Lietotājvārds
Parole
RPIVAS pedagogi ir sagatavoti ļoti vāji: viņiem nav sajēgas kā organizēt stundu, kā disciplinēt skolēnus, kā sadarboties ar vecākiem, nemaz nerunājot par darbu ar skolēniem, kuriem ir macību traucējumu programma. Sen jau bija laiks apstadināt šo vājo skolotāju fabriku!
Smieklīgi - Nodarbinātības padome... Tiešām humors - Šadurskis, Ašerādens un Reirs. Diez ar ko tāda padome nodarbojas? Trīs partijas brāļi grimstošā laivā atbalsta RPIVA nogremdēšanu.
nu matemātikas un sporta skolotāja sagatavotība vāja.
Jau sākumā teicu ka rakstīšu gramatiski NEPAREIZI. Jo reizēm tikai tā saprot. Un NĒ neesmu skolotāja, bet vidēji gramatiskais latvietis, ar visām izrietošajām kļūdām... Paldies manām latviešu valodas skolotājam, kuras mācījušas ... Un NĒ komercdarbības programmā nav speciālā valodas programma... Ja esi uzņēmējs, proti lietišķi un atbilstoši pielietot valodu. Paldies bijušās Bauskas 1. vidusskolas skolotāju kolektīvam, 2001.gada absolvente,2016.gada RPIVA absolvente...
RPIVA absolventei Lasot Jūsu uzrakstīto pārņem izmisums - cilvēks ar augstāko izglītību, bet neprot rakstīt! Jāslēdz RPIVA!
Neesmu interesējusies par visām fakultātēm, bet RPIVA pedagoģisko fakultāti gan vajadzētu reorganizēt.
Ja ņem vērā, ka LU jauno pedagogu paliek arvien mazāk un LU finansiālie rādītāji nav no tiem spožākajiem, tad varbūt būtu izdevīgāk slēgt pedagoģisko fakultāti LU un atstāt RPIVU kā jauno pedagogu sagatavotāju?
ak šausmas 22.01.2017. 22:49:23
par "nākotnes izglītību, ko glābs Šadurska iedibinātā Nodarbinātības padome...ar labi apmaksātām darba vietām ......kad es jums saku - ja patiešām sabiedrība atkal nobalsos par šiem pašiem, kas koalīcijā, tad Latvijas haosam izglītībā un visur citur, galu neredzēt.......
RPIVA absolvente 22.01.2017. 21:02:16
Rakstīšu tieši un negramatiski... NU KOMOOOON TAUTA..... Ziniet man sāk tas viss kaitinā: 1. Kā iepriekš tika komentāros minēts, kur ir pētījumi par to cik no LU aizgājuši strādāt un cik ilgi; 2. visu šo skatoties un lasot nākas secināt ka LU ir BANKROTS... unkā lai sevi glābj?!?! Aprijot kādu augstskolu ar pozitīvu bilanci. Bija Policijas akadēmija ko beidza mans brāļis iegūstot nākamo dienesta pakāpi un izglītību, nu tās vairs nav. ES absolvē'ju RPIVA drīz arī tās nebūs... ko lai saka.... iešu tālāk uz citu augstskolu un atkal LU to apēdīs??????? 3. Bija rakst salīdzinājumam par bu'dzeta vietām un valsts "nelietderīgi" tērēto naudu - LU bija ap 44% un RPIVA- ap 27%.... plus pieminētie pētījumu trīkums par LU... Tad kura augstskola tērē to naudu.... 4. NU KO VAR RUNĀT PEDAGOĢIJA UN PEDAGOGI... KUR PALIEKM MĒS UZŅĒMĒJDARBĪBAS STUDENTI. ESAT PADOMĀJUŠI PAR TO KA MĒS AR EKSISTĒJAM? UN ESAM TĀDI PAŠI PILNTIESĪGI RPIVAS ABSOLVENTI/STUDENTI?????????? Kā jums šķiet no kā pildas valsts nodokļu kase, par kādām skaistām acīm..... tie esam mēs uzņēmēji paliek jau slikti par to runāt.... Jā augstskolas sadrumstalotas, bet tad jāskatās kur tas līmenis ir zemāks un nevis likvidēt augstskolas kā tādas, bet realizēt tajās iespējams specifikās programmas...... pedagoģija, policija, finanses, ārsti...... un pēdējais.... paliek nenoteiktība par reģionālo augstāko izglītību... 8 filiāles, kuras aptver visu Latviju, nevis koncentrētas tikai kādā reģionā. Jebkurā gadījumā studenti un valsts paliek zaudētājos... Ar cieņu Zanda K . RPIVA Bauskas filiāles, 2016. gada absolvente, Komercdarbības organizācija,
Vienalga man kā nezinītim, kam ko pievienot. bet pilnīgi skaidrs ir tas, ka tik daudz studiju vietu pedagogiem nav nepieciešams. Un tie, kuri klaigā, ka nu nebūs iespēju "papīru" dabūt, labāk lai paklusē... Ja to "pērk", tad lai maksā kaut kur citur.;)
Salvis @martas tante 20.01.2017. 14:59:45
Ha! Ģeniāla ideja/ ;)
Martas tante 20.01.2017. 14:29:21
Kāpēc neviens IZM ierēdnis nepiedāvā Rīgā visas latviešu skolas pievienot, piemēram, Rīgas Valsts 1.ģināzijai, bet mazākumtautību skolas pievienot, piemēram, Rīgas 10.vidusskolai?
