Lietotājvārds
Parole
Jūsu nosauktajos priekšmetos jau vispār nav, ko pārmest skolotājam, jo viņam nav jāvērtē iedzimtie dabas dotumi (dzirde, balss, fiziskie organisma parametri), bet tas, ko paši iriemācîjuši. Tātad visi var iegūt ļoti augstus vērtējumus, un, ko tadtur pārmest.
Ha-ha-ha<*** 09.12.2016. 09:28:00
Līdzīgi kā jūs spriež arī izglītības ministrs,nekādas paškritikas,pie visa vainīgi citi,nozarē viss kārtībā,ko tie skolotāji tur šūmējas par tam algām,es taču piedāvāju tik ģeniālu modeli,valdība un deputāti pie mums arī tikpat apmierināti ar savu darbu kā skolotāji,valstī un nozarē viss labākajā kārtībā biedri.
Es nepārmetu mūzikas skolotājai, ka mans bērns nav izcilība mūzikā vai sporta skolotājai, ka bērnam nav izcilība sportā, kaut arī esmu no savas puses esmu ieguldījusi to, ko varēju. Manam bērna ir labas zināšanas izcilība citās jomās. Katram taču savas dotības. Diez vai ir kāds cilvēks, kas ir izcils pilnīgi visās jomās.
Oi, oi, lēnām pa tiltu! Pētījuma rezultāti atspoguļo gan mācību standartu atbilstību šodienas prasībām(par šo varētu daudz ko pateikt), gan skolotāju, gan - kas to būtu domājis! - SKOLĒNU ieguldīto darbu. Skolotjs var izstiepties vai sarauties, ja pats bērns neieguldīs sistemātisku darbu, rezutātu nebūs. Ak jā, un vēl - kad gan pie mums reiz beigsies mācīšanās priekš atzīmes, priekš "vidējā"? Neliekuļosim, daudziem zināšanas ir pie kājas, galvenais ir cipariņš ailītē. Par katru cenu. Šajā gadalaikā notiek, starp citu, kārtējais šīs kaites saasinājums.
Kas tad ir, vairs nevar atrakstīties ar ierastajiem,pie visa vainīgi dumjie un nepaklausīgie bērni,vecāki,stulbais izglītības ministrs,paši tik izcili,ka tālāk vairs nav kur augt?
Nu traki, ka daža te tikai klabina un klabina, auž un auž savus palagus, maļ savu maļamo ka maļ..... ne dzird ko, ne redz. Klape uz acīm un uz priekšu. Bruņumašīna.
Tā nu tas ir 08.12.2016. 20:46:56
Visu es pareizi sapratu,viena lišķīga mamma,kas varbūt pati ir skolotāja,mēģināja novelt visu vainu atkal uz ģimeni,es kā vecāks,visu no savas puses esmu izdarījusi,esmu skolotāja rīcībā nodevusi gudru bērnu,kas no mazām dienām audzināts cienīt skolotāju,jo nekad bērna priekšā nevienu pedagogu neesmu kritizējusi,lai arī ko pati par viņu nedomātu,ar daudzu pedagogu darbu neapmierināti ir bijusi lielākā daļa vecāku mana bērna pamatskolā un vidusskolā,pirms sapulces visi čalo un diskutē,bet sapulcē neviens neko nevar pateikt,ne jau tāpēc,ka pats neuzdrošinās,bet tādēļ,lai vēl vairāk nekaitētu savam bērnam,jo diemžēl to vecāku bērniem,kuri tomēr ir izteikuši ko kritisku,bieži vien pat ir nācies mainīt skolu,kāds spiediens,krasa atzīmju pasliktināšanas,tam seko un ne tikai no kritizēto skolotāju puses,bet pret to vecāku bērniem,kuri prot pieglaimoties, ir pavisam cita attieksme,kas brīžiem jau kļūst kurioza,šo bērnu demonstratīva slavināšana visas skolas priekšā,par kaut kādiem absolūti nenozīmīgiem sīkumiem,tāda diemžēl ir daudzu skolotāju attieksme pret kritiku,mazajās skolās,tas jūtams īpaši,tā nu jūs pedagogi dzīvojat ilūzijās,ka viss ir ļoti labi,bērni un vecāki apmierināti,tikai alga maza,bet te nāk tāds neērts pētījums,kas atklāj visus šīs sistēmas un arī jūsu trūkumus un kā mēs izskatāmies,salīdzinājumā ar mūsu tuvāko kaimiņu,kas nav ne labklājīgā Šveice,ne kāda cita bagāta valsts,bet apstākļu,vēsturiskās pieredzes un cilvēkresursu ziņā mums tik ļoti līdzīgā Igaunija.
