Lietotājvārds
Parole
Es arī nesaprotu- citiem piemaksā stipendiju, lai tik iedabūtu skolā, bet man, lai es paliktu skolā- ar tik milzīgu kursu bagāžu, olimpiāžu rezultātu bagāžu, skolēnu un vecāku cieņu, man visu laiku jācīnās pierādīt, ka es esmu labs pedagogs, man stipendiju negrib dot. lai to nopelnītu, man tūlīt atkal būs jāpierāda sava varēšana kvalitātes novērtēšanas etapā...Un taisnība- ienāk skolā atraktīvi, skolēniem patīk, dauzās, ņemas, interesanti pavada laiku stundās, bet kaut kā neredz olimpiāžu rādītājus... Tie uz parasto, ne īpašās misijas, skolotāju kamiešiem.Un par tiem palicējiem- uz vienas rokas pirkstiem pa šiem gadiem tādus var saskaitīt, kas vēl pēc misijas ir ar mieru palikt mūsdienu sarežģītajā izglītības sistēmā.
Skolotājs vai nu ir, vai nav. Un atbilstošā izglītība te neglābs. Arī daži jaunieši no iespējamās misijas paliek skolās (piemēram Siguldā). Jautājums, kā notiek atlase? Vai pieprasījums tiek apmierināts? Cik racionāla ir šī programma? Un cik daudzi no "Iespējamās misijas" ir devušies uz Latvijas austrumu pierobežu?
Skolnieciņam 19.06.2017. 10:52:33
Ne, ne, nav jāiztiek ar tiem 500 eiro. Stipendija tiek maksāta papildus algai (par tās lielumu gan man pilna informācija)
Labi, par misionāra izglītību nerunāsim. Nu pastrādā skolā, saņem stipendiju, bet kaut kad jau paliek par ierindas skolotāju... Cik skolās ir izbijušie misionāri pēc stipendijas saņemšanas beigām? Cik vēl turpina būt misionāri? Cik zinu, visi ir prom....
Urāāāāāā! Beidzot līdz galam tiks sagrauta izglītība Latvijā! Urāāāāāāā..................
Skolnieciņš 18.06.2017. 21:44:47
Skolnieciņš domā kritiski. Raksts vēsta: "23 motivētus cilvēkus, kas atlasīti starp 224 kandidātiem.". Tad sanāk, ka uz vienu vietu kandidē 9,74 cilvēki. Smaga situācija ir valstī, ja uz darba vietu ar 500€ neto algu ir tāds konkurss. Nu, nav tā kā ar NVD subsidētājām darbavietām, kur 30 cilvēku uz vienu vietu. Es par 500€ bez nākotnes perspektīvām negribu strādāt, jo manos plānos ir labi pašam dzīvot (tā lai es varētu zīmēties ar naudu!) un sākumā palīdzēt vecākiem, bet vēlāk veidot ģimeni. Mana māte un tēvs ir invalīdi. Māte saņem 94€ lielu 2. grupas pensiju, viņai ir 54 gadi. Mans tēvs saņem 2. grupas pensiju 116€, viņam ir 62 gadi. Nu, man vajag viņus atbalstīt. Tik par 500€ neto es nevarēšu vecākiem iedot katram 100€ un baudīt dzīvi. Par 300€ auto, piem. AUDI A4, var atļauties? Es tā uzaugu nabadzībā. Es negribu dzīvot mūžīgā ellē. Bagātajiem tad būs jāraud, citātēdi paša asaras nerimsies. Es tos skolotājus nesaprotu. Par 500€ divus bērnus nevar labi un cienīgi pabarot, lai tie nezinātu par trūkumu. Es negribu, lai mani nākotnes bērni ciestu no tā, kā nav naudas. Un es pats negribu būt piesiets pie ES pārtikas pakām. Skolotājs es nebūšu. Manam tētim ir slikti ar veselību, nezinu vai viņš 10 gadus vel nodzīvos. Man ir 17 gadu. Nu, ironija. Vai es 27 gadu vecumā pelnīšu 1000€ neto, lai vecākiem zobus salabotu? Lai tētim kakla sriemeļus saoperētu, māti no urīna nesaturēšanas izārstētu. Vai es varēšu tēti glābt no kaulu sāpēm un kāju pampšanas? Cik tas maksā? Par skolotāja algu es to nespētu. Nu, vismaz 100€ es viņiem dotu, ja pašam būt... Cieņā, Skolnieciņš ©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-( ®Skolnieciņš Skolnieciņš™
Nu kāpēc tad neiet par ,,misionāru,, ,ja vēl papildus piemaksā, tas nozīmē, ka alga ir lielāka nekā skolotājiem ar pedagoģisko izglītību. Divus gadus pamāžosies, saņems labu algu, bet pēc tam kaut vai ūdens plūdi, gan jau kāds ar pedagoga diplomu un par zemāku algu atkal melnu muti, negulētām naktīm to putru izstrēbs. Tas sliktais skolotājs, kas nerotaļāties, bet liks strādāt un prasīs zināšanas.