Viss jau būtu labi, bet mana pieredze rāda, ka RPIVA mācību process ir augstākā līmenī nekā LU Pedagoģijas fakultātē un patiesībā Pedagoģijas fakultāte būtu jāpievieno RPIVAi.
Kas nu esošajiem pedagogiem par bēdām - vai nu šiem jādomā, kas turpmāk mācīs bērnus. Problēmas - droši vien pagaidu - esošajiem studentiem. Bet - šis ir vēl viens signāls, ka skolotāja profesija Latvijā ir nulles vērtē. Pēc pieciem - desmit gadiem, kad skolās vairs nestrādās 55gadīgie un uz augšu, tad gan sabiedrība sajutīs valsts politikas ""pareizos lēmumus" pret izglītības sistēmu kopumā - mācību programmām (kā viena ieviesta - vietā jau nākamā), skolu optimizāciju, attieksmi pret skolotājiem, arī algu, pašu mazspēju nepieciešamo profesiju NOSAUKŠANĀ un atbilstošas izglītības sistēmas (proftehnisko skolu, augstāko māc.iestāžu programmu) pārorganizēšanā. Ko darīs juristi, ekonomisti, sociologi? Skolotāju augstskolu nolikvidēs. Neņemos spriest - pareizi vai nepareizi. Iespējams - jā. Arī Liepājā un Daugavpilī taču gatavo pedagogus. Vai vairs jau - nē? Kas mācīs mūsu bērnus - jaunie nenāks strādāt šajā slimajā sistēmā, veco skolotāju jau vairs nebūs. Ir par ko padomāt... reiz...skolotāja
Ilze -> @no "e-klase" komentāriem 20.01.2017. 13:06:41
Tiešām izdevies raidījums! Pirmo reizi redzēju, kā Universitātes rektoram, atbildot uz neērtiem žurnālista jautājumiem tiešraidē, dreb apakšlūpa (bez pārspīlējumiem!). ķīlis malacis - pietika pirmā teikuma, lai IZM ierēdne paliktu bāla kā tukša papīrlapa! Kāpēc latviešu žurnālisti ir tik bezzobaini? Ja nu vienīgi Zanders un Lapsa. LTV1 Bojārs labāk būtu gājis sniegu tīrīt!
Kompetitive teacher 20.01.2017. 13:03:48
Bet vai ir kāds veicis pētījumu, cik studiju beidzēji no LU Ped. fakultātes nokļūst līdz mācību iestādēm un cik ilgi tur strādā?
katram cilvēkam ir tiesības izvēlēties ko, kur un kad apgūt! Vardarbīgi slēdzot RPIVA cilvēkiem šādu izvēles tiesību vairs nebūs, bet dažiem ar varu piespiedīs mainīt esošos un nākotnes plānus...
