Lietotājvārds
Parole
Taisni jābrīnās, cik strauji un kardināli mainās ministra izteikumi!
bija raksts, ka skolēnu sasniegumi ir vidēji...beidziet vienreiz melot.
Priekš,kam tad tās skolas ir vajadzīgas,lai divreiz maksātu,tas par tiem privātskolotājiem,mēs jau tā par saviem nodokļiem uzturam skolotājus un skolas.
Disciplīna 09.12.2016. 09:39:57
KAVĒJUMI! Latvijas bērni gan slimo, gan vecākiem ir samērā neliela atbildība par attaisnotiem/neattaisnotiem kavējumiem.
OECD starptautiskie izglītības vides un skolēnu novērtēšanas pētījumi Nu pamēģiniet atrast internetā kādu apkopojumu- uzdevumus, atbilžu skaidrojumus, analīzi. Varu derēt, ka lielākajai daļai šeit komentētāju nav ne jausmas kādi ir uzdevumi. Esmu palasījusi. Hmm.. daži ieinteresēja pamēģināt, 'daži likās vienkārši nejēdzīgi. Tā kā mūsu brīnumbērni tiešām maz lasa, tad ir arī slinkums iedziļināties .
Pamatizglītība taču ir obligāta? Un kur tad mācās tie bērni, kuri nespēj "pavilkt" lielo skolu prasības? Protams,mazajās lauku skolās. Tāpēc arī "lielajās" it kā labāki rezultāti.
... pilsētās vecāki piepērk privātskolotājus ( vecākiem ir arī nauda ), jo skolotājs nespēj iemācīt visiem 30 skolēniem, viņam nav laika pie visiem pieiet stundas laikā vairākkārt ... Arī tas paceļ vidējo apguves rādītāju! Būtu normāli, ka skolā skolotājam oficiāli piešķirtu konsultācijas - stundas individuālajam darbam ar skolēnu, par ko arī attiecīgi samaksātu. Vecākiem nebūtu jāmaksā papildus!!! Laukos vecākiem tāda doma kā maksāt privātskolotājam pat prātā nav ienākusi!!!
Patiesība kož acīs! 08.12.2016. 18:43:38
Noņemiet tādus bezjēdzīgus mācību priekšmetus kā mūzika, vizuālā māksla, mājturība un klases stunda, aizvietojot tos ar eksaktajiem priekšmetiem: fiziku, ķīmiju un matemātiku. Vēl varētu palielināt stundu skaitu vēsturē un latviešu valodā, jo tie priekšmeti palielina spēju loģiski domāt un uzlabo rakstītprasmi. Tad uzlabosies rezultāti.
pirmklasnieka mammai 08.12.2016. 16:32 08.12.2016. 16:49:58
OECD pētījumā tieši teksta izpratne(apjēgtā lasīšana) tiek pārbaudīta. Uz laiku lasīt sen nevienam jau neliek, ne 1., ne 9. klasē.
Aivars @forši 08.12.2016. 16:45:18
Varbūt par skarbu pateicu, atļaušos citiem vārdiem. Proti, Šadurskis, protams, uszver pozitīvo no OECD, savukārt citi, kā VISC, mēģina varbūt saskatīt problēmas, ko varētu atrisināt, lai situācija patiešām uzlabotos. Svarīgi ir atspoguļot abas puses, nevis ieņemt pozīciju. Šeit ir Šadurska pozivītvia vērtējums (lai gan, arī ne par visu ir viennozīmīgi pozītīvs, kā redzam), pirms pāris stundām bija VISC vērtējums. Labi, ka ir dažādība.
Aivars @forši 08.12.2016. 16:42:37
Nu bet protams, katram taču ir sava izpratne par faktiem, savs interpretējums! To sauc par objektivitiāti, nevis vienpusējību, jums derētu kādreiz to pamēģināt anonīmais komentētāj .
pirmklasnieka mamma 08.12.2016. 16:32:50
Lasītprasme vai izlasītā teksta izpratne - tāds ir jautājums? Vai tiešām tiek pārbaudīts, cik vārdu 9.klašu skolēni prot izlasīt minūtē?
Tikko vēl pasniedza, cik viss slikti pētījumā, bet patiesībā tā nemaz nav. Pie tādas ekonomiskās attīstības un finansējuma izglītībai mēs esam ideāli, bet nez kāpēc grib visu mazo likvidēt.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
6-6=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.