Lietotājvārds
Parole
nepiekrītu ministram! 05.11.2016. 15:50:07
Šķiet, ka ministram kaut kas ir smagi samisējies. Skolotāji ir izglītības sistēmas pamats. Nerūpējoties par skolotājiem, apzināti tiek grauta visa izglītības sistēma. Ja ministrs uzskata, ka primāri jārūpējas par skolēniem, tad sanāk, ka māja jābūvē bez pamatiem. Es uzskatu, ka vispirms ir jārūpējas par skolotājiem. Tas ir primārs nosacījums, lai skolotāji spētu rūpēties par skolēniem. Tad arī pedagogu kolektīvos veidotos labāks mikroklimats. Un mūsu bērniem būtu labi un vēl labāki skolotāji. Šadurska kungam derētu vairāk lasīt (uzreiz iesaku Ričardu Brensonu – jo īpaši par darba devēja attieksmi pret darbiniekiem) un ieklausīties gudru cilvēku viedokļos, nevis ar pārākuma smīnu sejā ignorēt jebkuru viedokli, kas atšķiras no viņa personiskajām iedomām.
Viens valstij nelojāls ministrs var sabendēt dzīvi tūkstošiem cilvēku, pārliecināta ir liela daļa skolotāju.
Tāpat kā Saeimas deputātiem un ministriem galvenokārt ir jādomā par tautu??
Paldies , cienījamajam ministra kungam! Šī būs pirmā partija, kuras lapiņu vēlēšanās izmetīšu ārā! Visu cieņu, ar matemātiku viņam nav problēmas, bet pamatus jau ielika tādi paši skolotāji kā iepriekš.Lai mierīgi guļas!
ieskatījos un arī uzrakstīju 01.11.2016. 18:47:20
Ja runā par lojalitāti, tad Izglītības ministrija ar ministru priekšgalā paši ir bijuši nelojāli pret skolotājiem un skolnieciņiem, pret studentiem un pasniedzējiem, tos nostatot pretim studentu iespējām studēt par budžeta naudu... Galu galā, ja šādā veidā nedaudz palielinātu pasniedzēju algu, tad varbūt drīzumā nebūtu, kam pasniegt. Otrkārt, arī pasniedzējiem ir bērni, kuru augstāko izglītību tad pasniedzēji apmaksās no tām LIELAJĀM algām. Tad jautājums ir: pret ko ir lojāls ministrs pats un viņa ministrijas speciālisti? Vai viņi nav pirmie, kas ir nelojāli pret cilvēkiem, kuri taču vēl dzīvo šajā valstī? Un, starp citu, augstskolu vadībai un ierēdņiem-ietāžu vadītājiem gan nevajadzētu algu palielinājumus, jo jau tagad tās ir algas, kuras viņiem, nabadziņiem, kauns atklāti uzrādīt, jo PĀRĀK atšķiras no pārējo algām...
Un kas tad domās par skolotājiem? Pēc 10 gadiem nebūs, kas strādā skolās! Uzskatu, ka tādu "GALVENOKĀRT" būt nedrīksts. Jādomā gan par skolēniem, gan par skolotājiem!!!!!!!
Tad, kad ir ieplānots kādu tautas daļu nogremdēt, tad tiek izdomāts viltus uzdevums - stipri domāt par citiem, piemēram, skolēniem. Ne nu domās, ne kā! Kaitēs arī tiem, par ko galvenokārt domās.
Vai ŠADURSKIS BEIDZOT(27.10.2016.) ir nomainīts?
LOLO DODO, sameklējiet vārdnīcā, ko nozīmē "lojāls". Mencis ir fantastisks pedagogs ar pieredzi un zināšanām. Viņa izstrādātie materiāli ir kvalitatīvi. Tas, ka grāmatas vāks ir no viena vai otra materiāla un kāds izdošanas procesā ir ielaidis kļūdu, nav saistīts ar lojalotāti.
