Lietotājvārds
Parole
Trīs skolnieku mamma 16.05.2016. 21:56:04
Ziniet, Andri! Es vienmēr ieskatos, pārbaudu, kopīgi izpildam kļūdu labojumu. Bez uzmanības bērni nav palikuši. bet pie šāda pasniedzēja uz skolu iet negribētos!Labāk pārkvalificējieties un meklējiet citu darbu!!! Tādi bērnu nīdēji utt , skolā strādāt nedrīkst!!!!
md.ragze@inbox.lv 09.05.2016. 20:51:57
hmm tad čaklākie ir 4.klases skolēni
Luk, tatad var ari citadak, nevis ka lielaka peleka masas dalja. Tikai pukstet, cik berni ir stulbi telefonglauditaji utt...Kaut vairak butu tadu Skolotaju, ka Jus. Vecaki ir dazadi, berni to spogulis. Ta tas ir, diemzel.
Es savai 3. Klasei dodu visus PD uz mājām vecākiem parakstīt,bet vecākiem pat nedēļas laikā nav laika ieskatīties bērna darbā.Esmu nocīnījusies ar neskaitāmiem lūgumiem,lai ieskatās un paraksta,bet dažiem ne silts,ne auksts.PD nav nekāds noslēpums,kļūdas jāanalizē nākośajā stundā,nevis pēc nedēļas.Prieks par tiem vecākiem,kuri seko līdzi!:)
Jāāā, pēc 3 mēnešiem man nudien ir ļoti svarīgi sākt pētīt to, kas bija 1.septembrī mācībvielā..kad tas viss man ir jāredz tūlīt un tagad...BRAVO ! Lai dzīvo Lv skolu sistēma. Ahahaaaaa Andrīt, Jūs tāds uzvilcies, iedzeriet ripiņu, lai mierīgāks prāts, krājot PD kaudzītēs. :-)))))
Ja sitads Andris steada skola...lai Dies nograbstas....:-)))) cik daudz naida pret berniem...
Ziniet, kad ir nepieciesamiba, tad aiziet un palugsu bez apvainojumiem. Manejais milumins, ka jus sakat, macas no 6-10 ballem, bet ne par manu Miluminu te sobrid ir runa! Par temu runajiet!
Andris @ ziniet ko 02.05.2016. 20:15 02.05.2016. 21:22:01
3-kārt, apjautājieties savam mīļumiņam, kad viņš pēdējo reizi apmeklējis skolotāja konsultācijas. Pie tam ar mērķi papildus izanalizēt PD kļūdas un iemācīties tās novērst. esmu pārliecināts, ka konsultācijas apmeklētas TIKAI AR MĒRĶI pārrakstīt darbu, toties atbilde būs - konsultāciju nav, es tā pat neko nesaprotu, viņa (viņš) neko neskaidro, negribēju vienu stundu gaidīt, biju noguris u.t.t.
Andris @ ziniet ko 02.05.2016. 20:15 02.05.2016. 21:16:35
1-kārt "nevar kopīgiem spēkiem pa vakariem izķidāt kļūdas" , Ja kļūdas tiek izķidātas nākošajā stundā pēc pārbaudes darba, bet "mīļumiņš" ir tik nopūlējies ar "mobilā glaudāmdaikta čakarēšanu", ka ne acu atraut, tad mājās ķidāšanai neredzu jēgu. 2-kārt " KAM MAN TIE PĒC 3 MĒNEŠIEM ! KO MAN TIE DOD?" ti dod iespēju "kopīgiem spēkiem pa vakariem izķidāt kļūdas". Jo mīļumiņš darbojas vadoties no principa , pēc PD visu - pat to mazumiņu var droši aizmirst.
Aizrūsējušo podu pavēlnieks 02.05.2016. 20:46:52
Ko jūs visi vispār rubījat? Es ar piedirstām biksēm stāvot Latvijas priekšā varu ar lielāku godu un saprašanu skatīties kā jūs nelgu bars!
