatās, ka uz gandrīz katru stundu ir uzdoti daudz mājasdarbu un viņām pilnīgi pof*g, galvenais, ka algu maksā un, ka darbs ir padarīts. Es domāju, ka skolotājām būtu jāfiltrē, ko uzdod, lai skolēniem nebūtu viss laiks jāpavada ar mājasdarbiem. Valdībai būtu jāievieš likums, ka nedrīkst būt vienaldzīgas skolotājas un, ja kāds skolēns iesniedz sūdzību, tad tā lieta ir jāpārskata. Takā man škiet ka vainīga nav valdība, bet skolotāji.
tan tan āā 05.04.2016. 21:34:41
"LAbi mācīties un būt gudram ir divas dažādas lietas!"
Мы руские
utiite skolotaaja 01.04.2016. 06:53:09
ir, mīļie, arī otra puse- mācību programma, nolikums...vērtējumu biežums obligāts, saturs obligāts...un - skolēns, kurš stundas sākumā regulāri piekusis tā, ka līneāllu paņemt nevīžo, čīkst par katru jaunu faktu, sporto tā, ka regulŗi sacensībās stundu laikā, konsultācijas nevar apmeklēt, jo TRENNIŅŠ TK...un ne tikai sportisti, mākslinieki arī- ja šobrīd veiktu aptauju, cik mūsu skolēni neatrodās Latvijā....koncertē, sadraudzējas, pārsāv skolu,valsti... un ko tad man darīt? SAPRAST un PIEDOT, T.I. ATLAIST? ;) bet vērtējumus? PĀRVEIDOT, PIELĀGOT, ADAPTĒT vērtēšanas formu, norises kārtību... vai gaidīt, kad mani sodīs par neizdarītu darbu. Gudrie prāti- iesakiet!! Jauku pavasari, drīz jau atkal TRUSIKOS UN GUMIJNIEKOS VISU VASARU!!!
skola ir darbs kurā nedod naudu
arikalamika
Labāk lai būtu bez brīvdienām, bet tikai 4 stundas dienā...
Veronika Fominiha 22.03.2016. 19:47:33
lololololololololololololololololololololollolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololloo
n
skola=elle ja piekrītat spiežat smaidiņu
Kakakakakakakakaka
Jāteic,problēmu mēs protam saskatīt,bet ir jārod risinājums.
Datorspēlītes, tas esot slikti? Es kādreiz pamēgināju tās spēlēt kopā ar mazbērniem. Bet ne vienai netiku līdz galam, augstākajam līmenim. Ātra reakcija un domāšana, lai spēlē. Un tas, ka atminos Raini, vai Blaumani, mani gudrāku nepadara. Ka esmu iezubrījusi algebru, ģeometriju, ķīmiju, man nekad, manos 65 gados, man nav bijis nepieciešams. Piesārņo nejēgā smadzenes. Sen laiks pārstrādāt mācību programmas.
Es mācos 6. klasē un mums ir tiešām pārslodze. Ir jāada paraudziņš, jāpilda mājasdarbi, ja iet skolēnu pašpārvaldē, tad vēl arī tie notikumi pa virsu, un vēl dzejoli uzdod! Tas jau nekas, ka jāraksta 3 diagnosticējošie darbi ar nedēļas intervālu. Mana klasesbiedrene saka, ka dienas domātas, lai mācītos, un naktis- lai pildītu mājasdarbus. Ņemot vērā pārslodzi, tā arī ir. Es eju tikai vienā pulciņā, kas netraucē mācībām. Katras stundas beigās, ja skolotājs domā, kādu mājasdarbu uzdot atskan saucieni ''Lūdzu nē, skolotāj, esiet tik laba!''. Manai draudzenei mamma katru dienu palīdz pildīt mājasdarbus. Tam visam pa virsu vēl ir obligātā lasīšana (grāmatas prezentācija).