Tai, kas parakstās ar LOLO DODO Mīļā mana! Menča grāmatas nav tās sliktākās, ja viss kārtībā ar latviešu valodu. Menča grāmatās viss skaidrs. Ir likumi, ir piemēri, ir uzdevumi un nevajag vēl vienu grāmatu arī vecākiem, lai saprastu, kā palīdzēt bērnam atrisināt uzdevumu. Nu, bet drukas kļūdas jau ir katrā grāmatā. Labāk pamēģini kaut ko saprast 1-3.klašu mācību materiālā "AR GUDRU ZIŅU"! Vot tur ir putra un spēles! Mans bērns jau piektajā klasē, un jau otro gadu mācoties no Menča grāmatām, beidzot kaut ko sāk saprast matemātikā. Kamēr bija "AR GUDRU ZIŅU", arī es tur neko nesapratu. Ne loģikas, ne skaidrības, viena vienīga zīmēšanās kolēģu priekšā.
SADURSKIJ K. , IZLABO KLUDU MATEMATIKAS GRAMATA 4.KL. MENCIS= 1kv.m=10 kv dm. , ISTENIBA 1kv.m=100kv.dm. TA MENCA GRAMATAS LOTI SLIKTAS-LUGZU PARBAUDI TE KORUBCIJU-KURS IR NELOJALS LATVIESU BERNU APMACIBAI ??? DOMAJU KA TAS, KAS ATLAVA MACIT BERNUS PEC MENCA GRAMATIEM IR STIPRI NELOJALS-VAI TAS NEESAT JUS, KUNGS?? UN KURS ATLAVA DRUKAT MACIBU GRAMATAS UZ SA LOTI SMAGA PLASTMASAS PAPIRA??-SIS IR LOTI LOTI NELOJALS-VAI SEIT NAV KORUPCIJA??? JUS NEPARBAUDIJAT- KADS SVARS IR SKOLAS GRAMATAM??-TAS IR LOTI LOTI NELOJALI NO JUSU PUSES, MINISTRA KUNGS
Domā, Šadurski, domā- tev tam laika vēl ir gana, man nav - man viņi ir jāmāca.
Lūk , kāda ministram matemātiskā domāšana-sarēķināja daudz, bet sanāca maz. Tādu plānotāju mums ir padaudz. Vai tā ir augstākā ierēdnieciskā profesionalitāte?
Afērists, ne ministrs!
Jurmalnieks3 17.10.2016. 12:50:33
Joprojām lielāko laika daļu pat'ērēju apkalpojot ierēdņus-MK darba plāni,dažādu veidu atskaites,daudz laika patērēju apgūstot jaunās un sarežģītās tehnoloģijas-piem. labojot k.d. iztērēju 20 min. ,bet ielikt e-klasē pareizi,iztērēju 40 min.
Skolotāji domā par bērniem! Kurš domās par skolotājiem? Kontaktstundu skaitu palielina, bet algu samazina! Vecie buki ir izturīgi, bet jaunie pie tādas pārslodzes sadegs ātri!
likums katrai sugai 15.10.2016. 12:35:24
Likumus par naudas neizmaksāšanu uzcep ātri. Nav vajadzīgi ne likumprojekti, ne apspriešana. Kuras profesijas pārstāvjiem vēl neizmaksā pilnu atvaļinājuma naudu. Gluži otrādi- atrod iemeslus vēl pamaksāt piemaksas!
IZM nodevīgi un zemiski ir parūpējusies par skolu direktoru "LOJALITĀTI", palielinot viņu algas tā, lai neajadzētu it uz klasēm un pasniegt stundas, bet kļūt par ADMINISTRATĪVO spilvenu starp izmietēm un Kāršu , no vienas, puses un sašutušajiem, bet pagaidām neorganizētiem pedagogiem, no otras puses. LIZDAI lai vieglas smiltis.
Ledlauzis "Koļa" 13.10.2016. 20:55:25
jaunākā, samērā kompetenta, taču nepārbaudīta informācija: jaunajā modelī esot iestrādāta pilnas atvaļinājuma naudas neizmaksāšana. Un t''a spēj rīkoties IZGLĪTĪBAS darbinieki, PAREIZĀK SAKOT, IZGLĪTĪBAS BEZDARBNIEKI.
Un kā paskaidrot bērnirm, ka viens likums un taisnība viesiem????
Ministreli! Tu esi viens melīgs mudaks.
Lojalitāte pret sabiedrību. Ļoti labs teikums,bet pedagogi, laikam, nav sabiedrība. Sabiedrība ir cietumnieki, kuriem vajag cietumus pēc Eiropas standartiem. Paņemsim naudu no pedagogiem un uzlabosim sadzīvi cietumniekiem un deputātiem.