to @Tā nu tas ir 08.12.2016. 19:07 08.12.2016. 19:13:12
Jūs nepavisam neesat sapratusi iepriekšējā komentārā ietverto domu....... Lietotājs "Mamma 08.12.2016. 18:24" rakstīja pavisam par ko citu.
Tā nu tas ir 08.12.2016. 19:07:28
Kas jums teicis,ka nav strādāts ģimenē,no mazotnes,regulāri pavadīts laiks,rotaļas ar bērnu,attīstošās spēles,pirmsskolas darba burtnīcas,līdz 4 klasei,katru vakaru sēdēju kopā ar bērnu,lai pieradinātu regulāri mācīties,kopā lasītas grāmatas,tagad lasa pats,tas ir maz strādājošam vecākam,ārpus stundām pulciņi,neuzskatu,ka man būtu jātērē barga nauda privātskolotāju algošanai,visiem vecākiem nemaz tādas naudas nav,tad jau klapējam tās skolas ciet un pārejam uz mājapmācību,ja jau viss atkarīgs tikai no bērniem,vecākiem un ģimenes,nevajag lēkt uz ecēšām par katru kritisku vārdu,citu burtnīcās skolotāji kļūdas meklēt prot,jo tā ir viņu profesija,bet uz sevi mazliet kritiskāk paskatīties neprot gan.
Nav ko bakstīt otra acī. Bērns aug un veidojas gan skolā, bet galvenokārt ģimenē. Ne jau tikai regulāra mājas darbu pildīšana un normālu atzīmju pelnīšana padarīs viņu par izcilību. Daudz, ļoti daudz ir jānāk no ģimenes un jāstrādā ārpus stundām un skolas...
---> Tā nu tas ir 08.12.2016. 14:44 08.12.2016. 15:30:40
Kāpēc Jūs domājat, ka ar Jūsu bērna zināšanām kaut kas nav kārtībā? OECD pētījums ir "vidējā temperatūra slimnīcā" un galīgi nav attiecināms uz katru konkrētu bērnu 100% apjomā.
Tā nu tas ir 08.12.2016. 14:44:44
Ziniet Igauniju apspīd tā pati Baltijas saule,mums ir identiska vēsturiskā pieredze,Igaunijas pedagogiem nebūt nav Šveices algas,tur ir tādi paši bērni un tie paši Austrumeiropas rūpju māktie vecāki,neviens Latvijas skolēns nav nošāvis savu pedagogu,kā tas bija Igaunijā,tas par tiem atšķirīgajiem un nedisciplinētajiem Latvijas bērniem,bet Igaunijā valsts,parastā pilsoņa,skolotāja līmenī ir mērķis un tieksme pēc izcilības,kuras pie mums nav,mums ir labi kaut kur pa vidu,kā te viena skolotāja otrajā lapā raksta un jūs priecīgi plusojat,mēs te lamājam tikai valdību no rīta līdz vakaram,kura protams ir pelnījusi daudz kritikas,bet neredzam paši sevi,es neesmu Latvijā satikusi nevienu cilvēku,kurš teiktu,ka nodokļi ir jāmaksā,jo tā ir manu vecāku pensija,bet Igaunijā to man pateica parasts šoferis,tā kā pie mums ir kur augt ne tikai valdībai,bet arī katram cilvēkam,pedagogus ieskaitot un rakstīt mani mudina nevis vēlme paķengāties,bet rūgta atziņa,ka mans bērns,12.klases skolēns,mūsu izglītības sistēmā ir izskolots par viduvējību,kaut gan ar prāta spējām,disciplīnu,cieņu pret skolotāju un regulāru darbu mājās viss kārtībā,tas nav mans subjektīvais viedoklis,bet arī pedagogu atzinums un es vienmēr esmu sekojusi,savu zināšanu ietvaros bērna mācībām un palīdzējusi it visā un formāli ar atzīmēm viss vislabākajā kārtībā,bet zināšanas ne tuvu nav tādas,kādas tās varētu būt,ja skolās būtu,es pat gribētu teikt,pat godkārīgāki pedagogi,šī vārda labākajā nozīmē.