Tas ir joks? 17.06.2017. 18:35:02
6 nedēļās pedagoģija? Tas ir kāds joks? Negribētu, ka manus bērnus māca šādi super "kompetenti" "pedagogi".
PJa cilvēks grib būt skolotājs, ies studēt! Ja nav izlēmis, tad kā haltūru piestrādās skolā, paspēlēsies un aizies!!!Un nekāda atbildība! Un nav nu pilnīgi nekāda taisnība, ka šie cilvēki mācās no agra rīta līdz vēlam vakaram... Atnāk uz skolu, paālējas, pamet visu pusratā un prom!!! Par atlasi - nebūsim naivi, nu kāda atlase!!!
Tad gan ir interesanti, kāpēc man kā pedagogam ir vajadzīgas tās neskaitāmās stundas kursiem un augstskolas diploms???? Kam to vajag? Izrādās, ka nevajag...
Kāpēc gan būtu tik ļoti jārotaļājas ar bērniem?Skola ir skola un tur jāiet mācīties,nevis pigorus taisīt. Skolotājam gandrīz uz galvas jāstāv,lai tik bērniņam būtu interesanti.Es negribu tādu skolu.Es gribu nopietnus skolotājus,kas studējuši un pilnveidojuši savas prasmes ,strādājot skolā gadu gaitā.Maniem bērniem,lūdzu,tādus!
Iz seniem laikiem 17.06.2017. 13:59:08
1) "Iespējamā misija" (IM) pierāda to, ka "Akadēmiskā Pedagoģiskā Izglītība" nenosaka viennozīmīgi to, ka šo izglītību ieguvušais būs labs pedagogs. IZM pieprasītie n-tie "papīri par atbilstošu izglītību" ir pilnīgs sviests! 2) "IM" pierāda to, ka ir pedagogu atalgojuma ir jābūt lielākam. Ikviena normāla ģimene savus resursus pirmā kārtām iegulda bērnu izglītībā&veselībā. 3) "IM" pierāda to, ka skolās trūkst jauno pedagogu. Atceroties "vecos laikus"- bij anormāla proporcija-1/3:1/3:1/3-vecie, vidēji&jaunie. Šobrīd dominē vecie pedagogi, kas NAV slikti. Problēma ir tā, ka ir izjaukta proporcija. 4) Nedaudz sasmējos, kad "IM" materiālos kā NOVITĀTI ieraudzīju lietas, ko savās stundās lietoju jau pirms 30 gadiem. Tas liecina par to, ka nav izveidota "paaudžu saikne (skat.punktu Nr.3). 5) Savulaik, kad sākām strādāt skolā (mums jau bija augstākā izglītība), skolā strādāt ja iespēja arī vidusskolu absolventiem (par mazāku algu). Pirmajā gadā izkristalizējās, kuri grib strādāt par pedagogiem, kuri nē. Varbūt arī šo praksi vajadzētu atjaunot. Visbeidzot- JEBKURA LĪMEŅA DEPUTĀTS drīkst strādāt ar JEBKĀDU izglītību vai NEizglītību. Varbūt tas ir pamatjautājums, kuru risināt. nēm.
tantīte -> >>> 17.06.2017. 13:21:52
nu nav tik ideāli, kā te stāstāt. dažs misionārs ir tikai tikko sācis studēt. pamatizglītība reti kuram no viņiem ir specialitātē, labākajā gadījumā kaut kas uz to pusi. tai pat laikā skolā parastajā ar skolotājiem parastajiem - ir gan stundu vērošanas, gan dažādas metodes, gan viss cits. tikai tam nav iespējams veltīt tik daudz laika, jo... skolotājam parastajam algu maksā tikai par padarīto darbu un par visu pat nemaksā, tāpēc slodzes ir samērā lielas, pienākumu daudz, un atbildības gan par bērniem, gan par mācību rezultātiem arī konkrētas. noņemiet man pusi slodzes, bet atstājiet to pašu algu, un es arī interesanti rotāšos ar bērniem katras stundas garumā.
...Šie talanti saņems algu+ 500EUR stipendiju katru mēnesi....kāpēclai nepatusētu skolā pirms došanās prom no Latvijas uz visiem laikiem:))) Tā stipendija ir mazliet lielāka, ko šie misionāri neslēpj:)))
> patiesi duraks 16.06.2017. 09:44 16.06.2017. 21:34:14
Ja gadijumā tiešam "patiesi duraks 16.06.2017. 09:44" uztrauc kvalitāte, aizbrauciet un paskatieties kādas tās Iespējamās Misijas mācības ir. Viņi neslēpjas un rāda, stāsta un ļauj vērot nodarbības gan žurnalistiem gan citiem vienkāršajiem mirstīgajiem. Iespejamās Misijas skolotāji mācās visus divus gadus. Vasaras un citos brīvlaikos tās ir "intensīvas apmācības". Ar intensīvs tiek saprasts intensīvs un no agra rīta līdz pāri pusnaktij! Pēc stundu apjoma tas ir vairāk nekā visi ar pegadoģiju saistītie priekšmeti padomju laika 5 gadu programmā. (Atcerieties viņiem visiem jau ir vismaz bakalaura grādi ATBILSTOŠAJĀ specialitātē.)
