Lietotājvārds
Parole
>Sākumskolai 19.04.2016. 10:28 19.04.2016. 18:30:08
Maza piebilde - citam "lielajam", vecākam, arī daudz lielāka atbildība nekā bērnam (gan savam, gan svešam). Tad nu neskrieniet vecāki uz skolu, lai tik akli aizstāvētu savējo, jo pilnīgi iespējams, ka tieši Jūsējais ir vainīgs, un ir nekorekti uzbrukt citam bērnam par Jūsējā nodarījumu.
skolās jānodala sākumskolēnu tualetes, no lielo. Cik skolā ir vīriešu, kuri var ieiet skolās zēnu tuaetēs, ne jau sievietes ies tur dežurēt vai pieskatīt.
Sākumskolai 19.04.2016. 10:28:46
Tieši tā. Jāatbild gan mazam, gan lielam. Bet lielam- šajā gadījumā skolotājam- atbildība tomēr ir lielāka. Viņam ir dzīves pieredze, vajadzētu būt apgūtām kādām nebūt zināšanām par audzināšanu,psiholoģiju .... Citādi šajās diskusijās viss ir vienos vārtos- skolēni mežoņi, skolotāji balti un pūkaini. Pati esmu redzējusi, kā vislielākais palaidnis stāv kā jēriņš īsta skolotāja priekšā. Jo tam skolotājam ir stāja, kultūra, intelekts. Paldies tādiem skolotājiem, kādi ir vēl arī šodien.
> nezinu gan 19.04.2016. 10:19:32
O, jā. Es arī nesaprotu, kāpēc jāstrādā par skolotāju, ja tik ļoti neieredz bērnus.
sākumskola 19.04.2016. 09:28:50
Mana nostāja- liels vai mazs, katrs par savu rīcību atbild! Šitā iebilde, ka skolotāja metusies aizrādīt mazajam par rādītajām muļķībām, ir arī pareiza. Katram jādomā ar savu galvu! Katrs par savu rīcību atbild! Skolnieciņš ļoti labi saprot, kas ir kas. Ar lielajiem te vienkārši ir atsevišķa runa. Aizstāvot tikai mazo, sakot, ka viņš nē, tik tie lielie vainīgi, tieši kultivējam "es esmu nevainīgs, bet tie citi"!
>Ciba 18.04.2016. 10:29 18.04.2016. 22:52:16
Lieli rīkojās dumji, lai neteiktu vairāk, bet (!) otrklasnieks nav divgadīgs bērns, kurš kaut ko atkārto mehāniski, nelietojot savas domāšanas spējas un analīzi. Nu, nestāstiet man, ka visi otrās klases skolēni sāks atkārtot jebko, ko dara kāds par viņu lielāks. Normāli audzināts bērns neko tādu neatkārtos, bet pastāstīs mājās vecākiem vai skolā skolotājam par lielo dumjajām izdarībām. Minētajā situācijā vismuļķīgāk, ja otrklasnieka mamma metas virsū lielajiem, un savam neko neiemāca (lai gan sen bija laiks). Vēlreiz uzsveru, ka lielos pat nedomāju aizstāvēt, bet, nu mums saviem bērniem jāmāca, ka katram pašam sava galva un katrs vienmēr atbild par SAVU RĪCĪBU.
un vēl...... 18.04.2016. 21:25:53
....un vēl par skolas autobusa šoferi skolotājs varētu piestrādāt (doma izskanēja TV).
Nesaprotu. Bērni slikti, viņu vecāki slikti, maksā tikai par daļu padarītā. Kāpēc tad tāds darbs jāstrādā?
>>>cacai 13.45 18.04.2016. 14:20:17
Atkal viena pamodusies, kam liekas, ka skolotājam viņas bērns par cilvēku jāaudzina! Pastrādā,mīļā, ar savu brīnumu, iemāci kaut elementārās civilizēta cilvēka normas, tāpat arī citas izlaisto "brīnumu" māmiņas. Tad skolotājs varēs arī kaut ko iemācīt, nevis justies kā zvērudārzā, kur izdzīvo stiprākie... Un tad atnāk stiprākā zvērēna māmiņa un paziņo, ka viņas dārgumam ir nodarīts pāri... Atkal skolotājs vainīgs!!!
Kāpēc neviens nepastāv par PEDAGOGA TIESĪBĀM? Laikam kādam jāsāk. Jūtos reizēm kā transformeris,kuram jābūt 10 vietās vienlaicīgi. Jādežūrē, jākopē, jāievada stundas ( un nē, es negrasos to darīt mājās, man arī ir bērni) Nesaprotu, kuram liekas, ka pedagogs ir pārcilvēks, kuram visi brīvlaiki kā skolēniem ar ir brīvi, ka mums negribas ne ēst ne dzert, tikai vaktēt ,lai kāds nekaujas. Tad sāksim ar pienākumiem un pedagoga darba dienas sadalījums būs savādāks!
realitātē 18.04.2016. 11:14:40
Cik vietās vienlaicīgi man starpbrīdī būt? Klasē, gaitenī, uz kāpnēm, tualetē, garderobē, laukā, pie pusdienu galda, kādam vēl jāpalīdz izprast, pabeigt stundā darīto un vēl jāievda E-klasē vajadzīgais, jāsagatavojas nākošai stundai un vēl, un vēl, un vēl. Piedevām kāds paskaita, ka esmu nostrādājusi 40 min. (kontaktstundu). Arī no rīta mans apmaksātais darba laiks sākas 9:00, nevis 8:00, kad ierodas liela daļa bērnu.
