Lietotājvārds
Parole
Vēja sabužinātā skolotāja 24.08.2017. 17:31:26
Dīvaina sajūta pārņem, šķiet, ka IZM sāk strādāt ar jūtamu atdevi tikai tad, kad ir iesaistīti kādā projektā. Citādi paši nekādi nevar radīt " Efektīvu, uz pierādījumiem balstītu izglītības politikas veidošanu ... ar sistēmisku un periodisku izglītojamo mācību snieguma dinamikas novērtējumu izglītības kvalitātes rādītāju kontekstā un mācību sasniegumus ietekmējošo faktoru padziļinātu izpēti ciešā saistībā ar starptautiski salīdzinošo izglītības pētījumu un nacionālo standarta monitoringa instrumentu sniegtajiem rezultātiem ".
Varbūt beidzam kārtējo reizi kaut ko apkopot, analizēt, salīdzināt,bet sākam STRĀDĀT! Un samaksu nevis par apkopošanu, analizēšanu, salīdzināšanu, bet gan par DARBU!
vai tad mums nav vienota vērtēšanas sistēma. Agrāk laboja skolā, uzticējās skolotājam, tagad skoloptāju uzskata par......., skolēniem bija zināšanas un pieredze. Ja skolēns beigs skolu un nepratīs ieskrūvēt , piemēram, skrūvi, tad vai bija vērts iet skolā....Izlasīju rakstu un īsti nesapratu, kāpēc jātērē tāda naudas summa!
Nu re, kur atkal aizripos miljoni! Tad atklās, ka viss izskatās tieši tā, kā līdzšinējos skolu reitingos jau izpētīts.
Jānis, skolotājs, Rīga 23.08.2017. 10:57:53
Varbūt beidzot "samonitorēs" (t.i. saskaitīs un izvērtēs lietderību) visus IZM, pašvaldību, skolu valžu, departamentu u.c. institūciju ierēdņus, vadītājus, galvenos un vadošos speciālistus, ekspertus, koordinatorus un viņu vietniekus un asistentus? Pie viena vajadzētu izvērtēt "uzblīdušā" skolu administrācijas aparāta lietderību - vietnieks vietnieka galā, vēl pāris metodiķi. Dīvaini, ka pirms 12 gadiem, kad uzsāku darbu skolā, skolēnu bija par 1/4 vairāk, bet vietnieku 3x mazāk. Un nevienas metodiķes. Ar bažām gaidu šodienas kopsapulci - atkal katrai vietniecei būs jāpilda anketas un jādrukā atskaites.
Ak, Dievs! Cik daudz atkal skaistu un bezjēdzīgu vārdu. 9 nacionālie(?) pētījumi,( tad būs vēl internacionālie?). Viskautko apkopos, analizēs salīdzinās. Un, protams, stratēģiskās komunikācijas pasākumi(vai kāds latviski var paskaidrot, kas tas ir un, protams, mācības iesaistītajiem. Un nav nekā jauna šai pasaulē! Bet skumjākais, ka nekas nenorāda uz to, ka rezultātā būs kaut kas labāks kā pēc iepriekšējiem pasākumiem.Atvainojiet, bet nespēju uzticēties cilvēkiem, kas visvienkāršāko domu uzskata par vajadzīgu ietērp iespējami sarežģītos vārdos. "Efektīvas, uz pierādījumiem balstītas izglītības politikas veidošanai ir būtiski veikt sistēmisku un periodisku izglītojamo mācību snieguma dinamikas novērtējumu izglītības kvalitātes rādītāju kontekstā un mācību sasniegumus ietekmējošo faktoru padziļinātu izpēti ciešā saistībā ar starptautiski salīdzinošo izglītības pētījumu un nacionālo standarta monitoringa instrumentu sniegtajiem rezultātiem, skaidroja ministrijā."

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
5+1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.