Lietotājvārds
Parole
Es piekrītu, ka cilvēks, kurš nācis no "NE iespējamās misijas" vadības stūres , nevienā intervijā, vai uzstāšanās reizē nav pateicis neko konkrētu. Slavenākie vārdi "lielais mērķis" ,"skolai paši būs iespējas". VAI TĀ IR JAUNĀ REFORMĒTĀ IZGLĪTĪBA LATVIJĀ. Kāds ir pasūtījums?
Gribētos uzzināt konkrētas skolas,kuras ir apmierinātas ar šo kompetenču murgu! Cik dzirdu no saviem kolēģiem,kuri bija iesaistīti šajā projektā,tikai un vienīgi negatīvas atsauksmes par paviršu, virspusēju darbu, vispārēju skaidrojumu,sarežģītu formulējumu-gan jau skolotājs pats sapratīs!Nē,nē,nē...Mēs bijām un esam pret !Bet to jau neviens nesadzird. Sabiedrība tiek apzināti maldināta.Kaunaties,Oliņas komanda!
Kur materiāli, kur paraugprogrammas? Nekā nav, tikai tukši vārdi.
Lai jūs te visi nebļaustītos jūsu algas būs izliktas apskatei kaimiņu pensionāram, kaimiņam vecākiem un viņi ,ticiet man, saskaitīs un nāks prasīs atdevi par katru centu. Jo visiem labs nekad nebūsi.
Nekompetentu cilvēku apspriede neko nevar dot. Es arī varu novērtēt kādu atomelektrostaciju, kas tai nemaz netraucēs uziet gaisā. Tas viss ir nožēlojams farss, nekas vairāk...
Es ar' biju uz tā saucamajiem "kompetenču kursiem" . Pat tajos neko lietderīgu nepateica. Pašiem bija jātaisa visādas vīzijas, un tad vēl 3 stundas jāklausās, ko nozīmē "mācīties prasmi".. Un vēl saņēmām darba lapu, kas pirms 10 gadiem arī tika dota dzm kursos. Jau tad neko nepateica, tagad vēl mazāk.
Izlasot rakstu un pārlasot komentārus var saprast, ka Latvijas mērķis, joprojām, ir sevi aprakt. Mūsu deputāti un izglītības sistēmas atbildīgie, laikam, ir akli un neredz kas notiek viņiem aiz pleca un citās mūsu izmēra, attīstītākās valstīs. 21. gs latvieša domāšana, ka visi ir stulbi un, ka man ir taisnība būs mūsu nākotnes beigas. Izglītības sistēmas reitings - zems; Skolēnu pirmās domas par skolu - bezcerība, depresija; Pat vecāki par manas skolas vērtēšanas sistēmu ir neizpratnē, taču vainīgi tiek uzskatīti - bērni, vecāki un zemās algas. Visi runā par jauno izglītības sistēmu kas ''drīz'' būs klāt. Tā kā aiz kloķiem sēž tie paši cilvēki, manuprāt, tā būs kārtējā fasādes pārkrāsošana. Daži šeit saka, ka skolēni nav pārslogoti. Tā ir daļēji patiesība, līdz tam brīdim, kad tiek uzlikti 4 kontroldarbi vienas dienas laikā un kad tas tiek apspriest, skolotāji izliekas, ka neko nezin, un saka, ka vairāk jāmācas :)
Ko var melot. Nekas jēdzīgs nav izstrādāts. Materiālus veido palīgskolām.
Ko tad jūs nekliedzat??? Kāpēc jūs te kliedzat? Valdības vīri te nenāk un neko nelasa.
Ella Vanesa Vinslava-Grīnberga 25.02.2018. 15:16:42
Es nespēju un nespēju saprast, kādā gliemju sabiedrībā dzīvojam... Kāpēc neviens nepaceļ balsi un nekliedz par nejēdzībām, kas te notiek?! KAD skolotājiem sāks maksāt par gatavošanos stundām un mājas darbu labošanu?! KAD būs normālas algas? Šobrīd tās ir tikai nedaudz virs minimālās. KAD novērtēs arī skolotāja degsmi un profesionalitāti? KAD ieklausīsies skolotāju viedoklī par jauno saturu?! Vai tiešām tas jāpieņem tik nenormālā steigā? VAI TIEŠĀM SKOLOTĀJI KĀ TĀDI BEZMUGURKAULNIEKI TO VISU PIEĻAUS GADIEM ILGI???
skolnieciņam 25.02.2018. 15:10:22
Nevis baznīcai, bet Tev ir slikta slava. Cik var piedrazot interneta vidi visos iespējamajos portālos? Varbūt laiks sākt strādāt? Vari sākt ar savas dzīves sakārtošanu, lai nav jāsēž visu dienu datorā. Un tad ķeries reformēt un slēgt baznīcas, un mācīt citiem ļaudīm pareizi dzīvot....
