Lietotājvārds
Parole
Jjdkdkfkkfldndkgsvg
"atšķirīgas attieksmes aizliegums" - kāds saprot, ko šis nozīmē? Atšķirīgas no kā? Attieksmes pret ko?
>Beigu beigās Nekas nebija pārprasts. Cilvēķi tiek diskriminēti - skolotājem tiek aizliegts tas, kas atļauts pārejem pilsoņiem. Ja skolotājs neatbilst joprōjām nenopublikotam lojalitātes kriterijam, viņu atlaidīs no darba nekāvējoties. Tas arī ir diskriminācija, jo pārejem atlaišānas procedūra ir daudz garāka, lai visas puses varētu sagatavoties. Vaj par šādu nekāvēšanos ir paredzēta kaut kāda kompensācija, lai cilvēks spēj izdzīvot līdz dabūs citu darbu? Vaj skola dabūs palīdzību, kad darbinieku nekavējoties atlaidīs, vaj būs tie, kas tik pat ātri aizvietos šo darbinieku? Tur ir daudz jautājumu, kā tas viss notiks. Pats "atšķirīgas attieksmes aizliegums", ko nozīme? Vaj tiešām skolotāja domas un jūtas nedrīkst atšķirties no šablona (kurš nav vēl zināms)?
Sākums jau bija labs Jūsu tekstā, bet beigās kaut kāds sviests.
--> Beigu beigās 03.01.2017. 20:13:34
Jebkura nepamatota sūdzība IKVD jau ir nodarīts ļaunums. Izmeklēšana saindē psiholoģisko klimatu skolā, un tas, ka denunciācija izrādījusies nepamatota, šo faktu nekādi nemaina.
kur ir lojalitātes standarts? kādas zināšanas, prasmes, attieksmes un kompetences liecina par lojalitāti/nelojalitāti?
Kā vadītājs vai pedagogs, kas ir nelojāls Latvijai un tās Satversmei, ir saistīts ar neracionālu valsts budžeta līdzekļu izlietojuma ierobežošanu ???
Skolnieciņš 03.01.2017. 13:41:06
Stukaču laiks ir sācies! Kad un kā varēs medīt stukačus? Kur varēs dabūt licenzes? Vai būs stučīšanas kartes? Ejam sūdzēties! Likums vel netika līdz galam pieņemts un jau ir trīs stučīšanas gadijumu! Cik zemiski!!! Reizi sešos gados pārbaudīs? Kad būs pirmā reize? Es vēlos pirmo reizi nozākāt! Uh, cik nelojāls esmu!,Paldies satversmei par trūku! Žēl, ka Maxima man neziedoja pamperus! Skolnieciņš ir nelojāls Latvijas Republikai un Latvijas Satversmei! Ko? Jūs mani sodīsiet? Bet kur tad palika Jūsu slavētā demokrātija? Ja sodat mani, tad arī Jūs var sodīt par Eiropas hartu ignorēšanu!
Skolnieciņš 03.01.2017. 13:32:29
Atlaist un tiesāt Saeimu par nejēdzīgu 20 000 000€ izkrāpšanu no valsts budžeta! "audzināt krietnus, godprātīgus, atbildīgus cilvēkus - Latvijas patriotus" Jūs mani ar ši to smīdināt. Es speciāli ņigāšos un zākāšu Lojalitātes likumu, lai izrādītu savu sašutumu! Ja man būtu nauda, tad es tiesātos ar valsti! Es taisītu precidentus sakarā ar šo bezjēdzīgo Lojalitātes likumu!!! Naudu valsts grib ietaupīt? Demokrātiju grib nosargāt? Kā tad!!! Latvijas valdītība, tautai acīs skatoties, melo un smīkņā!!! "Ūuuu! ŪŪŪ" teica man televīzorā Solvita Āboltiņa!!! Lūk, tā ir viņu patiesā attieksme! Padomija ir jau sen beigusies! Bet šī valdība iet pa VDK pēdām! Čekistu metodes! Ar bezdarbu un publiku nosodījumu baida! Latvijas valdībai nav ne kauna, ne goda! Mūsu Saeima pārkāpj pati savus baušļus! Kā viņus ir jāsoda? Ar mūžīgu mazturību un nabadzību???
Lojalitātes/nelojalitātes (būt/nebūt) principa ienākšanai skolās var būt dramatiskas, juridiski ļoti tālejošas sekas. 1. Ar skolas un skolotāja individuālo darba dokumentāciju l/nl pierādīt nevar. 2. Pierādīt l/nl var tikai konkrēti liecinieki ar konkrētām liecībām. 3. Kā tiks izskatītas šīs liecības, nav noteikts. Vai tas tiks piesaistīts Civilllikuma vai Krimināllikuma procesuālaja'm normām? 4. BŪTISKi! Manuprāt, ir loģiski, ka nelojalitātes izpausmju liecinieki var būt:: bērni, skolas darbinieki, vecāki, citi liecinieki. Kā visu nosaukto grupu savstarpējās attiecībās varēs nošķirt liecību patieso, objektīvo motivāciju no personīgo rēķinu kārtošanas? 5. Pats galvenais - vai liecinieki var būt bērni (līdz 18 gadu vecumam!), kā viņus var vienlaikus iesaistīt nelojalitātes identificēšanā un tomēr neiesaistīt personīgo rēķinu kārtošanā , vai ambīciju apmierināšanā. 6. Te ir reāls un ļoti liels risks tam, ka pazudīs robeža starp tikumisko/ netikumisko (starp citu, arī audzināšanu). It īpaši, kad bērnu kļūs par lieciniekiem šādām subjektīvajām izpausmēm. Secinājums. Ir pamats uzskatīt, ka pēc jaunā modeļa IESTUMŠANAS skolās, attiecības starp kolēģiem jau ir mainījušās, kļuvušas negatīvākas. Vai bridīsim vēl tālāk šajā purvā?! Manuprāt, nelojāli var būt tie skolotāji, kuri uz citu bērnu skološanas rēķina, individuāli un ar dažādu motivāciju skolo atsevišķus audzēkņus. Turklāt tas var notikt tajā pašā skolā un jau apmaksāta darba laikā. Tā ir smaga nelojalitātes forma, jo tiek novājināts valsts intelektuālais, tikumiskais potenciāls. Tiek vairota mazizglītotu, ar savu dzīvi 'neapmierinātu cilvēku daļa sabiedrībā un radīts draugs visai pilsoniskai sabiedrībai. Tas jau būtu nopietns pierādījums
Beigu beigās 03.01.2017. 10:57:59
uzskatu, ka šie grozījumi bija pārsprasti no skolotāju puses un patiesībā tie var izrādīties noderīgi. Katrā ziņā nekādu ļaunumu nenodarīs.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
1-1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.