Lietotājvārds
Parole
Kategoriski nepiekrītu! Absurds!Paši zāģēsim to zaru uz kura mūsu bērni sēdēs rīt?Tas nav vajadzīgs!Sveču tirgonim nekad nav intereses izgudrot el.spuldzīti!Vai tad tas nav skaidrs?!!!
Kārļonkulis 20.10.2017. 13:05:28
Ko guļ Saeimas vīri un mammas? Laiks mosties no paralītiski vecišķas gulēšanas!Izberzēt, izmazgāt acis, ieslēgt dzirdes aparātus un atvērt pietedzes un akadēmisko zināšanu krātuves.Iedarbināt smadzeņu šūnas, visas valsts nākotnes un labklājības vārdā!!!
Kāda jēga no jauniem virzieniem, ja nav pasniedzēju, kas varētu ar modernu un Latvijas situācijai piemērotu redzējumu lasīt lekcijas moderni, jēgpilni, saturiski interesanti un studentus aizraujoši. Vai tikai Stradiņa universitātē to var, tāpēc, ka studenti spēj bopirkt un angļu valodā apgūt svešu izglītību pārstāvju zināšanas. Arī metodiskā un profesionālā literatūra ir tikai svešvalodās.Māc.lit.tikai svešvalodās.Ērti jau ir , ka nav jāstudē tālu prom no Latvijas.Bet vai tā ir valstij vajadzīga situācija? Par savu naudu kaut kā izlauzies cauri kaut kam=izglītības programmai( nezinu pats kam)varu doties plašajā pasaulē vai dibināt ģimeni un kaut kā kulties tepat tuvu mammai un tētim, ja esmu slinks un vienaldzīgi noguris pielāgoties?
Apjukušais 20.10.2017. 12:47:03
Nesaprotu, ar ko turpmāk nodarbosies IZM, ja visus savus pienākumus un metodisko darbu deleģē citiem.Ja skolās, kur saimnieks ir pašvaldība, skolotājiem pašiem ir iespēja sastādīt programmas, strādāt vai nestrādāt pēc tām.Vai ļaut lai bērni nosaka, ko vēlas mācīties.Tā mans dēls zāģēšanas vietā iepr.māc.gadā apguva zupas vārīšanu kopā ar vēl 11 zēniem.Bērniem gribējās ēst un naudas lielai daļai pusdienām par 1.70 eu nebija, tāpēc palūdza mājturības un informātikas skolotāju iemācīt viņiem boršču vārīt.Kā izrādījās skolotājam šī zupa arī garšo, bet diez ko zinošs viņš nebija. Ja tagad augstskolā zem birkas "prof.izglītība" tiks pasniegti apšaubāma satura/izpildījuma/metodikas priekšmeti, kurus izpildītājs radījis sev(jo pats ir arī pasūtītājs),tad ātri vien iebrauksim"auzās". Labāk būtu stingrāk jāizvērtē, kapēc tik ļauni un dusmīgi, atriebties skolēniem un viņu vecākiem kāri skolotāji tiek gatavoti ped.augstskolās.Piem.Liepājas universitātē un Sporta ped.augstskolā.Un kāpēc Vidzemes augstskolas pasniedzēji aktīvi izglīto skolotājus, lai gan nav ped.augstskola.Vienkārši lai izrādītos uzdodoties par to, kas patiesībā nav un nevar būt. Laikam jau nekādi pretimnākoši un uz nākotnes ilgtspēju un jēgpilnu izglītību motivēti šie vecie pasniedzēji nav.Kā viņi var zināt, ko vajag viņu mazbērniem un mazmazbērniem.Galvenais ir piepelnīt pensijai kādu summiņu klāt!Ja rektors gribēs, uzceps programmu nedēļas laikā un varēs meditēt tālāk. Ja tu kā pasniedzējs nespēj saliedēt grupu un parādīt, kas ir laba pārvaldība un komunikācija, kāpēc runā par to?Un par nespēju studentiem pašiem saliedēties, samazina līdz minimumam atzīmi.Ne jau visi grupas biedri ir vainīgi pildot pasniedzēju uzd., ja vairāki slinko un atliek uz pēdējo brīdi ,piem., grupu prezentācijas veidošanu. Kādēļ ir vajadzīga tāda tautas mānīšana!?Kāpēc ar nopietnām lietām rīkojas bez apdomas?
Nesen izbijis students 20.10.2017. 12:11:50
Kāpēc mūsu valdības pārstāvji ir tik nesaprātīgi un tuvredzīgi, ļaujot pašām augstskolām izveidot un atvērt jaunas studiju programmas.Idejas ir labas, bet mākas to paveikt nav.Piem., Vidzemes augstskolā komunikācijas programma ir tik nenodrošināta ar strādātgribošiem un varošiem pasniedzējiem, ka studijas pārvēršas par mokām.Kaut vai lasot pasniedzēja plaģiātu vai esot gadījumam sarunātu viesu lekcijās.Kurās paša pasniedzēja nekad nav.Viss semestris sastāv no viesu viesošanās, kuri pierunāti pret savu gribu ierasties.No citu grupu darbiem sastāvoši piemēri bez pasniedzēja analītiska komentāra tiek doti paraugam, kā mums veidot prezentāciju.Un nav svarīgi, ka nav kur uzzināt, kā atrast līdzīgus datus kādi doti paraugā.Pasniedzējs ir nekompetents.Tas tomēr netraucē starptautisko komunikāciju lasīt(it kā) 2 augstskolās apvienojot ar neveiksmes pilnu karjeru ĀM.Mana studiju biedrene no koledžas laika ir izstudējusi šo jomu Oksfordā un nevar atrast darbu savā specialitātē Latvijā, jo pie mums kurpnieks strādā par masieri, friziere par pašvaldības policisti utt.Skolā sporta skolotāja pasniedz komerczinības, jo maģistratūrā 2 gados ieguvusi akad.grādu ekonomikā.Un tagad domā par jaunas programmas radīšanu augstskolā, lai nodrošinātu sevi un savas draudzenes ar darbu.Un mēs- studenti būsim spiesti tērēt par "it kā" izglītību savu personisko naudu, jo valsts tam nevar atļauties tērēt naudu. Ieceļot" āzi par dārznieku" atbildīgie tiek vaļā no atbildības, bet vai sabiedrība no tā iegūst? Pieredze rāda, ka nekas labs no tā nesanāk!!!
Un atkal Saeimai nav skaidra uzstādījuma...Rodas sajūta, ka atkal neviens ne par ko nebūs atbildīgs, ja kaut kas neizdosies KAS UN KAD beidzot sāks domāt par LATVIJU kā VALSTI?

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.