Pēdējie divi komentētāji, sarkasms te ir nevietā! Manas skolas skolotāji ļoti uzmanīgi izpētīja piedāvātos materiālus, atrada daudzas nianses, par kurām reformatori nebija padomājuši, protams, aizrakstīja. Kolēģes devās uz visām "apspriešanām", kas gan izvērsās par "Atnācāt?! Tad ņemiet lapas un domājiet mūsu vietā! Bet naudu, protams, saņemsim mēs un vēl "ķeksīti", ka esam sadarbojušies ar sabiedrību." Ne jau veco papīru kaudžu ir skolotājiem žēl, nē! Žēl ir, ka vismaz vienas paaudzes izglītošana tiks salaista pilnīgā dēlī, lai attaptos, ka laikam jau arī šī ir bijusi kārtējā neveiksmīgā reforma. Pie tam šajā reformā ir iekļauti iepriekšējo reformu "grābekļi", piemēram, grupu darbs kā viena no galvenajām mācību metodēm, iespēja skolai izlemt, ka neliks bērniem atzīmes u.tml. Vai tiešām reformatori ir tik ļoti atrauti no reālās dzīves? No tā, ka, piem., Rīgas pašvaldība nedos naudu programmējamiem darbgaldiem, planšetēm, papildliteratūras kalniem un mācību ekskursijām? Phe, un Jūs te vēl sarkastiski komentējat par algām un veciem papīriem! Nožēlojami!
Negribam neko jaunu. Negribam neko papildus darīt lai ieviestu kaut ko jaunu. Negribam attīstīties. Gribam turpināt pa vecam. Gribam stagnēt. Gribam lielākas algas. Algas, algas lielākas dodiet! Lielākas algas dodiet un neko jaunu no mums neprasiet! Naudu, naudu, algas, algas! Nost ar jauno mācību saturu! Dodiet lielākas algas!
Man patīk gadu no gada strādāt ar maniem vecajiem, sen sagatavotajiem materiāliem. Sistēma jau iestrādāta, viss darbojas, kādēļ tāpat neturpināt līdz pensijai? Jaunā sistēma ir slikta, nelaba un liks man daudz ko pārstrādāt pa jaunam. Iedomājieties - visus tos papīra kalnus, ko nāksies izmest, pārstrādāt, veidot no jauna. Bet tā kā man par to papildus neviens neko īpaši par šo darbu nepiemaksās, tad kāpēc man būtu kas jādara papildus? Neesmu jau nekāds skolēns, kam jāmācās un jāpilda mājasdarbi. Algas gan skolotājiem vajadzētu obligāti pacelt, jo tās ir par mazu. Un lieciet tak mūs vienreiz mierā ar to jauno mācību saturu! Negribam!
Kamēr nebūs godīgi aprēķināta, sadalīta un saprotama darba alga, nekas nemainīsies. Ak nē, mainīsies gan. Jau pēc pāris gadiem skolās nebūs skolotāju, kuri prot un var strādāt sistemātiski,ar atbildību. Zina, ko dara un ko grib sasniegt. Skolās jau sākusies "lielā tautu staigāšana". Vienu gadu pastrādā vienā skolā, otru citā utt. Kādu rezultātu var prasīt??? Par pulciņiem, pagarināto dienas grupu, par dažādiem palīgdarbiem maksā krietni vairāk nekā par mācību priekšmetu pasniegšanu. Dīvaini, ka par gatavošanos stundām, praktiski nemaksā, ļoti daudziem skolotājiem nemaksā par darbu labošanu, kaut gan ieskaites saturs jāveido, pārbaudes darbi jāraksta un tie jālabo. Kā jūtas skolotājs??? Domājiet ātrāk, reformatori, pretējā gadījumā nebūs ko reformēt.
Ja vien skolotājs ir gribošs kaut ko reāli darīt un spējīgs darīt, būt elastīgs, ar vēlmi iemācīties ko jaunu un jauniegūtās prasmes un iemaņas arī pielietot, tad pašam jaunajam saturam visticamāk nebūs ne vainas. Te daudz kas vairāk atkarīgs no personībām un to izaugsmes. Gan skolotāju personībām - kas grib vai negrib darīt pa jaunam, gan bērnu personībām, kas šajā paaudzē jau ir savādāki kā iepriekšējās un prasa arī mazliet savādāku pieeju mācību procesā.
