Lietotājvārds
Parole
Zane, skolotāji nav par "mīkstu", lai protestētu. Skolotāji protestē visu laiku. Skolotājos neviens, kas pieņem lēmumus un no skolas ir bezgalīgā attālumā, neieklausās. Neieklausās jau arī vecākos. Neieklausās arī pašos skolēnos (domāju - sakarīgos, ar mērķi).
Toties skolotāji ir par mīkstu, lai protestētu pret pastāvošo sistēmu! Tā tas diemžēl ir!
Tikai nevajag aizmirst, ka tolaik mācīja no citām grāmatām un izpalika daudzi citi nevajadzīgi priekšmeti, kuri šobrīd ir skolā uzspiesti. Viss liekais aizņem laiku, noslogo un zūd vēlme uz svarīgāko! Dzīvesskolu neiemācīs nevienā skolā, kā to šobrīd uzspiež! Mācību priekšmetus gan! Un ne jau no Darba burtnīcām ir jāmācās, bet no grāmatām un sarunām ar skolēnu! Kas notiek mums? Vājprāta steiga un rezultātā visi neapmierināti!
ir tik smieklīgi! kad pirms gadiem 3-4iem tas pats Šadurska kungs "ar putām uz lūpām" cīnījās par obligātā matemātikas eksāmena ieviešanu, viņš (un viņa sekotāji) to pamatoja, ka lūk tādējādi palielināšoties jauniešu interese par matemātiku un vispār celšoties intelektuālās attīstības līmenis. lai gan praktiski visi skolā strādājošie brīdināja, ka rezultātā vienkārši būs vāji eksāmenu rezultāti un daudzi skolēni saņems zemus vērtējumus. nu tagad ar nākamo gadu obligāto eksāmenu skaitu palielinās vēl viens dabaszinību (fizikas, ķīmijas, bioloģijas) eksāmens. es nekādi nesaprotu, kāpēc cilvēkam, kas gatavojas kļūt par grāmatvedi, vai administratoru vai vienkārši ierēdni, trīs gadus visā nopietnībā jāapgūst kāds dabaszinību priekšmets. nākamgad ap šito laiku varēsim lasīt izbrīn pilnus komentārus par to, kāpēc gan tādi žēlīgi rezultāti. kaut gan, ja patiešām ir vajadzība atrast jomu, kurā skolēnu zināšanas un izpratne knapi sniegtos līdz 50% tad vajadzētu ielikt obligāto eksāmenu kulturoloģijā.
Ne jau skolotāji ir tie, kas nosaka izglītības kvalitāti. Skolotāji vēl pēdējiem spēkiem cenšas saglābt valdības un IM ierēdņu nemitīgo reformu sekas. Beidzot laiks saprast, ka gandrīz visas no ES it kā aizgūtās idejas, mācību priekšmetu integrācijas, satura samaisīšanas ir tikai kalpojušas, lai sagrautu to, kas padomju gados veicināja mūsu bērnu izglītību un konkurences spējas.Pirms neatkarības atgūšanas matemātika, algebra, ģeometrija, fizika, ķīmija, latviešu, krievu valodas un literatūras, botānika, zooloģija, anatomija, ģeogrāfija,u.c., arī vēsture(jo tie kas mācījās tajos laikos, vēsturi zina) tika mācītas pamatīgi, neviens vecāks vai skolēns pat neiedomājās, ka varētu protestēt pret skolotāja prasībām. Likām 8 eksāmenus, beidzot vidusskolu, likām 4 , stājoties augstskolā. Un tikai ieguvām! Mācījāmies, vilkām biļetes, skolotāji uzreiz novērtēja, netērējot lieki budžeta naudu, kā tas ir CE labošanā.
skolotājam 06.07.2016. 21:49:26
Atkārtošos. Nevajag visus taisīt par idiotiem! Vienmēr būs tādi, kuriem neinteresē pilnīgi nekas! Šobrīd runa par pavisam ko citu! Bet skolotājiem jau vienmēr liksies, ka ar eksāmenu sastādītājiem un to murgainajiem uzdevumiem jau viss ir kārtībā, vai ne?? :-))) Paši tādi balti un pūkaini!