nepārslodze 09.03.2016. 15:58:20
Rakstu neizlasīju, komentārus pa diagonāli. Pēc manas personīgās pieredzes: mani četri mazbērni mācās un ir mācījušies tikai labi, ļoti labi, izcili. Divi jau ir studenti augstskolās un mācās programmās , kurās var ar lieliem konkursiem tikt tikai ar ļoti labām matemātikas, bioloģijas , fizikas, izcilām svešvalodu zināšanām. Jau no pirmsskolas vecuma apmeklējuši treniņus sportā, dejošanā, runājuši dzeju un...nekad neviens no ģimenes nav viņiem blakus sēdējis un kontrolējis somas saturu. Vecākiem ir jābūt atbildīgiem par savu bērnu un nav jāmocās ar viņu tiesībām, bet jāiemāca bērnam viņa pienākumi jau no pašas mazotnes. Esmu ļoti pateicīga skolām, ģimnāzijām (skolotājiem!!!!), kuri ir iemācījuši maniem mazbērniem tik daudz laba, devuši tik labas zināšanas, ka šodien varu lepoties ar saviem mazbērniem un ļoti lepojos ar skolām, kurās viņi ir mācījušie, mācās. Vislielākais "bieds" ne vienmēr ir minētā pārslodze, bet novērotā vecāku attieksme pret skolu un skolotāju. Bērns ir jāiemāca cienīt sevi, savus vecākus, skolu un skolotājus. Tas, ka bērnu sūta vienlaicīgi pēc mācībām skolā vēl arī uz mūzikas , mākslas skolu, florbolu, futbolu -tas ir novērots vecāku noziegums, tā ir bērna milzīga pārslodze...un reiz tas bērns neiztur un vainīgi ir skola un skolotāji. Kamēr skolēnam tiesības būs lielākas par pienākumu, tik ilgi arī sēdēsim un komentēsim bezbalīdzībā iesliguši.
Šobrīd mācos vēl parastā skolā, 8.klasē. Atzīmes man normālas, jāatzīst skola nav mīļākā vieta, nu jau esmu padevusies censties, lai iepatīkas visi priekšmeti un, lai visur būtu perfektās atzīmes. Centīšos pabeigt šo mācību gadu labi un pēc tam ceru, ka vecāki atļaus mācīties Tālmācības skolā. Tiešām. Uzskatu, ka skolā daudz laika tiek pavadīts skolēnu savākšanai, pat ja iznāk pamācīties, bieži vien viela nav saprotama vai ir neinteresanti pasniegta. Protams, klātienē ir pieejama komunikācija ar vienaudžiem, bet kas tā par komunikāciju ja lielākā daļa sēž ekrānos, iet uzsmēķēt, paēst "frišķas" vai ir vienkārši antisociāli. Tie kam ir kāds bariņš draugu, tie arī ar tiem čalo, tātad paliek savā aplī. Ja nu arī kādu reizi iznāk piespiesta komunkācija, piemēram stundas laikā, ta tik un tā ir īsa un bieži vien neērta. Plus vēl tie, kas tiek apcelti un tie, kas apceļ ir lielākā daļa, tajā skaitā skolotāji. Lamu vārdi, protams, neatņemama daļa. Pēc skolas, aizejot mājās, vismaz es, esmu nogurusi, negribas neko īpaši darīt izņemot dažas reizes, zinu, ka draudzenei tā pat. Jāķeras pie mājasdarbiem. Citreiz ir pāris, citreiz gadas krietni vairāk. Beigās nedomāju, ka tas kāds baigais pārsteigums, ka negribas neko darīt. Dienās, kad pulciņi vēl trakāk. Nezinu kā citiem, bet man šķiet stulbi sēdēt 9-12 gadus solā un mēģināt kaut ko iekalt galvā, kad tu saproti, ka tev tas galīgi nepatīk un, ka pusi no tā tu ne izmantosi, ne tev noderēs. Vienīgais rezultāts ir tas, ka tu iegūsti viduvējas zināšanas, iespēju strādat darbā, kurā lielai daļai cilvēku nav īpaši savādāk kā skolā. Plus tas, ka daudz maz esi pieradis pie sistēmas, kas izdevīga valstij un darba devējam. Es piemēram negribu visu dzīvi un pat ne 4 nākamos gadus pavadīt "cietumā", darot to, ko negribu un tikai izpatikt apkārtejajiem, tādēļ meklēju aalternatīvas, jo es zinu mācīšanās kā tāda man patīk, bet nepatīk sistēma, kas paslēpta zem vārda skola un izglītība. Kā arī domāju, vai tad nav tā ja kaut ko dari pēc savas iniciatīvas, piemēram mācies, tas ir daudz patīkamāk un rezultatīvāk, nekā ja to dari tāpēc, jo savādāk būs sods- nv, rajiens un tikšanās ar vecākiem un vadību, utt. Tā pat kā ja tu strādā darbu, kas tev patīk, tad tas ir daudz efektīvāk padarīts, nekā tad ja to darītu kāds kurš to darītu tikai tāpēc, lai nopelītu naudu, iztiku, lai pabarotu sevi un ģimeni.