Tā nu nav vis > Tā nu tas ir 08.12.2016. 13:24:47
Kad mēs, skolotāji (ne visi, bet lielākā daļa noteikti) ejam klasē, mēs nebūt nevaimanājam par zemajām algām un nestāstām skolēniem, cik visa sistēma sapuvusi. Gluži pretēji - uzsmaidām, cenšamies savas stundas veidot interesantas, izmantot moderno tehnoloģiju iespējas, cik nu attiecīgais mācību priekšmets un skolas materiālā bāze to atļauj. Mēs vedam savus skolēnus ekskursijās, darba stundas neskaitot, rīkojam klases vakarus un vecāku sapulces, kas ievelkas pat līdz 21.00... Valsts svētkos cenšamies akcentēt to, ar ko Latvija var lepoties un būt pārāka... BET ! Ārpus darba laika skolā mums IR TIESĪBAS cīnīties par savam darbam un izglītībai adekvātu samaksu. Žēl, ka šobrīd cīnās galvenokārt skolotāji un mediķi. Pārējie laikam spēj tikai savas mājas virtuvē un interneta komentāros pašķendēties par slikto dzīvi.
Varbūt laiks padomāt, kāpēc skolās maz nāk strādāt entuziasti un cilvēki, kuriem piemīt pedagoga talants? Kāpēc no 12.klašu absolventu vidus par pedagogu aiziet mācīties tikai retais? Kāpēc skolās ir tik liela kadru mainība un,bieži vien, ne uz labo pusi? Es domāju, te nav runa tikai par naudu, bet par profesijas novērtējumu sabiedrībā. Ir grūti katram, kuram nav slinkums attaisnoties, ka es neesmu ne stulba, ne slinka, ne nedraudzīga pret bērniem u.t.t. Visticamāk, lai gan ļoti mīlu savu darbu, ja man šobrīd būtu jābūt nākotnes profesijas izvēles priekšā, pedagogs tas, visticamāk, nebūtu....un te nav runa par algu(: Tā nu tas ir.... Saeima raksta ar lielo sākuma burtu
Tā nu tas ir.<Ja? 08.12.2016. 12:49:48
Tāpēc,ka par jūsu algām lemj viduvējības,kuras jūs cienījamie pedagogi padomju un neatkarības gados esat saražojuši,viduvējības sēž saeimā un valdībā,jūs te priecājaties,ka būt kaut kur pa vidu ir labi,jūs bērnus,kuru prāta spējas ir virs vidējā,izņemot dažās prestižajās ģimnāzijās,veidojat par viduvējībām,jūsu skolās ieguvēji ir tikai tie bērni,kuriem ir vidēji sasniegumi,gudrākie tiek vilkti uz zemi,bet tie,kas atpaliek tiek norakstīti pavisam un es ne pavisam nebāžu vienā maisā visus skolotājus un neapgalvoju,ka liela daļa nav pelnījusi lielāku algu un neapgalvoju,ka sistēmā viss ir ideāli,bet palasot pērnās diskusijas par jūsu algām,tur jūs visā vainojat tikai tās,bet tiklīdz parādās kāds raksts par izglītības kvalitāti,kur jums pašiem uz sevi kā gudriem un izglītotiem cilvēkiem,būtu jāspēj paraudzīties paškritiski,jūs kā piektās klases skolnieki vainojat visā tikai citus un bļaujat pats muļķis.Vēlreiz saku,kā jums patiktu tāds ārsts,kas pateiktu,kad man būs liela alga,tad operēšu vai medmāsa,kas uzliks jums sistēmu,tikai pēc algas palielinājuma.
Kāpēc tad tie brīnišķie un aizraut spējīgie skolotāji nenāk uz mūsu bērniņu skolām, ko? Rīgā vien trūkst kādu 200 pedagogu!