Tad taisiet n - tos un atšķirīgus PD ! Kāda vecākiem gar to daļa, ka ir tādi, kuri špiko?! Tādi ir bijuši vienmēr! Jo, tas nav normāli, ka vecāki mājās neko neredz un nevar kopīgiem spēkiem pa vakariem izķidāt kļūdas. Jo, tas, ka bērniem tos PD iedod uz mazu laiciņu un uz starpbrīdi, no tā viņam ne silts, ne auksts! Un, ne vienmēr tiek veikti kļūdu labojumi, ko vispār kipīgi var izlabot, ja katram sava neskaidrība... Kļūdu tā teikt redz,. bet saprast vienalga nesaprot...Aizeju uz vecāku dienu un man pretī noliek čupas ar PD !!! PASAKIET LŪDZU, KAM MAN TIE PĒC 3 MĒNEŠIEM ! KO MAN TIE DOD? Jo atzīmes es redzu e-klasē !
Strādāju vidusskolā. Arī es uzreiz nedodu PD lapas "līdznešanai", jo tie tiešām tiek izmantoti tikai pareizo atbilžu, risinājumu "bankas veidošanai". Savas kļūdas apskatīt - pēc darba analīzes stundas starpbrīdī - lūdzu , šie neapmierināti, jo neļauj ar mobilajiem nofotogrāfēt. Pēc pārrakstīšanas termiņa beigām - lūdzu ņem, bet tad nevajag, jo kāda jēga. Bija viena gudriniece, kas pagājušā gada beigās no "augstākas klases" (12.-tās) Nopirka VISUS izdalītos, izlabotos, novērtētos darbus. Tad nu nejauši dažs nāca pie manis ar lūgumu - vai nevarot maijā atdot viņa septembrī, oktobrī rakstīto darbu . ;))
Kadreiz bija katra prieksmeta dazas burtnicas, kontroldarbu burtnicas izdalija un manam tevam majas bija japarakstas pie atzimes. Ta luk. Kas tagad daras pa konspiraciju? Man par katru piemeru varbut kada neskaidriba un nevaru bernam palidzet, kas es tapec uz skolu skriesu? Galigi jau gravi iebraukusi ar visu Lv izglitibas sistemu.
Šķiet, ka nesapratāt, par ko runa. Runa par to, ka es mājās neredzu izlabotos PD kā tādus. Man to nav ne latviešu valodā, ne matemātikā. Jo tos vienkārši nedod uz rokas. NEDRĪKSTOT !NEREDZU, JO MAN TO BĒRNS NEVAR UZRĀDĪT !!! TĀTAD, LABPRĀT PALĪDZĒTU, JA SPĒTU, BET TAS NAV DIEMŽĒL IESPĒJAMS! Un ar to reizīti, kad ir tā saucamā Vecāku diena, ziniet, nav iespējam izķidāt trīs mēnešu darbu. Sen jau ir iekavēts, ielaists un par vēlu...lūk par ko stāsts! Nevis par to, ka es kādam uzbrūku un, ka neviens neko nemācot skolā. Un tagad iedomājieties situāciju, kas darīsies skolā, ja katru dienu tajā ieradīsies piem. ap 50 vecāku un sāks tirdīt pēc stundām skolotājus! Tiešām, gribēsiet man ko skaidrot??? Ļoti šaubos! Tā kā nevajag mani te nosodīt, neizlasot līdz galam un neizprotot manis rakstīto!