Un cik dzīves ir sabendējuši mūsu ministri un citi valsts ierēdņi, gan bērnu, gan jauniešu, gan to -slikto -skolotāju, gan pārējo mirstīgo?????????????? Nevienu skolotāju nezinu, kurš bojā bērniem dzīvi. Vienīgi atgādinot, ka ir jāmācā.
Galvenokārt ir jādomā par skolēniem, - teica ministrs un aizslēdza skolu.
Frances un Lāces grāmatas, manuprāt, ļoti labas.
Un viens izglītības ministrs var sabojāt dzīvi gan skolotājiem, gan skolēniem.....
LOTI SLIKTAS MATEMATIKAS GRAMATAS 1-4 kl. (autors MENCIS)-TUR LOTI SLIKTI PASNIEGTA PROGRAMMA- NAV PIETIEKOSAS UZDEVUMUS MAJAS DARBIEM UN KONTROLDARBIEM-LIELAKAI MACIBU MATERIALU DALA VISPAR NAV MATEMATIKAS VIELA-BET MINESANA UN SPELESANA-KAS ATNEM SKOLENIEM LAIKU UN IESPEJU APGUT MATEMATIKU,MATEMATIKAI JABUT SKAIDRA APMACIBAS SISTEMA-AR OBLIGATIEM UZDEVUMIEM MAJAS DARBIEM-KURUS SKOLNIEKS VAR IZPILDIT PATS-BEZ VECAKU PALIDZIBAS-KAS IR IESPEJAMS TIKAI AR NORMALO IZSTRADATO UN PARDOMATO MATEMATIKAS PASNIEGSANAS METODIKU. PALDIES PAR UZMANIBU/ atvainojiet par sliktu valodas prasmi/ ludmilaaa197ll@inbox.lv
Normālā lietu kārtībā secība ir cita: 1. Dievs. 2. Es pats. 3. Mana ģimene. 4. Mani draugi. 5. Darbs. (pēc R. Bretas). T;a ka skolēni būs 5. vietā. Jā, paldies par algas samazinājumu, kas pamatā rodas no tā, ka par 5. pakāpi maksā centus.
Šadurski, domā. Daudzās skolās mācās skolnieces māmiņas. Labi ka būtu vidusskolnieces, bet īstās pamatskolnieces. Bezkaunīgas, rupjas, jo viņu mātes tādas. Psihiski atzītas par nenormālām, ja var ticēt psiholoģei. Kā valsts uztic tādām dzeguzēm mazuli redzēt. Viņas perfekti pārzina krievu un angļu bezkaunīgāko leksiku. Vīriešus maina kā ģinekoloģe pirkstaiņus. Cik saprotu, tad tāda Aleksandra ir ņemta priekšā visos caurumos. Vai normāliem bērniem ir jāmācās vienā klasē ar tādu izvirtuli? Valsts ministri un deputāti rāda, ka var ņemties ar jaunākām sievietēm, kuras derētu pašiem par meitām. Izvirtība valstī sākas no valdībām. Skolotājs paliek pēdējais, kurš šo bardaku novēro. VP un IZM ierēdņi, pabraukājiet nakts dežūrā pa Latvijas pilsētu prieka mājām.
Zupā tārpi! ..................................
Oponēšu IZM kungam. Es vispirms domāju par pašu ministru. Jo Vadonim labāk, arī man kļūst siltāk, kā rezultātā es iedomājos un palīdzu bērniem jeb izglītojamiem. Lūk, mūsu kopīgā nesaraujamā ķēde. Gods pār izdzīvošanu !
Cik pedagogiem nelojālās IZM un paša ministra K.Šadurska attieksmes dēļ nav sabojāta dzīve pēc ento reformu ieviešanas?
pilnīgi nepiekrītu 06.10.2016. 15:52:56
Nē! Par bērniem netiek domāts! Vienīgi- kā kur ietaupīt un samaksāt reformētājem. Labi samaksāt! Murgs: *bērnu pārsodze pieaug, *nolikvidējot internātskolas, lielākā daļa šo bērnu nonāks uz ielas- noziedzība pieaugs',* nolikvidējot speciālās skolas un sēdinot šos bērnus 30 bērnu klasē ,kur strādā 1 skolotājs, pārkāptas tiesības gan spējīgiem bērniem, kuriem krietni vien patraucēs mācību procesu un pārkāptas arī problēmbērnu tiesības, jo nespēs nodrošināt viņu vajadzības (kā var justies cilvēks, kam jādara tas, ko viņš nemaz nav spējīgs izdarīt) u.t.t.