Es macos tikai 7.klase un mums jau ta ir liela slodze ! LAsot dazus komentarus ka tad nevajag apmeklket pulcinus jo tomer skola ir pirmaja vieta es tam galigi nepiekritu pulcini mus atista un dod mums iespeju saprast ko tad isti mes velamies katram taks ir talants .Un jus visi ustraaucaties kadas adzimes esam nopelnijusi uz lieibas galu gala tie ir tikai cipari nekas vairak galvenais jau ir tas zinasanas kas noderes mums dzive .Es uzskatu ka daudzi macibu prieksmeti mums nenoderes ka piemeram Vizuala un MUzika un Sports Bilogija kam mums berniem to vjag ? Kur dzive mes to izmantosim > Es pilnigi piekritu tai sievietei .Jo man majadarbi ir katru dienu pieskaitot vel treninus un pulcinus .Dazi pat saka ka mums berniem nevjg brivdienas ,nu zel ka cilveki ta uskata jo tomer beriniem macibas ir grutas.Es majas parnaku kados 22;00 un ja man vel ir majas darbi tad gulet tieku es 00;00 >KAtru dienu saktoties e-klase cerot gaidu ka bus kadas izmainas ......Dazi berni mana klase nesaprot macibas vielu ka piemeram matematika geomtriju un ja godigi tas vis ir atkarigs ka tas skolotajas maca? Mums berniem ta ir liela slodze un ja godigi brivdenam mums tikpat varetu teikt nav .....Mums pa brivlaiku jau ir cita nodarbe pasakumi un sv skolas un vel citas darisanas un ja vel pieskaitot majas darbus atkal tad man tas nav brivlaiks es biezi vien neizdaru puses majasdarbus del tas slodzes un tad skolotaji kliedz uz mums berniem ka neesam parak labi atistijusies un esam burtiski slinki .Mes berni censamies cik vien labi varam ne visi berni prot apbgut maibu vielas tik ilgi cik tas tas ir pieprasits un ne visiem tas macibas bus pirmaja vieta . Es esmu vel tikai berns un vel tikai macos bet no ta visa rezultata es uzskatu ka mes to lielo slodzi neesam pelnijusi ! Vel ir ta kad daudzi cilveki brinas kae beri beidz skolu 9 klase gribat zinat adbildi ? Del tas slodzes del skola un del tas valsts ka neprot saprast to ka tom mes berni ari esam cilveki neesam jau nekadi roboti kuriem var iekalt smadzenes visu ko mums maca! Ar cienu skolniece
es uz gada beigam vairs nespeju trenini sacensibsu un vel skola man vis apnicis un kad vienu reizi 2 gados slims katru dienu kontroldarbi
1. Kāda x pēc skolēns var atļauties stundā sēdēt ar telefonu??? 2. Mājasdarbi ir par daudz. Kāda jēga lasīt mājās sauso dabaszinību vai vesturi? 3. Bez vecāku līdzdalības latv. valodu apgūt uz 6 un augstāk nav iespējams, arī padomju laikā bez vecākiem atzīmes bij sliktākas. Bet nu vismaz disciplīna stundās bija un kaut ko dzirdēja! 4. Patiesu iedvesmu un vēlmi dzīvot bērniem dod interešu izglītība nevis skola. Tas vairs nav normāli.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
9+6=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.