Un kur nu vēl gadījumi, kad darbu uzsākot "pārrakstīt" darbu no skolēna atskan vilšanās sauciens: "bet man jau bija šis variants", un pārrakstīšanas rezultāts ir vēl sliktāks nekā sākotnējais.....
to 02.05.2016. 17:31 02.05.2016. 18:14:02
Tieši tā - iet uz skolu pie skolotājiem un jautāt. Turklāt nevis uzbrūkoši, bet lietišķi. Savukārt darbalapa ir tikai tehnikas lieta. Ja domājat, ka iekaļot pareizās atbildes bērns atnāks un iegūs formļi augstāku vērtējumu... nu, ja to tik ļoti vajag.... ir jau darbalapām arī varianti ;) tikai dēļ tiem variantiem dažai mammai un dažam bērnam gadās histērija - "Bet tādi uzdevumi nebija!!!!!!!!!!!!!!! Es iemācījos citus!!!!!!!!!!!" Nu ja, ka nebija.... skolotāja lapā šo to pamainīja... dažus skaitļus, kādu attēlu, šriftu, uzdevumu secību, jautājumu secību.... :D Stāstiņi iz skolas dzīves.
Aizejiet gan uz skolu, varbūt veiksmīga dialoga rezultātā vecāks sapratīs kādas problēmas ir bērnam un skolotājs sapratīs ar kādiem vecākiem ir darīšana. Un rezultāti bieži vien ir pārsteidzoši, jo tikai kopīgi strādājot mēs varam sasniegt ļoti labus rezultātus.
Nu bet lieta jau ir tāda, ka tās darba lapas ir tāāāāds noslēpums...pasargdies` uz mājām ko iedot...noplūdīs informācija, pasargdies` izlabotos PD iedos uz mājām vecākiem aplūkot - VALSTS NOSLĒPUMS, jo lūk noklīdīs un citas klases ieraudzīs un nošpikos...ja es, kā vecāks gribu saprast, ko tieši katrā PD bērns nesaprot, tad man pēc katra priekšmeta PD ir jāiet pie attiecīgā skolotāja. Tas ir normāli? Kurā gadsimtā mēs dzīvojam? Vājprāts k-kāds! Kas notiks, ja katras klases vecāki šitā sāks vazāties pa skolu katru dienu?? :-)))
Pajautājiet, cik skolēni grib mācīties, pilnīgi vienalga no grāmatām vai meklēt informāciju internetā. Un vai mācās. Paldies tiem, kuri tiešām mācās. Mājas darbi ir bijuši vienmēr - i latviešu valodā, i matemātikā, i vēsturē, u.c. Nevar visu iemācīties 40 min. Nez kāpēc grib atbalstīt tos, kuri negrib mācīties, attaisnot savus bērnus slinkumā. Ne jau skolotājs ir vainīgs.
Labas mācību grāmatas ir vajadzīgas. Bērni mēdz slimot, skolotāja stāstīto viņš nav dzirdējis, tātad jāmācās no grāmatām.
Problēma nav mācību līdzekļos, bet pieejā(vecāku, bērnu, izglītības sistēmas - un rezultātā arī skolotāju). Ir tie, kuru mērķis ir mācīties/iemācīt saprast, uzzināt ko jaunu, domāt, radīt. Un ir tie, kam vajag pareizās atbildes uz pārbaudes darbu uzdevumiem un labas atzīmes. Tikai nestāstiet, ka tas ir viens un tas pats. Un to otro, arī skolēnu un vecāku vidū - īpaši viņu vidū - ir vairākums. Kāpēc manam bērnam ir tāds vai šitāds vērtējums - nevis ko bērns nesaprot, kas neveicas, ko darīt, kas izdodas utt. Un - iedodiet darba lapu uz mājām, gatavoties(lasi - iemācīties pareizās atbildes).
Kurš inteliģents cilvēks ir kļuvis par tādu bez piepūles?
Šis komentārs ir par rakstu. Statistikā svarīga daļa ir datu interpretācija, kas labu pētījumu var sabojāt. Šajā gadījumā vairākas reizes runā par efektivitāti, bet pētīts jau ir kas cits - skolēnu pašu domas par to, kā labāk patīk apgūt vielu.