Tā nu tas ir 08.12.2016. 11:14:24
Kad mēs nonākam operāciju zālē,mēs taču negribam.lai ārsts,kas mūs operē sāk runāt par savu algu,sapuvušo sistēmu,sāk mūs lamāt,ka tu tāds vai šitāds,mēs gaidām no viņa profesionālu darbu,medmāsas,kas raujas divos darbos,lai nopelnītu to pašu skolotāju algu ,arī varētu vainot visu pasauli un sākt slikti darīt savu darbu,ātrā palīdzība varētu uzsākt streiku spekulējot ar saviem pacientiem,kā to darāt jūs skolotāji,spekulējot ar bērniem,tad jums bērni ir gana labi,dariet arī jūs profesionālāk savu darbu un par disciplīnu runājot,viena un tā pati klase,pie viena skolotāja ir pietiekami rāma un darbam motivēta,bet pie cita, nepavisam nē,viens skolotājs prot aizraut klasi,pie cita bērni žāvājas un tos telefonus neviens jums neliedz pirms stundas savākt un nolikt malā,daudzās skolās tā dara.
Tā nu tas ir - am 08.12.2016. 10:59:09
Pirms bakstīt skolotāju virzienā - nemet visus vienā maisā. Kāpēc man šogad alga samazinās, ja strādāju lielā skolā, bet mani bērni šai pētījumā ir iekš top 10 visos punktos, ar rezultātu 60 - 90 punkti virs OECD vidējā un LV vidējā (neprecizēšu, jo nevajag atapzīstamību)? Vai šādi tiek stimulēts strādāt labāk, ienākt skolā talantīgiem pedagogiem??
ir tāds sakāmvārds - zivs pūst no galvas. Ja reiz mūsu sistēma ir "ietrupējusi", tad kāda ir šīs sistēmas "galva" ?
Kāpēc netiek izdarīti pētījumi cik labi mūsu " zelta gabaliņi" māk plakanajā draudziņā spēlītes spēlēt? Tur mūsējie būtu vadošajās pozīcijās.
Tā nu tas ir 08.12.2016. 10:34:20
Nevajag te ratus velt tikai uz bērniem un viņu vecākiem,nedomāju,ka Igaunijā,bērni piedzimst gudrāki un disciplinētāki nekā Latvijā,vecāki arī tādi pat vien ir,pavērtējiet,beidzot sevi mazliet kritiskāk cienījamie pedagogi,jums visa pasaule traucē labi un no sirds darīt savu darbu,algas,valdība,sliktie bērni,bērnu vecāki.Vēlreiz saku to nevar teikt par visiem pedagogiem
Tā nu tas ir no Tā nu tas ir 08.12.2016. 10:26:22
Ir diezgan pabraukāts pieredzes apmaiņā un nācies secināt, ka motivācijai ģimenē un DISCIPLĪNAI ir liela nozīme.... Mūsu valstī pārprastās bērnu tiesības arī novedušas pie tā, ka daudzi bērni var NEDARĪT to, ko negrib.... Tā nu tas ir...
Tā nu tas ir 08.12.2016. 10:08:18
Jā.tikai paskatieties cienījamie skolotāji,kādi ir Igaunijas bērnu sasniegumi,šajā pētījumā,dabaszinātnes - 3.vieta,Latvija-31.vieta,lasīšana-6.vieta,Latvija-29.vieta,matemātika-2.vieta Eiropas valstu vidū,Latvija-34.vieta,izdariet secinājumus par sava darba kvalitāti salīdzinājumā ar igauņu pedagogu sniegumu,pirms bļaujat par savām algām,kuras daudzi Latvijas pedagogi protams ir pelnījuši lielākas,bet daudzi nav pelnījuši to pašu,kas ir.
Informācijas komunikāciju tehnoloģiju (IKT) jomā vēlas strādāt 3,9% Latvijas skolēnu (OECD valstīs - 2,6%), apliecinot, ka Latvijā joprojām IKT joma saglabājas starp pieprasītajām profesijām skolēnu interešu lokā. Un vai šis nav rādītājs, uz ko īpaši "gājām"? Tas jau ir sasniegums, ja ir skolēnu vēlme, tad būs arī panākumi.
Būt vidējam nav slikti. Ja esi labākais - vienmēr jāuztraucas, ka noslīdēsi uz leju, ja esi zemajā galā - kauns.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2-1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.