ražosim vergus 20.01.2017. 11:32:50
Pēc Ministru prezidenta biedra, ekonomikas ministra Arvila Ašeradena iniciatīvas, vienojoties ar Izglītības un zinātnes ministru Kārli Šadurski un Labklājības ministru Jāni Reiru, 2016.gada 8.jūlijā nodibināta trīs ministru Nodarbinātības padome. Ministri uzsvēra, ka nepieciešamās pārmaiņas darba tirgū ir visaptverošas un tās var veikt tikai saskaņoti sadarbojoties visām trīs ministrijām. LR Ministru prezidenta biedrs, ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens uzsver: “Ņemot vērā darba tirgus neatbilstību negatīvo ietekmi uz Latvijas ekonomikas izaugsmes iespējām, nepieciešami tūlītēji un visaptveroši pasākumi to novēršanai. Lai sekmētu straujāku ekonomikas izaugsmi, Latvijai ir nepieciešams sabalansēts darba tirgus, kurā varam piedāvāt labi atalgotas darba vietas izcili izglītotam darbaspēkam. Nodarbinātības padomes izveide ir pirmais solis, lai šo jautājumu risinātu plašākā mērogā – iesaistot visas atbildīgās ministrijas – kā politikas veidotājus, darba devējus, nozaru ekspertus kā darbaspēka pieprasījuma veidotājus un izglītības sistēmu, kā darbaspēka sagatavotāju.” Izglītības un zinātnes ministrs Kārlis Šadurskis pauž cerību, ka “Nodarbinātības padome būs efektīvs atbalsts, lai veiktu tās pārmaiņas izglītības sistēmā, kas ir vajadzīgas, lai bērni iegūtu kvalitatīvas un mūsdienu prasībām atbilstošas zināšanas un prasmes. Uzskatu, ka Nodarbinātības padome būs laba platforma, kur diskutēt un rast risinājumus vajadzīgajām pārmaiņām izglītības kvalitātes celšanai un tās viedoklī ieklausīsies gan sociālie partneri, gan lēmumu pieņēmēji. Esmu gandarīts par padomes vienotu izpratni, ka šodienas izglītība ir nākotnes tautsaimniecība un nākotnes tautsaimniecība ir sabiedrības labklājība un dzīves kvalitāte.” “Pašreizējās demogrāfiskās tendences liecina par sabiedrības novecošanos un iedzīvotāju skaita samazināšanos. Tādēļ nodarbinātības līmeņa paaugstināšanā un prasmju attīstīšanā īpaši svarīga ir starpnozaru sadarbība. Analizējot situāciju un tendences ilgstošo bezdarbnieku vidū, jāņem vērā arī tehnoloģiju attīstība un tās radītās izmaiņas darba tirgū. Nav šaubu – arvien būtiskāka kļūst mūžizglītība jeb prasmju un zināšanu apguve visas dzīves garumā,” uzsver labklājības ministrs Jānis Reirs. Ministri vienojās prioritārajos pārkārtojumos ietvert mūžizglītības sistēmas izveidošanu, efektīvu, modernu un kvalitatīvu vispārējo izglītību, studējošo skaita pieaugumu STEM nozarēs, darba devēju iesaisti izglītības piedāvājuma veidošanā un sniegšanā, jauniešu prasmju un nodarbinātības uzlabošanu un darbu iedzīvotājiem virs 50 gadiem. Ekonomikas ministrijas izstrādātās ikgadējās vidēja un ilgtermiņa darba tirgus prognozes uzrāda būtiskas darba tirgus disproporcijas un darbaspēka neatbilstību tautsaimniecības vajadzībām - veidojas speciālistu pārpalikums humanitāro un sociālo zinātņu jomās, izteikti trūkst augstas kvalifikācijas dabaszinātņu, IKT un inženierzinātņu speciālistu un darbaspēka ar profesionālo izglītību, ievērojams skaits jauniešu nonāk darba tirgū bez profesijas un ir liels mazkvalificētā darbaspēka īpatsvars.
no "e-klase" komentāriem 20.01.2017. 10:22:27
Vakar LTV7, manuprāt, bija 2017.GADA LABĀKAIS RAIDĪJUMS "Точкu над i " par IZM ierēdņu neprofesionalitāti (arī nekompetenci), mēģinot realizēt RPIVA's piespiedu pievienošanu Latvijas Universitātei. Ļoti kolorīts dalībnieku sastāvs, profesionāls raidījuma vadītājs (Oļegs Ignatjevs), spilgti epiteti un pamatoti argumenti. Beidzot IZM ierēdņi boja spiesti publiski atzīt milzīgo zaudēlumu, ka Latvijas valstij deva Policijas Akadēmijas slēgšana/pievienošana LU u.tml. Iesaku noskatīties.
Ingrīdai @Anda 20.01.2017. 10:13:46
Kas gan ir pareizs vai nepareizs?! Vienkārši vienam izdevīgs - citam nē. Agstskolu apvienošana varbūt ar laiku izrādīsies izdevīga valsts labklājībai, bet... Arī tad nevar viennozīmīgi teikt, ka būtu pareizs lēmums.
Es domāju, kad noklusīs pedagogu un studentu bēdas, tad sabiedrība sapratīs, ka tas tomēr ir pareizais lēmums.. Lai arī neērts.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
7-7=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.