Atminja jau netiek treneta ne skola, ne majas, jo visi PD uz veidlapam un tik ievelc krustinju vajadzigaja vieta. Aug nedomataju paaudze, jo skola sen vairak nemaca domat un trenet atminju. Un tikai nevajag man te shito tagad sakt boret, ka jaunietim tas tachu jasaprot, ka vins tacu lasa prieks sevis...neeeee...jauniesi tapec ir jauniesi un tiesi shaja vecuma vinji to nesaprot...luuk, liekat iemacities no galvas, atstastit uz atzimi...un bus jums i atzimes, i motivacija . Bet mums nevajag. Latvijai gudrus jauniesus nevajag !
pastāstiet lūdzu 02.05.2016. 13:01:44
Kuras ir tās skolas, kurās liek atzīmes par dzejoļiem un par mājās iemācīto un klasē atstāstīto vielu? Kur? Kādrezi vēsturi lasīju un mācījos, literatūru tāpat, jo bijām "iedīdīti"tā, ka bija vnk. jāgatavojas, jo sauca atbildēt vienu pēc otra! Tagad??? Kaut ko palasa, pēc kāda laika uz liek PD, kur aizlītē jāatķeksē pareizais variant. Pusgadā vēsturē 3 atzīmes! Tas ir normāli? Tā vērtē zināšanas??? Un tas jau nav tikai vēsturē...ģeogrāfijā ir tas pats.
Bet loģiski. Nav mums vairāk jāmācās dzejoļi no galvas, nav izlasītais klasē jāatstāsta uz atzīmi...nekas no tā visa jau nav ne vēsturē, ne literatūrā, ne angļu val...ut...nekur...Galvenais ir uzdot sameklēt ko internetā un tad to visu izprintēt un iešūt kārtējā projektu mapītē...tā mums tas notiek. Lasīt ikdienā? Mīļā pasaulīt, kad? Manējai meitai piem. ir sports 6xnedēļā pa 2h...kāda vēl lasīšana?? :-)) Kad gulēt, kad ēst?
Man meita mācās pirmajā klasē un man nav saprotams, kurš vispār ir apstiprinājis mācību grāmatas latviešu valodā un matemātikā? no viņām nav nekādas jēgas, jo bērns neko no viņām nevar iemācīties un klasē netiek rakstīti nekādi pieraksti, tikai tas ko skolotāja stundas laikā ir parādījusi un tagad ņem un katru dienu iegaumē dažās minūtēs jaunu vielu un raksta vēl neskaitāmus pārbaudes darbus pa nedēļu. Manos laikos tādu kvantumu ar mājas darbiem un kontroldarbiem nebija pat vidusskolā, bet laikam jau tāpēc pēc "lielo" domām esam muļķīši un jānokausē mūsu bērni līdz bezsamaņai.
Lielai daļai skolēnu sagādā grūtības lasīšana kā process, tāpēc arī nepatīk šādi uzdevumi. Nonākot 9.klasē eksāmenos un ieskaitēs daļa uzdevumu ir darbs ar tekstu, kas sagādā grūtības.
Kāpēc nav minets par to, ka skolas vielu apgūt nav iespējams? Viss balstās uz privātskolotājiem.paklausaties Latvijas radio vakardienas raidījumu par mājas darbiem. Pareizi abu mēri runāja, jāmācas lidz naktij un vel privātskolotāji. Ārpus centra skolām ta varbut nav, bet centra skolas ta ir. Starp citu, noskaidrojiet kuras skolas nepiedalījās skolotāju streika no Rigas centra!!!! Mierīgi strādāja, uzdeva neskaitāmus mājas darbus, lai vecāki vel maca bērnus un ņem Privatskolotajus.