AIZVĀCIET MELUS 25.02.2018. 08:11:21
AIZVĀCIET MELUS NO VIRSRAKATA! neviens nav aptaujāts, lai ko tik pretīgu te publiskotu !!!!
"Kopumā vērtēts atzinīgi..." , tie ir klaji un bezkaunīgi meli, nevēlos pat tālāk debatēt. Viss ir tik jēls un balstās tikai uz muļķa skolotājiem, kuri par baltu velti, bezjēdzīgi tērējot savu laiku, mēģina, kaut ko izdomāt, kur tas nav iespējams. Sajūta tāda kā mīcoties pa dubļiem. Nav ne satvara, ne mērķa. Vienlaikus - projekta spice "apgūs" pamatīgo finansējumu. Viss kā jau šajā "brīnumzemē" pienākas!
Reforma septembrī (2018./2019.m.g.) tikai 1. klasēs, vai arī es neesmu sapratusi reformu
Skolnieciņš Latvju Skaudības Dievs 24.02.2018. 19:36:17
Es neuzskatu, ka skolēni Latvijas skolās ir pārslogoti. Protams, ģimnāzijās var būt pārslodze, bet tur ir cita programma. Parastajās skolās daudzi jaunieši un pusaudži telefonos sēž... Mācības skolā ir nomainījis vacaps (WhatsApp) un snepčats (Snapchat), mūsdienu jaunatne degradējas. Es savam bērnam nepirktu telefonu, bet gan labāk nodrošinātu iespējas nodarboties ar sportu, mūziku vai citām aktivitātēm. Man interesē realitāte nevis virtuālā vide, kas ir prātā un gribas cietums. Labāk vajadzētu telefonus skolās aizliegt nevis mācību saturu samazināt. Kāpēc vel kāds klausās baznīcas viedoklī? Baznīca ir novecojusi institūcija ar ļoti sliktu priekšvēsturi! Cieņā, Skolnieciņš ©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-( ®Skolnieciņš Skolnieciņš™
BEIDZIET VIENREIZ MELOT VIRSRAKSTOS !!!! 24.02.2018. 09:57:04
pārstājiet maldināt cilvēkus! beidziet melot!!!!!
Neesmu reālajā dzīvē satikusi nevienu, kurš šo vērtētu atzinīgi. Izskatās, ka mūs visus - gan skolotājus, gan skolēnus - grib padarīt par pēdējiem muļķiem un izpostīt visu pozitīvo, kas pedagoģijas jomā radīts.
Nebija iespējams iesniegt savu komentāru un vērtējumu!!
Apspriešanas formālas ;)
Tika iesniegti 887 priekšlikumi. Jautājums - cik tika ņemti vērā? Mūsu novada Metodiskā apvienība piedāvāja mainīt mācību priekšmetu piederību Tehnoloģiju jomai: dizaina vieta – kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā jomā; datorikas – matemātikas mācību jomā vai arī jāveido atsevišķa datorzinātnes mācību joma. Protams, neko nemainīja. Un bez komentāriem un skaidrojumiem - neies taču iepriekš sarakstītos papīrus labot
no e-klase komentāriem 23.02.2018. 11:26:52
"Rodas arvien lielāka pārliecība, ka vairākums no šiem projektiem, ko tagad mēdz saukt par izglītības reformu, ir tikai naudas apguves projekti" - tā par šo projektu 22.02.2108. portālā IZGLITIBA-KULTURA.LV raksta Latvijas Universitātes (LU) profesore Dr. habil. paed. Ausma Špona un Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) asociētā profesore Dr. psych. Airisa Šteinberga
skatos Rīta Panorāmu 23.02.2018. 11:25:41
"Darbs pie jaunā mācību satura izstrādes kavējas, jaunās vadlīnijas pedagogiem sola publiskot tikai aprīlī, bet septembrī ar tām jau jāsāk strādāt, lai arī pa vidu vēl būs atvaļinājumu laiks. Pedagogiem var pietrūkt laika sagatavoties strādāt ar jauno mācību saturu"- šādas bažas šorīt LTV "Rīta Panorāmā" pauda Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības (LIZDA) vadītāja Inga Vanaga.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.