Ja 10 klasē jāmāca cik ir 1/2+1/3 un atbilde ir 2/5, vai 2x=12 un x=10, tad par CE rezultātiem nerunāsim
Runājot par latviešu valodu- kurā vietā vai iestādē cittautieši nav saņēmuši prasīto pakalpojumu ? Veikalā pārdevējas saka, ka pircējiem jāatbild tajā valodā, kurā jautā pircējs; poliklīnikā, sabiedriskajā transportā, policijā, televīzijā,....-visur saka vienu un to pašu- jārunā tajā valodā, kurā cilvēks saprot.Dīvaini, vai ne-Latvijā dzimuši, auguši, bet latviešu valodu nesaprot un nerunā... Lūdzu, apstrīdiet, ja varat !?
Varetu padomat, ka cilveks nevar velreiz uzrakstit....:-))))))))))
hei...kapec komentarus dzesat? 06.07.2016. 16:14:48
Ko jus lobejat????
Driz laikam centralizetos eksus bazis ik pa 2 menesiem..:-))) Teelos, ka strada, veidojot kartejos pilotprojektinjus, lai varetu naudinju atmazgat... varetu domat, ka tas ko uzlabos...nevienam nevajadzigs stress ka berniem, ta pedagogiem un beigas chiks! Bet kur nu pargudrajiem augsha tur to saprast!
Redzēs, vai šogad būs ministrijas pārbaudes vēsturē un matemātikā (kā pag. gadā no novembra līdz aprīlim) sakarā ar CE rezultātiem zemajiem! Vai ierēdņiem tikai latviešu valoda vienmēr jāpārbauda!?
Un tagad brinaties, ka nav pareizaas attieksmes jauniesu vidu. No kurienes tad ta radisies, ja jau pirmajos gados nodzen apetiti ar neieinteresetibu?!!!
Vestures gramatas vispirms papetiet, no ka berni un jauniesi macas. 6. Un 7. klase ir tadi murgi, ka berni vispar to ne uztver, ne izprot, nerunajot par to, ka varetu ari atcereties. Tik pasaka- majas lasi 8-10 pp.un viss. Izlasa 1x, izlasa 2x, bet vardi ir absoluti sveshi un jega nav izprotama, lidz ar to galva nekas daudz nepaliek..paskaidrojumi? Ko jus, tas skolotajai ir par grutu, izskaidrot, ko piem.nozime vards Mestrs kontekstaa, vai par mistisku Reformaciju Livonija, vispar berniem neizprotot, kas ta tada..:-))))) Lasi, lasi! A jeega? Jeb tagad skola nekas nav japaskaidro? Visi skaidrojumi jamekle Gogle? Man ka vecakam tas jazina un javar bernam atbildet? Nedomaju gan. Man ir cita profesiha, nevis vestures skolotajs.
paarsmeejos 06.07.2016. 13:09:45
Kad paaugstinaasies alga, busot labaakas sekmes ( rakstaa mineets). Nu kaa pieaudzis cilveeks var taa runaat, tik beerniskiigi...nu nepaaugstinaasies nekas, pat samazinaasies, viss tiek skaitljots taa, lai nepaaugstinaatos nekas. Tepat blakus raksti par to, ka daudzi pedagogi zaudees darbu..beidziet tachu vienreiz melot. Vai tiesam domajat, ka tauta neko nejeedz?
minusu licejam 06.07.2016. 13:03:52
Jums acimredzot skiet, ka Latvija ar visu it visur viss ir kartiba. Acis atveriet beidzot!!!
Es nesalīdzinu. Es rakstu to, ko domāju, ka Latvijā viss ir totālā bedrē!!!