Mācos astotajā klasē un varu teikt droši, ja skolotājs būs pietiekam zinošs ,tad nebūs svarīgi kādi materiāli tiks izmantoti mācību procesā, jo var izmantot prezentācijas, diskus vai vecās labās grāmatas, bet vissvarīgākā ir skolotāja spēja iemācīt bērnus.Tāpat varu teikt, ka grāmatas, protams, nav ideālas, bet pamēģiniet, lūdzu, paši izdomāt labākas... Un jebkurai skolai vajadzētu būt spējīgai nodrošināt skolēnus ar dažādiem materiāliem, jo katrs skolēns mācās savādāk un katram ir vajadzīga sava individuālā mācību metode.
Bibliotēkas skolās arī vairs nebūs! Pati šos vajadzīgos materiālus nevaru iegādāties! Rullēšu pēc grāmatas, vienalga, kāda tā ir. IM tās visas akceptējusi par labām!
visi cilvēki "pa lielam" iedalāmi divās grupās: domātājos(vēlas izprast procesus,sakarības,cēloņus utt.) un nedomātājos(ir labi izpildītāji -,bet nevēlas iedziļināties lietu būtībā,pieņem gatavus formulējumus). Tas parādās jau samērā agrā bērnībā. Tas ļoti uzskatāmi parādās arī šajā aptaujā un arī komentāros-uzreiz redz,kurš ir kas.Tas nozīmē tikai to,ka mācību procesā nepieciešams iesaistīt visas maņas,lai vismaz kaut kas aizķertos smadzeņu krokās. Cik daudz-tas atkal atkarīgs no iepriekšteiktā.
Tas tikai liecina,cik izglītojamie ir dažādi , tikai skolotajam nemaksā par šo materiālu veidošanu. Secinājums: skolotājs mācās pats.
...latviešu valodā un literatūrā grāmatu NAV!!!!! ir ideju apkopojums un viss.....kopējam, radām, rādām.....un viss par palielināto slodzi un SAMAZINĀTO algu.
nu pieliekat vēl tās divas nedēļas , lai tik nu būtu ko sportot...akdies, nu cik tupam jābūt, lai ko tādu vispār izgudrotu...:-DDD
Mums vajagot mācību gada pagarinājumu!!! Tiešām??? Man meita, pārnākot no skolas, paziņoja, ka klases audzinātāja teikusi, ka 13. maijā ir pēdējais zvans un šie varot vairāk nenākt...ahahaaa....vēl 2ned??? tiešām? Jau tagad visi bumbulē un sāk izlikt atzīmes mazpamazām...Vienkārši riebjas te tiešām dzīvot. Nevis deputāti, bet izdzimteņi!
Tiesa, daudzas IM apstiprinātās mācību grāmatas ir briesmīgas. Tajās nav ietverts standarts. Apstiprinātāji, saražotāji saņēmuši labas naudas, bet skolotājam jāpārkoriģē-bez jebkādas samaksas, vēl izpelnoties nievas no visām pusēm!
Starp citu,skolās ir daudz skolotāju vidējos gados un tie ļoti normāli kontaktē ar skolēniem.Ja domājat,ka jaunos super ciena un klausa,...atļaujiet pasmaidīt!
Cienītā Vizuālista mamma! Gārdnera astoņu (vai nu jau deviņu) inteliģenču teorija ir aktuāla pedagoģijā un mācību priekšmetu didaktikā jau no pagājušā gadsimta vidus. Praktiski visi padomju pdagoģisko augstskolu beidzēji ne tikai zina, bet arī prot lietot metodes, kas attīsta dažādus uztveres un apjēgšanas modeļus. Vienkārši šobrīd ir tāda situācija, ka vecākiem un arī skolēniem svarīgākais ir vērtējums un nevis mācību process. Nu un skolotāji cenšas izpildīt sabiedrības pasūtījumu...
Vizuālista mamma 29.04.2016. 13:51:34
Cien.phe! Kļūdu vārdā speciāli ieviesu, lai vēlreiz pārliecinātos, cik mūsu pedagogi ir neiecietīgi un piekasīgi.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2+2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.