Lietotājvārds
Parole
"...Vienīgais rādītājs ir dinamika..." Kā ieteiksiet mērīt dinamiku? Tai arī ir robežas, par kurām augstāk nav iespējams. Kā noskaidrosim, ka tie jau ir spēju griesti vienam, bet pavirša peldēšana uz spēju spilventiņa kādam citam?
Tātad 10 baļļu sistēmu beidzot atcels?
Informācijai, ja saliek vienā katlā ģimnāzijas un pilsētu vidusskolas ( pēc centralizētajiem eksāmeniem), neviena mācību iestāde no Liepājas reitingā pirmajā piecdesmit-niekā neparādās. Skumji!!!! Sadzejojusi atbilstoši savam atalgojumam, 1943 euro mēnesī (tiek maksāts no skolēnu vecāku nodokļu naudiņas) - labs atalgojums, vai ne???
Kad tad mācīs, ja visu laiku mērīs.. Jau sen vairs netērēju laiku diagnostikai, saņemot 7. un 10 . klašu skolēnus. Mācu ātri visu, jo tāpat neviens visu nezina..
Neko nevajag izgudrot no jauna! Mūsu sistēmas vājums ir sadrumstalotībā. Brīvprātīgā skolu tīkla skolas ir definējušas izglītības kvalitātes kritērijus!
Patiesā izglītības kvalitāte redzama tad, kad skolu absolventi uzsāk patstāvīgu dzīvi un patstāvīgas darba gaitas. Spēj viņi vai nespēj sekmīgi strādāt un sadarboties strauji mainīgajā vidē, spēj vai nespēj iet līdzi laikam
Liepājā mērīšot dinamiku un skolēnu paštieksmi ! Un vēl savstarpējās attiecības! Eksāmeni vairs nebūšot svarīgi. Kāds jaunievedums!
vai vai
Lai slava liepājniekiem. Tā arī ir. Vienīgais rādītājs ir dinamika. Citu pagaidām ir grūti ieraudzīt. Bet lai diskusija top. Svarīga lieta.
Labāk kaut kam citam lai nosaka kvalitāti: ministriju darbam, mediķu darbam, aktieru darbam, tomēr lai uzticas skolotājiem un sabiedrībai, jo patreizējā likumdošana katram ļauj izvēlēties skolu, un ar izvēli jau tiek nobalsots par kvalitāti, kāda jau nu kuram nepieciešama.
Oi, beidzot acis atvērušās? Ka ne olimpiādes, ne centralizētie eksāmeni, ne PISA, ne OECD, ne par Rebaltica pētījumi to nemēra un neraksturo? Nu kā nu tā, nu kā nu tā...... Gadiem skolotājus ar šiem skaitļiem pātagoja, un nu? Bet labāk vēlāk atjēgties kā nekad.
Par to jau sen jākliedz pilna balsī! kā var salīdzinat rezultatus ģimnāzijās un licejos, kur mācas motiveti bērni, kuriem ir entie privatskolotāji, ar bērniem no socialajam ģimenēm, kur bērnam primarais ir paest un izgulēties, jo var būt vecāki visu nakti dzēruma trakojuši.
Visvaldis Vilnītis 26.03.2018. 11:21:48
Varbūt pat labi ka tā. Jo novērojot kā "definē" visu ko..., piemēram 'skola2030' un ne tikai, uz neko pozitīvu cerēt nav iespējams. Arī sarunas ir bijušas par šo jautājumu, izteikti viedokli - cik nu kurš tālu no vajadzīgā. Kā noprotams tad tāda īsti laba pat formulējuma nav nevienam... Lai vērtētu izgl.kvalitāti vispirms būtu JĀFORMULĒ daudz kas cits VISU PIRMS. Neesmu pat dzirdējis daudz maz jēdzīgu formulēju izglītības MĒRĶIM, mērķiem... - ko īsti vēlamies ko REĀLI vajadzētu, ko gribam, ko vajadzētu gribēt. Manuprāt tas ko šinī sakarībā varam palasīt "likumu pantos" ir vairāk kā niecīgi. Izglītības kvalitātes DEFNĒJUMU min-a Šadurska formulējumā pat murgos negribu dzirdēt. Viņa kā politikāņa iedomība "VISU IZSIST CAURI"... ir apbrīnojama tikai kā viņa personības vērtējumā, bet priekš mums visiem traģiska.
zināšanas un prasmes jāaplūko dinamikā,ņemot vērā sākotnējo līmeni,kurš,kā mēs zinām,ir ārkārtīgi atšķirīgs dažādiem skolniekiem. Bet doma ir laba. Lai izdodas!
haha

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.