Jā. Atkal TIESĪBAS. Klau, kur ir PIENĀKUMS? Cik var! Skolotājam gandrīz vai jāklanās to priekšā, kuri kaujas utt. Jo lielāko ties nedz skola, ned zvecāki nav skolotāja pusē. Skolotājam pat jābaidās uz toleti aiziet pašam, ka tik kāds tikmēr kko neizdara. Bet jā.Pareizi. Skolotājam jau nav vajadzību:)
Tieši par to jau ir runa. Pieaugušie - skolotāji, psihologi, direktori utt. nejēdz ieviest kārtību (uzvedības) iestādēs (kuras mēs vēl vienmēr ceram ,ka ir skolas). Tieši tā- garderobes, tualetes- starpbrīžos tur nav neviena pieaugušā. Gadījums- otrklasniekam tualetē lielāki puiši vicinājuši krāniņus gar degunu. Šis muļķītis tādas pašas kustības demonstrējis ēdamzālē ar banānu. Atļauju minēt, kuru skolotāji sauca par debilu. Ja pastāvētu iespēja,ka jebkurā brīdī tualetē var ienākt skolotājs vai vienalga kurš pieaugušais katrā ziņā būtu mazāk šādu gadījumu, kuru var uzskatīt par augšanas grūtībām, bet arī tādu kā Jaunjelgavā. Ar mūsdienu tehnoloģijām nevar pierādīt "mežonēnu" vainu? Muļķības.
vidusskolas pārvērtīsies par pieskatāmo iestādi, mācīs tikai ģīmnāzijās - celš uz rietumiem!
@@Vannai. 16.04.2016. 09:40 Pirmkārt skolotājam būtu jāredz,kurš kuru sita, vai ko citu sliktu darīja. Saprotu,ka 30 skolēnu klasē mācību procesā ir grūti pievērst katram uzmanību, bet redzēt konfliktu un skaidri definēt vainīgo- ir jā[email protected] - ir jāvar. Un skolotāji arī var. Tikai vai viņiem TIC? Un vēl - tādas lietas jau nu nenotiek mācību procesa laikā, katrā ziņā daudz retāk. Tie ir starpbrīži, pēc stundām, garderobēs, tualetēs, pa kaktiem. Un - kā jau Skolotāja te pareizi teica - šādi bērni ļoti labi, var teikt pat - profesionāli prot spēlēt upura lomu.
Pāris gadu atpakaļ saskāros ar "īpašu"gadījumu. Pie mazākās iespējas kāds zēns regulāri darīja pāri pārējiem -kur un kad vien iespējams. Ja aizrādīju, acu skatiens kļuva tik zvērojošs, ka ... . Nepārtraukti viņš provocēja citus bērnus. Veiksmīgi prata sevi nostādīt tā cietēja lomā. Vecākus noskaņoja uz sava viļņa. Mamma nāca skaidroties- viņas bērnam vienīgam aizrāda, viņas bērnam vienīgam raksta piezīmes, viņas bērnam pilnīgi visi dara pāri. Viņa savam bērnam tic- nu taču bērns ar tik skaidām asarainām acīm skatās uz viņu un stāsta patiesību! Bet, kad šis puisītis grāba 3.kl. meitenei .... kā viens riebīgs vecis un sauca viņu par ... , sasaucu ārkārtas klases vecāku sapulci ar skolas vadības un atbalsta personāla dalību, pārējie vecāki jau nevēra mutīti vaļā par šo, tas it kā tas uz viņiem neattiecas. Man un meitenes ģimenei tika veltītas labas " čupas". Direktore nolasīja vecāku pienākumus, bāriņtiesa un psihologs runāja par saviem pienākumiem. Nevienam neinteresēja visu bērnu rakstītais par notikušo- pat neizlasīja. Ja tajā brīdī man būtu bijusi iespēja rīt uz skolu nenākt, būtu to izdarījusi. Tā bija 1. reize manā vairāk kā 30 gadus garajā darbā, kad jutos tik pazemota, apkaunota.... . Tagad daudzko izliekos neredzam, katrā ziņā tās čupas esmu kaut kā noslaucījusi, citas neļauju sev krāmēt virsū un"citu sūdos nelienu". Jāpataupa sev vēl pēdējās nervu šūniņas. Jā un kad tā noskaņojas- ir vieglāk!