> A.M. 16.06.2017. 10:45 16.06.2017. 21:23:10
..no kuriem 79% turpina darboties izglītības jomā arī pēc divu gadu dalības programmā.
>tantīte -> patiesi duraks 16.06.2017. 10:30 16.06.2017. 21:21:03
Viņi ir "akadēmiski mācījušies priekšmetu" un "kursus" viņi turpina visus divus gadus!
Tie, kas runā par ziedotajiem gadiem studējot pedagoģiju, nedomājiet, ka misijas jaunieši nav bijuši augstskolu studenti. Lielai daļai ir pat maģistra grāds. Ja pedagoģijā varbūt skolotāju programmās studējošajiem ir handikaps, tad zinātņu jomā, iespējams ir otrādi.
Ja arī diplomā ir skolotāja kvalifikācija- tāpat jāiet kursos. Nevajag skolotājus saukt par tupiem!!!!!
Aizkrauklerih 16.06.2017. 14:31:23
Normāli :)
Arī skolotāja (ar pieredzi) 16.06.2017. 13:13:18
Nav tik traki! Arī manā skolā jau 4 gadus strādā vairāki iespējamās misijas skolotāji un varu teikt tikai atzinīgus vārdus. Dažas metodes un idejas darbam ar skolēniem esmu pārņēmusi tieši no iespējamās misijas skolotājiem, jo tad, kad es (pirms 15 gadiem) studēju, tādas metodes neizmantoja. Un nav jau tā, ka skolā viņus "neviens nepieskata" un viņi māca ko un kā paši grib. Ir mentors, ir stundu vērošana, sadarbība ar citiem kolēģiem.
Jau tagad izglītības sistēma un rezultāti ir ārpus jebkā...1-4 kl.nodzen apetīti uz skolu kā tādu, jo grūž galvā visu pēc kārtas, un tad nu brīnāmies, kāpēc Eiropā vēlāk ar savu izglītību esam pa....ā.
Vecāki daudz kam šeit nepiekrīt, sēž te un izkliedz savu nepatiku, tas nevienu neinteresē, to valdība nelasa. Tikai ignorējot var ko panākt, jo lai savāktu parakstus-latvieši ir par mīkstu ! Pat, ja savāktu, tas neko nedotu, jo mums visu var uzspiest un likt darīt. Un visi kā jēri klausa. Visiem sen viss ir apriebies. Tas pats arī par māc.g. pagarinājumu. Tikai šo murgu ignorējot var to apturēt. Piem. manējie 31. maijā no skolas sola 2018. gadā būs prom un miers ! Mani neinteresē Šadurska murgi !
Skolotāja ar pieredzi 16.06.2017. 12:15:13
Nu ko, atkal atkal nāksies meklēt privātskolotājus tiem bērniem, kuri tiešām grib iegūt zināšanas, ne tikai interesa ti pavadīt mācību stundas! Tā diemžēl ir rūgtā patiesība.
Vecāki piekrīt šiem eksperimentiem ar viņu bērniem??? Brīnos.
Diemžēl iespējamā misija pēc 2 gadiem beidzas un vairs neinteresē...
tantīte -> patiesi duraks 16.06.2017. 10:30:29
un cik tupi jūtas manas paaudzes skolotāji, kas mācījās universitātē vai politehniskajā institūtā 5 gadus, pēc tam daudziem, kam nebija diplomos ierakstīta pedagoģiskā kvalifikācija, vajadzēja divus gadus mācīties maģistratūrā. nerunāsim par pastāvīgajiem kursiem. a te - hoplā: vislābākie skolotāji izrādās ir tie, kas nav akadēmiski mācījušies priekšmetu, bet ir izgājuši 6 nedēļu vadības kursus. kad pāriesim uz kompetencēm, pēc gadiem desmit Latvijas izglītība reāli būs ' ĀRPUS KONKURENCES.
naivā mamma 16.06.2017. 09:59:35
vai ta mums trūkst skolotāju?! Vai ta ar 6 nedēļu kursu pedagoģijā ir gana labi?! Kāpēc ta citi mācās daudz ilgāk ( vai tāpēc, ka tupāki?)?
Sākas kārtējais tupums, uz kuru, diemžēl pavilksies jefiņi!
patiesi duraks 16.06.2017. 09:44:19
"... skolotāji jūlijā sāks intensīvas apmācības, kuru ilgums ir sešas nedēļas un tajās viņi apgūs pamatzināšanas pedagoģijā, kā arī vadībā." Šis reāli liek justies kā idiotam, kas izniekojis savā laikā 5 !!! gadus Daugavpils Pedagoģiskajā institūtā mācoties par ķīmijas-bioloģijas skolotāju. :(

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
3+6=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.