Не сравниваете сегодняшнее образование с советским. Сегодняшний латвийский ВУЗ ниже уровня советского техникума. На а современная профессура - посмотрите на Шадурскиса - профессора математики РТУ - у него все на лице написано. И остальные профессора такие же. За 26 лет Вы не построили ни одного завода или фабрики. Построили никому не нужную библиотеку за бешенные деньги, но ведь архитектор библиотеки - американец. О чем здесь можно говорить. Зато все развалили и разрушили. Где остались руководить русские или евреи, то еще что-то работает, например Dzintars или Grindex или Олайнфарм. Санаторий Яункемери. Где руководитель ваш брат латыш - все сравняли с землей. ПОЗОР. Скоро в лаптях будете ходить. Все отсюда уезжают и забирают детей, а вас одна русофобия и латышский язык. ИДИОТИЗМ,
padomijas laikā lika iekalt visu eksāmeniem iekalšanas pēc, tad sen jau tā kā bija jāsaprot, ka tie laiki ir beigušies un, ka katrs cilvēks domā par sevis izvēlēto sfēru, kurā tālāk izglītoties! Un uz to tad arī pastiprināti mācās. Nevis tā, man tagad viss jāiekaļ, jo tā lūk vajag sistēmai, lai tā varētu ko pierādīt, bet tāpēc, ka piem.stāšos mākslas akadēmijā un nudien man nav jāiesprigst uz matemātiku. Man petiek arī ar 5 ballēm. Neesmu ne stulba, ne atpalikusi. Tas vnk. nav mans lauciņš! Un man nevienam lektoram nekas nav jāpierāda ar savām atzīmēm!
Nevis rezultāti ir satraucoši, bet visa izglītības sistēma ir satraucoša un ar murgainiem eksāmeniem. Cik murgaini eksāmenu sastādītāji - tik murgaini pēc tam rezultāti! Un nevajag te tagad visus jauniešus pataisīt par idiotiem, kuri tikai to vien dara, kā glauda mobilos! Kamēr LV izglītības sistēma būs zem katras kritikas-tikmēr nekas nemainīsies. Līdz 4 klasei grūž galvā visu iespējamo un skrien paši sev pa priekšu, nodzenot bērniem jebkādu apetīti uz mācīšanos, toties pēdējos vidusskolas gadus reāli atsēž, jo viela atkārtojas un pārklājas! Sakārtojiet vienreiz to iesūnojušos sistēmu. Cik te var brēkt par vienu un to pašu! Manējais arī absolūti neiespringst par rezultātiem, jo stājas Sporta akadēmijā. Un, ja Jūs domājat, ka viņš iesprings uz matemātiku, vai fiziku, tad Jūs ļoti maldāties...katram sava niša! Un nav ke to tāpēc visus taisīt par idiotiem. Mūzikas akadēmijā arī neviens nudien nestreso par ķīmiju vai fiziku. Nu nav galvā jāgrūž viss pēc kārtas"apgrābstīšanas"līmenī !!! Katram savs! Katram skolēnam savas intereses un katrs pastiprināti apgūst to, ar ko grasās saistīt savu turpmāko dzīvi, karjeru utt...
zxcv @Rīdziniece 06.07.2016. 08:23:54
Vēl jau ietieca diferencēt eksāmenus atkarībā no skolām - tas arī ietekmētu rezultātus.
Ieteiktu sasbiedrībai, vecākiem tik ļoti nekoncetrēties uz katra eks. statistiku. No to eksāmenu rezultātiem bērni laimīgāki nekļūs un sabiedrība labāka - arī ne. Galvenais,lai kaut viens eksāmens tiek labi nokārtots - tas mācību priekšmets, kas skolēnu interesē. Nav jābūt visur talantīgam un gudram, galvenais, lai atrod sevi!
Rīdziniece 06.07.2016. 08:20:46
Ne jau vērtējumi, Muižniek, ir satraucoši, bet gan zināšanas. Var jau visādi izlīdzēties, pazemināt eksāmena sarežģītību, kritērijus, bet skolēnu zināšanas jau tas neuzlabos.
Zinu, ka visiem jau ir apnicis tas izslavētais "radošums" skolās, bet mazliet jāpiekrīt gan Muižniekam - nosaukt jau to var dažādi. Bet trūkst gan spējas pastāvīgi risināt uzdevumus, ja nav zināms konkrēts šablons, kā to darīt.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
6-2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.