Pirmkārt skolotājam būtu jāredz,kurš kuru sita, vai ko citu sliktu darīja. Saprotu,ka 30 skolēnu klasē mācību procesā ir grūti pievērst katram uzmanību, bet redzēt konfliktu un skaidri definēt vainīgo- ir jāvar. Diemžēl liela daļa uzskata, ka stundu viņš kaut kā ir novadījis un sveiki. Lai man piedod tie skolotāji, kuri strādā no sirds. Tieši skolotāju netaisnīgā attieksme - provocē jaunus konfliktus. Sociālais pedagogs vispār ir nonsens- absolūti nelietderīga valsts naudas tērēšana- vismaz manā skolā. Ceru,ka kaut kur ir arī labs šis speciālists.
Ne tikai vecaaki, arii skolas sociaalais pedagogs zizstaav, jo ljoti labos draugos ar sadista maaminju. Taa mums tas notiek.
paarsmeejos 16.04.2016. 08:20:32
Kaa kaut kaadi griziijumi var ko nodroshinaat? Reaali dabaa tas nekad nav darbojies, nedarbojas un nedarbosies, kameer neieviesiis sodu sisteemu siikajiem sadistiem, kuri aizskar citus!
Man pirmā doma bija - beidzot būs tiesības izslēgt no skolas un nosūtīt uz kādu speciālo mācību iestādi bērnus, kuri ir vardarbīgi pret citiem.:) Izrādās - nekā. Labākajā gadījumā paskaitīs, vai tualetes podu skaits atbilst normām.:(
" vecāki aizstāv bērnu, kurš, piemēram, kaujas, " - 95% vecāku, kuriem ir agresīvi bērni, bērni, kuri ar savu uzvedību rada problēmas visiem pārējiem, vienmēr izstāv savus bērnus, gatavi iet pāri visam, lai tikai pierādītu, ka viņu eņģelītis "nav tāds". Drīzāk šo ģimenīšu upuriem būs jāmeklē iespējas mācīties citur. Žēl, ka tikpat enerģiski nav pārējie vecāki, kuru bērniem dara pāri. Jo skolu administrācija un citas instances skolotājiem netic. Ja to pašu pateiks vecāki - būs uzreiz cita attieksme pret problēmu.
> Cacai 14.46 15.04.2016. 17:20:21
Tur jau tā problēma,ka nav vairs skolu, ir mācību iestādes. Vai tos bērnus,kuriem vecāki nav spējīgi kaut ko iemācīt ,skolā nelaist iekšā? Skolai ir jāmāca bērnu uzvesties. Cita lieta , ja vecāki aizstāv bērnu, kurš, piemēram, kaujas, tad vecākiem ir jāmeklē cita skološanās iespēja. Kāpēc , piemēram, vienā skolā var savākt telefonus pirms stundām, citā nevar. Protams, ka šie noteikumi atkal uzliek nevajadzīgus papīru kalnus atbildīgajiem skolotājiem. Jātērē laiks, kuru varētu veltīt audzināšanai.
Un kā ar skolotāju tiesībām uz drošu vidi!?
Strādājam - neguļam! Kārtējais "darbiņš", kuram reāla jēga dzīvē nava. Jau tagadējie likumi paredz, ka skolēniem ir tiesības uz drošu vidi, tagad tas pats tika pārformulēts ar citiem vārdiem un deputāti var sev sist uz pleca, ka labi pastrādājuši! Sabiedrība var nomierināties - bērni beidzot ir drošībā! Ja nebūtu tik skumji, būtu smieklīgi...
Katram bērnam jau skolotāju uz 24 stundām "nepiestiprinās". Varbūt vecākiem būtu jāieaudzina bērniem morāles pamati - nesit, nesper, nelamājies, nespļauj, nemelo....... nelauz visu, kas tuvumā...... Mazāk būtu vaina skolotājos jāmeklē.
Izlasot virsrakstu, sapriecājos - beidzot skolotāju pienākums būs uzmanīt, lai bērni "negriež" viens otram galvu nost. Nekā.
Un ko tad minētie dok. definē kā "personas dzīvībai un veselībai drošos apstākļos" jēdziena sturu? Tukša runa
Kādā siltumnīcā? 25 klasē jebkurā brīdī var no viena vai diviem pa galvu ar stieni dabūt, un neviens neko tiem 2 nevar pateikt. Baigā drošība, ne?
Vai higiēnas prasības attiecas arī uz smakām? Mums skolā fiziku mācoties jāosta skābu kāpostu, piedegušas eļļas u.c. smakas, ko nodrošina skolas ēdnīca. Vai tas ir pieņemami?
Pedagogs @Arnis 15.04.2016. 00:41:56
Man liekas, jūs pat neiedziļināties, kādas ir izmaiņas, tikai atceraties "kad zāļe bija zaļāka..."
Nav tik traki! Tagad visi kā jukuši uz drošību. Bērni aug kā siltumnīcā.
Bērnudārzu drošībai vajadzētu pievērst pastiprinātāku uzmanību.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
8-5=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.