būs tā:izaudzinās bērnu-no 6 gadu vecuma aizsūtīs uz skolu,sākumskola,pamatskola,vidusskola,augstskola.... Cilvēks paliek traks. Kļūst par skolotāju. Un to visu atkal bērniem stāsta iekšā. Tā lēnām visi tādi paliek.... Kur ir tā domāšana par bērnu?
Vārda lojalitāte pirmā daļa ir franču valodas "loi" - likums. Lojāls ir tas, kas pilda savas valsts likumus. Nelojāls nepilda. Nepilsoņu starptautiskais apzīmējums "aliens" , tā nozīme - pievienojušies. Ždanokas kompānija šim vārdam ir piešķīrusi politiski pretēju nozīmi. Visi nepilsoņi ir uzskatāmi par Latvijai piederīgiem cilvēkiem. Nelojāls ir tas, kas neievēro valsts likumus. Citu valstu pilsoņu pienākums ir ievērot sabiedrisko kārtību un citādi netraucēt mūsu dzīvi. Jēdziens "nelojāls" nevar būt iestrādāts juridiskajos dokumentos kā termins, vispirms ir "lojāls". Tas nenozīmē, ka nevar pierādīt nelojalitāti, tā ir likumu, piemēram, Valsts valodas likuma nepildīšana. 'Taču nevar būt kaut kādas "tikumiskas" lēkmes. Sods skolotājiem nav adekvāts. Ir jādod iespēja mainīties. Arī ANO cilvēktiesību deklarācijā ir pants par tiesībām mainīt savus uzskatus.
Spriedeejai 06.10.2016. 12:34:29
par kamerām. Tas taču būs bērnu tiesību aizskārums, Viņus nedrīkst filmēt bez vecāku atļaujas
Arī skolotājs 06.10.2016. 12:21:17
Muļķis ar iniciatīvu, tas ir traģisks gadījums!!!
vai tāpēc samazināts audzināšanas darbam stundu skaits..1-2
Atbilde spriedējai. Vecākiem būtu jāiemāca, ka ienākot skolā ir jāsasveicinās un jāņoņem cepure.Izejot no skolas, arī jāatsveicinās.Bet ko tad var gribēt no bērna, ja paši vecāki nemāk vienkāršas lietas-sasveicināties un atsveicināties.Skola ir mācību iestāde, kuras uzdevums ir mācīt nevis audzināt un pārmācīt.BĒRNI MĀJĀS JĀAUDZINA VECĀKIEM!!!
Ja no šodienas katra skolotāja būtu spiesta pāriet uz privātpraksi un nopelnīt algu sev pati, tad patiesība būtu gaužām bēdīga. Algas, kuras nodrošina valsts un var stādāt uz ķeksi, jo pārbaudes mehānismu nav, vai arī tie nestrādā, garantē attieksmi "kā maksā, tā strādā"!!! Sākot no direktora, kurš domā, ka skola ir viņa privātīpašums un beidzot ar dežūrtanti, kura var trenkāt un brēkt uz bērniem, kad un kā vien ienākt prātā. Ja kaut viena skola parakstītos uz ikdienas kameru klātbūtni katrā klasē sabiedrībai būtu lielāka izpratne par to, ka" - skolotāja darbs nav pelmeņu lipināšana, - bērna socializācija un audzināšanas pirmā vieta ir Ģimene, nevis skola. Tieši vecāki iemāca attieksmi pret sevi, citu bērnu, vidi, skolotāju un mācīšanos. Skola ir turpinātājs un līdzdalībnieks. - paši skolotāji ir aizmirsuši, ko pedagoģijas pamatos 1.kursā augstskolā viņi mācījušies. Elementāras lietas!!! Kur tad pēkšņi nākotnē ņems tos labos, izglītotos skolotājus un mediķus, ja viņus no bērnības neiemācīs tādiem būt. Tā ir sabiedrības attieksme. Un sabiedrība esam mēs katrs!!!!

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
9+9=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.